[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 82
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 83

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Átértékelt élet
-: blue
Ideje:: 03-12-2009 @ 10:02 am

Amikor az ember eljut egy bizonyos pontra, akkor teljesen átértékeli az addigi életét. Köröttem mindig zsongott a világ, forrt a levegő, de most talán a csend jobb. Nem is tudom. Körbevesznek a családtagjaim, a barátok, de mégis belülről valami hiányzik. Könnyen lehet, hogy csak az átélt dolgokon merengek, és szeretném, ha ez most meg sem történt volna. Folyamatosan azon gondolkozom, hogy mi vezetett eddig, mit kellett volna másként csinálnom, és persze az is, hogy miért velem, pont velem, de amikor elnéztem a betegtársaimat rájöttem nemcsak velem esik ez meg, hanem mással is.

...amikor a műtőbe toltak sötét éjszaka volt, a  hideg megcsapta fázós testem...féltem...egyre jobban vacogtam, miközben a fejemben zakatoltak a szavak, az orvos minden mondata. Magam előtt láttam az ultrahangos képet, a rossz dolgot, mely ott van még bennem és bármikor robbanhat...próbáltam összeszedni magam, elsuttogni az imáim, hogy Isten abban a pillanatban is velem legyen, vigyázzon még rám egy kicsit...

...azon a kék-zöld helyen eszembe jutott minden...érdekes, a rossz emlékek hamarább, és még jobban fáztam, persze furcsák voltak a hangok, az altatóorvos hangja, hogy nemsokára nem érzek semmit, mert jön a kábulat és higgyem el vigyáznak rám, ne féljek, ne akarjak meghalni, csak élni, és visszajönni...akkor eszembe jutottak a szép emlékek, a csodás és még csodásabb percek...majd jött a megérdemelt kábulat.

Abból, az időből, amit a műtőben töltöttem, abban az egy órában nem emlékszem semmire, de amikor felébredtem didergett még a lelkem is.

Most itthon vagyok, gondolkozom és próbálok a megtörtént dolgokon kevesebbet merengeni, a lelkem felépíteni újra, hiszen még élek...bár tudom, ha két-három nappal később megyek, ma nem vagyok itt.

Mondanám, hogy szép az élet, és innen már csak a boldogság jöhet, de azt hiszem abban is van még egy-két kanyar...



Utoljára változtatva 03-12-2009 @ 10:03 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 03-12-2009 @ 10:26 am)

Comment: Blue kedves, tényleg szép az élet de csak kanyarokkal teljes.Járd csak az utad, ami rád van mérve, és járj felemelt fővel, mert nem mindenkihez ilyen kegyes az ÉLET.Jó egészséget kívánok neked.


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-12-2009 @ 01:16 pm)

Comment: kéktigris: új életet kaptál, új lehetőséget. Talán most látod meg az új szépségeket is. Gyógyulgass! :)


Hozzászóló: semi
(Ideje: 03-12-2009 @ 05:09 pm)

Comment: jobbulást neked és lelkednek...


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 03-13-2009 @ 07:49 am)

Comment: Kékségem! Ki kell egyenesíteni a kanyarokat, aztán járni. Az utad. igaz, bukkanók vanak, de át kell lápni rajtuk! Gyógyuljál! puszi Józsi


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2009 @ 10:16 am)

Comment: Móka, kétszer már kegyes volt hozzám az élet, 33 évvel ezelőtt, akkor voltam 2,5 éves, most ismét, remélem többször nem fordul elő. Köszönöm, hogy ittjártál.))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2009 @ 10:17 am)

Comment: Piro, azt hiszem valahol a szívem mélyén én is tudom, csak vannak dolgok, amit meg kell beszélnem önmagammal. Köszönöm. pussz:kéktigris))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2009 @ 10:17 am)

Comment: semi, köszönöm...)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2009 @ 10:18 am)

Comment: Józsi, tudod nem minden kanyart lehet kiegyenesíteni. Köszönöm. pussz: kékség))))


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 03-13-2009 @ 11:47 am)

Comment: Gabikám!...Már az fél siker, ha átértékeled a dolgokat és átgondolod, mit-hogyan kell tenned, mert az élet csak egy pillanat!...Jobbulást és jó egészséget: Lyza


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2009 @ 12:09 pm)

Comment: Igen Lyzám, valahogy muszáj átértékelni, hiszen itt jelen pillantban minden egy hajszálon függött. ölellek:))))


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 03-13-2009 @ 02:26 pm)

Comment: Gyógyulj meg gyorsan. Bízz magadban és minden rendben lesz. Hidd el az öregnek. Sok puszi és hiányozni fogtok a buliról. vali


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 03-13-2009 @ 03:33 pm)

Comment: Én is nagyon gyors gyógyulást kívánok neked. Tetszett az a gondolatod, "hogy szép az élet, és innen már csak a boldogság jöhet, de azt hiszem abban is van még egy-két kanyar..." Vigyázz magadra!


Hozzászóló: tiszavirag
(Ideje: 03-13-2009 @ 07:16 pm)

Comment: Gyógyulást, Kéktigris! Igazad van az élet átértékelésével, ezután sokkal több lesz a szép a mindennapokban, mint eddig.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-14-2009 @ 08:57 am)

Comment: Gyógyúlj meg hamar. Erős vagy. Mert nem az a gyengeség ha sírunk, mikor időnként padlóra kerülünk. Az a gyengeség, ha nem próbálunk meg felálni. Te erős vagy, ezer és ezer dolog miatt voltál már ott lent a "pokolba", de mindig felálltál. Most is így lesz, tudom, mert ismerlek, és ezért is tisztellek. Tehát várom nagyon, és jöjjenek a tavaszi szép mosolygós versek, mert az élet valóban szép. Ölellek szeretettel Anna :))))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 03-15-2009 @ 11:04 pm)

Comment: Jobbulást Gabikám!! Testileg és lelkileg is!:) Puszi!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-16-2009 @ 04:20 pm)

Comment: Vali, sajnálom a bulit, de majd bepótoljuk, és kirúgjuk a ház oldalát. pussz:))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-16-2009 @ 04:21 pm)

Comment: Nórika, szerintem Isten és a kis angyalok vigyáznak rám. pussz:)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-16-2009 @ 04:21 pm)

Comment: Tiszavirág, köszöntem, hogy itt jártál. pussz:)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-16-2009 @ 04:22 pm)

Comment: Anna, nem vagyok én olyan erős, csak próbálok annak mutatkozni, köszönöm szavaid. ölellek:))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-16-2009 @ 04:22 pm)

Comment: Zsuzsi, ksözönöm. pussz:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds