[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 124
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 124


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Na, erről beszéltem!
Ideje:: 01-08-2009 @ 08:01 am

Mikor a csoporttársam felhívott, hogy vajon szombaton lesz-e vizsga a gáz-cirkusz miatt, szokás szerint azt sem tudtam, mit kérdez. Miféle cirkusz?
Hál'istennek nincs tévém, újságot nem olvasok, úgyhogy védve vagyok a rossz hírektől, amivel a társadalmi depressziót fenntartják.
Tegnap este azonban tévé elé kerültem, és nem akartam hinni a fülemnek!
Hogy mi van? Nincs gáz?
Mi ebben olyan meglepő?
Hiszen már az általános iskolában tanultuk, hogy a Föld eneregia-készletei végesek! Csodálkoztam is, mikor jó tíz éve anyámékhoz is bevezetették a gázt, és kidobatták velük a cserépkályhát, mondván, arra már nem lesz szükségük.
Nálunk szerencsére vegyestüzelésű kazán van, így van alkalmam megtapasztalni a gáz fűtőértékét. Eddig csak hulladék fával tüzelt a Favágó hétvégenként, de döbbenetes volt a különbség.

Hát, bizony, bizony! A monopolhelyzet mindig megszüli a maga cápáját! Ezt is tanultuk.
Tehát minden a törvények szerint halad: a készletek kezdenek kimerülni, és a cápa elkezdett vérengzeni.
De hogyan lehetséges az, hogy úgy tesznek, mintha ez derült égből villámcsapás lenne? És mi az, hogy az egyének önmérsékletén múlik, hogy mennyi gázt sikerül megspórolni? Meddig? És miért megint csak a kisembernek van felelőssége?
Ebben verhetetlenek, komolyan mondom! Kiszipolyozzák a világból az összes hasznot, aztán azt mondják: ti tettétek!
Miért nem terjedt már el a napelemes fűtés? Hiszen van! És a Napot nem lehet kiszipolypozni, csak felhasználni. Na, persze! Ebből nem lehet egy életen át hasznot húzni! Ez csak amolyan egyszer legombolós játék.

Épp elcsodálkoztam a napokban, hogy újabb három gyógyszertár nyílt a város szívében. Így most tíz perces járással hat gyógyszertár előtt lehet elmenni.
Mi van? Mindenki beteg?
Hja! Hogy a vitaminok! Meg a fogyi-bogyik... Meg hogy örökké fiatalok maradjunk! Hát persze! Üzlet lett ez is.
Eladó az ember lelke! 



Utoljára változtatva 01-08-2009 @ 08:03 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 01-08-2009 @ 08:56 am)

Comment: Minden szavaddal egyetértek. Nekem mostanában a geotermikus energia kitermelése tűnik a leg logikusabbnak. Nem is igen értem, hogy miért nem kezdtünk már hozzá. Görögországban pl. minden házon van napelem. Azzal fűtenek és a melegvíz is attól meleg a csapokban. Ha más országokban működnek ezek az olcsó és környezetbarát eljárások, akkor mi miért nem tezsünk lépéseket azért, hogy megszabadítsuk magunkat a függő helyzettől? Miért fontosabb kormányzati negyedre, parkolóházakra stb. súlyos milliárdokat beruházni? A jövőnk, gyermekeinek boldogulása nem lenne fontosabb? Upsz elszaladt velem kicsit a ló, de indulatossá tesznek ezek a kérdések.


Hozzászóló: Skrym
(Ideje: 01-08-2009 @ 09:50 am)

Comment: A németek már 15 éve tudják, hogy Moszkva egyszer el fogja zárni a csapot. Ezért is kezdtek neki a geotermikus energiaforrások használatához. Ők nem akarnak Oroszországtól függeni. Jelenleg a magyar településfejlesztés nem tart ott, hogy a földrajz eme ágában munkálkodjanak. Egyenlőre a geoinformatika csodái nyűgözi le őket. Szomorú....


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-08-2009 @ 10:41 am)

Comment: Bájos dolog lehet úgy élni, hogy se újság, se tévé, de még a neten se kapcsolsz a hírstartra.:) A kapitalizmus működésében meg semmi meglepő sincs, már jó régen leírta egy bizonyos Marx. De van egy jó magyar mondás is: jegenyefák nem nőnek az égig. (Ennyit a "fenntartható fejlődés" -ről.)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-08-2009 @ 11:12 am)

Comment: Nóri:) addig van esélyünk, amíg van, aki indulatba jön:))) / Skrym -ha csak szomorú lenne... / Pirom:) igen:) bájos dolog, és amint látod, a legfontosabb rossz hírek úgyis megtalálnak (ha meg egy perc múlva felrobban a Föld, arról felesleges előtte értesülni)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-08-2009 @ 01:02 pm)

Comment: Úgy látom a rossz hírek mégiscsak megtaláltak...sajnos ez van...az országot már eladták...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-08-2009 @ 01:42 pm)

Comment: Gabi! szerintem ettől sokkal nagyobb baj van: a világot adták el... de nem azért születtünk, hogy erre csak úgy vállat vonjunk!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-08-2009 @ 06:00 pm)

Comment: Én is azon morfondíroztam, hogy mi az, hogy "erre nem számítottak"? Az pedig, hogy napenergia, meg egyebek...Olyan méreg drágává tették a kialakítását, hogy 20 évi fűtéssel sem térül meg a beruházása...Erre is ügyelt a kapitalizmus... Ma energiatakarékos üzemmódot szereltetni kifejezetten luxus...Nem röhej? Mélyen egyetértek veled...:)))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-08-2009 @ 06:37 pm)

Comment: Anna! na, erre inni kell! :)))


Hozzászóló: bla
(Ideje: 01-08-2009 @ 09:26 pm)

Comment: Görögországban a napos órák száma jelentősen meghaladja a Magyarországit, amely Szeged környékén a legmagasabb, egy évben 2200 óra. A napelemes (fényelemes) energiatermelés egyébként még gyermekcipóben jár, a napkollektor, amely elterjedt. Én - véletlenül - felkészültem a jelenre, jövőre, új lakásom gáz-cirkófütéses, hűtő.fűtő légkondis és cserépkályhás egyszerre. De ettől még rettegek a jövőtől, ha csak igazán belegondolok...


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 01-09-2009 @ 11:16 am)

Comment: „És mi az, hogy az egyének önmérsékletén múlik, hogy mennyi gázt sikerül megspórolni? Meddig? És miért megint csak a kisembernek van felelőssége?” Nézz körül!, Már az ált.isk,. 1.osztályos tanulói is mobiltelefonnal járnak, amelyek működéséhez térerő kell, ahhoz új átvivő tornyok valamint energia, azokban a lakásokban, melyekben „ősidők” óta ki lehetett bírni klíma berendezések nélkül, most nem lehet, jóformán minden boltban, áruházban klímaberendezés van, mert a vásárlók oda szívesebben járnak, állj ki bármelyik út mellé, de városokban főként, és számold meg, hány olyan személygépkocsit látsz, amelyben a vezetőn kívül más is ül, de hogy olyan gépkocsit láss, amelyben három ember ül, meglehetősen sokáig kellene várnod. A mi városkánk –Letenye- kicsi, reggel az óvoda és iskola előtt közlekedési dugó keletkezik majdhogy nem naponta a 7-en, a sok gépkocsi miatt, amelyekkel a gyerekeket hozzák és délután viszik haza. Akkor kinek is van felelőssége?


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-09-2009 @ 05:28 pm)

Comment: drága Bla! több megoldás is lehetséges: ne gondolj bele a jövőbe -úgy igazán:), vagy lásd meg, hogy a jövőtől mindig is féltek, de ez még sosem oldott meg semmit. (különben örülök, hogy itt voltál!)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-09-2009 @ 05:30 pm)

Comment: Boki, én csak azt nem értem, miért nem árulnak atombombát is? aztán majd felszólítjuk az embereket, hogy gyakoroljanak önmérsékletet....


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 01-09-2009 @ 09:03 pm)

Comment: Mire válasz ez, Ági?


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-09-2009 @ 09:59 pm)

Comment: Csak arra, hogy körbenéztem: és azt láttam, hogy semmit nem lehet eladni, amit nem engedélyeznek... Aztán még jobban körbenéztem, és azt láttam, hogy semmit nem gyártanak, amit nem engedélyeznek... Visszamentem az időbe, és megkérdeztem az embereket, régen miért nem jártak kocsival? Azt mondták, azért mert nem lehetett kapni. Megkérdeztem arról is az embereket, régen miért nem jártak Plázákba, és miért vittek magukkal szatyrokat? Azt válaszolták: azért mert nem voltak Plázák, és nem adtak szatyrokat... Aztán egyszer valaki kitalálta, hogy az a jó az embernek, ha legyőzheti a távolságot, és autót vesz: ezért elkezdtek autókat gyártani, és mindenki számára elérhetővé tették. Aztán egy másik valaki meg kitalálta, hogy az a jó az embernek, ha sokféle áru közül tud válogatni, és mivel már úgyis van autója, nyugodtan lehet a város szélére építeni a bevásárló-boltokat. Az ember pedig rászokott az autókra és a bevásárló boltokra, és hiába szeretne biciklivel járni, már nem tud, mert elütik az autók. És hiába mondja, hogy ő nem kérte, hogy fűtsék a Plázákat, ő sokkal jobban szerette volna, ha a kórházakban mindig lenne elég gyógyszer, és az iskolákban minden gyerek szeretne tanulni! Senkit nem érdekel, mit szeretne a kisember, aki senkinek sem árt. Csak a láthatatlan nagyok számítanak, akik kitalálták, hogy mi a jó az embernek, csak elfelejtették végiggondolni, hogy semmi sem lesz holnap úgy, mint ma van: mert ha naponta száz autóval többet adunk el, akkor az évente 36000-rel több autót jelent az utakon. Úgy látszik, nem kell senkinek arra gondolnia, mi lesz holnap, csakis arra, mi lesz ma. Csak az számít, mit lehet eladni, mert amit el lehet adni, az kell az embernek. És ami kell az embernek, azért már felelőssé lehet tenni. Hát nézzük meg: kell-e az atombomba a kisembernek? Hiszen úgyis övé a felelősség.


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 01-09-2009 @ 10:52 pm)

Comment: És mi jó az embereknek, hogy lehet venni autót , vagy hogy nem, és hogy lehet-e sok áruból választani, vagy csak azt kell megvenni, amit eléjük raknak. Egyes kórházak, egyes tanintézetek negatív eseteit nem szabad általánosan érvényes helyzetnek kikiáltani, éppúgy találsz megfelelő kórházat és tanintézetet, mint helytelenül működőt, és a „kisemberek” ha csak tehetik, nem azt választják, ami nem felel meg nekik. Nem hiszem, hogy a „kisembereknek” a petróleumvilágítás, az ökrös szekéren való közlekedés, a lófogatú szántás és kézi aratás és cséplés ( volt benne részem, tapasztalatból tudom, hogy nem), a csak szatócsbolti ellátottság tetszene. Nekem se tetszene, ha Houstonban élő fiamtól két hónap múlva kapnék választ levelemre( egy hónapig utazna a levelem oda és egy hónapig vissza, mert a gőzhajó nem sokkal gyorsabban tudná a leveleket eljuttatni). A „ kisemberek” azért taníttatják gyerekeiket, hogy majd azok keressék meg a könnyebb élet módját és mutassák meg nekik is. Amit leírtál, köze nincs a „kisemberek” vágyaihoz, kitűzött céljaikhoz. Voltak ,akik akarták a vízi energiát és szélenergiát, és a „kisemberek” elutasították és mindmáig nincs is. Saját, esetleges mindennel való elégedetlenségedet ne általánosítsd.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-09-2009 @ 11:04 pm)

Comment: Mikor iszunk rá? :))))))


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 01-10-2009 @ 12:18 am)

Comment: Máris bontom a SOPRONI KÉKFRANKOS-t. Klárival konkrétan, Veled Kedves Anna virtuálisan koccintunk és közben nagyon boldog új évet kívánok.(Klári azt mondja, most nem kér, mert fáj a torka, mivel - első örömömben- már kitöltöttem, úgy kétszer koccintok Veled( virtuálisan).


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-10-2009 @ 07:55 am)

Comment: :)))))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 01-11-2009 @ 11:26 am)

Comment: Szemi, az egész világ "üzlet". Mindent a pénz mozgat, és olyan politikai, gazdasági erők igazgatják világunkat, amiről nekünk csak halvány sejtelmünk lehet! A gyógyszer? Az egyik legnagyobb üzlet... Beteg emberek sajnos mindig voltak, vannak, lesznek4 Nézd meg a TV-ben már minden 2. reklám valami csodaszerrről szól! A beteg ember pedig mindent elkövet a gyógyulásért... és veszi tonnaszám a reklámok által agyába sulykolt szereket! Tiszta agymosás.... Na de ez már egy másik téma... Elkalndoztam, munkámba vágó téma felé:) Puszi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds