[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 209
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 209


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hírcsokor
Ideje:: 05-22-2009 @ 03:30 pm

(Saját sorok silány sajtótermékek stílusában)

Darabjaira hullott a kormány

Meg nem erősített hírek szerint Szilva Permetező József, harapóhörcsögi lakos, tegnap reggel úgy találta, hogy hely szűkében van. A garázsra terelődött a figyelme. Gondolt egyet, és elhatározta, hogy az évtizedek óta benn álló, lerobbant autóját kitolja az udvarra. Tervét jónak találta, ezért vidáman, nagy erővel nekifogott a műveletnek. A gondot az okozta, hogy az udvar nem volt teljesen párhuzamos a haladási irányával. Benyúlt a törött ablakon, és ekkor érte a meglepetés. Kezében darabokra tört a műanyagkormány, amit az idő vasfoga rendesen megrágott. Értesüléseink szerint személyi sérülés nem történt. Riporterünk azonban kiderítette, hogy a szomszédasszony ezt már hónapokkal előbb jelezte. Megjósolta Józsefnek az eseményt, és kérte is, hogy vigyázzon a kormánnyal.

Bugyit villantott a szőkeség

Fotósok hada lepte el a lekvárosneményi rövidáruüzlet fehérnemű részlegét, mert kitudódott, hogy olcsó angol használt ruhák érkeztek. A falu szöszi üdvöskéje a fotósok felé lebbentette az első kezébe kerülő darabot, ami történetesen egy női bugyi volt. Ezzel kezdetét vette a „Túrd magad, de ne az orrod” akció.

Csúcson a forint

Mobiltelefonon kaptuk a hírt, hogy hegymászóink elérték a „Mond Hogy Leereszt” hegytetőt. Egyik honfitársunk elfelejtette indulás előtt beváltani itthon a pénzét, ezért több magyar forint is lapult a zsebében.

Jön a hideg

A kellemes nyári melegben nem is gondolná az ember, hogy milyen szeszélyes mostanában az időjárás. Tapasztalt, korban sem fiatal meteorológusaink szerint enyhülés várható, ugyanis az irodájukban álló hűtőszekrényt kinyitva, hideg levegő áramlott feléjük. Megbízható előrejelzésük szerint máris kellemesebb, mert a hűtőben egy rekesz sör várta őket.

Akasztott a családfő

Tegnap kora reggel Balzer Shakespeare Tihamér kényelmesen üldögélt a stégen, amikor hirtelen megbillent a széke, és megmozdult a botja is. Izgalmában berántva a pecát, egy méretes pontyot akasztott.

Utcára került a híres sztár

A közkedvelt színész már jó ideje nem kapott szerepet egyetlen filmben sem. Tegnap reggel elhatározta, hogy felkeres néhány neves producert. Lakásának ajtaját kinyitva elmerült gondolataiban. Észre sem vette, hogyan került ki a reggeli forgatagba. Meglepődve nézett körül a nyüzsgő utcán.

Hihetetlen! Kutyát sétáltat a túlélő!

Tudósítónk élete kockáztatásával mikrofonvégre kapta a Margit-szigeti túlélőtábor utolsónak kiesett férfi résztvevőjét:

Riporter: Mit csinál itt késő este az utcán?

Férfi: Most éppen nem csinálok semmit sem, de azt nagyon jól. Olyan jó dolog hogy megoszthatom veletek az életem minden percét. Tisztára úgy érzem magam mint egy celeb, akire a jóistenke vigyáz. Ma fagyiztam is...holnap meg borozni fogok, és hancúrozni. Ja, és veszek egy spánielt, mert imádom azt a kis szőrös micsodáját. Tegnap rám nézett a Plázában egy indián. Tök jó haja volt. Este majd mindenkinek küldök egy Emilt. Főleg a nőknek.

Riporter: Hogy érzi magát most így a tábor után?

Férfi: Olyan jó hogy tudjátok a magánéletem részleteit. Engem ez felajz, és kielégít. Vannak ám új fotóim. Az egyiken tök ari vagyok. Csíkos boxer alsóban simogatok egy földigilisztát. Imádom a férgeket. Egy másik, ami szerintem nagyon jól sikerült, amikor egy szalmakucsmában feszítek a szökőkút előtt. Ott látszik a legjobban, hogy lejjebb ment a hasam. Azóta is ez van. Hol feljebb, hol lejjebb, de állandóan megy.

Riporter: Hogyan telt el a tegnapi nap?

Férfi: Dámáztam egy kicsit ... a sarkon. Fizikát kellett volna írnom, de helyette hirdetés lett. Úgy sajnálom, pedig ha hagynak egy kis időt, biztos tudtam volna írni néhány … most nem jut eszembe az a szó. Na, mentem tekézni.



Utoljára változtatva 05-25-2009 @ 06:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-24-2009 @ 08:33 am)

Comment: :))))))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 05-25-2009 @ 09:26 am)

Comment: nagyon tökéletes hírek....:))))


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 05-25-2009 @ 06:13 pm)

Comment: Köszönöm Anna! Hozzászólásodtól nekem is nagyon jó kedvem lett. :-)


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 05-25-2009 @ 06:15 pm)

Comment: Micsoda megtiszteltetés! :-))) Igazán köszönöm Föszerkesztő úr! Megveszi a lapjának? :-)))


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 05-26-2009 @ 10:05 am)

Comment: Remek görbetükör! :)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 05-26-2009 @ 02:13 pm)

Comment: Tisztelt Artur de Brumm úr ! A Hajnali Kúrír...szívesen látja Önt és kedves hírmondó családját a szerkesztőségben csak a baseball ütőkre vigyázzanak...zöld bicigli, zöld gyík és minden ami zöld mellőzze akkor szabad a pálya...Duha Jolán első férjét zöldbicigli gázolta halálra, ugyanis részegen a postásbiciglije alá került és egy csellengő kamion kivasalta. A hamvasztását drágította, hogy a Diósgyőri kohót kellett beüzemelni számára...Jolánka anyagi csődbe került, ha nem jön az unió segítségére akkor a baboskendőjét is el kellett volna árverezni, pedig az a nászéjszaka óta nem volt a fejéről levéve, együtt mossa a haját vele az esőn...no akkó gyűjjék majd merészen a szerkesztőségbe...Mátyás


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds