[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 84
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 85

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nem mondom el senkinek, elmondom hát mindenkinek!
-: blue
Ideje:: 02-17-2009 @ 09:37 am

Egy széljegyzet a tegnap margójára...ugyebár tartja a mondás, hogy "hazug embert hamarább utolérik, mint a sánta kutyát", nos ebben az esetben is valahogy így történt.

Állítás: kicsi fiam veri a táncos párját! - táncos párunk anyukája szerint, aki hozzáteszem, hogy nevetve közli velem az egészet, majd kiegészíti azzal, hogy nem is lehet mást várni, hiszen az apja is veri az anyját, majd én is hozzáteszem, hogy őt is veri a férje.

Nem veszítette el senki sem a fonalat?

Mert én néha úgy érzem igen.

A lényeg: állította más, hogy mi már körmérközésben verjük egymást, mind a szülők, mind a gyerekek. Nevettünk, de aztán kiakadtunk rajta, mert pont egy olyan szülő állítja ezt rólunk, aki mindkettőnktől csak segítséget kapott.

Szembesítés: piruló anyuka, majd mindent zokszó nélkül a fiára kent, és a téma lezárva. Mi bemártott szülők remegünk az idegtől, hogy mit állítanak rólunk, és a gyerekeinkről. A másik anyuka félrevonja a táncospárunk anyukáját és közli, hogy ezt egy másik anyuka találta ki, és az ő fia jelnleg csak bűnbak.

Beszélgetés a táncoktatóval: kiderült, hogy nemcsak neki állította az az anyuka, hanem másnak is, és hozzáteszi, hogy én akartam a kislánynak neonzöld ruhát, és ezen végképp jót nevettünk, hiszen előtte két nappal megegyeztem a táncoktatóval, hogy a kislánynak szerintem a narancsszín jobban áll, és különben is közlöm, hogy tök mindegy kin van az a nyamvadék neonzöld ruha, én akkor sem szeretem.

Következtetés: hogyan lehet ennyire megkavarni a "szart", hogy mindig a másik legyen felül, hiszen a gyerekek már nem egy korcsoportba versenyeznek. Annak a gyerekpárnak sok kupája, érme van, amire a MI gyerekeink csak vágynak és itt ebben a korcsoportban nagyon kell tanulni, meg kell mutatni, hogy Ők is ott vannak.

Akkor ez mire volt jó? Miért kell a szülőket egymás ellen hangolni? Miért kell a gyerekeket egymás ellen fordítani?

Nem lenne jobb a békesség, a csend, a nyugalom...nemcsak otthonon, de a tánciskolán belül is?

Azt hiszem ehhez én most túl szőke vagyok...szerintetek is?



Utoljára változtatva 02-17-2009 @ 09:40 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: silentium
(Ideje: 02-18-2009 @ 04:21 pm)

Comment: Szerintem ilyenkor három eset lehetséges. Az anyuka vagy nem komplett, vagy nem tudja kin kiadni a dühét, vagy unatkozik, és irigyen nézi a szappanoperák fantasztikusan izgalmas világát. Igen, egyik szánalmasabb, mint a másik.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-18-2009 @ 07:54 pm)

Comment: Ma már semmin nem lehet csodálkozni, leginkább azon nem, hogy van aki ezt komolyan vette azok közül, akik meghallgatták elmebeteg anyucit...:)))) Mondom én, hogy a lakatlan sziget a jó megoldás...:))))) Oda kellene költözni...:))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-19-2009 @ 07:00 am)

Comment: Silentium, köszönöm véleményed...))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-19-2009 @ 07:01 am)

Comment: Anna, a lakatlan szigetet már nagyon régóta mondom...valóban jó ötletnek tartom.))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-21-2009 @ 05:16 am)

Comment: Induljunk...:)))) De ha odamegyünk, már nem lesz lakatlan többet...:))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-23-2009 @ 12:12 pm)

Comment: Lehet, hogy nem lesz lakatlan, de jó lesz, mert nem lesz hülyeség köröttünk, hidd el nekem. pussz:))))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds