[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egy szó....
Ideje:: 07-22-2009 @ 01:08 pm

Egy szó, mint egyse, nem nehéz kitalálni, mi köti össze alább felsoroltakat.
Engem határozottan idegesít. És nem a féltékenység az oka:)
.
Akciós
Alacsony
Alkalmi
Azonos
Baráti
Bármi
Beszerzési
Bevezető
Bolti
Bomba
Borsos
Családbarát
Csillagászati
Diszkont
Dupla
Egyedi
Elérhető
Elképesztő
Elszámoló
Fél
Felülmúlhatatlan
Filléres
Fix
Gyári
Hihetetlen
Humánus
Jegyzési

Jobb
Kedvezményes
Kedvező
Kitűnő
Legjobb
Leszállított
élegzetelállító
Magas
Megfizethető
Minden
Nagykerskedelmi
Önköltségi
Őrületes
Pénztárcabarát
Raktári
Reális
Régi
Szenzációs
Szuper
Tavalyi
Teljes
Töredék
Változatlan
Verhetetlen
Versenyképes


Utoljára változtatva 07-22-2009 @ 01:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-22-2009 @ 01:19 pm)

Comment: Ez itt a reklám helye...:)))))) Szerintem...:))))


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 07-22-2009 @ 01:24 pm)

Comment: De lehet a manapság oly gyakori vegyen fel kölcsönt! Ha nem tuja fizetni az se baj, majd elvesszük a házát, vagy az autóját:)


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 07-22-2009 @ 01:28 pm)

Comment: Már ki is hagytam a hsz- ből egy betűt, majd kamatoztatva jó lesz máskorra:)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 07-22-2009 @ 01:56 pm)

Comment: ezt sikerült jól összeválogatnod...vagy az élet teszi? :))))))


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 07-22-2009 @ 04:44 pm)

Comment: Ha tesztkérdésként fogom fel kérdésedet, Kapitány, akkor természetesen az "ÁR" a válasz. Ez az a könyörtelen, megkerülhetetlen tényező, melyhez mindenféle ügyletünk során előbb-utóbb eljutunk. Néha szégyenlős, kacskaringós egyezkedés során (ld. udvarlás), néha brutális egyszerűséggel ("Pénzt, vagy életet!). A lóláb kilógását persze az eladó (kereskedő, bank vagy az Állam) persze, igyekszik minél tovább elálcázni. Ám előbb-utóbb mégis, mindig fény derül minden csalásra, turpisságra. Pedig, mint ahogy a Te enciklopedikus alaposságra törekvő válogatásodból kitűnik, az Eladó mindig igyekszik csillogó csomagolással, vagy legalábbis rafináltan megfogalmazott jelzőkkel elfedni a Vevő elől a Lényeget, az ÁRAT... Bár egy jelzőt kihagytál, Barátom! Az aluljáróban pl. a romák "REKLÁMÁRON" árulják azt a paprikát, amit a szerencsétlen, vagy kiszolgáltatott, vagy lusta, vagy buta parasztok (pardon: őstermelők), mint tudjuk, FÉLÁRON adják oda nekik. Sokat töröm ezen a jelzőn a fejem. Csak nem a saját hülyeségünket reklámozzuk, drága áron? :)))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-22-2009 @ 07:36 pm)

Comment: Ár


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-23-2009 @ 06:04 am)

Comment: Anna1955: Még ha csak a helye lenne!:) Köszönöm!:)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-23-2009 @ 06:05 am)

Comment: lena1: Azt hiszem, a következő, amit írok, az nagyjából az lesz, amiről írtál. Köszönöm!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-23-2009 @ 06:06 am)

Comment: Samway: Nem Barátom. Ezt az ember teszi. (Kis "e" betűvel, dájrekt. Köszönöm!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-23-2009 @ 06:24 am)

Comment: trendo: Én egy névre gondoltam, és mint utaltam rá, nem féltékenységből, hogy a Laci, Pista, Sanyi, stb miért szorul ennyire az ÁRON mögé:). Való igaz, a reklám ár kimaradt, köszönöm!:) A lólábról előbb írtam Lena-nak, szándékozom vele foglalkozni. A féláras őstermelőparasztokról is tudnék zengeni, és hidd el, nem buta a paraszt. Nagyon nem az. A kiszolgáltatott jelző áll rá leginkább. Tudom, hiszen magam is jártam ebben a cipőben. (És nem azért írtam, hogy "nem buta", mert én is a cipőjét hordtam-dom.) (Erről be fogok szúrni egy strófát előbb említett írásomba, melynem köbö az lesz a címe: Európa (el)vérző szíve. Szóval ott tartottam, hogy kiszolgáltatott. De még csak nem is ezen múlik. Hanem hiányzik belőle az, ami lassan kiveszni látszik a magyarságból: az ÖSSZETARTÁS. És ha ez kivész, a magyarság is kiveszik, eltűnik a föld sznéről, csak a történelemkönyvekben fog létezni. Bizony mondom, eljön az idő, amikor a ma még mindent túllihegő média pár sorban gyászjelentést tesz közzé, miszerint tragikus hirtelenséggel eltávozott az élők sorából a legutolsó magyar is. És aztán örömtüzeket gyujtanak, s idegen nyelveken énekelnek, táncolnak azok, akikben példamutató összetartás munkál... Köszönöm gondolatébresztődet!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-23-2009 @ 06:26 am)

Comment: Majdnem, kedves Ágnes, majdnem:) Köszönöm, hogy olvastad!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-23-2009 @ 10:20 am)

Comment: áron


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 07-24-2009 @ 12:59 pm)

Comment: Egy "L" betű az "élegzetelállító" elejéről. :) Az hiányzik. A többi - sajnos - túl sok.


Hozzászóló: zyuwataneo
(Ideje: 07-27-2009 @ 03:14 am)

Comment: Ami először eszembe jutott róla, az az hogy mind olyan jelzők általában, amit én magam nem nagyon szoktam komolyan venni! Aztán Áron bácsi megjelenése után a következők jutottak erről eszembe: Vannak a világon kiváló, szép, és értékes dolgok, amelyek ingyen vannak, és küzdenek valami ellen, amit az itt felsorolt jelzők minősítenek! Jelenleg szinte mértéktelen mennyiségben számomra ingyen van! A tiszta falusi levegő, az ivóvíz,. a melegvíz, csaknem a teljes évi tüzelő, a napfény, az eső, a szex, a családom mosolya, A 70 évnél jóval idősebb irodalmi alkotások olvasásának lehetősége,+ a tiétek nagy része is, köztük a biblia, az Isten szeretete, a Megváltás, a Linux operációs rendszer, s vagy 3000 free program rá! Játékok, irodai csomagok, képszerkesztők kiegészítők böngészőki, stb, a család, a barátok szeretet tisztelete, és megbecsülése, stb! Én még egyelőre optimista ember lévén jóformán kontrasztkén ezeket veszem jobban észre! A parasztokat meg ne féltsétek! Egyik évben nem tudtuk a kukoricánkat eladni! Építettem neki egy rácsos tárolót! (Tifelétek lehet, hogy kasnak, vagy kukoricagórénak hívják) Fél év múlva könyörögtek, hogy adjuk el dupla áron! A málnának lement annyira az ára, hogy mondtam a feleségemnek hogy többet nem adunk el, irány lekvárt készíteni belőle! Amikor a bodza ára ment le nagyon alacsonyra, akkor a maradékból pálinka lett belőle! stb. Minden szar helyzetből ezidáig ki lehetett eddig jönni győztesen! Persze aki elefánton ül, annak nehezebb dolga van, Annak a rossz irányba futását nehezebb megfordítani! Én csak lovon ülök! Nem is vágyom nagyobb paripára!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-27-2009 @ 10:32 am)

Comment: agnes:)) Ön nyert!:)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-27-2009 @ 10:33 am)

Comment: piroman: Észrevettem én is Piromester, de nem javítottam, azon az elven, hogy egy kis hiba azért hadd legyen már eme magasröptű írásomban!:))) Köszi!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-27-2009 @ 10:36 am)

Comment: zyuwataneo: Örülök, hogy olvastad! Nem is igen tudnék mit fűzni hozzá. Tán csak annyit: én többnyire csak gyalog járok.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds