[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 79
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 79


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Ideas.gif
Higany
Ideje:: 10-06-2009 @ 07:45 pm

Hogy ki is vagyok valójában, miért, és azt hogyan, arra még nem jöttem rá. Ez kemény dió, úgyhogy ez még csak hagyján. De mostanában már azt sem tudom milyen is vagyok.

Egyszerűen elvesztem a hétköznapokban, a problémákban. Látok a tükörben egy arcot, egy testet. Szerintem ugyanolyan, mint egy, két, x évvel ezelőtt volt. Persze öregszem, de kb. ugyanolyan. Mi van mögötte? Én ott vagyok még egyáltalán?

Látok a szememmel, de mintha az idegszálakat blokkoltam volna (naná hogy én, hát ugyan ki más?), nem jut el az agyamig, amit látok. A szívemig elér még vajon? Tényleg nem tudom. Szinte minden nap más van bennem. Néha jó kedvem van, és azt hiszem, tudok szeretni (tudom, hogy csak azt hiszem). Máskor düh, harag. Ez a legrosszabb. Keserűség, fájdalom, szívszakadás. Ez szintén a legrosszabb. Néha süket és vak és üres vagyok. Na meg persze néma is. A szavak eltűntek belőlem. Nem csak kifelé, de ott bent is. Néha csak üres vagyok. Időnként erőre kapok és amíg nem kezdek gondolkozni, addig minden rendben is van. Persze mindent többféleképpen lehet felfogni, feldolgozni, elviselni, túlélni. Elfogadni csak egyféleképpen. Vagy elfogadom vagy nem. És ha nem, na akkor aztán lehet hadakozni. Ez is a legrosszabb kategória.

Kicsi vagyok, a szó legszorosabb értelmében még egy porszemnél is kisebb. Ugyanakkor hatalmas. Szürke kis senki, ugyanakkor egy csodálatos teremtett lény, csodálatos emberi szervezettel. És azzal, ami nem emberi. Vergődő hal a vízparton, és halász. Hasadok. Ketté, háromfelé, ezerfelé. Már nem tudok tovább. Aztán majd egyszer persze újra össze, mint a higany... Egyszerűen semmi sem csak az, aminek látom, semmi sem olyan egyszerű és mégsem bonyolult, de ami bonyolult az meg végtelenül egyszerű. Szóval a dolgok mintha nem is lennének... Akkor meg?



Utoljára változtatva 10-06-2009 @ 07:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-06-2009 @ 09:59 pm)

Comment: Fényecském! Nagyon közel érezlek magamhoz. ahogy olvaslak. . Hyperérzékeny vagy és hullámzol, akárcsak én. Ostorcsapás ez a sors ostora, de ez okozza az empátiát, az emberszeretete, a tehetséget is. Ölellek szertettel: Erika


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-07-2009 @ 08:20 am)

Comment: Itt-ott a soraidban magamra ismertem...kérlek szépen ne légy szomorú, csak mosolyogj a világra és az mosolyogni fog Rád. ölellek:))))


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 10-07-2009 @ 08:59 am)

Comment: Erikám drágám, méghogy én hiperérzékeny? Á, dehogy... én sosem... (párom szokta mondani, hogy még a híradón is képes vagyok elsírni magam). Köszönöm az ölelést. Viszontölellek.


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 10-07-2009 @ 09:01 am)

Comment: Igen Gaby, a mosoly így működik. Csak tudod, van, amikor ez kevés. Ölellek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds