[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 139
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 139


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Rendszerhiba
-: veva
Ideje:: 11-19-2009 @ 12:52 am

 

Nem szeretnék beleszólni, hisz már régóta csak épphogy itt vagyok (azt is csak rövid ideje újra)!

Nem lehetne valahogyan kiszűrni, hogy a saját látogatásokat ne számolja olvasásként a rendszer?

Nem olyan régen jöttem rá, amikor valaki olvasottsága hirtelen elkezdett emelkedni, miközben nem is voltunk túl sokan az oldalon. Bízom a jóhiszeműségében, így arra gondoltam, annyiszor ment vissza javítani az írásán.
Így viszont torz képet mutatnak a számok.
A programozáshoz kicsit sem értek, de elég sok helyen tapasztaltam, hogy a saját olvasást, sőt a saját műhöz való hozzászólást sem számolta bele a rendszer az olvasási számba.

Ha nem lehet megoldani, természetesen tudjátok be ezt a programozási tudatlanságomnak.

Köszönet, ha foglalkoztok a problémával!

 



Utoljára változtatva 11-19-2009 @ 01:08 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 11-19-2009 @ 03:30 pm)

Comment: Talán akkor sem mutatna tényleges olvasási mutatót, mivel én, amikor hozzászólást írok, többször is visszanézek a műre, hogy mit válaszolt hsz.-emre az alkotó. És az én újralátogatásomat is új olvasásnak számítja a rendszer, tehát a hozzászolók újralátogatását is szűrni kellene. Ez szinte lehetetlen, szerintem. Üdv.: Krisztina


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-19-2009 @ 06:18 pm)

Comment: Köszönöm Kriszti! Mindent persze, hogy nem lehet kiszűrni, de legalább a simlizések nem zavarnának annyira be! ;) Igaz! Már úgyis a manipulátorok világában élünk.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-19-2009 @ 06:46 pm)

Comment: Én nem hinném, hogy bárki manipulálná az olvasást, mert minek. Ez a szám a szerzőnek szól, másnak nem jelent semmit az a szám. A szerző, önmagát csapja be ha kattintgat feleslegesen. Az viszont biztos, hogy attól, hogy páran vagytok tagok jelen, az olvasók száma mindig jelentős. Én látom a kattintásokat a szerver naplón, eddig nem tapasztaltam manipulálást senki részéről. Van amikor a hozzászólók is többször visszanéznek, a válasz reményében, és én ennek örülök. Az a szám, bárhogy is nevezzük, semmi egyebet nem jelent, mint, hogy ennyiszer nyitották meg azt a művet. Más portálokon, én olyant is láttam, hogy jelenlévő tag 2, látogató 3, és az egy órája feltett műnek az olvasottsága 148 volt. No ez már nekem is nevetségesnek tünt... Itt az állandó jelenlévők száma soha nem megy 30 - 40 alá, akik a főoldalt "olvassák"... de legalábbis nézegetik. Ami a programozást illeti, meg lehet oldani, de mivel ez egy készen letölthető rendszer, így ennek a számnak a megjelenítését megoldani sem volt egyszerű feladat programozásilag. Szerintem emlékszel még admin idődből, hogy ez a szám nem állt rendelkezésre, ezt programoznom kellett, hogy látható legyen. Mint például a MAI-ban a szerző szerinti rendezettséget is. Észrevételed természetesen jogos, és mikor a teljes rendszert átírom, vagy átíratom, véleményed figyelembe veszem. Valóban köszönöm...:))))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-19-2009 @ 08:13 pm)

Comment: Köszönöm Anna, hogy válaszoltál. Tulajdonképpen ez leginkább egy figyelemfelhívás akart lenni. Természetesen nem láttam, hogy valaki nyomkodja a frissítés gombot! ;-))) Amit leírtam megfigyelésen és egy kis emberismereten alapult. Jahh, igen! Azt is hozzá kell tennem, hogy én is kipróbáltam (onnan jöttem rá, hogy tudott olyan hirtelen felpörögni) a sajátomon. Abban is igazad van, hogy amikor a saját tag kevés, akkor azért vannak látogatók is (ezt is beleszámítottam). ---------------------------------------------------------------------------------------- Azért írtam, hogy ez egy torz szám, mert ha valahol elég magas olvasottság van, azt az írást azok is elolvassák, akik különben nem olvasták volna, mert a magas olvasottság csábító; - biztos valami nagyon érdekes lehet, ha ennyien olvasták! Aztán csak később veszik észre, hogy átvágódtak. ------------------------------------------------------------------------------------- Különben nincs akkora jelentősége ennek, csak jelezni szerettem volna, hogy a játék ilyen formája nekem nem annyira jön be. Mert játék ez az egész, amit én nagyon szeretek, talán ezért is nem tetszik ha csalódnom kell. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Azt is köszönöm, hogy eltetted a majd valamikor megoldandó feladatok közé, és még egyszer köszönöm, hogy válaszoltál nekem, és így. :)


Hozzászóló: zyuwataneo
(Ideje: 11-19-2009 @ 10:21 pm)

Comment: Természetesen könnyedén lehetne ezt szűrni abban az esetben, ha a szerző mindig a saját nevén lenne bejelentkezve. Hogy ez alapból nem így van, az természetesen a fórummotor készítőjének a szarvashibája. Sajnos a fullt vizsgálva nem ez az egyetlen apró hiba, Vannak ennél sokkal nagyobb elemi hibák a szerkezetében. Mivel a szerző be tud lépni a fórumba névtelen látogatóként is, csak ezért az egyetlen apró problémáért a fórummotort átfésülni nem volna értelme. Az automatikus IP. cím szerinti azonosítás sem jelentene megoldást e tekintetben, ugyanis az IP cím sincsen szigorúan egyetlen felhasználóhoz kötve, és viszont. Azonkívül nem ismerem a licencelési jogokat, de kétlem, hogy az ilyesfajta módosítást a licencgazda jó néven venné. Jómagam már évek óta töröm a fejemet egy normális fórummotoron struktúrán, ami kiküszöbölné az összes marhaságot, amivel eddig itt, és sok más helyen találkoztam, Sajnos azonban se a bináris építéshez, se a C nyelvhez nem értek, ezért saját kútfőből csak az elvi felépítmény megszerkesztéséhez lehetnek szeniális, és zseniális ötleteim.


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 11-20-2009 @ 05:21 am)

Comment: Bocsánat, ha nyersen fogalmazok, de szerintem "túlragozzuk" ezt a témát. Számomra az olvasások száma nem azonos egy-egy írás értékének mércéjével. Éppúgy olvasom azokat a műveket is, amik mögött kis számérték van feltüntetve, mint azokat, melyek mögött százas nagyságrend áll. Velem is előfordult már spontán íráskor, hogy kénytelen voltam többször átszerkeszteni, javítani írásom, így mikor megjelent, már vagy 10 "olvasottságnál" jártam. Bár az ember hiú (és gyarló:)), de Annának teljesen igaza van abban, hogy ha valaki "csakúgy" kattintgat szerzeményére, csakis saját magát csapja be. Számomra sokkal inkább a hozzászólások tartalmi része érdekes, a "mutatószám" csak jelzi, hogy esetleg elmaradtam egy-egy hsz. megválaszolásával... A hozzászólások számolása ebből a szempontból valóban praktikusabb lenne, mint az olvasásoké, de szerintem ez nem jelent túl nagy gondot, vagy nehézséget. Látod, Vevocskám! Itt blogod alatt nincs olvasottsági mutató, de elég sokunk figyelmét felkeltetted, és serkentettél hsz-re:))


Hozzászóló: zyuwataneo
(Ideje: 11-20-2009 @ 10:59 am)

Comment: Amit Nefi írt, azzal tényleg egyet kell érteni. Ha magamból indulok ki, akkor azt mondom, hogy igaz ugyan, hogy még nem mindenkitől olvastam itt a fullon, Azonban, ha valakitől olvastam már valamit, ami eredeti volt, és nagyon tetszett, akkor a szerző neve után megyek, tehát statisztikai döntést hozok. Pl Si írásait mindig megnyitom beletekintésre. Minél rövidebbek az írásai, minőségileg annál jobbak rendszerint. Ezért a rövid írásait semmiért ki nem hagynám. Zsoloo-t is pl. rendszeresen olvasok. A legtöbb írása egészen varázslatos. Szóval, csípem a csicsergőjét.Van akit csak azért piszkálok néha, mert igen eredetinek találom, ahogy reagál rá. A recommentjei néha sokkal jobbak, frappánsabbak mint maga az írása. Ő Tavinárcisz. Mangót pl. az eredeti hasonlatai miatt olvasom főleg. Azon pl. már fenn sem akadok, hogy tele vannak az írásai ön, és világ-ismereti eltévelyedésekkel, és öngólokkal. Épp ennek ellenére találom, érdekesnek ahogy pl. ezeket megfogalmazza, vagy igazolni igyekszik. Az idealisták amúgy is mindig a kedvenceim közé tartoztak. Anna1955-ről a kezdet kezdetén tettem egy megállapítást. Nevezetesen, hogy nem sok hiányzik ahhoz, hogy költő legyen belőle. Mindössze az hiányzik csak, hogy a tényeket sokkal többre becsülje a mézes pusziknál. Éppen ezért minden újonnan csatolt írását elolvasom. Legalább azért, hogy leellenőrizzem, hogy az első, sebtében felállított diagnózisom mennyire volt helyes. A tetszésemnek nála pl. semmi szerepe nincs. No, nem sorolom reggelig! A látogatottság index-száma tehát semmiképpen nem mérték, vagy irányadó abból a szempontból, hogy megnyissam-e beletekintésre. Téged, és Nefit pl. az empátiád meg az őszinteséged miatt csíplek. Ez még akkor is így lenne, ha esetleg átmenetileg ennek az őszinteségnek a szenvedő alanya én lennék. (lol)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-21-2009 @ 07:22 pm)

Comment: Köszönöm Nefi és Z (neked kétszeresen is ;))), hogy figyeltetek rám! Semmi - mert emberi készítmény, és senki - mert emberből van, nem hibátlan!


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 11-22-2009 @ 03:44 pm)

Comment: Önbecsapás, ha valaki pusztán azért klikkel újból és újból, hogy növelje a "nézettséget". De ártani akkor sem árt senkinek, sőt. A portál olvasottsága nő, ami mindenkinek csak jót tesz valahol... :) Ha meg, mint mondod, odavonzza egy -mondjuk- gyenge írással a bámészkodókat, akkor a létrejövő "csalódásindex" visszaüt a későbbiekben. Megjegyzik a nevet és a jövőben meg se nézik az esetleg nívósabb versét se. Amúgy a sietős olvasók eleve biztosra mennek. Barátaikat vagy hódolóik körét olvassák. Más: Én pl.sokszor visszanyúlok a saját versemhez, mert l.ha az első olvasatot teszem fel, akkor javítgtom 2. ha valaki hozzászól és fent vagyok a portálon, elolvasom 3. sokszor innen másolom ki és mentem el a végleges verziót 4. vagy ha valaki kérte a "tudod, azt a pertra kiülőst" stb" Úgyhogy, én is bűnös lehetek a szemedben, holott qrvára nem érdekelnek a statisztikák. Saját honlapomon is csak a "gyári" van. Ölel: trendo


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-23-2009 @ 12:06 am)

Comment: Trendó! Nem az efféle visszajárásokra gondoltam, mert ez természetes. Figyelemfelkeltés volt a célom, s úgy vettem észre egy kicsit el is értem a célom. ;-))


Hozzászóló: Si
(Ideje: 11-25-2009 @ 01:38 pm)

Comment: Természetesnek tartom, hogy a szerző minden hsz-t elolvas, örül, ha dicsérik, és köszönetet érez azért, hogy figyelnek rá. Ma is úgy gondolom, hogy ezt felesleges külön jeleznem. Az esetleges hosszas párbeszéd - amit priviben is intézhetnének - talán idegesíti is a többi olvasót... Az utóbbi években több olyan jelzést kaptam, hogy az én felfogásom udvariatlanság, ezért néha megemberelem magam és beállok a sorba. Más eset, ha egy vitatott témában kell véleményt írni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds