[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 218
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 218


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Különös éjszaka volt...
Ideje:: 05-05-2009 @ 09:27 am

...csak miénk volt a sziget, a sétányon senki se járt...
...valahol lágy zene szólt, mi csak néztük a vizet, és mindkettőnk egy szóra várt!
Nah, igen, ismét egy dal, amit képtelen vagyok kiverni a fejemből!:) Pedig nem tegnap hallgattam...De ma fogom!:) Olyan sűrű volt a hétvégém, hogy egyszerűen nem voltam képes összeszedni a gondolataimat. Előre is elnézést, ha kicsapongó lennék, de tényleg sok minden történt, nehéz számba venni...
Pénteken volt a ballagás napja. Délelőtt kicsit gépeztem. Erre is jártam, de nem nagyon írtam. Aztán zuhany, hajmosás, jött Hajni, kisminkelt. Sorban jöttek a rokonok, ebédeltünk, iszogattunk. Aztán fél négy körül felöltöztünk és indultunk is. Pár perces csúszás volt, aztán unitesómmal odamentünk a kordonhoz. Nem sikerült értelmes képet csinálnom, gondoltam, majd ha jönnek vissza, videózok inkább. Bebuktam, mert virágosztáskor úgy elkezdett zuhogni az eső, hogy rohannunk kellett. Szó szerint esőprő ballagás volt!:) Mi nem áztunk meg annyira, fától fáig rohantunk, de a gimiseket nem irigyeltem... Amikor a nép rohanni kezdett, ők még ott álltak :S. A színpadon lévőket sajnáltam a legjobban... Valaki amúgy össze is esett, s mi is láttunk Ádival egy nőcit, aki szétcsúszott... Tök gáz :S. Minek állítanak olyat a színpadra, aki ájulós? Mert hőség az nem volt! No, mindegy. Az egész tiszta gáz volt... Az első mennydörgésnél gyorsan félbe kellett volna szakítani az egészet. Megértettük volna... De ez! Szemétség volt a diákokkal és a vendégekkel szemben is!
Miután hazaértünk, dobtuk is le magunkról a nedves göncöket, vártuk tesómat. Csináltam róla is pár képet. Miután tesóm hazaért, még ettünk, ittunk, ő és unitesóm készültek az estére. Együtt mentek diszkóba :D. Vicces volt, mert akkor értek haza, amikor én keltem. Ugyanis dolgozni mentem, méghozzá Mályiba, ahová az angol tanárnőm hívott. Egy kis reklám: www.malyihajobar.uw.hu. Szóval itt dolgoztam. A környezet egy álom, főleg nekem, aki imádom a vizet. Egy köpésre volt a tó, pont szemben az étteremmel. Tehát, pénteken reggel korán keltem, fél nyolcra értem Mályiba. Tanárnő kijött elém, de egyébként olyan másfél km séta onnan a tó... Ahhoz képest, hogy korán keltem, nem voltam dekoncentrált. Figyeltem mindenre, amit nyitáskor, napközben és záráskor csinálni kellett. Már tudok négyféle kávét csinálni, koktélt keverni, sört csapolni, s kicsit főzni is. Az első napom durva volt, estére fájt a lábam, páromat meg is kértem, hogy masszírozza kicsit meg :). Másnap 11-re kellett mennem. Sokkal kevesebben voltak, kevesebb dolgunk volt. Jah, igen, ott volt tanárnő unokahúga, Bogi, aki segített nekünk. Később befutott a főnök úr fia és menyasszonya is. Igazából sokkal fárasztóbb volt ez a nap, mert a sok üresjárat megviselt. Inkább lettek volna többen... Amúgy maga a munka egy álom. Jó helyen, rendes főnökkel. A szakácsnővel is jól kijöttünk, együtt tudtunk dolgozni, nevetni, beszélgetni... Együtt tanultunk meg dolgokat. De iszonyúan lefáradtam. Szombaton este annyira fájt mindenem... Combtól bokáig, meg a vállam is... A karomban egy izom be is görcsölt, nem bírtam megemelni sem. A lábam még ma is fáj kicsit, érzem az izmaimat, ahogy feszülnek minden mozdulatnál... Szóval lelkileg nem megterhelő, sokat tanultam, nagyon tetszene az egész... Csak fizikailag kicsinál... Nem is aludtam sokat szombat este, még sírtam is, annyira rossz volt... Párom ki is akadt, mert ezáltal őt sem hagytam aludni... Hát, fasza volt. Egyébként pedig hétköznap nem kell mennem június végéig, hétvégén pedig csak akkor, ha hívnak, mert jó idő van... Ez sem egy tuti biztos meló, sajnos. És minden attól függ, hogy mennyi vendég van, meg behozza-e a ráfordítást... Ezen a hétvégén ráadásul tripla gáz van... Vagy megyek párommal valétára, vagy dolgozni, vagy itthon leszek. Ha nem megyek párommal, akkor ki tudja, mikor látom legközelebb... Ha megyek dolgozni, lesz pénzem... Ha itthon maradok, találkozhatok Timivel... De alapvetően a sorrend: munka, Szabi, Timi. Tehát, ha hívnak dolgozni, borul minden program, ha nem, akkor Szabival megyek, feltéve, hogy tudok. És, ha minden ugrik, maradok itthon, Timivel. Jah, a vasárnapot kihagytam. Az első buszt, amivel haza akartam jönni, sikeresen lekéstem. A másikkal kettő körül értem haza, addigra anyáék elmentek mamiékhoz. Én meg vettem anyának bonbont, mert ugye anyák napja+minden. Aztán leültem gépezni. Hiányzott már amúgy, de annyira el voltam foglalva, hogy észre sem vettem... Tegnap egész nap koczkultam, neteztem, dévédéztem, ilyesmik. Ma sem tervezek igazából többet... Majd még át akarom nézni a képleteket, mert holnap menni kell be pótló órára, aztán képbe kéne kerülni.
Halálosan félek már az írásbelitől. Pedig nem szabadna. De ahogy közeledik a nap, egyre inkább remegek... Mi van, ha elszúrom? Ha nem sikerül? Elszúrtam két évet! Ááááá! Ez nem érettségi srácok! Ez kőkemény szakmai számítás és vállalkozások alapítása... Itt, ha nem vagyok észnél, olyan pontokat szúrhatok el... Talán a matek érettségi lehet hasonló, de most még azt is inkább megírnám, mint ezt... Egyébként, amikor szombaton mentem dolgozni, nagyon remegtem. Nem szoktam ilyen lenni, de reszketett a kezem. Párom próbált nyugtatni. Mert amúgy ő furikázott engem egész hétvégén. De csak akkor engedtem kicsit föl, amikor már dolgoztam. Remélhetőleg a vizsgán is ez lesz. Hogy amikor már előttem van maga a feladat, elmúlik a cidrizésem. És már csak arra fogok koncentrálni, hogy minden jól sikerüljön. Addig pedig gyakorolok. Még itthon is fogok, ez biztos. A vizsga előtti hétvégén tutira nem megyek dolgozni, tanulásra szánom az időmet, amennyire csak tudom.
Most megyek, még van elég dolgom. Legyetek jók! Csáó!:)


Utoljára változtatva 05-05-2009 @ 09:30 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 05-07-2009 @ 08:24 am)

Comment: :))))...Egy lelkében még kislány, hétköznapjai is lehetne a címe...:))))...Az eleje, nagyon jó választás volt, nekem is kedvenc zeném...:))))...Szorítok, hogy sikerüljön a vizsgád, bár úgy lesz, ha megkapod a feladatokat...nem érsz rá cidrizni és elmúlik...:))))...Ölellek: Lyza


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 05-07-2009 @ 09:00 am)

Comment: Én is örülök, hogy mennek a dolgok. :-) Benne vagy a darálóban (munka, vizsga, stb) de venni fogod az akadályokat. Ebben biztos vagyok. Ügyesen csinálod. :-) Üdv! Norbi


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 05-07-2009 @ 04:05 pm)

Comment: Köszönöm Lyza és Norbi! Remélem is, hogy úgy lesz és simán menni fog minden. Vagy, ha göröngyösen is, de átvészelem!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds