[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 134
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 134


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

kerékbevágó
Ideje:: 11-14-2009 @ 10:49 am


EgyetlenM!

Tessék a problémámat komolyan venni! Annyira bíztam Magában! Erre jön itt nekem az általános szöveggel. Talán azt hitte viccelek?

Mint kedden a benzinkutas fiú...

Most, hogy visszagondolok, füligvigyor, de akkor meg kellett erőszakolnom, mármint mind a 10 körmöm, hogy ne karmoljon bele a képibe.

Az úgy volt, hogy icurika ford kám, míg én nagybudapesteztem, 4 napot üdült a szerelőmnél teljes átvizsgálásra kárhoztatva. Megegyeztünk, hogy a kisebb javításokat keddre megcsinálja, a többit meg rangsoroljuk, mivel most nincs kedvem hosszabb időre megválni a drágámtól. Aztán mégis másképp alakultak a dolgok.

Kedd este derült ki, hogy szegénykém magányosan töltötte ezt a kényszerpihenőt. Egy rövidke kirándulásra vitték csak el, a többi időben meg agyon unta magát a sarokra száműzve. Vendéglátója még azt a szívességet sem tette meg, hogy beárazza az étlapot, amit ugyebár elé nem lökött, csak nekem mutatott meg. Amiatt picit dühös lettem, hogy csak unszolásomra kezdett neki a körtelefonálásnak, megtudni az anyagárakat, hogy egyáltalán tervezhessünk. Amikor a naptárját is végre előkapta, miszerint eldönthessük, mikor is kerülhet sor a generálra, azt hiszem már nagyon zöldülhetett a szemem.
- 13 nap múlva eshet meg a beavatkozás. - vetette elém.
Hideg volt. Elhűltem. Ő azonnal megérezte, és tompítva a korábbi "tényeket", megveregette remegő kézfejem, és mosolyogva csillapított:
- Legyen nálad mindig olaj, és a városon belül kicsikédet nyugodtan vezetgetheted.
Hogy jótékonyan füllentett, arra nagyon hamar rájöttem. A harmadik lámpánál már nem tudtam kuplungolni. Gyújtást kikapcsolni, sebváltót kettőbe, gyújtást vissza, és a mögöttem dudálót meg sem hallva sóhaj majd megugrás. Na'ja! A következő kereszteződésnél ugrás helyett már csak apró rángás. Vészvillogva. Anyád!

A harmadik zöldnél szerencsére mégis sikerült átcsorognom a szemközti kúthoz. Kipattantam. Az anyósülésről kirántottam a kiürült olajos flakont, és a lődörgő kutas fiú elé penderülve odavágtam:
- Ilyent kérek!
Nem fogtam fel, mikor a nincs visszapattant. Néhány adok-kapok után tehetetlen dühvel kotortam elő táskámból a telefonom, és szakadtam ismét mit sem sejtő szerelőm nyakába. Szerintem szikrázhattam, másképp nem lehetett, mert amíg erősen gesztikulálva visszasétáltam a rólam tudomást venni nem akaró kutashoz, és erőszakosan markába nyomtam mobilom, előttem történt meg transzformációja.
Én meg csak csodáltam.
- Igen Uram! Természetesen Uram! Milyen kiszerelésben, Uram? Az ára, Uram?Megfelel, Uram? Más egyéb, Uram? Köszönöm, Uram! Parancsoljon, Hölgyem! Fáradjon velem a pénztárhoz! Jöjjön, segítek...
- Köszönöm, most már magam is boldogulok. - hárítottam, majd löttyintettem, és elnéző mosolyától kísérve mintegy negyed órán keresztül váltott lábbal, egyre elégedettebben pumpáltam...

Hogy miért is meséltem el Magának mindezt? Egyszerű. Szeretném, ha tudományosan is átérezné, adva van az elsőkerék-meghajtású autóm, hozzá két téli gumi, és a döntésképtelenségem …

Hétfő délelőtt ráérek.

Oldja meg!

Addig is milló csóka.

MagaNyuszója



Utoljára változtatva 11-14-2009 @ 10:49 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: trendo
(Ideje: 11-14-2009 @ 12:43 pm)

Comment: Nehéz egy nőnek szerelő/szerető társ nélkül :))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 11-16-2009 @ 08:18 am)

Comment: Világ-énkép, avagy én-világkép. Viszont mindenképpen "fogyasztható" keser-édes elveszejtés! üdv. J


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 11-16-2009 @ 11:40 am)

Comment: :D


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds