[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 143
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 143


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Mindless.gif
Advent + egy kis plussz
Ideje:: 12-01-2008 @ 08:24 am

Itt egy kis szösszenet...
Adventkor volt szerencsém idén a szülinapomat ünnepelni, ráadásul a huszadikat, - olyan furi. Nem is tudom, azt hittem részben nagy durr, vagy pedig nagy minusz, ehhez képest olyan semeleges volt az egész. Persze szép volt, most egészen simán ment minden. Különeleges torta, na ebben kitétel nálam, hogy anyum csinálja, ne vegye, lett is meglepi, sas alakú 3d-s lett és nagyon tetszett, anyum persze egyből mondta, hogy nem az igazi, de nekem tetszett, ez a lényeg.
Utána kimentünk Miskolc főterére az adventi gyertya gyújtására, szép volt, és az idő is kedvezett, utána bezzeg már esett:) Csak szép lesz az ünnep. A nap végére viszont full K.O. voltam, ugyanis elkaptam barátnőmtől a náthát, na puff neki, így jártam, most náthásan ülök számtech órán és úgy írom e sorokat. Barátnőm is beteg, szóval ma autójával jöttem be, barátnőmet meg bevittem a melóba előtte. Ez már jó azért, mivel imádok autóval menni bárhova. Nem lustaság, egyszerűen imádom. Na ez majd egy külön bejegyzés lesz asszem, elég hosszú lenne. A múltkori írásom után: Igen valóban depis voltam, de inkább kiborultam. A múltamról nem mesélnék, de sokat átéltem, nagyképűség nélkül jelenthetem ki. Szóval kiborultam amit másnapra már feledtem. Az évek alatt megtanultam leküzdeni ezt. Nem adhatom meg senkinek a lehetőséget, hogy lásson gyengének, szomorúnak. Nem engedjük, de köszönöm a jó kívánságot, sokat jelent. Magányos farkasnak tartottam világ életemben magam, de a rossz emberek miatt, a jó embereknek természetesen mindig örülök. Na megyek figyelni az órára, kellemes szép napot mindenkinek!


Utoljára változtatva 12-01-2008 @ 11:30 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds