[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 245
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 245


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hétvégém
Ideje:: 05-10-2009 @ 03:25 pm

Akartam jönni tegnap is, de a net valamiért bemondta az unalmast. Amikor egyáltalán itthon voltam, nem volt, szóval ez van. De most van internet, vagyok én is, úgyhogy mesélek :).
Kezdem a péntekkel. Jujj!:) Olyan dolog történt velem, amit sosem gondoltam volna. Még egyébként most sem hiszem el, csak majd, amikor viszont látom végre magamat... Gyerekek, lányok, fiúk, barátaim, kedveseim!:) Csak, hogy még mindig izguljatok egy kicsit, azért írok ilyen sok rizsát!:P Csigázzalak még titeket? Ne? Jó, hát, amúgy nem olyan nagy dolog. Vagyis nekem az, de lehet, hogy másnak nem. Számomra ezzel egy óriási álmom teljesült és úgy érzem, visszavághatok minden rosszindulatú, gonosz emberkének. És még mindig izgulás, még mindig :P:D. Szóval, pénteken reggel felkeltem, már tökre izgultam. Leültem kockulni, hogy kicsit oldódjak, közben kiszedtem a szemöldökömet, volt még itthon egy kis vörös hajfesték, legalább a fejtetőmön korrigáltam a lenövéseimet. Aztán lezuhanyoztam és azon kaptam magamat, hogy egy óra múlva indulnom kell, és még nincs sminkem, ruhámat nem választottuk ki... Még szerencse, hogy kedvenc sógornőm, Hajni itt volt, gyorsan elmentünk hozzájuk. Hozzáteszem, egész nap pár szem kekszet ettem. Tehát, Hajniéknál szétnéztem, kiválasztottuk közösen a megfelelő ruhadarabokat. Miközben ettem egy kis tiramisut, kisminkelt, aztán már jött is tesóm, még hazaugrottam a pénztárcámért, és a többi ruháért, lerohantam, de fent felejtettem a térképet... Na, kettő után tíz perccel indultunk el végül. És anélkül, hogy különösebben száguldoztunk volna, háromnegyed háromra már Miskolcon voltunk a stúdió előtt. Bár elfelejtettünk lekanyarodni, végül megtaláltuk a megfelelő utcát. Az elején halálosan izgultam. Aztán jött a fotós... És igen, remélem, végre mindenkinek leesett!:) Akinek nem, hát elárulom: Nap Szépe fotózáson vettem részt!:P No, szóval a srác nagyon rendes volt, átnézte a ruhákat, amiket vittem, kiválasztottuk, hogy milyen sorrendben jöjjenek. Először egy farmer-top összeállításban voltam, hogy kicsit oldódjak... Volt ott nevetés, ide állj, billentsd a fejed, lépj ki. Készült egy videó is, egy-két jelenet az elején, meg a végén is. A második szettnél jártunk, amikor már a 100 kép is megvolt, úgyhogy a végére lett kb. 150-200 között. Szerintem majd az utolsó szettből lesz kiválasztva, ami az újságba kerül. Alig várom, hogy lássam!:) Elsősorban Szabi fejére lennék kíváncsi, mert ez neki egy meglepetés lesz. Csak néhány barátom, családom tudja, meg most már ti :). Majd a jövő héten kapom meg a képeket, valószínűleg akkor kerülök az újságba és a honlapra is. Majd linkelek és néhány jobban készült kép felkerül közösségi oldalakra (iwiw, myvip). Még most is halálosan izgulok, egyrészt a reakciók miatt, másrészt olyan ruhákban, pózokban voltam, ami nekem teljesen új volt, s néha, amikor belenéztem a tükörbe, el sem hittem, hogy az én vagyok. Egyébként Hajnit is behívták, hát kíváncsi leszek, hogy végül elmegy-e... Nagyon vacillál, pedig szerintem nem vészes, de ő tudja. Az viszont már gáz volt, hogy végeztünk másfél óra alatt a fotózással, és még egy órát vártunk tesómékra. Mert ahelyett, hogy visszajöttek volna arra, amerről jöttünk, keresni akartak egy rövidebb kerülőutat, de nem jött össze. Én már olyan éhes voltam, hogy görcsbe rándult a gyomrom és nagyon fájt, ráadásul sürgősen mosdóba is kellett már mennem... Így, amikor végre megérkeztek, mentünk is tovább a Corába, ahol Hajnival letámadtuk a mosdót, majd mentünk vásárolni. Négyféle chipset, kétféle üdítőt, kétféle cukrászsütit és csokit, meg brióst vettünk összesen. Aztán a kocsinál/ban megettük, majd átmentünk a Hervishez. Oda én nem mentem be, emésztettem a kaját, hogy oldódjon a görcsöm. Utána pedig Sever. Na, hát az nagy csalódás volt! Nem találtam semmi olyat, ami tetszett volna, ha pedig mégis, akkor nem volt a méretemben. És még a ducik panaszkodnak! Anyám, én nem találok értelmes cuccot! Miután kijárkáltuk magunkat, és kellőképpen hulla állapotba kerültünk, hazafelé indultunk. Még betértünk egy kajáldába gyrost és sült krumplit enni, majd olyan este 9 körül begurultunk a ház elé. Este még msneztem egy sort, majd bealudtam.
A tegnapi nap sem telt kevésbé izgalmasan és eseménydúsan. Délelőtt felkeltem (pontosabban Süsü már reggel felébresztett, grr...), majd zuhany, felkaptam valami ruhát és mentem is, mert Timivel volt randim :). Elmentem pénzt felvenni, aztán nézelődtünk a kínaiban. Én nem szégyellem, sok cucc volt, de kb. ugyanaz a téma, mint a Severben: semmi jó cucc, ha mégis, akkor nem jó rám... Találtam egy állati jó zöld felsőt, semmi felirat, ilyen rövid ujjú, oldalt húzóizével, nagyon tetszett! De L-es volt :S. Azért felpróbáltam, nem volt nagyon buggyos, viszont felül totál nem passzolt... És találtam egy piros fölsőt is, ami baromi jól állt, passzolt is teljesen. Úgyhogy végül azt vettem meg. Innen mentem lottózni egyet, majd pedig irány a dm :). Ott is mászkáltunk egy keveset, én végül hajszeszt vettem. Már régóta akartam, úgyhogy rászántam azt a kis pénzt, remélem, beválik. Ez után még megmutattam Timinek, hogy hol lehet kimérős parfümöt venni (itt jegyzem meg, a Kylie Minogue Showtime állati jó! :P), s indultunk haza. Éppen átöltöztem, mikor tesóm jön, hogy go Tesco, vásárolunk estére, mivel a névnapját ünnepeltük. Úgy volt, hogy leszünk vagy hatan, jól rákészültünk, aztán a végén négyen voltunk... A kaja természetesen jól sikerült, iszogattunk egy keveset, még egy körömvastagságnyi pálinkát is sikerült lehajtanom :). Egyébként pedig Sangriát ittunk, a fiúk pálinkáztak, söröztek. Szegény haverunk nagyon becsípett, enni sem tudott rendesen és olyan negyed tizenkettőkor le is lépett. Mi még hárman ettünk, bár megint görcsbe ugrott a gyomrom. Olyan egy óra körül jöttem haza, kb. három adagnyi gulyással, legalább fél üveg Sangriával, pálinkával :). Persze, mindezt a bicikli kosarába tettem :). Reggel morcosan ébredtem, mivel Süsü fél hattól nem volt hajlandó békén hagyni... Adtam neki enni, de még mindig dörömbölt. Egyébként kaptam néhány vízicsigát, nos a drágám imádja!:) Ezerrel ropogtatja ám!:) Csak ne szokja meg nagyon, mert nincsen sok. Este még kap azért :).
Nos, végül is ennyi volt a hétvégém. Aránylag jól sikerült, bár sajnáltam, hogy tesóm barátai ilyen mocskok voltak, hogy lemondták. Remélem, az én szülinapomkor ott lesz, aki számít. Lényegében Timi, két öcsém, Hajni, Szabi, ők a lényeg. Ha más is jön, annak örülni fogok, de ha nem jönnek, akkor sem sírok :). Huh, azt hiszem, épp eleget írtam, még a végén kifolyik a szemetek :). Megyek!:) Csáó!:)


Utoljára változtatva 05-10-2009 @ 03:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds