[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 161
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 161


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Óda a káposzta leveshez
Ideje:: 02-24-2009 @ 04:49 pm

Sanyi barátom, aki tesi tanár egy általános iskolában, és gyerekeknek vízilabdát oktat, már töbsször áradozott a káposzta levesen alapuló diéta jótékony hatásáról. Lényeg, hogy főzni kell egy jó nagy adag káposzta levest, és 7 napig túlnyomó részt ezt kell enni.
Persze azért gyümölcs, zöldség jöhet hozzá megszokott rend szerint, sőt,  az ötödik,  hatodik napon még marha sült is kerülhet az asztalra.
Gondoltam, egyszer élünk, kipróbálom a kúrát, hátha terebélyesedő pocakomból leadok valamennyit.
Főztem egy hatalmas lábos káposzta levest az interneten is megtalálható recept alapján.
Sok káposzta, sok hagyma, zöldségek,  paradicsompüré, fűszerek. Nagyon jó lett az íze, és mivel a Teremtés is hétfőn kezdődött. hétfőn nekiálltam a fogyókúrának.

Hétfő: kissé furcsa, hogy reggelire káposzta levest eszek, meg ebédre is, meg vacsorára is. Az íze azonban kárpótol mindenért, és tudom, hogy egészséges, zsírcsökkentő hatású.

Kedd: ma reggel talán még finomabb a leves íze, hiszen összeértek benne a zölségek, fűszerek. Vacsoránál életem párja kitalálja, hogy gombát eszik. Hurrá, azt lehet ennem! Igen ám, de Ő tojással szeretné enni. Nagylelkűen lemondok a gombáról a javára, befalok egy kiló narancsot. Meg egy tányér káposzta levest. Mintha javulna a szaglásom.

Szerda: Még van a lábosban majd félig káposzta leves. Talán a mai napra elég lesz.Határozottan jó az íze, és szemmel láthatóan élesebb lett a hallásom. A legapróbb neszre is felkapom a fejem, és füleimet hegyezve figyelek jobbra-balra. Asszonyom szememre veti, hogy amíg én fogyókúrázok, addig Ő fogy. Ugyanis egész nap dolgozik, és nem igazán kedvence a káposzta leves. Este, a vacsoránál kérdezi, hogy eszek-e én is parízeres kiflit vele?  Természetesen nemet mondtam. Én egy jellem vagyok. Meg a szájamban összecsorduló nyáltól a kifli láttán, úgysem tudtam volna megszólalni.

csütörtök: elfogyott a káposztaleves. Készíteni kellene másik adagot. Azonban jött, mint derült égből a káposzta, az ötlet. Leves helyett legyen saláta. Ugyanazokkal az összetevőkkel, kefírrel, fűszerekkel. Még egészségesebb is, mint a leves, mert nem főzöm ki belőlük a C-vitamint. Hát, nem egy zseni vagyok? Napközben a piacon beszereztem a hozzávalókat. A vásárlók alaposan szemügyre vettek, és azt kérdezték egymástól, hogy tudnak-e egy jó receptet nyúlhús elkészítéséhez.
Hitvesem a vacsoránál, miközben jó étvággyal fogyasztotta a hűtőből kivett csülökpörköltet, megkérdezte, hogy másnap, pénteken készítsen-e nekem marhahúst, mert azt lehet ennem 20 dekát. A meghatotságtól a plafonig ugrottam, és csak makogni tudtam, ami igent jelentett.

Péntek: mindig tudtam, hogy jó feleséget választottam magamnak. Ebédre saját zsírjában sült marhaszeleteket készített, igaz, az én káposzta salátámmal. A meghatottságtól piros színűre változott szemeim könnyel teltek meg, hálásan dörgöltem orromat Asszonyom orrához.
Este egy picit megtörtem a diétát, mert elmentünk táncolni barátainkkal. A diéta alatt nem lehet alkoholt fogyasztani, amit be is tartottam eddig, de a buli alatt lecsúszott néhány pohár vörös bor. Gyors mérleget vontam, és megállapítottam, hogy sokkal többet leugrabugráltam kalóriában, mint, ami a borban volt. A többiek gratuláltak tánctudásomhoz, ami szerintük egészen újszerű, és megjegyezték, hogy legközelebb vigyázzak a plafonon lévő almatúrákkal, mert négyet levertem belőlük. Meg, hogy jók a rugóim.

Szombat: ma együtt lesz a család, gyermekeim jönnek hozzánk. Párom, ahogy mondta, összedobott egy gyors ebédet. Leves, háromféle hús, csibemáj, saláta, háromféle köret. Úristen! Milyen, mikor készül egy ebédhez?
Nem akarván megsérteni szerelmetes hitvesemet, ettem minden fogásból. A nap végére mintha kisebb lett volna a mostanában vizszintesen meredező bajuszom.

Vasárnap: Vasárnapra is maradt étel bőséggel. Jóízűen elfogyasztottuk. Már nem kaptam fel a fejem minden neszre, és egy kalapról sem a vadász, hanem egy kellemes  likör jutott az eszembe. Este lemértem tetsúlyomat, két kilót fogytam az egy hét alatt. Délután kedvenc tejivómban elmeséltem Sanyi barátomnak, hogy valóban fogytam, igaz nem csináltam végig a kúrát. Kérdeztem tőle, hogy neki mennyit sikerült leadnia. Rám nézett fura szemekkel, és azt mondta: - Hülye vagy? Én három nap után feladtam, és semmit nem fogytam.

 



Utoljára változtatva 02-24-2009 @ 04:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 02-24-2009 @ 05:33 pm)

Comment: Hehehe...Nem tudtál kitalálni valami kellemesebb fogyókúrát???...:))))))...Bár azt hittem a végére, már mekegve felelsz a kérdésekre!...:)))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-25-2009 @ 07:00 am)

Comment: Jót mosolyogtam a történeten...nekem is ajánlották már ezt a fogyókúrát, de még sosem próbáltam...pussz: kékség)))


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-25-2009 @ 10:19 am)

Comment: Lyzám! Ne tudd meg, hogy milyen érzés napokon keresztül ugyanazt a kaját enni. De lehet, hogy újra kipróbálom. puszi Józsi


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-25-2009 @ 10:23 am)

Comment: Drága Kékség! Ha legközelebb elkezdem a fogyókúrát, kapsz a káposzta levesemből. Tényleg finomra sikerült. ( Tudod, előző életemben főszakács voltam.) De a közepén a diétának már nyúlnak éreztem magam. puszi Józsi


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-25-2009 @ 10:59 am)

Comment: Azt hittem tényleg végig mész a metamorfózison és baknyúl leszel. Én hetekig kibírom káposztaleves nélkül. Sőt. Talán évekig is. :)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 02-25-2009 @ 11:01 am)

Comment: én eme remek eledelt meksem eszem, helyette jércét eszem szép begyeset...


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 02-26-2009 @ 02:09 am)

Comment: èn 16 kg-t fogytam a kaposztalevessel, kemeny volt, ma ha megerzem a "szagat" is oklendeznem kell. gratulalok a kitartashoz, na es a vesztett kilokhoz.:)


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 02-26-2009 @ 02:05 pm)

Comment: Én igazi sikertörténetet mondhatok magaménak! Hatvan kilót fogytam, onnantól kezdve, hogy a káposztaleves diéta prófétája lettem! Egyesek szerint szépséghiba, hogy ebből a mennyiségből le kell vonni az az 58 kg káposztát, amit a piacon eladtam a fogyózni vágyó hölgyeknek, és talán a kocsi tolásához felhasznált 2 kg súlyveszteséggé konvertált kalória sem igazán a levesnek volt köszönhető... de 60 kg az 60 kg! Nem?! :))) Csináljátok utánam!


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-27-2009 @ 05:16 am)

Comment: Jó piro! Baknyúl-metamorfózissal kapcsolatban páromat kérdezd! :-)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-27-2009 @ 05:17 am)

Comment: Szemi! A jérce hegyes is, és begyes is. Igaz? :-)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-27-2009 @ 05:18 am)

Comment: Csilike! Azóta természetesen visszajött az a két kiló. Amúgy tényleg jó lett a leves. Mondjuk ebéd erejéig még ma is bevállalom. üdv. Józsi


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-27-2009 @ 05:21 am)

Comment: Trendo! Jó prófétához illően segítettél a fogyni vágyóknak, pénzt is kerestél, majd beültél egy kocsmába pacalpörköltre, és egy-két korsó sörre. grat. a sikertörténetedhez.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.48 Seconds