[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 265


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
A futár nálunk járt
Ideje:: 11-26-2009 @ 09:52 pm

Naiva és winner …


Winner: Nem vagyok egy nagy blog író. Mi sem bizonyítja jobban, hogy ez az első blog, amit írtam. És most ez is megtörtént. Igaz, ezt is csak felesben írtam Zsuzsival. Persze erre kérdezhetitek: mi történt ezzel a pasival? Csak nem beteg?

Naiva: winner–Laci a könyvhéten eldöntötte, hogy még ebben az évben lesz saját kötetünk. Egyszerűen eldöntötte, és azt tudni kell róla, ha valamit elhatároz, azt meg is valósítja! Nem csak azt határozta el, hogy neki, hanem, hogy nekem is lesz könyvem! Természetesen én hevesen tiltakoztam… Se pénzem, se energiám, se tehetségem, szóval a szokásos kishitűség és félelem bennem volt…

Winner:
A könyvhéti kavalkádban egyre az járt a fejemben, milyen jó érzés lehet, ha az ember könyve ott virít a standon. Át akartam élni ezt az érzés. Mondtam is a Zsuzsinak: csináljunk egy könyvet - anyagunk van hozzá. Úgy nézett rám, mintha elmebeteg lennék.

Naiva: Nyáron a sok tábor, vetélkedő mellett lassan azért összeszedtem a kötetre valót. Laci nem hagyott békén!! Minden héten ezzel szekált, muszáj volt megcsinálnom! Ősz elején elkezdtük az összeállt kötet munkálatait: Anikó lektorálta a könyvünket, majd Laci megszerkesztette, tördelte, olyanokat csinált, amihez én abszolút nem értek. Közben szinte minden nap összevesztünk valamin, egy vesszőn, egy betűtípuson, vagy azon, hogy „miért nem figyelsz arra, amit mondok??”

Winner:
Lassan körvonalazódik a két könyv. Hogy ez így van, jelzi, hogy mind gyakrabban veszekszünk. Hol a sorrenden, hol a tördelésen. Mindenbe beleszól, abba is, amihez nem ért...

Naiva:
Az októberi talin bluesky-Tibi elválallta a borítóm megtervezését… Szegényt letámadtam vele: ugye megcsinálod??? S mivel áldott jó szíve van, nem mert nemet mondani… Egy héten belül készen volt a borítóterv, amit itt is nagyon-nagyon köszönök Tibinek! Elsőre tetszett, nem is nagyon variáltunk. Vértessy Géza barátom pedig elkészítette a nyomda által küldött hálóba-helyezést. Borító letudva… Aztán a november már azzal telt, hogy újra és újra olvastuk az írásainkat, már szinte kívülről tudtam az egészet, a végén már bele sem bírtam nézni. Anna pedig a nyomdával tárgyalt, tanácsokkal segített. Aztán vártunk. Izgatottan, én tele kétellyel: tetszeni fog-e, és egyáltalán milyen érzés lesz… Tegnap jött a telefon: kész a könyv, ma szállítják…

Reggel fél 8-kor telefonált a futár: 20 perc múlva itt van a csomaggal. Rettentő izgatott lettem! Kellemes izgalom volt, várakozásteljes, lestem az ablakból az autót, nehogy „eltévedjen”.
Nem tévedt el. Még az előszobában téblábolt a futár, mikor én már vadul elkezdtem bontani a csomagot. És ott volt! A kezemben végre! Nem a gépen, word-ben, vagy pdf-ben, hanem a kezemben!
Kristálypalota – novellák, versek - lapozgathattam, nézegethettem… Akinek már jelent meg kötete, tudja, milyen érzés… Engem megdöbbentett saját reakcióm: boldog voltam! Az érzést nem lehet leírni, én sem tudtam elképzelni milyen, míg meg nem tapasztaltam. Csak néztem a kis kötetet, hitetlenkedve. Miért nem mondta nekem senki, akinek már van kötete, hogy ez ennyire jóóóó??

Winner:
Kezdjük az elején. A reggel ugyanolyan, mint máskor, a szokásos időben indulok és pont felhajtok az M7-re, amikor megcsörren a mobil. Szabályos pasi vagyok – füldugó be és hallózom.
Zsuzsi szinte kiugrik a telefonból.
– Most telefonált a futár, húsz perc múlva itt van a csomaggal! – Na, erre már nekem is 100 fölé szaladt a pulzusom. Mivel megvan a futárszolgálat telefonszáma, azon minutumban hívtam. A hölgy készséges, de közli csak kb. 20 perc múlva tudja megadni a futár számát, mert nem tudja melyikhez került az én csomagom. Nincs mit tenni, várni kell - de hogy lehet ilyenkor várni...?!
Közben megérkezem a munkahelyemre, újra telefonálok. Érzem, hogy már várta a hívásom, megadja a számot, hívom, és kisvártatva a futár köszönbele a kagylóba: jó reggelt. Egyeztetés és semmi kétség, közli, 10-11 között hozza a csomagot. Csapot, papot és munkahelyet otthagyva, kocsiba vágom magam, és uzsgyi haza. Közben Zsuzsi hív és hallom a hangján: a boldogságtól a mennyországban van.
Annyi időm még volt, hogy a munkámat egy pen-drivére feltoljam, mert tudom, jobb, ha van, ami eltereli a figyelmem. Ja, meg úgysem csinálja meg helyettem senki. Hazaérek és figyelemelterelés gyanánt próbálok dolgozni, arra koncentrálni, amit csinálok, de nem igazán megy.
Tíz óra - a futár nem jön. Fél tizenegy - a futár sehol. Háromnegyed tizenegy - lehet nem is jön ma? Ha öt percen belül nincs itt, rácsörgök. 10:47. Megszólal a kaputelefon. Ben Jonson kismiska, ahogy én startolok. Felkapom, beleszólok, és már nyomom is a kapunyitót. Irány az ajtó, tárt kapukkal várom. Becipeli és kérdezi hová tegye. Mindegy, csak tegye már le, mit piszmog itt nekem. Aláírás, borravaló, futár szélesen vigyorogva el, én meg tépem fel a dobozt. Leülök és a kezembe veszem, nézem, gyönyörködöm benne, forgatom. Csodálatos és felemelő érzéssel nézem a könyvet, amin ott a nevem.


Utoljára változtatva 11-27-2009 @ 09:51 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 11-26-2009 @ 10:58 pm)

Comment: Laci! Írj máskor is blogot. Szerintem nagyszerű dolog megosztani az örömöteket fullos társaitokkal. Radarjaim fogták az érzéseiteket, könyvetek megjelenése kapcsán. Gratulálok mindkettőtöknek köteteitekhez. Még sok-sok futárt kívánok nektek és mindenkinek a Fullon. Ölel benneteket: Krisztina


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 11-27-2009 @ 12:08 am)

Comment: Laci! Ez fantasztikus! Valóban csodás érzés könyv formájában a kezünkben tartani az eddigi alkotásainkat. Nagyszerű, hogy mindkettőtök könyve megjelent. Gratulálok neked és Zsuzsinak! Örüljetek!!!!:)))))))))))))))) Puszi: Éva


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 11-27-2009 @ 04:50 am)

Comment: Gratulálok Nektek! :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-27-2009 @ 07:13 am)

Comment: Gratulálok! Valóban nagyon jó érzés, ha a saját könyvedet ott tarthatod a kezedben, majd néha rápillantasz a polcon és rájössz nem álom, tényleg ott van a többi könyv között.)))))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 11-27-2009 @ 08:31 am)

Comment: Gratulálok mindkettőtöknek...további sok sikert kívánok és egészséget a következőhöz...samy


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 11-27-2009 @ 08:41 am)

Comment: Laci, nagy gratulációm, nagyon örülök, van szerencsém érezni ezt a hihetetlen valamit, mikor az ember a kezében tarthatja a saját gondolatait. Gartulálok!!!!!!!! aLéb


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 11-27-2009 @ 08:43 am)

Comment: Gratulálok nektek!


Hozzászóló: mango
(Ideje: 11-27-2009 @ 10:19 am)

Comment: Vártam ezt a blogot :) És "lektorhoz" hűen lektoráltam ezt is :)) Csak egy icike-picikét, ugye nem baj...?! // Szeretettel gratulálok Mindkettőtöknek!!! :) Kiváncsi vagyok a két kötetre!


Hozzászóló: felix
(Ideje: 11-27-2009 @ 05:27 pm)

Comment: Szívből gratulálok mindkettőtöknek! Szeretettel: félix


Hozzászóló: estelente
(Ideje: 11-27-2009 @ 06:35 pm)

Comment: Gratulálok mindkettőtöknek!


Hozzászóló: tavinarcisz
(Ideje: 11-27-2009 @ 07:16 pm)

Comment: Szeretettel gratulálok mind a kettőtöknek! Jöhetnek a következő kötetek.


Hozzászóló: szavathna
(Ideje: 11-28-2009 @ 11:35 am)

Comment: Sziasztok! Hát hogy a fenébe ne lenne felemelő érzés! Nekem - még ha kicsit irigykedve is - is felemelő, hogy eljutottatok idáig. Kíváncsian várom kedden!!! Gratula hozzá! Anna


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-28-2009 @ 12:30 pm)

Comment: Boldog vagyok, hogy ismét megvalósúlt két álom...:)))) mert az álmokat álmodjuk, és aztán egyszercsak hihetetlen, de meg is valósulhatnak... :)))) Megkönnyeztem ezt a blogot, és alig várom, hogy láthassam élőben is...:)))) Nagy-nagy gratulációm mind a kettőtöknek, és ajánlom figyelmébe mindenkinek, mert amit olvastam belőlük az SZUPER!...:)))) A könyvheti pavilonunk pedig, sok csodálatosabbnál csodálatosabb könyvekkel lesz tele...:))))


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 11-28-2009 @ 12:56 pm)

Comment: Zsuzsi, Laci! Duplagratula! Nagyon édesen, szemleletesen írtátok le, veletek izgultam és örültem. Ölelés, Iloka


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 11-28-2009 @ 09:10 pm)

Comment: Gratulálok Nektek! Azt hiszem, hogy ennél már csak az a jobb érzés, amikor valaki megrendeli, megveszi, vagy ami talán mégmég és legleg, az az, ha meglátod valaki kezében, amint olvassa:) Kívánom, legyen részetek mindben, és többször is!:)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-29-2009 @ 02:19 pm)

Comment: Gratulálok nektek! Az érzés szuper, ti pedig szenzációsak vagytok! szeretettel


Hozzászóló: Eprecske
(Ideje: 11-29-2009 @ 08:31 pm)

Comment: Gratulálok neked és zsuzsinak is :)) Írj máskor is blogot :)) Üdv. Mártus :))


Hozzászóló: winner
(Ideje: 11-29-2009 @ 10:35 pm)

Comment: Kedves Barátaim! Köszönöm mindnyájatoknak, hogy velünk örültetek. Azt kívánom, hogy aki még nem élte át ezt a csodálatos érzést minél hamarabb részese lehessen. Akinek pedig már volt része benne újra átélhesse. Magunknak meg, hogy minél többen elolvassátok ezt a két könyvet. Barátsággal: Laci


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 11-29-2009 @ 10:52 pm)

Comment: Csatlakozom Lacihoz! Nagyon köszönöm mindannyiotoknak, hogy velünk örültetek, itt hagytátok szavaitokat, a biztatást, a kedves dicséreteket. Sokat jelent ez nekünk! Az örömöt jó megosztani, ezt most muszáj volt, kikívánkozott! Hisz Ti tudjátok igazán, mit jelent egy önálló kötet, aki nem tudja, majd meg fogja ismerni az érzést! Őket előre figyelmeztetem: nem lehet rá előre felkészülni, hihetetlen nagy élmény! :))) Már kaptam visszajelzéseket, akik elolvasták, és nagyon tetszett nekik... Na erre sem voltam felkészülve, hirtelen nem tudtam mit kezdeni a sok dícsérettel:)) Persze azzal is tisztában vagyok, hogy esetleg negatív kritika is érni fog, készítem magam rá, hogy ne érintsen túl fájdalmasan!:)


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 11-29-2009 @ 10:56 pm)

Comment: Na, véletlenül elküldtem, pedig még egyszer szerettem volna leírni: Köszönöm velünk örülő hozzászólásaitokat! Szeretettel ölelek mindenkit: Zsuzsi


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 12-01-2009 @ 10:05 pm)

Comment: Sziasztok! Gratulálok Mindkettőtöknek a megjelent könyvhöz :))))) Sok puszi: Anne


Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-02-2009 @ 12:32 pm)

Comment: hajrá és miegymás! :))) szám


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 12-02-2009 @ 02:06 pm)

Comment: Anna: köszönöm, remélem nemsokára a tiédhez is lehet gratulálni! Pussz!:)) 102: Kösz!:)) Hajrázunk, meg hurrázunk!:) Puszii!:)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 04-10-2020 @ 03:12 pm)

Comment: Ez valóban fantasztikus lehet, csak gratulálni tudok! Még így 11 év után is...:-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds