[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 199
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 199


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mennyből a bejgli
Ideje:: 12-22-2008 @ 03:26 pm

    Azt mondja a kedvenc rádióm ma reggel, hogy kezdődik a petárdaszezon, vigyázzak a kutyámra. Elgondolkodtam. Milyen szezon? Hiszen a petárdázás tilos. Kizárólag a fényeffektussal (is) járó pirotechnikai eszközök használata engedélyezett, az is csak pár órára. Én is tudom, persze, hogy tízezrével élnek az országban, akik fütyülnek a szabályokra. Hiszen remek dolog –és gyakorlatilag kockázatmentes - a mások ijesztgetése. Behajigálni a petárdát a kertekbe, az udvarra, sőt az ablakon (!) . Remek dolog látni, ahogy a célszemélyek bepánikolnak, szitkozódnak, aztán meg úgyse tesznek semmit. Kihívni a rendőrséget? Hova? Miért? Úgyse kapnak el senkit, úgyse találnak meg semmit. Ha nem érik tetten az illetőt, tehetetlenek Olyan ez, mintha a jégeső okozta károknál a biztosító azt követelné, hogy mutassam be azt a jégdarabot, amelyik beverte a szélvédőt. Egyébként is, a heveny petárdázás idején minden utcába kéne két –három rendőr. A világon sincs tán annyi. Szóval egyszerűbb mindent bezárni, beredőnyözni, eltorlaszolni, lehetőleg csak a reggeli-délelőtti órákban mutatkozni, a kutyákat pedig – nos igen – a kamrába vagy a pincébe zárni. A nyugtatózás nem jó, ahogy a szűk, zárt, fűtetlen helyiség sem. Ha az állat nem tud mozogni, megfázik vagy meg is fagy reggelre. Még a tanyán élő rokon is jobb megoldás, ha elvállalja az ebet egy időre. Azonkívül a nyugtató nincs ingyen, az állatgyógyszer igen drága. Hol van az megírva, hogy én viseljem az egyébként hatóságilag tilos háborús ijesztgetés költségeit? És akinek nemcsak kutyája, de egyéb jószága is van? Aludjon velük?

   Kitaláltam valamit az illetők megfékezésére. Legálisan árusítani kellene mindenféle petárdát. A címke eredeti lenne, rajta jó kis bumm-bummos fantáziarajz, Rambó külsejű fickók mutatnák, hogy hogy hajítsd el, stb. A biztonsági csomag belsejében viszont mákos bejglit helyeznénk el. Nem kell a távol-keleti import, beszerezhető hazai forrásból, akár Mari nénitől is. Elvégre itt a Karácsony. Na jó, lehet diós is, de a mák nyugtató hatása is számít. Az én kutyám speciell megeszi. Nomármost, a dolog a következőképp működne: jön a sandaképű fazon, zsebben a petárda. Körülnéz, nem látják-e. Előveszi. Ha ki kell biztosítani, kibiztosítja. Ha meg kell gyújtani, meggyújtja. Egy lendület és zsupsz, benn van a tárgy a célszemély kertjében. A célszemély épp sepreget. Nini! Egy petárda. Mit is kell mondani? Buummm!!! Üvölt a célszemély át a kerítésen. A petárdázó elégedetten távozik. Célszemély kibontja a csomagot. Mmmm! Kinéz a kapun. Még látja a petárdázót, amint az fut az utca vége felé. Ne szaladjon, fiatalúr! Boldog Karácsonyt magának is! Énekeljük el együtt a „Mennyből az angyal”-t!

   Ám a fürge petárdázó már árkon-bokron túl van. Igyekeznie kell, mert még sok helyen várják a bejglit. És persze a hatóságtól is tart egy kicsit. El ne kobozzák már a sok jó sütit.



Utoljára változtatva 12-22-2008 @ 03:26 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 12-22-2008 @ 09:20 pm)

Comment: :)))))...Jó ötlet!...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-23-2008 @ 12:24 pm)

Comment: Kicsit mosolyogtam, aztán belegondoltam...nem szeretem a petárdákat...)))


Hozzászóló: Árvai,Emil
(Ideje: 12-23-2008 @ 05:15 pm)

Comment: Megadom a címem... JÖHET A BÁJGLI! (A jóból is megárt a sok? Na bumm!!...) Békés, csöndes karácsonyt kíván egy BájgliBarát.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds