[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 89
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 90

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Most is kussolni kell?
Ideje:: 02-10-2009 @ 02:02 pm


"Szombaton, amikor megjelent Iszony címû írásom ezeken a hasábokon, nem gondoltam volna, hogy 24 óra múlva az iszony fokozódik. De sajnos így lett. Vasárnap reggel hívtak barátok Veszprémbõl, hallottam-e mi történt. Erdélyben vagyok, nem hallottam semmit. Hát elmesélték.

Elmesélték, hogy szombat éjjel meggyilkolták a veszprémi kézilabda csapat nagyszerû beállósát, a hatalmas méretû, kedves, mosolygós román mackót, Marian Cosmát. A segítségére sietõ Zarko Sesun-t, a szerb nemzetiségû fiút úgy fejbe rúgták, hogy koponyaalapi törést szenvedett, míg Ivan Pesic-et, a horvát származású kapust vesén szúrták. Egy román, egy szerb és egy horvát fiú ünnepelt szombat este a veszprémi bárban. Csapattársuk, Iváncsik Gergõ kisfiának születését. Egy román, egy szerb és egy horvát fiú ünnepelte egy magyar kisgyerek világra jöttét. Akik jó szívvel és naivan megálmodták az Európai Uniót, akik jószívûen és naivan hittek és hisznek a békés egymás mellett élésben, biztos mindig ilyesmirõl álmodtak. Ünnepeltek a fiúk, ünnepelt a csapat. Egy román, egy szerb, egy horvát és a magyarok. És akkor rájuk rontott 15-20 cigány, és gyilkolni kezdett.

Álljon itt mindjárt betûhíven egy részlet a Népszabadság online vasárnapi tudósításából: "A rendõrség kérésére a jelen lévõ játékosok nem nyilatkozhatnak arról, hogy mi történt az éjszaka második felében, az egyetlen nevét is vállaló forrás az ügyben egyelõre Hunyadfalvy Ákos, az MKB Veszprém kézilabda klub elnöke. Hunyadfalvy tájékoztatása szerint hajnalban egy húsz-harminc fõbõl álló társaság jelent meg a bárban, akik nehezményezték, hogy nem mehetnek be, mivel a rendezvény zártkörû. Az idegenek szóváltásba keveredtek több játékossal is, de külön kipécézték maguknak Cozmát, a csapat 211 centiméter magas beállósát, illetve annak barátnõjét. Az összetûzés azzal folytatódott, hogy az ismeretlenek kirángattak magukkal az utcára Cosmát. A csapattársai közül Sesum és Pesics azonnal utánuk mentek, hogy segítsenek neki. Az események annyira gyorsan történtek, hogy mire a csapattagok többsége odabent felfogta volna a helyzetet, odakint már meg is történt a tragédia. A támadók az utcára érve azonnal késsel többször is megszúrták a román kézilabdázót, az egyik döfés Cosma szívét érte, aki azonnal meghalt. A segítségére sietõ Pesicset vesén szúrták, Sesumot leütötték és fejbe rúgták, majd az elkövetõk elmenekültek a helyszínrõl. A sérült sportolókat a veszprémi kórházba szállították"

Aki a Népszabadság online idézett tudósításának elolvasása után cigányokra tippel, jól teszi. S most nézzünk meg egy beírást a veszprémi online számtalan beírásából is, ezt is betûhíven közlöm, a hibákkal együtt:
"Na figyeljetek elmondom mi volt. Most derült ki hogy unokatesóm férje is ott volt,(nagyon jóba vannak iváncsikékkal) Na szoval. ivancsik gergõ, sesum, pesic cozma és unokatesóm férje elmentek egy helyi discoba ami egyébként egy jóhirû egyáltalán nem putri, megünnepelni gergõ kisfiát..Este 11 körül beállitott 15 cigány és belekötött cozmaba hogy ha olyan kemény menjen ki az utcára verekedni..cozma nem kart de kirángatták. Akkor elõkerültek a KARDOK meg a kések és cozmat agyon szurkálták, sesum pedig kiakart menni neki segiteni, de agyonrugdosták szószerint.Pesic is kiment, õt is összeszurkálták. Balázs(unokatesóm férje) és gergõ bent maradtak a szorakozohelyen. És hivták a mentõket. A 15 cigány 3 autoval eliszkolt. '0 perc mulva kiért 3 mentõ és nem vitték korházba mint azt itt irják HANEM ott probáltá ujraéleszten cozmát ám ez nem sikerült. Pesic és sesum az intenziven van, balázs barátomat lelki trauma érte, gergõ pedig elsem hiszi a történteket. Remélem nincs több kérdés. mindenki vonja le ebbõl amit szeretett volna..."
Ehhez sincs mit hozzáfûzni.

S nézzük meg azt is, mit írt a romániai média az esetrõl mindjárt vasárnap délelõtt: "Öt-hat roma származású személy volt a támadó abban az incidensben, melynek során vasárnap hajnalban szíven szúrták Marian Cozma román kézilabda-játékost - mondta az Agerpres hírügynökségnek Valentin Ghionea, a Pick Szeged kézilabdacsapat ugyancsak román játékosa. Elmondta: Marian Cozmának esélye sem volt a túlélésre, miután szíven szúrták, hiába érkezett azonnal a helyszínre a mentõ, és próbálta két órán keresztül újraéleszteni.

Ghionea szerint a rendõrségnek rövid idõn belül sikerül majd azonosítania az elkövetõket, mivel az éjszakai szórakozóhely közelében felvevõkamera van felszerelve. A játékos kijelentette: a támadók öten-hatan voltak, mégpedig roma származásúak. Cristian Gatu, a román kézilabda-szövetség elnöke a Realitatea hírtelevízió által idézett NewsIn hírügynökségnek elmondta: Marian Cozma néhány barátjával egyik csapattársa gyermekének megszületését ünnepelte az említett szórakozóhelyen. Az incidens szemtanúi állítólag elmondták: egy másik asztalnál roma származásúak egy csoportja ült, azokkal keveredtek összeütközésbe."

Vasárnap délutánra a román média már sokkal pontosabban számol a tragédiáról. Elmondják, hogy egy 25-30 fõs cigány banda végzett Cosmával, mert az a cigányok által kiszemelt barátnõje védelmére kelt.

(Érdemes megjegyeznünk, hogy amikor 2006. augusztus 20-án megtörtént a budapesti, négy halálos áldozatot követelõ tragédia a vihar miatt, a magyarországi médiában elõbb ismeretlen áldozatokról, utóbb "két ismeretlen román állampolgárról" beszéltek. Eközben a román közszolgálati televízió a késõ esti híradójában már megszólaltatta a két erdélyi magyar áldozat családját)

Amúgy mindezeken túl a Kossuth Rádió déli krónikájában az hangzott el vasárnap, hogy a "másik társaság" fizetés nélkül akart távozni a bárból, s amikor a pincérnõ rájuk szólt, úgy megütötték, hogy eltört az állkapcsa. Cosmáék ekkor keltek a nõ védelmére, s ekkor gyilkolták meg a román fiút, és sebesítették meg két társát. A veszprémi tudósító azt is elmondta, hogy évek óta ismerik ezt a bandát Veszprémben, amely hosszú ideje terrorizálja a várost.

Ami a romániai médiában magától értetõdõ természetességû hír, az idehaza suttogás tárgya. Az égvilágon mindenki tudja, hogy cigányok voltak ezek a gyilkos állatok - megint cigányok-, de nálunk leginkább hírzárlat van. Barátaim felháborodástól és fájdalomtól fuldokolva mondják a telefonba, hogy amikor elmentek a tett helyszínére, ahol hatalmas tömeg gyûlt össze, a kivezényelt rendõrök közül többen a foguk között szûrve, éppoly felháborodottan és fájdalomtól letaglózottan sziszegték: "Igen, cigányok voltak... De nem mondhatunk semmit..."

Veszprém polgármestere pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy az elkövetõk elsõsorban magyar állampolgárok, még akkor is, ha kiderül, melyik kisebbséghez tartoznak.

Nem. Az elkövetõk nem magyar állampolgárok. Ahhoz, hogy valaki magyar vagy akármilyen állampolgár legyen, ahhoz embernek kell lenni. Ezek pedig nem emberek. Hanem állatok. És a vesztünkre törnek.

Amúgy minden tisztességes, velünk élõ, velünk együtt szenvedõ vagy éppen boldoguló cigány honfitársunk ember és állampolgár. De sajnos a cigány etnikum rengeteg tagja felmondta az együttélést, és felmondta az emberséget. Sajnos õk állatok, veszedelmes vadállatok, és ekként kell viszonyulni hozzájuk. (Miképpen vadállatok a móri mészárosok is, persze. Csak az õ tettükre soha nem próbált meg semmilyen felmentést keresni a liberális értelmiség, és nem foglalkoztak családi hátterükkel meg a nehéz sorsukkal...)

Évek óta mondogatjuk, hogy az SZDSZ "jogvédõinek" irracionális és beteg magatartása nem vezet sehová. Hogy az MSZP meghunyászkodó, mindig a bûn pártját fogó gyáva sunyisága botrány és tragédia. Hogy a rendõrség megfélemlítése az ilyen és ehhez hasonló ügyekben anarchiához fog vezetni. Hát tessék: egy román fiú halott, egy szerb és egy horvát fiú élete romokban, és 15-20 vagy akárhány állat meg szabadlábon. És a nép suttog, és befelé nyeli kínját, és sorolja napi tapasztalatait más állatok viselt dolgairól. A vidék Magyarországán megszûnt a közbiztonság, falvainkban öregeket lopnak és gyilkolnak meg naponta, gyermekeinket erõszakolják meg és gyilkolják meg, tanárainkat pedig meglincselik a gyerekeik szeme láttára. Naponta vernek és aláznak meg tanárokat és tanárnõket az iskoláinkban - mind-mind-mind cigányok! A rendõrök meg foguk közt szûrik a szót, félve és dadogva és rettegve és ökölbe szorult kézzel: tudjuk, kik voltak... Cigányok voltak...

Olvasom a híradást, mi is történt azon a szombaton, fényes nappal, Hevesben. Ez történt: "Rendõrökre támadt egy húsz-harminc fõs csoport szombaton Heves városban - tájékoztatta a rendõrség az MTI-t. A rendõrjárõr azért ment a helyszínre, mert telefonon bejelentés érkezett a helyi kapitányságra, miszerint a Dankó Pista utcában tömegverekedés zajlik. A tömeg akkor állta körbe az autót, amikor az a helyszínre érkezett; az emberek egy néhány nappal korábbi intézkedés miatt vonták kérdõre az autóban ülõ rendõröket, amikor a járõrök egy körözött személyt kerestek. A támadók botokkal és kerti szerszámokkal felszerelve körbevették a rendõrautót, életveszélyesen megfenyegették a bent ülõ rendõröket, öklükkel verték az autót, illetve lapáttal hadonásztak a jármû körül - közölte a Heves Megyei Rendõr-fõkapitányság sajtószóvivõje. A rendõrök segítséget kértek, majd kiérkezõ kollégáik közremûködésével elfogták a támadásban közvetlenül résztvevõket."

S akkor most megkérdezem: ez hogyan történhet meg? Az Egyesült Államokban, ha a rendõr megállítja az autómat, addig nem szállhatok ki, míg õ erre engedélyt nem ad. A kezemet jól látható módon a kormányon kell tartanom, és ha csak egyetlen félreérthetõ mozdulatot teszek, rám fogja a pisztolyát. Ha pedig megtámadom, gondolkodás nélkül agyonlõ. Ha egy vízi pisztollyal támadom meg, akkor is. Mi az, hogy egy húsz-harminc fõs csoport ásókkal meg kapákkal fenyegeti a rendõröket, ráadásul azért, mert azok elõ akarták állítani egy körözés alatt álló hordatagjukat? Miképpen eshet meg ilyen 2009-ben Európa kellõs közepén? Mi az, hogy a rendõrök nem lövik azonnal agyon az összeset? Hát hol élünk mi, a szentségit neki!!!
Itt élünk.

Itt élünk, ahol ha egy közismert cigány bûnözõ család házára molotov koktélt dobnak, akkor a rendõrség tíz perc múlva milliókat ajánl fel annak, aki a tettesek nyomára vezeti õket. De ha egy magyar kislányt megerõszakolnak és meggyilkolnak brutálisan, akkor nem ajánlanak fel egy büdös vasat sem. Azt hazudják, azért nem, mert rengeteg nyom maradt az elkövetõk után, és mindjárt elkapják õket. S eltelt azóta három hónap… És nincsen tettes.

Itt élünk, ahol a lincselõ állatokat három év alatt sem sikerül elítélni, sõt, az egyiket már haza is engedték, mert letelt az elõzetesben tölthetõ ideje. Ott élünk mi, ahol egy lincselõ állat most otthon van, zabálja a jó simbáló pörit, és nagyokat röhög a hülye "magyar parasztokon" a gádzsókon. És ha így megy tovább, akkor szép lassan haza megy az összes állat. És majd elterjed közöttük, hogy magyart lincselni remek szórakozás, és nincsen mitõl tartani, az elõzetesben jó meleg van, meg napi háromszori meleg étel, aztán úgyis mindenki mehet haza, Isten hírével.

Itt élünk mi, ahol halálra szurkálnak egy román mackót, aki életében nem ártott a légynek sem. Aki kiváló sportoló volt. Aki nem csinált semmit. És életveszélyesen megsebesítenek egy szerb és egy horvát fiút, akik szintén nem csináltak semmit, és ugyanolyan kiváló sportemberek voltak. Ha életben maradnak, pályafutásuknak akkor is vége. Mindezt Veszprém belvárosában. Egy elegáns szórakozóhelyen. Aztán nézzük a földet, és azt mondják a rádióban, hogy ismeri a várost ezt a bandát, mert évek óta terrorizálják a környéket. Igen? És akkor miért vannak szabadlábon, kérdezem én. Sõt, van egy sokkal jobb és relevánsabb kérdésem is: miért vannak még életben? És miért szûri foga között a rendõr a szót, hogy tudjuk kik voltak, tudjuk, hogy cigányok voltak, csak nem mondhatunk semmit?

Miért olyan nagyon bátor és nagyon határozott a magyar rendõrség, ha hatvan meg hetven éves öregasszonyokat kell összeverni egy békés tüntetésen, meg fiatalemberek szemét kell kilõni azonosítószám nélkül, és miért tojja össze magát minden rendõr, ha ki kell menjen a cigánysorra, gyilkos meg rabló állatok közé?

Hát most tényleg elég volt!
Most betelt a pohár! Most a velünk élõ tisztességes cigányokon a sor legelébb. Most fogják magukat, az összes cigány értelmiségi, meg cigány szervezet, meg cigány önkormányzat, meg az összes nyomorgó de becsületes cigány, és azonnal adjon ki egy nyilatkozatot, melyben kijelentik: semmi közük a velük azonos etnikumból származó gyilkos és rabló és lincselõ és tanárverõ állatokhoz. Semmi közük azokhoz, akik felrúgták az együttélés és emberség minden parancsát. Jelentsék ki, hogy nincsen megélhetési bûnözés, de igenis van egyre brutálisabb cigánybûnözés, és õk ezt nem hajlandók eltûrni.

Jelentsék ki, hogy velünk együtt követelik a zéró tolerancia azonnali bevezetését. Minden faluban, az összes cigánysoron a becsületes cigányok haladéktalanul menjenek be a legközelebbi rendõrõrsre, és adják rendõrkézre a velük élõ bûnözõket. Tegyenek feljelentést, vagy vigyék is be mindjárt a közéjük furakodott, közöttük bujkáló és õket veszélyeztetõ állatokat.

Az SZDSZ azonnal kérjen bocsánatot a magyar társadalomtól, hogy szemforgató, hazug és farizeus politikájával jelentõs mértékben hozzájárult ahhoz, hogy a dolgok idáig fajuljanak. Tegye ezt azonnal az MSZP is. Draskovits mondjon le. Remek értelmiségieink írjanak nyílt levelet, amelyben megkövetnek bennünket, amiért a Zámolyon gyilkoló cigányok pártját fogták és segítettek nekik abban, hogy egészen Franciaországig meneküljenek, megúszva így a jogos büntetést. Térden állva kérjenek bocsánatot, amiért rasszista hírébe keverték a magyar nemzetet aljasságukkal és ostobaságukkal. S tették ráadásul mindezt egészen pitiáner politikai okokból.

Ezzel párhuzamosan a rendõrök kapjanak tûzparancsot, ha bármilyen támadás éri õket, miközben munkájukat végzik. Rendõrt soha többé ne lehessen meghurcolni azért, mert kimondta az igazat, vagy mert a munkáját végezte. Erõsítsék meg a rendõrséget, hozzanak létre azonnal falurendõrséget, nem lehet többé Magyarországon olyan település, ahol nincs állandó rendõrõrs, legalább két rendõrrel.

A falusi rendõrök kapjanak lakást és plusz járandóságokat. A kormány jelentse ki, hogy nincs többé megélhetési bûnözés, nincs többé értékhatár, meg efféle marhaságok. De van zéró tolerancia. Aki ellop egy tyúkot, kapjon két évet. Ha másodszor is ellopja, kapjon tízet, mint visszaesõ. New York-ból így lett a világ egyik legbiztonságosabb városa.

Akit pedig pusztán bõrszíne vagy származása miatt bántalmaznak, a bántalmazónak éppúgy nincs semmiféle kegyelem és felmentés. A zéró tolerancia visszafelé is érvényes!

(p.s.: Ha pedig ezt a 15-20 gyilkos állatot nem kerítik kézre nagyon hamar, akkor baj lesz… Nagyon nagy baj. És nem a többségi társadalom lesz a hibás és a vétkes. S ha kézre kerültek ezek az állatok, akkor nincs ám három éves per, meg százezer oldal perirat, meg a szar kenegetése, hogy ki rúgott és ki szúrt. Életfogytigot az összes állatnak, aki szombat este ott volt! Betelt a pohár!)
Bayer Zsolt"

(Forrás: http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=159771)


Utoljára változtatva 02-10-2009 @ 03:04 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 02-10-2009 @ 02:19 pm)

Comment: MInden szavadat megértem és abszolút egyetértek. Az a baj a cigányokkal, hogy többségük képtelen beilleszkdni és nem is akar, ahogyan dolgozni sem, de a segélyért meg sorba állnak és a szájuk, mint a bécsi kapu. Az igazi baj az, hogy még ha vannak is rendesek köztük (mert vannak) azokat is sajna lehúzzák ezek az - nem mondom hogy állatok, mert sértő az állatokra nézve, akik soha nem támadnak ok nélkül - undormányok. És nagy hiba, hogy nincs olyan vajda, aki márpedig kizsuppolja a közösségből a bűnözőket, hogy igenis kérem, ő tisztes roma, ő meg bűnöző. Ha ezeknek a vajdáknak van szavuk, hatalmuk és ők maguk is tehetnének érte hogy a közösség jó hírneve ne legyen semmivé egy-egy bűnöző miatt. És amikor én is a legjobban fortyogok, ekkor jelöl be az iwiwen egy férfi, vezetékneve azonos az enyémmel, (nem rokon) Salgótarjánból származik, hát... a képről már egyértelmű etnikai hovatartozása. Legszívesebben visszaírnék neki, hogy tudja kit jelölgessen, miután a fajtársai gyilkolásznak, de aztán eszembe jut, hogy nem egy emberen kéne kitöltenem az emiatt éreztt dühömet, lehet, hogy ő tényleg csak barátkozni akar és a normálisabból való - de ha helyből elítélem, sosem tudom meg. Nincs jó megoldés - mi ezt megoldalni nem tudjuk - a cigányoknak kellene saját berkeiken belül rendet tenniük, akkor talán mi is meg tudnánk kürölböztetni a "tiszes romát" a "büdös cigánytól". Már elnézést.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-10-2009 @ 02:40 pm)

Comment: én nem hiszem, hogy ezt még meg lehet állítani: jöhet a vérengzés... a sors röhög a markába: megint a gazdagok járnak jól, a szegények kinyírják egymást... méghogy a történelem, mint tanítómester:))) tanítványok nélkül....


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 02-10-2009 @ 07:56 pm)

Comment: Ide juttatott minket a fene nagy demokrácia,a Soros Alapítvány meg az összes "Roma" pályázat.Mert ugye már több éve leginkább csak a romákat kell pátyolgassuk, mert különben az UNIÓ rákoppint a fejünkre, hogy a kisebbséget nem támogatjuk...Hát ide jutottunk.Persze itt tisztelet a "rendesebb " romáknak, aki már lassan olyan ritkák, mint a fehér holló....( A kisfiamat többször kirabolták, megverték,biciklijét ellopták és a többit már nem is sorolom.) Ez a gyilkosság már igazságtételt követel.Együtt érzek a gyászoló szülőkkel.Köszönöm, hogy olvashattam a cikket, az igazságot.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-10-2009 @ 08:48 pm)

Comment: Mélyen megrázott a hír, és amikor láttam a felvételeket, a már vérző menekülő sportolóról, a mögötte röhögő kigyúrt támadókról, még nagyobb iszonyat fogott el. Soha nem hittem a kollektív felelősségben, de amikor ekkora méretű erőszak tombol, amikor emberek ezrei panaszkodnak a kifosztottságról, a megaláztatásokról, amikor már lassan sehol nem lehet biztonságban végig menni egy utcán sétálva, kézenfogva, akkor azt mondom, valóban türhetetlen ami történik. Nem hiszek abban, hogy eleve bűnözővé születik valaki, de a körülményei, a neveltetése, nagyon befolyásolják, és ha egy nép ekkora százalékban bűnözőket nevel, akkor azzal a kultúrával, nagyon nagy baj van. Már túl mutat ez azon, hogy a nélkülözés okozza. Szó nincs ilyesmiről. Ezek az emberek, nagyon gazdagok, szervezetten bűnöznek, mint a maffia. Rettegésben tartják a környezetüket, és a hatóság pedig agyon hallgatja a tényeket. Nem mondhatjuk ki, a média sem mondhatja, hogy milyen származású a bűnöző, mert akkor a kisebbséget bántjuk. De ha önmaguk okozta támadás éri őket, amelyet úgy állítanak be mintha nem az lenne, akkor kimondható, hogy molotovkoktélt dobtak egy roma család házára. Akkor miért lényeges az, hogy roma család háza? Egy családé, akit bántottak. Mint ahogy több százezer család tudna mesélni, az őket ért támadásokról, zaklatásokról. De az más, a hatóság szemében, arról nem lehet beszélni, hogy kik teszik. :((((( Természetesen teljes tiszteletem és sajnálatom, azoké a roma embereké, családoké, akik tisztességesen élnek, kemény munkával keresik a mindennapi megélhetéshez szükséges pénzt, és az indulatok őket is elérik. Sok ilyen él közöttünk, és úgy hiszem ami történik, talán őket sújtja a legjobban. De az ellen ami történik, Velük együtt, összefogva, minden erővel küzdeni kell!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-11-2009 @ 08:40 am)

Comment: MAI HÍR AZ INDEXRŐL: "A nap folyamán a Munkáspárt 2006 nevű parlamenten kívüli párt jelentette be, hogy elnöksége büntető feljelentést tesz Bayer Zsolt és a Magyar Hírlap ellen az "uszító cikke" miatt. "Nem engedhetjük meg, hogy bárki is embertársaink megölésére buzdítson, tovább növelve ezzel a társadalmi robbanás veszélyét" - áll közleményükben." Eddig az idézet. Az uszítást illetően álljon itt egy másfajta vélemény, ami nem lehet se ROHADT RASSZISTA, se FAJGYŰLÖLŐ NÁCI. Ezt én csak úgy nevezném: az igazság kimondása, és nem tusolgatás, mint amit a MAGYAROK (???????) csinálnak. És még valami. Én nem szégyellem, hogy magyar vagyok! Hiába akrják vezetőink ezt elérni!.......http://www.youtube.com/watch?v=tzUj5KddFok&feature=related


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 02-11-2009 @ 11:51 am)

Comment: Az üggyel kapcsolatosan a véleményem megegyezik a Naiva cikke alatt leírtakkal... Durvábban nem szeretnék fogalmazni, így is szinte "megerőszakoltam" magam, hogy valamelyest finoman tudjak fogalmazni...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-11-2009 @ 12:12 pm)

Comment: Rien25: Úgy, ahogy mondod! Köszönöm, és örülök, hogy idetetted a véleményed! Bátorság is kellett hozzá, tudom.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-11-2009 @ 12:16 pm)

Comment: szemilla: Ahogy mondod! Akinél a pénz, az diktál! Csakhogy: mégis: ki mozgatja az egészet a háttérből??? Köszönöm szemi!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-11-2009 @ 12:21 pm)

Comment: Való igaz! Szerintem senki nem a kollektív bűnösségről beszél. Mindössze az arányokról. Azt hiszem, mindenki eleve a bűnözést ítéli el! Nem a származást. Ha fehér bőrű követte volna el, épp úgy gyűlölném, és azt hiszem, mindenki más is. (Lásd: Mór.)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-11-2009 @ 12:33 pm)

Comment: Azt hiszem Anna, ha elfogadnák azt, amit Lakatos Attila cigány vajda mond, lehetne előrébb lépni. De a nézetei miatt Őt is támadják, ami számomra azt jelenti, hogy elfogadhatatlan a másik fél számára az a norma, ami mindenki számára jó megoldás lenne. Pedig nem lehet másként, együtt kell(ene) megoldani. És nem elhallgatással.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-11-2009 @ 12:36 pm)

Comment: Baggio011: Vehemenciádat ismerve, tudom, hogy szikráztak a fékek. És azt is tudom, hogy néha elszakad a bowden, eltörik a rúd.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-12-2009 @ 06:39 am)

Comment: Ma találtam erre a hírre: "Kivizsgálják a Siófokon masírozó romák ügyét. A miniszter utasítása értelmében Bencze Józsefnek azt is ki kell vizsgálnia, hogy a rendőrségnek volt-e információja a felvonulásról, és ha igen, milyen intézkedéseket tettek az ügyben." (http://index.hu/belfold/2009/02/11/kivizsgaljak_a_siofokon_masirozo_romak_ugyet/) Ez azért is érdekes, merthogy fél év elteltével csak eszébe jutott a HATÓSÁGNAK! ez a kérdés! Arra, hogy milyen intézkedéseket tettek, kapásból tudnék válaszolni. Azt, hogy behúzták amit csak be lehetett, jobb esetben bezárkóztak, roszabbikban meg átmentek a szomszéd városba túrázni. A felvételeken jól látszik, hogy a KÖZELBEN!! nincs egy "közeg" se! De azért bíztató a helyzet. Talán száz év múlva utána járnak még olyan dolgoknak is, amit most hallgatnak éppen el (valamiért.)


Hozzászóló: Si
(Ideje: 02-12-2009 @ 11:05 pm)

Comment: Pár kérdésem és válaszom is van. Ha a cigányok dolgozni akarnának, kapnának munkát? Nem. ...és a móri mészárlás után volt ilyen országos felháborodás? Nem. Azok nem cigányok voltak. ...és a whiszkisnek még drukkoltak is az emberek? Igen! Ő sem cigány volt. Hova vezet a mostani hangulatkeltés? Egy friss hír: "Betörték a nagykanizsai cigány kisebbségi önkormányzat épületének ablakait " Ők nem voltak Veszprémben.


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 02-13-2009 @ 02:11 pm)

Comment: Véleményem szerint igenis kapnának munkát a cigányok, de sokkal egyszerűbb azzal védekezniük, hogy „azért nem kapunk munkát, mert cigányok vagyunk…”, így aztán le van tudva az egész, a segélyt úgyis megkapják… A móri mészárlás után igenis volt legalább ekkora felháborodás, bár nem hinném, hogy ez a legfőbb probléma, hogy az elkövetett gyilkosságok „felháborodási szintjeire” licitáljunk. A viszkissel valóban sokan szimpatizáltak, valóban nem cigány, de senkit nem lőtt le, senkit nem szúrt halálra. Az, hogy a nagykanizsai cigány önkormányzat ablakait betörték? Örüljenek, hogy ennél nagyobb baj nem történt ez idáig…


Hozzászóló: Kata01
(Ideje: 02-13-2009 @ 04:52 pm)

Comment: Sziasztok! Még nem írtam ide, de most nem tudom megállni. Sokféle érzés kavarog bennem. Keserűség, részvét, sajnálat, harag, tehetetlen düh, -nehéz leírni. Akik itt hozzászólnak, csak töredékük azoknak az embereknek akik hasonló módon éreznek. Vulgárisak vagyunk? Rasszisták vagyunk? Lehet. De miért? Nem ok nélkül. És az embernek legalább ki kell írnia magából ezeket a fent említett rossz érzéseket. És ettől még nem lesz jó, csak elviselhetőbb egy kicsit. Jó akkor lenne, ha végre történne is valami, és az illetékesek nem a homokba dugnák a fejüket, hanem cselekednének végre. Törvényeket hoznának, a meglévőket módosítanák, próbálnák megoldani a problémát – végeznék a munkájukat. Tulajdonképpen ezért választottuk (?) őket. Hogy ez nem tetszene mindenkinek? Mégis kiknek? A bűnözőknek? A kissebségnek ( itt most kifejezetten a cigány népcsoportra gondolok, a többiekkel érdekes módon nincs gond)? A demokráciában mindenkinek lehet véleménye és a többség akarata döntő. Vagy mégsem? Mert a többség (egyenlőre) itt változást akar de nem abban az irányban amerre most haladunk. Nem hiszik? Utána kell járni. Azzal hogy letiltják a hozzászólásokat, csak növelik a csupán biztonságban, békében élni akaró tisztességes polgárok dühét. Ha elszabadulnak az indulatok az senkinek sem jó. Tehát illene most már cselekedni amíg nem késő. Részvétem a sportoló családjának, Ő pedig nyugodjon békében!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-16-2009 @ 06:23 am)

Comment: Si: Kedves Klárika! Nem egy roma, cigány (vagy nevezzük ahogy SZABAD őket) dolgozik itt nálunk is, és nem keveset látok nap mint nap a fővárosba utazni hajnalban melózni. Amelyik akar, az igenis kap munkát. Bár a munkából hazamenet a buszon nem egyszer és nem tízszer történtek olyan dolgok, hogy arcpirító, és felháborító, és nem csak az ocsmány beszólásokra gondolok, hanem olyanra is, amikor valakit megvertek azért, mert nem adta át a helyét. De ez más más lapra tartozik, nem a munkához. Ami a móri rablást illeti... Akit az a gyászos eset nem rendített meg, nem háborított fel, az nem ember. És én úgy emlékszem, hogy igencsak országos felháborodást váltott ki. És azt az ügyet a sajtó se igyekezett eltussolni. Azt mondod, hogy ez a mostani "csak" hangulatkeltés? Ha Te is itt, Jászapátin laknál, és MINDEN EGYES NAP szembesülnél ugyan azokkal a dolgokkal, ami most napvilágra került, és tudnál arról, amiről nem beszél a sajtó, és senki, mert rettegnek az emberek, azt hiszem, nem gondolnás "csak" hangulatkeltésnek. Amikor Hevesen rendőröket támadnak meg, az egyszerű emberek..??? De itt van a legutóbbi példa. Ahol állításuk szerint csak védekeztek, meg "ÜDÍTŐS!!" üvegeket dobáltak a földre!, és félnek! És lám! Épp fordítva történt megint minden!! Azt mondják, aki hazudik... Úgy is van. És megint hallgat a sajtó! Ma reggel a rádióban így adták a népek tudtára: " Egy csoport megtámadott egy másik csoportot. Az egyik csoport szerint a másik csoport támadta meg őket." Igen. Megunt tartani kell az emberek arcát. MEDDIG MÉG? Talán az egyetlen hely, ahol lehet látni a videót a benzinkutas cigányönvédelemről.(http://kuruc.info/r/35/35366/)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-16-2009 @ 06:51 am)

Comment: Baggio011: Ami a munkát illeti. Éppen a "Sajtószabadság" blogomnál lévő képre hivatkozom, merthogy a házkörüli munkára se szerződés nem kell, se munkaadó, se előítéletmentesség, se semmi. Csak IGÉNYESSÉG a környezetünkre, és munka. Hááát... Mint a példa mutatja...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-16-2009 @ 06:59 am)

Comment: Kata01: Teljes mértékben egyetértek Veled és köszönöm hozzászólásod. Egy biztos! Kicsi hazánkban elég sok kisebbség él. A kutyának nem jut eszébe, hogy bármelyiket is anyázza. Talán mert nem tesznek érte, hogy ok legyen rá. Talán mert képesek (voltak) elfogadni azokat a normákat, amelyek itt, Magyarországon elfogadottak a többség részéről, részére. És nem akarnak előjogokat, és nem követelni tudnak, és nem a segélymegélhetés a léétformájuk és a családipótlék. Meg aztán.. itt van az a bizonyos: megélhetési bűnözés fogalma! Inkább kitalálta a kormányunk ezt, semmint tegyen a bűnözés ellen! Ha én ellopok BÁRMIT! az nem lopás? És akitől elcsórom, az nem károsult? Vajon akit meglopnak, az is örül a megélhetésinek? És ha nap mint nap rátalálnak a megélhetésiek, ő miből fog megélni? Ő is menjen megélhetni? No, ez megint más dolog.


Hozzászóló: varga80
(Ideje: 02-19-2009 @ 03:59 pm)

Comment: A neveltetéshez kell visszavezetni a problémát, ki mit lát s kap, csakis a pozitívum és fejlődés, vagy talán a gének , nemtudom, a baj hatalmas, a leírtakat olvasva, változtatni kell rajta, minél előbb , mert kultúránk elvész, s vele együtt veszünk mi is. Ki igazán szereti a hazáját, s tesz is érte, dolgozik , annak nincs ideje, sőt lelkiismerete sem , hogy ilyen dolgokat cselekedjen, elszomorító, nem igaz hogy mi magyarok meddig türjünk még???


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds