[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 168
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 168


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Amálka és az év utolsó napja
Ideje:: 12-31-2008 @ 10:15 am

- Ez a nap semmiben sem különbözik a többitől, csak egy kicsit más - biztatta magát Amálka, és még utoljára figyelmesen szemügyre vette a Chagall naptár decemberi lapját.
Feketében fehér karácsony, de mindig van valaki, aki esernyővel a kezében repülni tud.
Tér és idő. Ahogy forog a Föld, a pezsgők óránként durrognak a különböző időzónákban. Mintha valaki meggyújtotta volna az egyik végén a gyutacsot.
- Boldog új évet!
Micsoda lehetetlen kívánság! Méghogy egy egész év boldog legyen! Mintha a boldogság egy helyben bírna maradni. Egyébként is kiment a boldogság a divatból. Amálka saját szemével látta, ahogy lenge kék fátylát, emelt fővel maga után húzta.

Sírni, sírni, sírni...

Amálka belefáradt a sírásba, és mivel képtelen volt megszokni, hogy a jövő kiszámíthatatlan, ezért úgy döntött, megtanul bízni a sorsában. Bármi fog történni, az egy feladat. Egy feladat, amit meg kell oldani. Ez a jövő. De minek ehhez pezsgő? Talán ez valami olyasmi, mint áldozni az isteneknek.
- Üdvözöllek kedves jövő! Maradj jó mindannyiunkhoz!
Vagy lehet, hála mindazért, amiben részünk lehet?
Az első hóvirágért, a váratlanul ölünkbe hullt meghittségért, az elfogadásért, az őszinte mosolyért, a szép gondolatokért, az angyalt rejtő ládikáért... Annyi minden van, amiért jó, hogy megéltük ezt mai napot!
- No, ezt tényleg meg kell ünnepelni! - bólintott Amálka, és betette a pezsgőt a hűtőbe.  



Utoljára változtatva 12-31-2008 @ 10:36 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: piroman
(Ideje: 12-31-2008 @ 10:23 am)

Comment: Egészségedre, és csakazértis: boldog új évet! :D


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-31-2008 @ 10:38 am)

Comment: köszönöm Piro! neked meg csakazértis szerelmet, mert a költészet mindenek előtt való:)


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 12-31-2008 @ 11:12 am)

Comment: Hosszú ideig éreztem azt, hogy ez is csak egy nap, amit túl kell, és túl lehet élni, ez is csak egy feladat, amit el kell végezni: vacsorára virsli, vagy kocsonya, éjfélkor kötelező boldog mosoly az olcsó pezsgő mellé, puszik, félszájjal mondott boldog-újévek, majd pár óra alvás után fáradtan neki állni a következő feladatoknak. Na nem! Ebből most már elegem volt. Most azt fogom mondani, hogy: pim-piri-páré fityi-ritty! Csakazértis boldog, mert én úgy akarom, és úgy hiszem, és csak az igaz, amit el is hiszek. Hát pimpiri-páré fityi-ritty, BÚÉK mindenkinek.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-31-2008 @ 01:45 pm)

Comment: Akkor mit is kívánjak? Sok megoldható csodálatos feladatot? Csatlakozom Lenanénihez is, de azért boldog újesztendőt is kivánok...:)))))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 01-01-2009 @ 09:07 pm)

Comment: Idén előszőr nem koccintottam. Idén előszőr éreztem azt, hogy mégis minek? semmi értelme, mert nem ezen múlik, csak áltatja magát az ember. Egy, talán két órán keresztül még el is hisszük, hogy idén más... és mégsem.:))))))))) Remélem Neked mégis más.:))))))))))) Boldog új évet! Puszillak!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-02-2009 @ 10:11 am)

Comment: köszönöm nektek! maradjunk annyiban: "adjon úgy is, ha nem kérem"...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds