[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 122
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 122


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

minden napra egy...
Ideje:: 11-26-2008 @ 10:14 pm

Egy darab poloska, és egy darab cincér...
 
A poloska akkor kezd el dönögni a lámpa körül, amikor úgy félhomálytájt (5 körül) felgyújtom a plafonon csüngő, csillárnak csúfolható, 5 karos lámpát, aminek az egyik karja végében van csak egy halovány izzó (spórolunk), de a pölöskének az már maga a menyország, mert ott köröz, míg le nem potyog, (úgy este 9-10 körül, addig bírja!) pontosan a zongorára, annak is az egyik fehér billentyűjére. Akkor szépen megfogom egy papírzsepivel, és kidobom a konyhaablakon.
Másnap megint ott köröz, és minden megismétlődik. Nap, mint nap.
Amikor lefekszem, és elkezdek olvasni, na, akkor jön a cincér. Ő az olvasólámpám körül rója köreit, mígnem vagy a párnámon, vagy a takarón, vagy a hajamban, vagy a képemen landol. Ilyenkor felcihelődöm, megfogom, őt csak úgy puszta kézzel, és kívül teszem a konyhaablakon.
Namármost.
Hogy lehet ez?
Nyilván nem azok jönnek vissza, akiket kitessékeltem. Vagyis, mindig egy másik van itt bent.
De, ha ilyen sokan vannak idebent, (hogy minden napra jut belőlük) hogy lehet az, hogy naponta csak 1-1 példány kerül elő közülük?
A kilalkoltatási mutatványaimon a férjem jókat szokott vigyorogni. Amikor ő még ül a tévé előtt, és tudja, hogy én már lefeküdtem, ám hallja, hogy jövök ki a konyhába, és nyitom az ablakot, már kérdezi: ez most a menetrendszerű cincéred, vagy a poloska késett?

Én meg egyre csak töröm a fejem ezen a hétköznapi talányon... :)



Utoljára változtatva 11-26-2008 @ 10:14 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 11-27-2008 @ 09:27 am)

Comment: Nem lehetne valami chip-izét ültetni a jobb-első lábuk körme alá? Mert akkor megoldódhatna a rejtély!


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 11-27-2008 @ 01:22 pm)

Comment: Nem is rossz ötlet! :) Javasolni fogom a férjemnek ennek a nagyon egyszerű, és minden kétséget kizáróan bizonyító erejű ellenőrző műveletnek a kivitelezését! :) Melleselg, tegnap nem jött a menetrendszerű cincér, csak a poloska... egészen el is szomorodtam...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds