[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 266

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

"Nemcsak neked fáj" (esti gondolatok)
Ideje:: 08-18-2004 @ 11:20 pm

Kiégtem. Teljesen. Ott tartottam, hogy minek élünk, ha a világban nincs igazi szeretet. Amolyan Krisztus-féle mindenkit elfogadó. Mindig másokat okoltam, mások miatt tartok itt, ahol tartok, mások nem szeretnek, mások a bűnösök.

Aztán jött ez a mai este. Már mindenki alszik, egyedül ülök a számítógép előtt, a megabájtjaim fogyóban - ez az oldal igen viszi - a fene gondolta, hogy egy ilyen egyszerű hétköznap este mire tanít. Rendezgettem az emailjeimet. Hiába, hogy megemeltettem a kvótát, mindig attól rettegek, hogy betelik a postaládám, és leírnak az egyik listáról, mivel a Yahoo ezt automatikusan szokta ott csinálni. Elolvasgattam hát az összegyűlt régi dolgokat és kíméletlenül törölgettem mindent, hogy nagyobb hely legyen. Megrendeltem mindenfélét: ilyen-olyan hírlevelet, napi igéket - több helyről is.

Nemrégiben összevitatkoztam azon a bizonyos listán egy túlbuzgó taggal, azt írta egy viccben, ha Isten beszél hozzánk, az skizofrénia. Isten tényleg beszél hozzánk, az igéjével. Én általában úgy szoktam lenni, ha valamit kérek imádságban, azonnal megjön rá a válasz: a szószékről vagy épp egy ige jut eszembe. Most az emailjeimben volt a válasz: ima + bűnbánat+akarat: ez a recept.

Imádkozni sokszor elfelejtek. Bűnbánat? Másra kenni egyszerűbb. Nem?

A nap betetőzése ez volt: A férjem és a nagyfiam elutaztak. Ma telefonált: a rokonom lép fel abban a városban a szabadtéri színpadon. A rokonom énekesnő, híres, én nem ismerem. Az unokatestvéreimnek az unokatestvére, tulajdonképpen vér szerint semmi közöm hozzá. Este 10 után jóval megcsörrent a telefon: Nagy hangzavar, egy alig érthető "halló" után a dal: "Nemcsak neked fáj".

Nemcsak nekem fáj. Lesz-e erőm továbblépni?



Utoljára változtatva 08-18-2004 @ 11:20 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-18-2004 @ 11:41 pm)

Comment: Persze, hogy lesz erőd. Aki Istenben hisz, annak Isten ad majd erőt, hogy talpra tudjon állni, és tovább tudja csinálni, amit kell. Mindenkinek vannak elkeseredett pillanatai, nehéz időszakai. A hullámvölgyekre pedig szükség van, mert az tesz erőssé, és segít, hogy értékelni tudjuk a jót. Ha az életünk állandóan egy monoton síkon mozogna, nagyon unnánk, és előbb-utóbb belefásulnánk. És ha egyszer vannak benne hullámhegyek, akkor hullámvölgyeknek is kell lenni. A jó mellett mindig ott kell lennie a rossznak, a szép mellett a csúnyának, a boldogság mellett a szomorúságnak, a fény mellett a sötétségnek. És ez így van rendjén.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds