[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 216
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 217

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Frustrated.gif
Tikkadtan
-: ricu
Ideje:: 05-08-2009 @ 07:57 pm

Fárasztó napom volt. Két fülhallgatót kellett kicserélnem és egy mp3 lejátszó cserepapírját felvenni. Erre a csekélyke feladatra sikerült elpazarolnom harmadfél órát.

1. Megebédeltem a párommal a Szinvaparkban, feltettem a villamosra, elcaplattam a cserepapírért, átvettem és...

2. ...visszamentem a Szinvaparkba, a pasas elé toltam a papírt. Kiderült, hogy a blokkról rosszul írták le az eredeti készülék árát. Így vissza kell vinnem a szervizbe javíttatni az összeget. De ha már a Médiában voltam, kicseréltettem a két fülhallgatót. Egyes eladók szerint fél év, másik szerint egy év garancia van az ezer forintba sem kerülő fülesekre - ha ezt hamarabb tudom, vagy huszat visszavihettem volna... De most már tudom! Jó kis papírmunka van vele, az igaz, mert számlára vettem - a cseredarabot is. Szóval! Hátizsákomban a jó fülesekkel elcaplattam ismét a szervizbe, átírták az összeget, így...

3. ...ismét a Szinvaparkban kötöttem ki, és elkezdtük egy másik vevőszolgálatossal a papírmunkát. Ez csak blokkra ment, egyszerűbb volt. Kiválasztottam egy másik mp3 lejátszót, ami nem beépített aksis volt, de az már elfogyott, így a már "bizonyított" gyártótól vettem egy szintén 2 giga tárhelyű készüléket. Sajnos nem elemeset. Nem lehet majd "pikk-pakk" cserélni benne frissre a lemerültet, ha a gyermek hazaesik a biciklizésből...

Végre a hátam mögött hagyhattam a Szinvapark épületét! Odakinn az eddigi hidegeket felváltó tomboló napsütés fogadott ismét... Jó a jó, de sok a sok. A bőröm hófehér, pillanatok alatt leégek. Az utolsó előtti, azt hiszem, három évvel ezelőtti várjátékos májusi napon olyan mértékben égtem meg három óra alatt, hogy a bőröm nyaktól 10 centis "gallérban" felhólyagosodott, és a kezelés ellenére is a fehér és vörös találkozási csíknál kb 12x3 cm-es területen az eleven seb volt látható...

Tavaly majdnem összejött ugyanez. Csak másfél órát voltam a napon délután négytől (íjásztunk a homokbányában), és totálisan leégtem! Nem top volt rajtam, hanem sima póló - nem viselhetek garbót nyáron! Egy hétig nem érhetett semmi a vállamhoz és nyakamhoz, otthon kuksoltam a lakásban. Olykor kimerészkedtem az udvarra, de amint megérintett a fény, a napmeleg, szörnyen fájni kezdett a seb, és iszkoltam befelé! Hm, fokozatok voltak, teszteltem: köszöb, összefüggő árnyék, lombárnyék, napfény. Minden fájdalmatlan lépésnek örülhettem! Egy Oriflame-es tejes-mézes tégelyes testápolónak köszönhetem, hogy hólyagom se, sebem se lett... Vastagon, fehéren állt rajtam, amikor a bőröm beitta, ment rá a következő adag... Nagyon jól vizsgázott!

Egy hétig gyakorlatilag ülve aludtam :)

A végén már törülközővel a vállamon kimehettem pár percre..., addig azzal se, mivel semmi nem érhetett a bőrömhöz! Érdekes, idén tapasztalom csak: most, hogy végre süt a nap, nekem fáj a kétszer megégett területem.

A hosszas felvezető csak egy napvédőkrémhez tartozott. Megvettem ugyanis a Rossmanban fellelhető legmagasabb, 50-es faktorú naptejet (babáknak sem láttam ott magasabbat), amit biztos, hogy mindig magammal fogok hordani! Megnéztem, hozzápróbáltam, belefér az övtáskámba. Itthon levágtam róla a vonalkódot, és a vevőtájékoztató fólia alá helyeztem a blokkot, összehajtva. Hm, még törlőkendő kell a felszerelésemhez, és akkor talán megúszom a nyarat hólyagok nélkül...

Nem akarok csak tévében napfényt látni!!

...Már előre félek ettől a nyártól...



Utoljára változtatva 05-08-2009 @ 08:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds