[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 90
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 90


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A papírtölcsér
-: blue
Ideje:: 12-10-2009 @ 05:13 pm

A postaládám különféle hírdetőújsággal van mindig tele, ami igencsak bosszant, mert a levelek kerülnek kellemetlen helyzetbe, leginkább akkor, ha a szemetesbe, vagy a lépcsőház kövezetére landolnak. Általában csak azt az újságot viszem fel, amely érdekel, a többit a papírtartóba teszem. Aznap felmarkoltam az egészet és vittem, mert siettem hazafelé. Belépve lakásom ajtaján a papírhalomot letettem a cipősszekrényre, majd a kabátomat a fogasra. Elindultam a szoba felé, egy hangosabbnak tűnő csattanás viszont jelezte, hogy a papírhalom az előszoba kövezetén van. Felszedegettem őket. Ha már ennyire mozgásban van minden, akkor csak megnézem, hogy milyen újságokat hoztam fel.

Egy hírdetőújság akadt a kezembe és csak úgy lapozgatok, nézegetem a hírdetéseket, mintha mindegyik érdekelne, aztán megakad a szemem egy hírdetésen:

"Állva is lehet!" - mit? - kérdezem magamban, aztán nézem tovább:

"utazáshoz
kiránduláshoz
síeléshez
kismamáknak
kempingezéshez
vizeletminta-vételhez
szabadtéri rendezvényekre, fesztiválokra"

Uramatyám mi ez a hírdetés?- kérdezem magamban. Aztán olvasom tovább:

"Kemény vízálló kartonból készült, eldobható eszköz. Segítségével akkor is kényelmesen elintézheti folyó ügyeit, ha nem megfelőek  a higiéniás körülmények, így csökkenthető a fertőzés és felfázás veszélye. - vizelési tölcsér hölgyeknek."

...hát, először is azt sem tudtam, hogy nevessek-e vagy ne, esetleg komolyan vegyem a hírdetést, vagy csak rágjam meg, ami abban áll. Belegondoltam. Korán reggel a buszon sokan vannak, amikor kicsi fiam elkísérem a suliba, lehet, hogy ki kellene próbálni. Elővenni a táskából, majd szépen a nadrágomba csúsztatni és pisilni, majd lezárom a tasakot és a leszállok, illetve a teli tölcsért kidobom a szemetesbe.

Nos, úgy gondolom, hogy alapvető dolog a szükségleteinket elintézni, hamár egyszer bement, valahol ki is kell jönnie alapon, de miért a buszon? Erre azért kitalálták a toaletteket. Én ahhoz a csoporthoz tartozom, aki az autópályán is megáll, vagy egyszerű autóuton is megkeresi a benzinkút, kávézó vagy étterem erre szolgáló helységet.

Lehet, hogy egyszer bevezetik az tölcsérbe nagydolgozást is, és úgy dobáljuk szét a tasakjainkat, mint a kiskutyák...igaz nekik megfelel a bokor, vagy a lámpaoszlop. Tudom, hogy rossz helyzetben van az ország, de azt hiszem akkor valóban el lehet mondani, hogy szarban vagyunk.

Tényleg ez lenne a higiénia?



Utoljára változtatva 12-10-2009 @ 05:13 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-11-2009 @ 10:31 am)

Comment: Hogy mik vannak! :-)))))))))))))) Mosolyogtam a buszos elképzelésen! Nem rossz. :-))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-11-2009 @ 11:08 am)

Comment: Tudtam Lara, hogy neked is bejött az ötlet.))))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 12-12-2009 @ 12:59 pm)

Comment: Talán várjunk az illatosítottra. Tudod, a vizelet hatására különböző illatokat fejlesztene,...úgymint kávé, vanilia, puncs, ....liliom, rózsa,....vagy kelkáposzta a viccelődőknek. De ha addig nem tudták hogy - bent bentek ki - akkor így mindenki rájönne.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-14-2009 @ 12:01 pm)

Comment: Ági, van némi igazság.))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds