[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 230


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Sietős gondolatok
Ideje:: 06-01-2009 @ 04:57 pm

Hát ez sem lesz valami hosszú "beszámoló". Inkább afféle virtuális firkálás. Szokás szerint csapongok majd...
Megint sok idő telt el, és szortírozom a tennivalókat. De már nem bírtam tovább Nélkületek. Muszáj volt megnéznem, miről maradok le.
Hát, szokás szerint, mindenről. A könyvhétről azért, mert a héten reggeltől estig egy nagylétszámú rendezvényen vagyok minden nap. Az alkotótábor hetében szintén nemzetközi, maratoni konferencián tevékenykedek majd.
Az írás alig halad, mert annyi minden más van, hogy nem tudok órákat a gép előtt tölteni. Meg hát természetesen újabb dolgokat vállaltam magamra.
Az angol mellett most elkezdtem németet is tanulni. Még márciusban elkezdtem. Hetente kétszer nyelviskolába megyek munka után augusztus végéig. Miért vágtam bele, amikor egyrészt az angolra is ráuntam már, másrészt rühellem a német nyelvet? Önző okból. Mert lehet, hogy jobb lenne valami mást csinálni. Na de hogy visszamenjek kicsit az elejére, hogy is szaladt el az elmúlt pár hónap...

A telet egyedül töltöttem, és mondhatom, igazán borzalmas volt. Igazából a tavaly évvége következményeit viseltük idén év elején. Mivel a párom munkáját itt nem akarták megfizetni, ezért kerestünk neki Ausztriában munkát. Tehát kinn volt januártól húsvétig... Én meg itthon dekkoltam egyedül az albérletben, és mindent és mindenkit okoltam a helyzetért. Ezzel jól elvoltam pár hétig, aztán megbékéltem a dologgal, és akkor döntöttem úgy, hogy mi lenne, ha kimennék én is. Na ehhez kell az a nyelv, ami a francia után közvetlenül nem tetszik. Szerencsére jó tanárt fogtam ki, úgyhogy valamennyire megy a tanulás.
Voltam kinn a páromnál egy hétvégét (február közepén) és beleszerettem az ottani hegyekbe. Mondjuk, ha az ember ott dolgozik, mindent fog látni, csak ideje és ereje nem lesz élvezni...

A nyárban nagyon bízom, hogy ha lemegy a június és a július eleje, talán végre fellélegezhetek. Akkor már csak tanulni kell, a munkában jön a szabadság és a szokásos láblóga...
Aztán folytatódik a mókuskerék. De most még előttünk a nyár!! És már kész a terv is, hogy mit csinálunk nyaraláskor: kiutazunk Ausztriába kicsit körülnézni. Először felfedezzük, mint nyaralóhelyet, meg kipróbálom magam, mit értek majd a helyi beszédből. Meg ők mennyire értenek majd engem... Nekik lesz nehezebb dolguk :)

Most gyorsan ennyit tudtam képernyőre vetni, azt hiszem, kijöttem a gyakorlatból.

Mindenkinek kellemes időtöltést kívánok.

Anne/Annamari



Utoljára változtatva 06-01-2009 @ 05:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 06-01-2009 @ 08:34 pm)

Comment: Sok sikert a terveidhez...régen láttunk, de első a megélhetés...üdv samy


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 06-01-2009 @ 08:58 pm)

Comment: Szia, Samy! Örülök, hogy itt vagy! Sajnos mostanában már csak erről szól az élet. De reméljük, most már jön a napos oldal :))))) Puszillak: Anne


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 06-01-2009 @ 09:21 pm)

Comment: Gyűjts az erőd...és tanuld a nyelvet. Bizonyára, hogy megérteted magaad a kintiekkel. Ha meg nem, az ő bajuk. Legyen sikeres a terved!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-05-2009 @ 07:09 am)

Comment: Hiányzol, néha azért kukkants felénk a nagy rohanásban...:)))) Sok sikert kívánok és kitartást a tervek megvalósításához...:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds