[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 78
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 78


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nagyon várom vissza
Ideje:: 10-27-2009 @ 09:05 pm

Magának is szépet EgyetlenM!

Képzelje, elég volt, hogy távgondolt rám, és mindenem megjavult. Igaz, tegnap körbetelefonáltam az összes alkatrészboltot, mire a kocsimról kiderült, hogy nincs is benne szakadt kuplungbovden, mert hidraulikás. De nagy öröm ám, hogy már tudom, azért égett a műszerfalon az a piros lámpa, mert szomjas volt a kuplungtárcsa.

Azon felbuzdulva, hogy nagyobb baj helyett csak aprócska a kocsi hibája, kicsit tüzetesebben szemrevételeztem a mosógépemet is. Újra kiszedtem a szűrőt és jól belepiszkáltam egy fakanálnyéllel a lyukba. És képzelje! Két nájlonzokni miatt nem szivattyúzta ki a drágaa vizet. Gondolhatja, hogy ettől vérszemet kaptam, és buzgón ugrottam rá a mosogatógépemre. Sajnos fenn is akadtam a csillagcsavaronkon, úgyhogy csavarásügyileg segítségül kellett hívnom az apukámat. Nehezen ment, mert sehogy sem akarta hagyni, hogy kiszedjem az ürítőszivattyút. Arra hivatkozott, hogy ott mennek a vezetékek, meg a víz ki-be csövek. De maga ismer! Nem adtam fel, és szerencsére észrevettem, hogy van még egy csavar abban az izében egészen lenn, és amit tart, az mozog. Na, azt végre hajlandó volt az apu kitekerni nekem. Így jutottam el egy műanyag kerékhez. Beragadt, de én elkezdtem vele játszani. Pörgetgettem, tudja, ahogy szoktam. Amikor már egész belejöttem, jól leöntöttem. És képzelje, szívni kezdett! Apukám is megcsodálta. Az előbb beleadagoltam egy zacskó szódabikarbónát, hogy teljesen feloldjam.

Remélem, elégedett! Látja már, mennyire jó, hogy van nekem?

Most nem is tudok többet írni, mert mennem kell fúvókákat porszívózni. Ne ijedezzen! Csak fűtést szerelek, és nem tart ám olyan soká, hogy ne férne bele a kávéja, mega miegymása. Azon viszont gondolkodnom kell, hogy tér- és időbelileg hogyan egyezzünk. Nekem csak a délután jó, és az is csak holnap, vagy holnapután, de négynél előbb az sem, se csütörtökön, se pénteken, a hétvége amúgy is gázos, hétfőre meg már elröppentem.

Pedig haj'de jólesne, ha tudna hozzám kötődni!

Oldja meg!

Addig is milló csóka

MagaNyuszója



Utoljára változtatva 10-28-2009 @ 07:12 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 10-28-2009 @ 04:27 pm)

Comment: :))))))))))))))))99 Te ezermester :))))


Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 10-28-2009 @ 05:59 pm)

Comment: Határozottan ügyes, mint írás, mint szakember. Grat.: Krisztina


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 10-29-2009 @ 02:36 pm)

Comment: Hatékony pótcselekvések a Magány úszójától! Azonfelül pedig tiszteletem! Dicséretes talponállás! Szeretet J


Hozzászóló: stando
(Ideje: 10-30-2009 @ 04:41 pm)

Comment: ;) Józsi! :)))


Hozzászóló: stando
(Ideje: 10-30-2009 @ 04:43 pm)

Comment: Köszönöm, Krisztina, bár inkább úgy fogalmaznék, fejlődőképes vagyok (már/még). ;)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 10-30-2009 @ 04:51 pm)

Comment: Viszontszeretettel köszönöm, János! Mostanság elég gyakran olvasgatok más Jánosokat is, többek közt Háyt. Kétségtelen, hatnak a szövegei. Kedve támad az emberlányának agymenni. Sajna nem levelezek olyan virtuózan, mint Emese, Kati, Mari vagy Lajos, de szeretek játszani. :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-04-2009 @ 12:34 pm)

Comment: Agyament, jópofa, élvezettel faltam...))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds