[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 134
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 135

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Börtöngondolatok
-: blue
Ideje:: 10-15-2009 @ 01:46 pm

Szeretek este tv-t nézni, de csak akkor, ha van benne értelmes műsor. Igaz ez a főzős műsor aligha nevezhető értelmesnek, mégis megnézem, mert kíváncsi vagyok, hogy a nagy művész emberek tényleg tudnak főzni vagy inkább étterembe mennek még egy reggeliért is. Általában ez a megállapítás be szokott jönni. Sokat nevetek azon, hogy egyes énekesnőknek még azt is meg kell kérdezni telefonon, amikor a tepsit tartja a kezében, hogy valóban az a tepsi? Vagy a villanytűzhely ott van a lakásában, de még életében nem használta és azt sem tudja hogyan kell bekapcsolni...esetleg új edénygarnitúrát vesz, mert a szekrényben csak két pohár van...vagy rájön arra, hogy a hagyma csípős és folyik a könnye...

Jelen pillanatban most az egyik kereskedelmi csatornán éppen a volt börtönlakók főznek. Na, jó nem ítélem el még én is őket, hiszen azt megtette a magyar jogrendszer, illetve a bíróság. Magamból indulok ki, nagyon szigorúan. Ha én lehúznék néhány hónapot előzetesben, vagy leülnék pár évet börtönben nem hiszem, hogy mutogatnám magam bárhol is, leginkább nem egy kereskedelmi csatorna képernyőjén, ahol láthatóan jópofizok és élvezem, hogy más ex-börtönlakóval megosztom a tapasztalatom. Híres emberek kerültek oda, persze vannak kevésbé híresek is, azok valószínű, hogy nem főznek és örültek, hogy kijöttek onnan, de lehet az is, hogy honvágyuk lesz és sietnek vissza...

Igazából nem tudom, hogy miként viselkednék velük szemben. Hangsúlyozni kívánom, hogy egy sikkasztót, csalót nemhiszem, hogy alkalmaznék könyvelőnek, ha volna cégem. Egy emberéletet kioltót, esetleg fenyegetőt nem biztos, hogy megtenném biztonsági őrnek, vagy esetleg egy cég vezetőjének.

Persze, látható, hogy ezek a sztár-sittesek mindent megtehetnek. Csodaszép lakásban élnek, még csodásabb ételeket tesznek a barátaik elé...persze, aki tud főzni, aki nem, az képes valamiféle sajtlevest odakínálni konzerves dobozból a többieknek.

Nem ítélkezem, csak úgy gondom, hogy egy valamirevaló kereskedelmi csatorna ad magára. Ha egy ilyen főzős műsort készít, akkor abban legyenek jó receptek, amit el lehet készíteni, vagy át lehet írni és úgy elkészíteni. Ha bekapcsolom a tv-t, akkor élvezzem a műsort, és ne azt kelljen hallanom, hogy ki miért és mennyit ült. Látható, hogy nem fesztelen a társaság. Látható, hogy minden sokkal csendesebb és visszafogottabb. Mindenki, szerintem még az emberek is elfogadták, ami történt, felfogták és nem beszélnek róla. Nem mondanak sem jót, sem rosszat másokra, vagy a szereplőkre. Én sem. Csak egy véleményt formáltam: nem tetszik...sajnálom, hogy meghurcolták őket, de...ott az a híres de....azt hiszem inkább mást csatornát nézek...



Utoljára változtatva 10-15-2009 @ 01:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 10-15-2009 @ 06:19 pm)

Comment: Te is tudod Kékségem, hogy a pénz nagy úr. A reklámbevételért mindent megpróbálnak eladni a csatornák. És, ha van rá kereslet, tehát az emberek megeszik ( mármint a műsort), akkor elérik a céljukat. A résztevevők meg megkapják a tiszteletdíjukat. nerm azért, mintha a tasnádinak , vagy a Stadlernak szüksége lenne rá. Én a Tasnádi főzést nézztem meg éppen. nrem az volt a bajom a műsorral, hogy egy sittes főzött, szerepelt a műsorban, hanem az, hogy az egész gazdagságának nyilvános fitoktatásáról szólt. Józsi


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 10-15-2009 @ 09:01 pm)

Comment: Az agyhülyítő médiánk szerint mindenki, aki a pofáját akár csak ideig-óráig valemelyik csatornán fényezheti bármely okból, az azonnal minden más dologban "szakértővé" válik. Színészecskék és időjárás felolvasók lakberendezői tanácsokat osztogatnak, cigányzenészek és lottószám-kihúzó műsorok nagyrahivatott sztárjai főzőcskéznek, mások a kertépítésben osztják a pénzt. nem is beszélve a valóságshowkban tündöklő percemberkékről, amatőr színjátszóknak sem megfelelő senkiháziakról. Ezek mind, mind a pénzünkön élősködnek, hiszen a semmit adják el nekünk, műsoridő címén. Aki őket nézi, lesüllyed a szintjükre előbb-utóbb. Lányok, asszonyok, inkább főzzetek valami igazi jót a párotoknak, kamera nélkül akár!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-16-2009 @ 08:43 am)

Comment: Józsi, azt láttam én is, meg Ciniét is, a többit nem néztem, mert nem érdekel. Tasnádi még mindig az erejét fitogtatja, olyan kastélyban lakik, amely nekünk soha az életben nem lesz. Hozzáteszem, hogy lehet, nekünk is maffiozónak kellett volna lenni, talán akkor sikerült volna ennyin pénzt összeszedni...undorító műsor. pussz:kékség))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-16-2009 @ 08:45 am)

Comment: Trendo, imádom a főzős műsorokat, de ezt nem, inkább nézem a Pokol Konyháját, azt legalább lehet élvezni, és tanulni is belőle, bár az alapanyag itthon nem mindig kapható, vagy, ha igen, akkor ára is van. A többiben egyetértek Veled. ))))


Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 10-16-2009 @ 10:56 am)

Comment: Szörnyű dolog, hogy a kereskedelmi tévék a börtönviselt embereket sztárolják fel újra egy főzőcskés műsor kapcsán. Milyen erkölcsi normát, példát mutatnak nekünk? Gondoljunk csak bele! Na ezért nem nézem az RTL, Meg a TV2-öt.


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 10-16-2009 @ 11:46 am)

Comment: Értem a dilemmádat és igazat is adok Neked. Lehet, hogy azok az emberek megérdemelték a büntetésüket, lehet, hogy nem, nem a mi dolunk megítélni (szerencsére). Azt azonban én sem tartom megengedhetőnek, hogy idolként állítsák elénk őket, még egy mégoly békés és legális tevékenység kapcsán is, mint a főzés. Nem szabadna nekik sem elfogadniuk azt a látszatot, hogy bármi módon is összetartoznak. Mintha a börtönévek (hónapok) olyasfajta közös emlékezésre adhatnának alapot, mint mondjuk a hadifogság, katonaság, vagy netán a politikai okból viselt fogság. A börtönnek a többiekkel szemben egyetlen tanulsága van: nem szabad oda visszakerülni. Cinit pl. szívesen nézem, hallgatom, ha énekel. Egy semleges témájú showműsorban is elfogadom, de neki is, a többieknek is azt kellene javasolni, hogy inkább elfeledtetni igyekezzenek ezt a börtön-dolgot, a tv-csatornának pedig, hogy találjon érdemesebb és értékesebb alanyokat. Elég volt a celeb-világból.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-19-2009 @ 09:32 am)

Comment: Kriszti, jó kérdést vetettél fel...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-19-2009 @ 09:34 am)

Comment: Imre, szerintem is elég volt ebből a celeb-világból, de azt hiszem, hogy ők ezt még nem értik...Cininek jó a hangja, amit tett bűncselekmény, ha kisembert elítélnek miatta, akkor őt is, de ilyen műsorban valahogy nem fitogtatnám, hogy börtönben ültem vagy sem. Köszönöm jöttödet.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds