[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 120
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 120


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Attila, a szörny
Ideje:: 11-19-2008 @ 01:41 pm

A nagyszakállú, fele birodalmát notóriusan elígérő, koronás öreg lánya, nem olyan régen írt ide egy örömteli bejegyzést Attiláról, a hörcsögről. No, én most a magam módján azért szívesen bemutatnám a dolgot egy másik aspektusból...

Egy rettenetes felismerés az, amiről mindenképpen szót kell ejtenem...én tudom, hogy ez...istenem! Még most is, ennyi hét múltán is elfog a reszketés ha eszembejut... Szóval, a hörcsög nevű lény, amelyet a nők olyannyira szeretnek, mert "Annnnyra aranyosan kis szőrös!" , vagy "Ó, nézd! Kidugta a kis orrocskáját a házból" tulajdonképpen nem létezik...
Férfitársaim, nagyon vigyázzatok!
Ezek az apró alakváltó kis szőrcsomók, évmlliós intelligenciájukkal csak a hatalom megszerzésén dolgoznak!

Mikor megérkeznek, egyszerű, apró kis jószágként birtokbaveszik a nő szívét. Egy nap aztán feltűnik, hogy eltűnik előled az étel egy jelentős része, hiszen NEKI is enni kell! A kérdésre pedig, hogy miért kell neki az ÉN ennivalóm, csak a nőkre jellemző, "Hogy lehetsz ilyen szívtelen?!" - nézés a válasz.
Később kezdődnek azok a rejtjeles rádióadások, amiket ügyesen, szimpla "kaparászásnak" állítanak be ezek a kis szőrcsomók. Te felkelsz, hiszen aludni csak csendben...
És a nő, ki egykor még veled, most csak rádnéz és összehúzott szemekel rádsziszeg:
- Felébresztetted!!
Higgyetek nekem! Annál borzalmasabbat, ami a nőnek természetesen a világ legdrágább történése, elképzelni sem tudok, mint mikor a "hörcsög" beletömi az "arcába" azt az embertenyérnyi eledelt ami előtte van, plusz három-négy feltépkedett szalvétát... BELETÖMI! AZ EGÉSZET!! Nem viccelek, én végignéztem. És akkor ott...megmutatta az igazi arcát ez a kis galaktikus vándor. Mert az a lény, aki akkor előttem állt, dugig pakolt kis pofával, az NEM LEHET HÖRCSÖG! Annak a fajnak egyetlen jegye sem testesült benne...
Később aztán, már fel sem tűnik, hogy a pulóveredből "höri-játszótér" lett vagy, hogy a zenét halkabbra kell venned, mert Ő alszik...
Alszik. Ő. Egy idő után a helyeden...A nő mellett... És a helyzet fonáksága már csak neked tűnik fel...

Igen, így történik. Mindíg. Mostmár tudom. Mint, ahogy azt is, hogy lassan bekerül a fürdőszobába az apró "hörifogkefe" és "höripohár", a kád szélén "höritusfürdő" áll büszkén, és férfias "höridezodor" illatát sodorja a szél.
Attila a DM-ben volt... Megjött. Úgyhogy én megyek is, mert kell neki a gép...

Első, egyben utolsó naplóbejegyzés: 2008. 11. 19. 13:35.
UI: Óvakodjatok a hörcsögtől!!!


 

 

 

 



Utoljára változtatva 11-19-2008 @ 01:58 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 11-19-2008 @ 01:56 pm)

Comment: Az biztos, hogy ez volt az utolsó írásod! Különösen, ha Valaki elolvassa azt a mondatod, hogy aszongya " koronás öreg lánya " merthogy kitudja, hogyan értelmezi...egy lyikas kétfillérest nem adnék jelenleg a ceruzádért...: )))))) meg még nem is irígyellek... : ))))


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 11-19-2008 @ 02:00 pm)

Comment: Miki! Csak egy kis sarkot nekem, ha úgy adódik! A gitárod mellett elférek! :-)))))))) (Itt vigyorgunk mindketten!) Köszönet az olvasásért.


Hozzászóló: 102
(Ideje: 11-19-2008 @ 03:35 pm)

Comment: ügyes! :))) (azt már csak halkan jegyzem meg, hogy van itt pár egyszerü mexikói hörcsög-étel-recept ... átküldjem?) :)))))))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 11-19-2008 @ 03:47 pm)

Comment: Sosem értettem az embereket ! Egy lakásban méééé baj az, ha a nagyobbik szoba a hörcsögé? : ))))))))))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 11-19-2008 @ 04:33 pm)

Comment: Nos Kedves Norbert , ha megkérdezel akkor ezt előre megjósoltam volna neked. Az öreg koronázatlan lánya még nem merítette ki az Attila fejedelmi hörihez fűződő kapcsolatát...he he he...szerintem vegyél magadnak másik pulóvert , ágyat , kádat...vagy nyugodj bele sorsodba és állj be a sorba vagyis a " Höri" mögé:))) talán kapsz egy puszit is, ha netán Te is képes leszel olyan kunsztra mint Attila...nevezetesen: pofikádat kitömöd egy népszabadsággal, hajtani tudod a kereket, vagy olyan aranyosan mozgatod a nozikádat...Másik jó tanács..írásaidat, verseidet mentsd meg az útókornak, mert ezek a kis szörnyetegek amit csak bírnak, apró miszlikre rágnak és bealmoznak velük s nem érdeklik, hogy rímel vagy sem...fütyűlnek az irodalomra...Höri Véd és Dacstövetség ( HVD)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 11-19-2008 @ 08:08 pm)

Comment: Barátom... ez valami fergeteges volt! Sírok a nevetéstől, ne haragudj érte :):):):):):) Üdv, Attila!!!! :)))))))


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 11-19-2008 @ 09:50 pm)

Comment: Igen!! 102-es barátom, én mindíg éreztem, hogy a férfi szolidarítás mindennél erősebb! :-)) Minden fellelhető kulináris különlegességet azonnal juttass el hozzám kérlek, amiben hörit roston, filézve, citrommal, saját magvaival megszórva, párolva, sütve, főzve...:-)))) Köszönet az olvasásért!


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 11-19-2008 @ 09:51 pm)

Comment: Miki! Az EGYETLEN szoba (is) a hörcsögé!!!! Ez a marha nagy baj! :-)))))))))))))))))))))


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 11-19-2008 @ 09:56 pm)

Comment: Sam bátyó! Sorosomba beletörődtem, pulóvert, ágyat, kádat veszek, pusziért kuncsorgok, nápszabadságot, nemzeti sportot a sétálóutca nyilvánossága előtt tömöm az arcomba és tanulok höriül... Újabban pedig megnyugtató álmaim vannak, sok apró rágcsálnivaló magról és, hogy csak futkosok körbe egy nagy kerékben...:-)))))))))


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 11-19-2008 @ 09:59 pm)

Comment: Töki! Látod, ezek vannak.:-))))))) De TE nem teheted meg, hogy Attila pártjára állsz ebben a szent háborúban! :-) (Eljön még az idő, mikor a hörcsögök nyitogatják nekünk a sopronis dobozokat...:-))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-20-2008 @ 06:57 pm)

Comment: Kedves Miki, Százkettes, Samy, Baggio: ha a következő napokban eltűnik otthonról a gitár, Bundás, a kedvenc focimez, vagy valamelyik családtag, az NEM a véletlen műve. A hörijóléti minisztérium az írás felrakása után fokozottan figyeli az oldalt, és a vigyorogva hozzászóló háeszelőket. Norbertet már természetesen elvitték a höridokik egy kis rábeszélőkúrára, amin majd megtanulja szeretni a hörcsögöket, tehát a további hsz-ekre én és Attila reagálunk. :-))) (Ja, az írás? Teccett... :-)))))))


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 11-21-2008 @ 08:05 pm)

Comment: Hehe :))) Nagyon-nagyon tetszett :))) Írjatok még róla :)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 11-22-2008 @ 11:35 am)

Comment: Szegény Norbi barátom...Höri profnál beszélőn...mez,gitár,pulover mind kidobva...mi lesz veled Norbi...az öreg koronázatlan lánya vigyázz ha csúnyán nézel a Höri úrra a sufniba zár s maradékkal táplál ami lekerül a Höri úrak asztaláról....a Höri népjóléti intézet meg monnyon lé:)))))én az igazságtalan Matyi mondom


Hozzászóló: andrass
(Ideje: 11-25-2008 @ 12:13 pm)

Comment: nagyon tetszett, András.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-26-2008 @ 02:54 pm)

Comment: Nekem is volt egy hörim, ajándékba kaptam, aztán egy hét múlva egy reggelen 12 lett belőle. No az volt az igazi öröm...:)))))) Már értem a férjem miért nem örült, ezekszerint ez olyan férfi dolog...:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds