[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 215
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 215


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


wub.gif
A bosszú
Ideje:: 12-19-2008 @ 12:55 am

I.
A menekülő fiatalember, belerohant egy az út oldalából kiálló sziklakőbe, kocsija megsérült, majdnem felborult, motorja leállt, sápadtan, bizonytalan mozdulatokkal fogózkodva, testét vonszolva, valahogy kiszállt, bizonytalanul elindult egy irányba, gépiesen vitte lába, nem törődött, hogy merre megy, ruhája beleakadt a bozótba, tüskés csipkebokorba, de nem érdekelte, csak ment előre.
Megállt, körülnézett, öntudata lassan tért vissza, majd megfordult, a város fényei erőtlenül pislogtak, immár elnyomta őket a felkelő nap erősödő fényzuhataga. A távolban egy beteg, didergő kutya vonított, tompa zajok hallatszottak a bánya irányából, csillék csörömpöltek, hűvös szél tépdeste csapzott ruháját, értelme kezdett visszatérni zavaros fejébe. Érezte, hogy nem lehet már menekülni, nincs hova, no meg minek? Van értelme?
A szolgálatos rendőr álmosan méregette a szakadozott ruhájú, üveges tekintetű fiatal fiút, gondolatai másutt jártak, órájára tekintett, idegesen felkiáltott
-Mi történt fiatalember, talán sok volt az elfogyasztott szeszes ital és megártott? Mondja el röviden, mit akar, még jelentést is kell írnom, nincs időm a hülyeségre.
-Megöltem három embert, mondta kifejezéstelen arccal a fiú, miközben tekintete a semmibe révedt.
-Menjen már, mondtam, hogy nincs időm, ha berúgott majd kijózanítom egy-két pofonnal, csak ne hagyja abba ezt a tréfálkozást...
-Mondom, hogy megöltem őket, leszereltem a zárat meg a kilincset, bementem és megöltem őket, álmukban, érti? -kiáltott fel hisztérikusan.
Arca most megváltozott, jelezvén, hogy fejében vad indulatok morajlanak, leküzdvén a megbánás és a gyáva meglapulás félelmeit.
-Maga miket beszél? - tért magához a rendőr, hű ennek fele sem tréfa, no kerüljön csak beljebb!

A kisvárost megrázta az éjszakai eset, csoportokba verődve álltak az emberek a Luciék tömbháza előtt, a hivatal kivonult, elszállították a halottakat, egy fiatal lányt, egy idősebb férfit meg egy majdnem ugyanolyan korú nőt.
-Megölte őket az a gyíkos, ki hitte volna? Pár nappal ezelőtt még együtt láttam őket, mondta egy idős asszony, -Össze akartak házasodni, de valamiért összevesztek, s aztán ez lett belőle.
-Olyan nagy szerencsétlenség ez, hogy mi fel sem tudjuk fogni, mondta egy középkorú férfi, arcán mély megrendülés, döbbenet látszott, nagy a szerelem, aztán összevesznek, féltékeny lesz a fiú és megöli az egész családot, de miért?
-Mert ezek a fiatalok nagyon sok mindent megengednek maguknak, mert azt hiszik, majd mindent újra lehet csinálni, de a halottakat felébreszteni már nem lehet...soha nem, sosem...
-Itt sokkal többről van szó, vélte egy húsz év körüli srác, itt tragédia történt, ez nem mindennapi eset, vagyis ilyen esetről még senki sem hallott, összerúgják a port, és akkor megöli, de még a szüleit is, furcsa, nagyon furcsa, ezt nem értem.

Lucia és Marcell, nevezzük így őket, két tehetséges fiatal, mindketten a bányászati akadémia hallgatói, egymásba szeretnek, tervezgetik a jövőt, türelmetlenül várják az alkalmat, hogy egybe kössék életüket, de egy szép nap történik valami köztük, féltékeny lesz a fiú, jeleneteket rendez, amit nem tűr el a lány, szakítani akar, vagy fordítva.
Ez sokszor előfordult már az életben, igen de, emiatt nem ölik meg a lány szüleit is, ez már nem szokás, szerencsére.
De hát akkor mi történt? Miért kellett a fiatalok butasága miatt a szülőknek is meghalni? Miért kellett egyáltalán így végződnie ennek a történetnek? Miért?

Egy mondatban, egy pár szóban nem lehet elmondani, ezt a történetet. Ahhoz, hogy megértsük az összefüggéseket vissza, kell mennünk az időben, és nyomon követni Marcell életútját, és a Lucia életútját.
Meg kell ismerni őket közelebbről, úgy talán jobban meg tudjuk ítélni a helyzetet, jobban el tudjuk fogadni, azt, hogy az élet néha ilyen helyzetekbe sodorhat embereket, bosszúra sarkalja őket, és a közvéleményt nem tudja megnyugtatni semmiféle magyarázattal, semmilyen tanmesével, tudományos definiciókkal.
Father Murphy walks into a pub in Donegal, and says to the first man he meets, "Do you want to go to heaven?" The man said, "I do, Father." The priest said, "Then stand over there against the wall." Then the priest asked the second man, "Do you want to go to heaven?" "Certainly, Father," was the man's reply. "Then stand over there against the wall," said the priest. Then Father Murphy walked up to O'Toole and said, "Do you want to go to heaven?" O'Toole said, "No, I don't Father." The priest said, "I don't believe this. You mean to tell me that when you die you don't want to go to heaven?" O'Toole said, "Oh, when I die, yes. I thought you were getting a g roup together to go right now."


Utoljára változtatva 02-14-2009 @ 01:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: jgmiki
(Ideje: 12-19-2008 @ 11:40 am)

Comment: Megrendítően hajmeresztő írásod előtt le a kalappal, megéreztem, mennyire tudod tálalni a témát, szerintem oknyomozó riportewrként is elmehetnél., meg lehetne élni belőle, nem tudom , de ha nekem lenne saját lapom, felvennélek, sok sikert a táltos.


Hozzászóló: Nanti
(Ideje: 12-20-2008 @ 01:46 pm)

Comment: kedves jgmiki, kösz, hogy itt jártál!


Hozzászóló: jgmiki
(Ideje: 12-21-2008 @ 08:54 am)

Comment: Nem véletlen volt, a címe érdekelt, s nem bántam meg, hogy idenéztem, sok sikert a táltos


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds