[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 252


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


laugh.gif
Keresés
Ideje:: 08-25-2004 @ 01:25 pm

Szerintem az egész életünk egy véget nem érő keresés. csak éppen nem tudjuk mit is hajszolunk.

Voltatok már úgy, hogy úgy éreztétetk, mindent megkaptatok már az élettől, amit valaha is vártatok tőle, de nem vagytok boldogok, mert valami még hiányzik, de nem tudjátok mi?!

Biztosan minden embert más tesz boldoggá. Én már egy nyugodt kis élettel is megelégszem, de a másik oldalon mindig ott van bennem a hiányérzet, csak azt nem tudom, mi az, ami hiányzik.

Attól tartok, ebben az életben, vagy itt a földön erre nem is fogok rájönni. Talán egyszer a halál betölti azt az űrt, ami mindig megvolt bennem???

És akkor majd megtudom, hogy van-e ennél magasabb szint, van-e ennél boldogab létforma?

Hát nagyon remélem, hogy igen.

Nagyon el vagyok keseredve. Mindig megvan bennem a vágy, hogy írjak, és megvannak hozzá a hangulatok, meg a képek is, mégsem kapok egy ideje kellő lökést az íráshoz. Vagy csak ez azért van, mert annyi minden másra is kell még figyelnem, hogy emiatt nem tudok eléggé összpontosítani?

Igen, igen, kicsit maximalista vagyok. Le sem írok olyasmit, amiről nem gondolom azt a saját nézőpontomból, hogy ennél jobban már nem tudom megoldani.

A (kvázi) boldogság úgy látszik az én esetemben nem segít hozzá az alkotáshoz. Kicsit borongósnak kell lennie a világomnak ahhoz, hogy még borongósabbat teremtsek???

Na mindegy. A kérdéseimre úgy is magamnak kell megkeresnem a választ.

Akkor megyek is elmélkedni. feltöltődök kicsit a napon, amíg még süt, itt a gépteremben kissé fojtó a levegő.

Hát mindenkinek jó lélegzést!



Utoljára változtatva 08-25-2004 @ 01:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 08-25-2004 @ 02:12 pm)

Comment: Igen, vannak boldogabb létformák. Az íráshoz pedig adja meg a kellő lökést az, hogy érdeklődéssel olvasnak, figyelnek Rád.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 08-25-2004 @ 03:23 pm)

Comment: Nos... ez a duma, hogy a tökéleteset akarom, jól hangzik, de sokszor csak kibúvó a felelősség alól... talán ha nem akarnál annyira jól írni, csak jól írni.... akkor könnyebben mennne a dolog:)


Hozzászóló: trinity11
(Ideje: 08-30-2004 @ 11:45 am)

Comment: Kedves ukume! Úgy érzem kicsit letoltál, úgyhogy most meghunyászkodom és inkább csak olvasok.;))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds