[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 117
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 118

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Levelet kaptam, és kinyílt a bicska a zsebemben!
Ideje:: 04-23-2009 @ 06:04 am

Egy levelet kaptam Kazal Kolos nevű "úrtól", melyben felhívta a figyelmemet, hogy milyen szörnyű "energiavámpírok" vannak körülöttünk, akik nyavajgásukkal, bajaikkal képesek a békés boldogságot tönkre tenni.

Válaszom ide is kiírom mert felháborodásom mérhetetlen!

 

Kedves Uram!
 
Ön nem ebben a világban él, és tegye össze a két kezét, ha mindezt amit leírt, magáénak tudhatja.
 
Nem kívánom, hogy a saját életében tapasztalja meg, milyen az amikor nincs segítség, nincs kiút, mindene elveszett.
Nem hinném, hogy Ön képes lenne mosolyogni, a madarak csicsergését hallgatni, amikor a gyermeke éhes, fázik, vagy éppen nem tudja a betegnek a gyógyszerét kiváltani.
Azt sem hinném, hogy azoknak kiket ma már tömegesen sodort az élet önhibájukon kívül a legmélyebbre, csak azért, mert
van egy szűk réteg akiknek a sok is kevés, nincs joguk panaszkodni sem.
Törvényesen rabolhatnak, tehetnek becsületes családokat tönkre, akik egész életük munkájával is legfeljebb annyit értek el, hogy volt egy lakásuk, ahol lefekhettek, elmehettek dolgozni és akkor talán a rezsit ki is tudták fizetni.
Ma már ez sem igaz, hiszen a legfontosabb, hogy a tőkés még gazdagabb lehessen, tehát támogatással nyert vagyonát a 20 év alatt többszörösen kimentve, ma hagyjuk, hogy büntetlenül továbbállhasson, megszüntetve a munkahelyeket.
 
Levelét felháborítónak tartom, egy olyan helyzetű országban, ahol ma már milliók birkóznak meg a napi éhezéssel.
 
Kérem ne zaklasson több ilyen ostoba demagóg szöveggel.
A vámpírok azok, akik ezt tették egy egész Nemzettel.
 
Szép, madárcsicsergős napot kívánok és azt, hogy ezt holnap is élvezhesse.

 

 

 



Utoljára változtatva 04-23-2009 @ 06:04 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: piroman
(Ideje: 04-23-2009 @ 08:15 am)

Comment: Kedves Anna! Te túl könnyen veszed ezt az ügyet! Ez a Széna Béla, vagy ki, igenis rámutatott egy fontos dologra! Vannak olyan emberek, akik bárkit hülyének tudnak nézni, ha más értékrendet vall, a "verj át mindenkit, ne sajnálj senkit" jelenleg divatos irányzatán kívül. Én, ha mást nem is tehetek: kerülöm a társaságukat.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 04-23-2009 @ 10:20 am)

Comment: Le a kalappal! Teljes egyetértésem!


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 04-23-2009 @ 10:32 am)

Comment: Én is felháborodtam volna ha ez a Kazal Kolos, vagy Széna Béla villanyóra leolvasó háborgat mikor nagyobb a baj ennél....igazad van Annám !!!!!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2009 @ 11:04 am)

Comment: Kedves Piróm! Ez a levél, nem a ma már elég erőszakosan kérgetőkről nyilatkozott, hanem azokról az ismerőseiről, akiktől ha megkérdezed, hogy vagy? Nem azt válaszolja, hogy hú de nagyon jól, hanem azt, hogy sz@r a helyzet, mert pld. kirúgták a férjet a munkahelyéről. Ő ezeket említi "energiavámpírként", jelezve, hogy képtelenek a pozitív kisugárzásra. Sajnos a koldulás az már egy külön kategória lett hazánkban, akiket ugyancsak az egyszerű ember lelkiismeretére szabadított a sehogyan sem működő szociális háló. :(((


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 04-23-2009 @ 11:59 am)

Comment: Nagyon hasonló elveket vallunk és ennek szívbő örülök.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 04-23-2009 @ 01:00 pm)

Comment: Ráadásul nem is értem, hogy miért nevezi e panaszkodó embereket energiavámpírnak. Csak mert az egészen más. Nem szükséges, hogy panaszkodjanak, sőt, lehet, hogy egyáltalán nincs is semmi bajuk, egyszerűen szívják az energiádat. Nekem van egy ilyen barátnőm. Minden találkozásunk után halálosan fáradt vagyok. Aztán lehet, hogy ez az egész energiavámpír dolog egy baromság, egyszerűen csak fárasztó a csaj. Szóval a fogalmakat is keveri az ostoba, mindenjajdehepi széna-szalma.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2009 @ 01:26 pm)

Comment: Igen Angeli! Én is ismerek olyan embert akivel a beszélgetés nagyon fárasztó. Aki bajban van, az szerencsétlen csak meghallhgatást remél, a kilátástalanságból. Köszönöm, hogy elmondtad a véleményed...Ölellek szeretettel Anna :))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-23-2009 @ 01:27 pm)

Comment: Az én zsebemben is kinyílt volna...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2009 @ 01:30 pm)

Comment: Köszönöm Sam. Sajnos mint tapasztalja az ember, még mindig nagyon sok a vak közöttünk. Ölellek Szeretettel Anna :)))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2009 @ 01:34 pm)

Comment: Drága Parakalo! A Te szociális érzékenységed egyedülálló, örülök, hogy Te is így érzed...Ölellek szeretettel Anna :)))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2009 @ 01:35 pm)

Comment: Köszönöm Gabikám. Örülök, hogy egyetértünk...Ölellek szeretettel Anna :))))


Hozzászóló: semi
(Ideje: 04-23-2009 @ 04:42 pm)

Comment: Anna egyet értek veled, de én igazán nem szólhatok, mert a bizonyos úr (aki írt neked) szerint valószínű én is "energiavámpír" vagyok, mert én rátok uszítom fájdalmaim, az írásaimon keresztül és sajnos kevés olyan írásom van, ami nem negatív...de nem érzem magam vámpírnak, bár olykor jól jönne egy kis energia még sem szívok le senkit (és remélem nem is fárasztok) és én másokat se érzek vámpírnak, szerintem ha valakinek valami baja van, annak meg kell próbálni segíteni, ha mással nem legalább néhány szóval...és ha ez nem tetszik valakinek, az ne kérdezze mástól hogy miként van...ne hallgasson vagy olvasson másokat, hanem ássa el magát...vagy mondja el ő is a tényleges gondját és ne másokat püföljön...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-23-2009 @ 05:53 pm)

Comment: Igazad van, és teljesen azonosulok veled. Sajnos amikor az ember azon az oldalon áll, ahonnan a bajból van a nagyon sok, kikívánkozik belőle a panasz. A beosztást illetően dobogós vagyok, mégsem megyek vele semmire.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 04-23-2009 @ 11:03 pm)

Comment: Kedves Annám, ne húzd fel magad! Bár tökéletesen egytértek veled, de tudod, egy olyan ember megnyilvánulása, aki még a nevét sem adja a véleményéhez, és ráadásul meglehetősen visszatetsző a mondandója, nem érdemli meg, hogy ideskedj miatta. Valószínű, Ő is egy energiavámpír!:) Egyébként egyetértek Angelivel, és Veled, valóban léteznek olyan emberek, akik szó szerint leszívják az energiámat a velük való együttlét során... Én már - ha módom van rá - kerülöm őket. Ezt javaslom a levélírónak is....


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2009 @ 11:59 pm)

Comment: Kedves Semi! Sokszor a meghallgatás nagyobb segítség bárminél. Aki ennyit sem képes önmagából nyújtani, az én szememben nem Ember. Verseid azért jelentenek sokat, mert tudom (saját tapasztalatomból), hogy a leírt a kimondott fájdalom segít a talpraállásban. tehát írj és hidd el, hogy mi szívesen olvasunk, és nem érezzük, hogy bármivel is kevesebbek lennénk ettől.... És ne aggódj, energiám végtelen, hisz ezért van a FULL...:)))))) Meghallgatni a másikat és írni ami bennünk van. S ha ebből csodálatos művek is születnek, akkor már többszörösen sem tettünk hiába...:)))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-24-2009 @ 12:02 am)

Comment: Drága Ágnesem! Ma a lényeg, hogy valahogy túléljük a nehézségeket. Sikerülni fog, minden gödörből van kijárat, csak nem szabad feladni, megadni magunkat...Ölellek szeretettel Anna :))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-24-2009 @ 12:04 am)

Comment: Igazad van Zsuzsika, az ilyen ember nem érdemli meg, hogy felhúzzuk magunkat. Összekeveri a szezont a fazonnal...:)))))Puszi Anna :))))


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 04-26-2009 @ 08:15 pm)

Comment: Én is egyetértek veled Annám teljes mértékben. Szeretem az embereket, de kerülöm az ilyen érzéketlen, hideg, önmagán kivül mást nem szerető tagokat. Ez ilyenektől aztán, ha előtte lennél rosszul se hívna mentőt, vagy orvost, mert teljesen érzéketlenek. Puszizsuzsi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-26-2009 @ 09:02 pm)

Comment: Én is így érzem Zsuzsikám. Köszönöm, hogy itt jártál...:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds