[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 164
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 164


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hihetetlen, de igaz...))))
-: blue
Ideje:: 12-02-2009 @ 11:55 am

Tegnap minden bajom volt, amikor elindultam Kiskunhalas felé. Be kell valljam nagyon féltem. Kocsi ablakából megláttam a tanpályát, egyre jobban elfogott a pánik. Mi lesz, ha nem sikerül? Eldöntöttem, ha most nem sikerül a vizsgám, nem megyek neki többé. Elég volt.

Beszálltam a fehér corsaba, és vártam a sorsom beteljesülését. Gépjárművezető-oktatóm csak annyit mondott: "Gabi, nyugi." Ja, persze, neki már könnyű...de nekem? Megérkezett a vizsgabiztos, egy szemüveges, ősz hajú férfi személyében. Mosolygott. Bemutatkozott. Mondta, hogy ellenőrizzem a gépjárművet, addig ő adminisztrál. A félelmem egyre jobban fokozódott. Húztam egyet a vizsgalapok közül. A 4-es nem mondott nekem semmit, az oktatómnak annál többet. Elmosolyodott. Ebből arra következtettem, hogy nem rossz útvonalat fogtam ki. Elindultunk. Persze telt az idő, láttam a kocsi óráján. Még mindig az autóban vagyok, és haladok a plexi felé. Eljött az idő. Nem volt mese, parkolni kellett. Sikerült. El sem hittem. Parkoltam. Jól. Elfogadta. Hurrá. Micsoda jó érzés. Indulunk tovább. Egy kiskutya keveredik elém az úton, meg egy bicajos. Persze kanyar, zebra előzni tilos. Oké. Döcögök szépen kettesben, majd forduljak el balra. Halálom a bal oldal. Megállok, mert jönnek mindkét irányból, oda se neki, gondoltam gondom sem lesz. Indulok. Motor leáll. Hülye vagyok. Nem vagyok normális. Remeg a gyomrom, kezem már annál jobban, és a lábaim is. Kezem még mindig a sebváltón nyaral. Oktatóm csak halkan megjegyzi: "Gabika, nyugi van, gondolt végig." - és beugrott egyesből kell elindulni. Vizsgabiztos mosolyog, és birkapörköltről kezd beszélni. Kérdezi szeretem-e. Nem. Ki nem állhatom, még az illatát sem. Közben hallom az utasításokat, már tudom megyünk vissza a tanpályára. Úgy gondoltam elvágtak, hiszen leállítottam a motort, kiskutyát hagytam elmenni, hamár megelőzni nem tudtam...már felkészültem, hogy kérek új időpontot, amikor a vizsgabiztos átnyújtja a vizsgalapom és közli, hogy: "Gabriella, összeségében jól vezet, dinamikusan, figyelmes az úton közlekedő járművekkel, emberekkel szemben, jól tolat, de, néha azért figyelmesebben kell elindulni, és a középső visszapillantótükröt többször figyelni, egy a lényeg gratulálok megfelelt a vizsgán. Egy alig hallható köszönömöt rebegtem. A kezem, a lábam még mindig remegett, amikor az oktatómra néztem már folytak a könnyeim: átmentem, 36 évesen jogsim lett, el sem hiszem...

...nos, mostmár azért vigyázzatok, mert közlekedem...))))

 

 



Utoljára változtatva 12-02-2009 @ 11:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-02-2009 @ 12:49 pm)

Comment: rendben, mostantól még körültekintőbbek leszünk! ;) p, szám


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 12-02-2009 @ 01:34 pm)

Comment: Gabikám...először is had gratuláljak...sorolom...az összes nyugdíjasnak aki időben elugrik előled...Szeged szép fáinak amelyeket még az önkormányzat nem vágott ki...az összes kutyának-macskának és a kétlábúaknak...s nem utolsó sorban családodnak akik melléd fognak ülni...de ne félj, mert az angyalok vigyáznak rád is, ha olykor kék is a ruhájuk...:))) összességében mindannyian örülünk sikerednek, mi akik tudjuk , milyen nehéz egy düllöngélő biciglist elkerülni. ...üdv a szomsz ( de meddig,)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 12-02-2009 @ 01:47 pm)

Comment: Drága Kékéség! Hatalmas gratula! Én is 36 évesen szereztem jogsit. Lehet, hogy ugyanannál a vizsgabiztosnál, mer nekem is azt mondta, hogy nézzek többet a középső visszapillantóba. Igaz, ez már sok évvel ezelőtt volt. Légy szíves minden reggel közöld velünk, hogy merre jársz Szegeden kocsival, és úgy irányítom az útvonalamat. pussz Józsi


Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 12-02-2009 @ 05:54 pm)

Comment: Gabi, gratulálok a vizsgádhoz! Minden elismerésem a Tiéd, tudod én még mindig jogsi nélkül egy félévszázadon túl, de lehet hogy 100 évesen majd nekidurálom magamat. :))) Ölellek: Krisztina


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-03-2009 @ 10:52 am)

Comment: számom, nagyon helyes...pussz:))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-03-2009 @ 10:52 am)

Comment: Szomsz, lehet, hogy nem is leszel sokáig szomsz....pussz:))))))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-03-2009 @ 10:53 am)

Comment: Józsi, csak külön Neked elárulom, hogy van gps a kocsiban, anélkül már el sem indulunk, kivétel, ha Szeged és környéke...pussz:))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-03-2009 @ 10:54 am)

Comment: Kriszti, még most sem késő...pussz:))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 12-03-2009 @ 07:13 pm)

Comment: Gratulálok, joggal vagy büszke magadra!! :)))) pusssz


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-04-2009 @ 06:49 am)

Comment: Andikám, nem büszkeség, csak nagyon-nagyon jó érzés.))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds