[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 136
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 136


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A válás
-: blue
Ideje:: 02-04-2009 @ 11:31 am

Statisztikai adatok szerint is hazánkban egyre több a válás. A házasságkötés is már elveszítette minden formáját, hiszen a fiatalok, csak úgy összeállnak, összebútoroznak és ezzel megoldanak mindent. Ma már nem divat a lánykérés, a habos-fodros ruhák, sőt még a fehér sem, hiszen egyre jobban terjedőben van a színes, vagy a törtfehér, pezsgőszínű, vajszínű ruhák sokasága, még a mintás esküvői ruhákat is szépnek lehet mondani.

Egyik nap jártam-keltem a városban, és találkoztam egy rég nem látott ismerősömmel. Mosolyogva várt meg a trolimegállónál és hazafelé beszélgettünk, hogy mi is van vele, minként alakult az élete, mióta férjhez ment, hiszen nagyon régen nem találkoztunk.

Elmondta, hogy meseszép volt az esküvő, olyan, amilyenről mindenki csak álmodik. A ruha csodaszép, tele csipkével, strasszokkal, a vőlegénye éjfekete szmokingot viselt, és orchideacsokorral várta a templom oltáránál. (gondoltam magamban, végre egy boldog pár) A nászút fantasztikusra sikeredett, Kréta szigetén...és élték minden nap a boldog perceket...aztán a hangja elszomorodott...kicsit kifelé nézett a troli ablakán...majd könnybelábadt szemmel nézett rám, és folytatta. Huszonkilenc éves lett, arra gondoltak, hogy éppen időszerű lenne a gyermekáldás, csak valahogy nem következett még addig be, ezért felkereste az orvosát. Különféle vizsgálatokat csináltak nála. Nagyon bízott a jó hírekben. Két hónap múlva az orvos mindkettőjüket behívatta, és közölte, hogy Andinak nem lehet gyereke.  Férje elengedte a kezét, majd kiment a folyosóra, ő meg ott ült a szobában és a könnyeivel küszködött. Miután hazaértek, Zsolt másként nézett rá...többé nem ölelte át, nem csókolta meg. A beszélgetés kettőjük között végleg leredukálódott. 

Zsolt minden nap eljárt dolgozni, és egyre később jött haza. Egy nagyobb kft-nek volt az igazgatója, csinos titkárnővel megáldva. Andi egy este bement férjéhez...amit látott magáért beszélt...kicsit furcsán mondta nekem: Gabi szép volt az asztal...- azt hiszem elég furcsán néztem rá, aztán leesett, hogy mit is mondott...Zsolti elköltözött a szép, tágas házból, majd elindították a válási procedúrát. 

Andi 31 évesen elvált asszony lett. Kedves kis panellakásba költözött, mely nem olyan tágas, mint  házuk volt, de elfér benne. Testvére gyerekei sűrűn vannak nála, így nem annyira magányos, de mégis társtalan. Ami megütötte a fülem a beszélgetés végefelé: "De most mondd meg nekem komolyan, Gabi, ugyan kinek kellene egy 32 éves elvált, gyerektelen nő, akinek soha életében nem lehet gyereke? Előbb-utóbb mindenki arra vágyik. Nem igaz?

Persze, ebben igaza van, de én úgy gondolom, hogy akinek nem lehet gyereke attól még lehet jó ember, és boldog is, ha megtalálja a párját. Vannak férfiak, akik nem szeretnének gyereket, vagy már van nekik, és nagy, vagy túl öregnek érzik magukat gyerekáldáshoz. Nem is tudom...

Zsoltiról meg annyit, hogy feleségül vette a csinos titkárnőt, az élet fintoraként gyerekük még nincs, hogy lehet-e azt Andi nem tudja, de egyet igen...Zsolt nemcsak megfordul a csinos nők után..hanem...na és a lényeg, az irodában lecseréltette az asztalt egy nagyobbra, valamint egy dögös kreolbőrű, fekete hajú (festett) harmincas lett a titkárnője...

...hát, igen a boldogságot nehéz megtalálni - de vajon tényleg boldogok lehetünk? Vajon a válás mindig segít vagy csöbörből-vödörbe esünk? Az élet olyan furcsa csapdákat tud állítani...hogy is szokták mondani? - vedd el a szeretőt, abból lesz a legjobb anya, aztán keress egy másik szeretőt, mert anyából egy is elég...érdekes megoldás...



Utoljára változtatva 02-04-2009 @ 11:35 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 02-05-2009 @ 04:26 am)

Comment: Érdekes írás!...Elgondolkoztató!...Lyza


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 02-05-2009 @ 09:02 am)

Comment: A mai fiatalok valóban nem nagyon akarnak az oltár elé állni. Ennek is megvan az oka minden bizonnyal. Lehet, hogy éppen az, hogy látták saját szüleik elszúrt házasságát. Mert véleményem szerint még mindig jobb a válás mellett dönteni, mint megalkuvó módon, boldogtalanul élni valaki mellett, akit nem szertünk. Azt pedig a mai fiuktól kéne megkérdezni, hogy valójában miért is nem iparkodnak az oltár elé hurcibálni minket? Talán nem érzik a veszélyét annak, hogy elveszíthetik a már meglévő boldogságot. Meg eszembe jutott még ez a fránya fogyasztói társadalom is, ahol a média és minden azt sugározza körülöttünk, hogy a felhalmozás, a harácsolás és a változatosság tesz boldoggá.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-06-2009 @ 01:37 am)

Comment: Kékségem! Jó a kérdésfelvetésed. Rá a válasz sok szemszögből adható. Én, személyes, és a munkámból fakadó tapasztalataim alapján azt mondom, hogy nem szabad egy olyan kapcsolatban élni, amelyik nem adja meg számomra a boldogságot. Persze a boldogságot is sokféleképpen lehet definiálni. Lehet házasságban, házasságon kívül élni, de a szeretet, a megértés a legfontosabb. meg persze a klasszikus tézis, amit hajlamosak vagyunk elfelejteni. Nem csak jóban, de rosszban is össze kell tartanunk. puszi Józsi


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-06-2009 @ 06:54 am)

Comment: Igen, Lyza, köszönöm. pussz:)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-06-2009 @ 06:56 am)

Comment: Nórika, van a aki fél, van aki egyszerűen nem akar lépni. Nem tudom. Tegnap találkoztam egy ismerősömmel, akinek a kapcsolata 8 év után most ment szét, mert a pasi nem akart gyereket. Érdekes dolgok vannak. Köszöntem, hogy erre jártál. pussz:)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-06-2009 @ 06:57 am)

Comment: Józsi, van igazság a soraidban, és megszívlelendő..pussz: kékség)))


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-07-2009 @ 06:09 pm)

Comment: Ez aztán a magas labda. Nem egyszerű. Szerintem is sok minden belejátszik ebbe a statisztikába. Egyrészt az a fránya változatosság, amit folyton elvárnak az embertől, különben nem lesz elég jó. Másrészt, ha valami gond van, jön a "Nem, baj, maximum elválunk.". Ez így nem jó. :-( Másrészt viszont szerintem jobb elválni, mint látszatboldogságot mímelni, miközben mindenki boldogtalan és csak egyre keserűbb lesz. Sőt! Akár gyerekkel is, mert boldog embert csak boldog ember tud neveleni. Fontos ezt is szem előtt tartani. És még annyi, hogy a régi statisztikák annyiban csalókák, hogy bár kevesebb volt a válás, de azt se felejtsük el, hogy nem is lehetett annyira megtenni. És mondom mindezt úgy, hogy keresem a Herceget a fehér lovon, aki letérdel elém, jön a heted hét országra szóló lagzi és boldogan élünk, amíg ásó, kapa, nagyharang. :) Pussz!!


Hozzászóló: tiszavirag
(Ideje: 02-08-2009 @ 11:00 pm)

Comment: A szövegben szereplő Andinak miért nem jut eszébe egy kompromisszum: sok olyan férfi van, aki egyedül neveli gyerekét-gyerekeit, és aki úgy érzi, pont a gyerekek miatt nem talál senkit. Ha közösen nevelnének gyermekeket, egy idő után már nem lenne olyan nagy jelentősége a saját gyereknek, hiszen akit ő nevel az így az övé is lesz. A gyerek pedig ahhoz kötődik, akitől szeretetet kap, és akiben megbízhat. És ő is kaphat egy szerető társat.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-09-2009 @ 07:17 am)

Comment: Niki, szerintem ilyen herceg nem is létezik...talán sosem létezett...nagyon nehéz ez minden helyzetben. pussz:)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-09-2009 @ 07:18 am)

Comment: Hogy miért nem jutott eszébe ez a kompromisszum - magam sem tudom. Jelenleg a tesója gyerekei az élet, aztán majd lesz valahogy...köszöntem, hogy errejártál.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds