[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 148
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 148


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Zárszóként
Ideje:: 10-12-2009 @ 11:21 am

Nos, gyermekeim az Úrban, valamelyik nap jutott eszembe (és ez most nem nagyképűség, mert igenis, hogy abba!!!), miszerint itten van ez a drága jó semleges nemű péntek is, aki véletlenül a tizenháromas rendszámot viseli, és akit meg kellene már szűntessek, merthogy a nagypofázása rég kimúlt. (Emlékszem... nagyon szép temetése lehetett volna szegénynek, ha gazdagnak születik) De még arra is gondoltam, hogy mielőtt posztumusz, még tisztára mosnám Ágnes asszonyként a gyolcsomagomat. Lényeg a lényeg, hogy így a végítélet felé úgy döntöttem, mégiscsak illenék helyrebillenteni mindazokban a billenőeszközt, akikben anno esetleg kibillent, hogy mindezért hálájukat kinek is illenék leróni. Magyarán és magyarábban, elnézést kérni azért, hogy agyatlanságaimat péntekként követtem el. De végülis sok vizet úgyse zavartam, mert attól, hogy flúgos vagyok, még nem lüke is okvetlen, mit szaladoztam volna holmi vizeknek nyomában. Minden esetre úgy gondolom, hogy a bennem lakozó nemo tartozik ennyivel valamikori olvasóinak. Bármennyire kapitány is volt a csákó. További szép napot nektek, ez volt péntek13 hattyúdala libagáhogásra és bégetésre cintányérral, rezesbandával.


Utoljára változtatva 10-12-2009 @ 11:25 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-12-2009 @ 09:12 pm)

Comment: Szerettem a humorát Péntek13-nak... görbetükröt tartott a világ orra elé, és mi jókat derültünk szójátékain... Sajnálom, hogy így döntöttél.


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 10-13-2009 @ 11:22 pm)

Comment: Hogy, hogy? Mi az hogy nemo? És mi az hogy kapitány? Ez vicc vagy komoly? Tényleg?


Hozzászóló: pentek13
(Ideje: 10-14-2009 @ 06:53 am)

Comment: Tudod Anna, emlékszem, amikor kértem, had legyen ez a nickem, és elmondtam, miért, mennyit somolyogtunk rajta. Jónak látszott a zötlet, meg tán az is volt. Dehát.. a zidő, meg a dolgok változnak. A zóta a zuram (Isten nyugosztajja szegény kémet) is mgamra fagyott, (bevallom, férfi léttemre megsirattam), megasztár nem is történnek manapság olyan dolgok, amit el lehetne viccelni. Hiszen avval mégse lehetne pölö, hogy a bankok hogyan teszik földönfutó hajléktalanná a népeket, meg hogy a drágajó ormányunk mégiscsak beváltotta a hozzán fűzött reményeit, és amit csak lehet, a zsebükbe paszíroztak belőlünk. és hogy a gyilkosok főzőcskéznek valamelyik kanálisban, merthiszen jó a példa, hogyan leheccc sztár! Szóval, ezekkel nem lehet csak úgy vitzelni még printeknek se... De azéé eztet még jó volt elmondani. Tudod... az élet nem áll meg! Csak átalakul. Köszönöm a lehetőséget!


Hozzászóló: pentek13
(Ideje: 10-14-2009 @ 06:58 am)

Comment: Jaj, drága Lenanéni!! Hát döntsed már el, hogy mit akarsz kérdezni, mert így melyik kérdésedre válaszoljak igennel?? Legalább mi nők tartsunk össze, ha már a Jóisten hapsinak teremtett engem! Persze, hogy csak komoly dolgokkal lehet viccelni!!! Mer mégse írhatok itt arról, hogy: Móricka azt mondja egy nap a tanárnénijének.., meg hason lovak! És ha a nemo-t, meg a kapitányt megfordítva rakod össze, mégiscsak megkapod a végeredményt!:)) Nagyon gáz (voltam)? Köszönöm!


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 10-14-2009 @ 09:52 am)

Comment: Péntek 13+1....kérdésem lenne, mert a többiek kérdeztek, de ha lehet én is...szeretem a humorod és inspirál írásra...hol a francba vagy? kérdem én, mert nem jársz be a Kúrír szerkesztőségébe , de még egy megírt kőtáblát se dobsz be az ablakon...lejárt a fizetésnélküli szabid...eddig se kaptál semmit, de most azt is visszavonom, ha abbahagyod...a világormányválság + ne zavarjon...zavarja azt aki sokat veszthet, ..Na akkor munkára fel Péntek úr-hölgy...vagy háromfrodita...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 10-14-2009 @ 12:49 pm)

Comment: Aranydrága szombatelőtti13! Mit gagyarászol itten nemokapitányról, meg a víz alatti virágró? Ha nem ismernélek, mint önmagamat, azt mondanám, hogy arczodba libbenek a 49-es cipőmmel, és addig ugrálok benned, míg az utolsó zoknimat is ki nem leheled!!! Még majd azt hiszik a népek, hogy teljes hasonülést végzettem önmagam kezének általam! Szóval nem is bánom, ha többé nem rántom ki a nyelvedet a Fullon! Maradjunk enyimben! És uszonyrántás. Hülye bohóchal!


Hozzászóló: pentek13
(Ideje: 10-15-2009 @ 06:40 am)

Comment: Ami azt illeti Sam, kedves Barátom, már amúgy is esedékes volt a fizetésemelés. Már úgy magyar-módra tudod, hogy a munkaadó kiemeli a melós kezéből. Egy szósz, mint szász, örülök ha konspiráltalak írás terén. Ha jól emlékszem, a szerkesztőség megnyitásában is volt kicsi részem, és büszkeséggel is tölt(ött) el!:) Ami a bejárást illeti, háááát, hallottam valami kísértetről, amivel inflagranti azt az Európa nevű hölgyeményt... Szóval nem biztos, hogy rossz ötlet. Köszönet azért, hogy olvastál. Igencsak megdobogtattad a Dobogókői sípálya felvonójának talapzatát! Talán ennyi elég is bemutatkozásnak, mielőtt elmennék! További jó szerkesztést, és sok olvadó olvasót Neked!!:)


Hozzászóló: pentek13
(Ideje: 10-15-2009 @ 06:41 am)

Comment: Captnemo, a legjobb a Hszedben az aláírásod! Úgyis van.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds