[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 94
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 94


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Újabb hírcsokor
Ideje:: 12-12-2009 @ 11:34 pm

(Saját sorok silány sajtótermékek stílusában)

Kilátszott a nyers húsa a sérültnek!

Szendergő Hajnalka reggel arra ébredt, hogy leesett az ágyáról. Alaposan beütötte a fejét, ezért nem is kelt fel azonnal. Aludt még néhány órát az ijedtségre. Így azonban sietnie kellett az ebéddel. Sajnos a nyers hús a mélyhűtőben volt. Fagyott kődarabként nem fért el a legnagyobb lábosban sem. Hiába próbálta belenyomni. Fedőt tett rá, de kilátszott a nyers hús az edényből. Mentő ötlete támadt. Elkezdte olajban kisütni az egészet, de a hús nem sült át teljesen. Megpróbálta vajon is. Mégsem lett finom. Vajon miért nem? Mert zsíron kell.


Arat a halál!

A jövő évi mezőgazdasági kiállításra a híres John Deere traktorgyár új, brutálisabb modellel rukkol elő. Az új fenevad neve John Death. Főképp a betakarításokban fog majd jeleskedni ez a típus. Reméljük, ezzel a géppel itthon is fel lehet majd lendíteni a gazdaságot.


Gyilkos gáz a lakásban!

Özvegy Karalábé Etelka a délelőtt folyamán óvatosan megközelítette gáztűzhelyét. Azért tette ezt nagy körültekintéssel, mert napok óta több hírt is hallott a lakótelepi gázrobbanásokról. Lassú mozdulatokkal készítette az ebédnek valót. Mikor mindennel készen lett, remegő kézzel gyújtott az edény alá. Babos káposztát főzött. Meg nem erősített hírek szerint estére a lakásban gyanús gázok terjengtek.


Járvány! Cukros vízzel oltott!

Bagócska Pál a konyhában ülve pipára gyújtott, miközben a felesége kompótot készített vacsorára. Amint kevergette az edényben a cukros vizet, látta, hogy egy nagyobb parázsdarab kihullott az éppen elszenderedő férje pipájából. Egyenesen a macskakosárba esett, amiben némi szalma is volt. A szalma azonnal lángra kapott, ezért a nénike gyorsan leöntötte. Sajnos, nem volt más a keze ügyében, mint az a tál, amiben a kompót levét készítette.
Ja?! És mellesleg járvány van!


Lebukott a vezérigazgató!

Hajcsár Ede, a Gagyimobil ügyvezető igazgatója Dubaiban pihente ki az év fáradalmait. A hotel medencéjében úszva elégedetten tempózott. Mielőtt abbahagyta volna a reggeli fürdőzést, önszántából egy mozdulattal a víz alá merült.


Gyorsjelentés a szomáliai partokról!

A kalóz kapitány fél szemmel figyelte a körülötte történő eseményeket.


Utoljára változtatva 12-12-2009 @ 11:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-14-2009 @ 12:15 pm)

Comment: ...és mi lett volna, ha mindkét szemmel nézi? Tetszettek újságstílusú humorjaid...)))))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 12-14-2009 @ 08:24 pm)

Comment: rövid hírein uram, hosszasan röhögtem volt...teli igazsággal, pedig az odaát van....


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 12-15-2009 @ 12:16 am)

Comment: Köszönöm nektek! Bár tudom, hogy ezek a kicsi kis apró hírmorzsák nyomába sem érhetnek a nagy Hajnali Kúrír számainak. :-) Azért igyekszem. :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds