[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 114
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 115

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Malacka, a Tahó
Ideje:: 08-05-2009 @ 09:17 pm

 

Ha felütöd az értelmező kéziszótárat, biztosan nem fogod megtalálni a „minden reggel félhatkor híradóra ébredő, böfögve reggeliző bödönhangú disznó” leírást a „szomszéd” főnév mellett. Márpedig…

Mit tehet ilyenkor az ember lánya/fia? Kispárnáját a fülére szorítva próbál alvást imitálni. Egy ideig…

-         Montam ne keverd össze a tojást evvela… Böööfff.

Válaszul üvegrepesztő női hang (nocsak, egy koloraturszoprán a szomszédban??) visít valamit, de, hogy mit, nem érteni, mert a híradó ugye…

Gondolat a fejben: „Istenem, ki az a baromarcú aki a konyhába teszi a tévéjét?!? Vagy ami még rosszabb: oda IS???”

Csörömpölnek a tányérok, harsog az ügyeletes időjós. Disznóék reggeliznek. És a pillepalackot is reggel, két böffentés között kell recsegve összetaposni. Meg egész nap.

(Legalább szelektíven gyűjtik. Egy jó pont. Bár, ahogy a mérleg most áll, nekik már úgyis reszeltek. Lucifer már pakolja a tüzet a kondér alá.)

És délután újra: tévé. Hangosan. Reklám. Lődözés. Ugatás. Gépi röhögés sorozatok alá. Nem értem. Ezek sose csinálnak semmi mást, CSAK tévéznek? Örökké? Se társas, se kártya, se egy nyomorult kis kirándulás? És mi van az olvasással? Amit speciel én is művelnék a teraszon, ha…

Csakhogy disznóék ablaka – a sokból az egyetlen amin állandóan szellőztetnek – éppen a teraszunkra nyílik (hála a tervezőnek…). Sajnos nem tudok máshova menni, nekünk minden ablak, ajtó ide nyit. Nekik van, illetve lenne lehetőségük még két másik irányba szellőztetni. De nem. Igen, nekik is van erkélyük. A másik oldalon. Ablakkal, ajtóval. Nem, azt nem nyitják ki. Ők csak erre nyitnak, tévéznek, és böfögnek.

Szőke barátném (igen, Barbi) szerint létezik egy ősi finn mondás, amit ha elég beleéléssel ismételgetsz, egyszer csak megjelenik egy bunkóval felfegyverzett naaagy büdös troll, akit aztán át lehet küldeni a szomszédba, hogy lecsapja és elvigye a hangoskodókat. Ez jó! Mire abbahagytam a röhögést, elfelejtettem a mondást, amivel a troll megidézhető.

Így hát disznóék minden reggel kelnek. És mi is. A kölcsönkenyér volt a legkevesebb, de tényleg. Én csak azt akarom, hogy nyissanak a világra. Hogy ne csak örökké a tévé meg a tévé. Így most délutánonként népzenei „top ten”-t hallgatunk a világ minden tájáról, ők meg én. Tegnap kínai, ma itt szól az örmény, holnap orosz, hétvégén meg egy kis hevimetál.

Hogy valahogyan kezelni tudjam a helyzetet, most egyszerre járok pszichiáterhez és célbalőni. A fennmaradó időben pedig erősen próbálom emlékezetembe hozni a troll-idéző mondókát.

És ha semmi sem segít, akkor fogok egy ollót, és levágok egy újabb számot a mérőszalagról. Már csak huszonhat nap. Már csak huszonhat…



Utoljára változtatva 08-05-2009 @ 09:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-05-2009 @ 10:11 pm)

Comment: Ez a durvább változata a szomszéd tapintatának...saját élményem...minden reggel 6,15-6,30 között...édes kicsi labdazsonglöre anyának, a mama kicsi Totója...stb...erre ébredek a szomszéd viszi a rohadék töröttfülü kutyáját sétálni és sajnos vissza is hozza...nyár lévén nyitott ablaknál a földszinten hallgatom...még csak sokszor szóltam neki, de ő továbbra is előadja a műsorszámát...megértelek Rokony csak a 26 napot nem értem...levágják valamelyik röfit?


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 08-06-2009 @ 12:15 pm)

Comment: Kedves Lara! Vigasztaljon a tudat, hogy semmi sem tart örökké. A célba lövészetet értem, a pszichológust nem. :-) Nekem jó szomszédaim vannak. Nem hallom őket. A fejhallgatómban zenélő dallamok elnyomják őket. Hétköznap pedig, én kelek korábban. :-) Jó kis blogot írtál. Több kifejezés is nevetésre késztetett.


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 08-06-2009 @ 12:17 pm)

Comment: Bocsánat! A pszichológus helyett pszichiátert kellett volna írnom.


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 08-06-2009 @ 02:17 pm)

Comment: Ha eszedbe jutna a finn mondás... Küldd át nekem is:))))))) Köszi előre is. És kitartóan vagdosd a centit. Puszi Anne


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-06-2009 @ 02:45 pm)

Comment: Együttérzek veled! Pokoli lehet. Nekem a lakás a nyugalom szigetét jelenti. Megbolondulnék ilyen szomszédok mellett. És már rég kinyírtam volna őket.


Hozzászóló: petipapa
(Ideje: 08-06-2009 @ 04:18 pm)

Comment: Kedves Laura! Csatlakozom az előttem szóló Artur-Brun-hoz, mely szerint "Vigasztaljon a tudat, hogy semmi sem tart örökké." De ha ez nem lenne elég (szerintem nem elég, ha csak az én szomszédaim jó cselekedeteire gondolok) akkor vedd elő a jól bevált női praktikát, a szelektív nagyothallás tudományát. HA ez sem éri el a kívánt hatást, akkor gondolj a potonyi és d.szentesi csendre és nyugalomra. HA ez sem jött be az sem baj, de legalább a kedves emlékek fel idézése tompítja a jelen bosszúságait.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-06-2009 @ 04:21 pm)

Comment: Megértelek, bár nevettem. Tudod, azt hiszem a testvére alattunk lakik, csak ők az éjszakai veszekedéses kiabálásban utaznak! :))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-06-2009 @ 07:25 pm)

Comment: :-)))) Rokony, hogy én mekkorát derültem a hsz-eden!!! :-)))))))) Vissza is hozza :-)))))))))) Hát tudod, ezért osztottam meg Veletek az élményt. Hogy hátha másokkal is történik ilyesmi. És lám. :-) A figyelemfelhivás nekem sem segitett, így hát marad a költözés. Ezért a huszonhat nap. De azért, mondjuk legalább az egyiket levágnám! :-)))))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-06-2009 @ 07:29 pm)

Comment: Kedves Artur, hát Téged is látni? (Kérdem én... ugye? :-)) A pszichológus nem igaz, csak a hatás kedvéért írtam, mert hosszú távon vagy én kezeltetem magam, vagy ők. Az viszont való, hogy elkezdtem itthon egy kéthetes haragmeditációt, ami elég intenziv dühöngéssel is jár az elején, de amit aztán csak három napig csináltam, mert a lelkemre lett beszélve, hogy hát a szomszédok... :-( Örültem Neked. Üdv. L


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-06-2009 @ 07:34 pm)

Comment: Szia Anne! :-) Megkérdeztem a Szőkét, és a mondás pontosan így hangzik: Troll táki jigr öl! És így fordítandó: A troll vigyen el. Ha sikerült megidézned a nagy, büdös trollt, már irányithatod is a célpont irányába. :-)))) Jó kísérletezést (ha van kin) :-))))))))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-06-2009 @ 07:40 pm)

Comment: Szia Nóri! :-))) Te is de rég... No, hát az van, hogy sajnos VAN rosszabb. A kutyás szomszéd, ha az eb állandóan ugat, meg a gyerek fölötted, aki hiperaktiv... :-))) Köszönöm az együttérzést. Hálistennek már nem sokáig kell tűrnünk. Addig is szorgalmasan ismerkedek a fegyvertípusokkal a neten. Ja, és hadd gratuláljak! Olvastalak ám. Csak valahogy mostanában nem szoktam hozzászólni. Tudod, a pálya széle... :-)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-06-2009 @ 07:46 pm)

Comment: Szia J! :-) Nna, hát az már igaz, hogy semmi sem tart örökké. Ezt a leckét az élet mindkettőnknek megtanította azt hiszem. A szelektiv nagyothallás jó, de sajnos annyira éles a fülem... kiváltképp hajnalban, amikor még aludnék, hogy ez nem megy. A potonyi és egyéb csendek felidézése sem rossz. Szoktam, elhiheted. De már megvan a megoldás, és remélem az új helyen kevésbé lesznek hangosak a lakótársak. Kösz, hogy benéztél.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-06-2009 @ 07:51 pm)

Comment: Szia Ágnes! :-) Remélem jól vagy! Téged is ezer éve... Nagyon örülök, hogy nevettél, mert az egyik nem titkolt célom ez volt. Amúgy is olyan sok a bosszúság a világban. A humor mindig jó! A másik cél meg az volt, hogy hátha írtok nekem hasonlókat, ami Veletek történik. És látod, nem is tévedtem. Itt a hsz-ek közt van pár, ami arról tanúskodik, hogy nem vagyok egyedül a problémával, és így sokkal könnyebb elviselni! Vigyázz magadra! L


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 08-07-2009 @ 05:06 pm)

Comment: Ó, igen! Tiszta állatfarm...:-) Tudod E-m, az ám a legnagyobb baj, hogy a szomszéd sertés/-ek iq szintje hátt...erősen közelít a zéró tartományhoz. Ez pedig megnehezíti a diplomatikus eszközök sikeres használatát. (Levinek üzentem, már élezi a böllérkést...:-)) Valósághű irás "sajnos", de azért jót nevetgéltem.:-) N.


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 08-11-2009 @ 11:02 pm)

Comment: Ohh... igen. Azok az imádnivaló szomszédok. :-) Akad belőlük pár kedves. Nálunk volt egy nagy autós naptár szigorúan nem kibontva, amivel a plafont vertük, mikor már nem bírtuk a szomszédot... Külföldi volt és a gyereke nemhogy suliba nem járt, de még a játszótérre se engedték le. El lehet képzelni mit rendezett 50 nm-en egy 8 éves gyerek. :-S Általában fél 6-kor keltek és olyan éjfél-fél egy felé feküdtek le. Életemben nem örültem még úgy más ember nyaralásának szerintem, mint amikor ők elmentek. :-D De ez van... a szomszéd sajnos időnként különleges állatfaj, tisztelet a kivételnek persze. :-) Niki


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-16-2009 @ 10:13 am)

Comment: E-m, most ide mit..? Tudod te is, milyen ez. Sertés, Levi, és a többiek. Köcc! :-)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-16-2009 @ 10:15 am)

Comment: Szia Niki! Te nyertél. A hiperaktiv kiccsávónál nincs rosszabb, pláne ha fölöttetek tombol. Látod, ezért irtam meg ezt a blogot. Hogy tudjam, nem vagyok egyedül. Köszönöm, hogy olvastál, és, hogy megosztottad. :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds