[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 81
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 81


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Megint hírcsokor
Ideje:: 12-25-2009 @ 09:48 pm


(Saját sorok silány sajtótermékek stílusában)

Fejbe lőtték a híres sztárt!

Szokásos év végi barátságos mérkőzésére készült a helyi Izzadás SE és testvér városának csapata, a külföldi AC Lukrafut. A kezdőrúgást a vendégcsapat edzője végezte el. Még délelőtt a kocsmában. Most azonban a helyiek jutottak előnyhöz. Jobban bírták saját városuk italkimérésének termékeit. A tartalékjátékosok hangos nevetgéléssel lökdösték egymást a kispadon. Némelyikük fején pezsgős vödör volt. A meccs előtt sehol nem találták a bírókat, ezért a helyi ügyészség segítségét kérve, onnan kaptak három gyakornokot. Rögtön büntetővel kezdték. A vád slágerek hamisítása, csendháborítás, tiltott csoportosulás, és előnytelen haszonszerzés volt. A tizenegyest a csapatkapitány végezte el. A nagy erejű rúgás nyomán a rekordsebességű labda pontosan fejbe találta az ellenfél világhírű kapusát. A remek hátra szaltót többen megtapsolták, majd mindenki ölelkezni kezdett a mellette állóval. A mérkőzést azonnal lefújták. Flakonos tejszínhabbal. A gyepet még jelenleg is takarítják.

Mérgében késelt a háziasszony!

Zellerné, született Paraj Mónika, vacsora után elmosogatott, majd elkezdte a sütemények tálalását családja számára. Az ünnepek miatt fokozottan feszült volt a hangulat. Élete párja pajkosan hozzávágta az üres sörösüveget. Ekkor tört ki a vihar. Odakinn. A meteorológia ezt előre jelezte. Még tavaly. Zellerné dühösen felkapta a sütemények szeletelésére odakészített kést, és nekiesett. Kapkodva darabolta a rácsos linzert, majd a mogyorókrémes piskóta következett. Olyan hévvel végezte a munkáját, hogy mire a végéhez ért a műveletnek, teljesen kimerült. A bejgli már nem került sorra. Mákja volt.

Megvan a szépség titka!

Harapóhörcsögi tudományos kutatók megfejtették azt a titkot, amit az emberiség már régóta keresett. Rájöttek, hogy a férfiak azokat a nőket találják szépnek, ahol összhangban van a szemek, a száj, a fülek, és a mellek távolsága. Például ha valakinek széles a szája, az ne mosolyogjon, mert ne, és kész! Ha kicsi a melle a nőnek, akkor nem árt, ha a fülei minél távolabb vannak. A férfitól. Viszont, ha apró fülei vannak, akkor ideális partner lehet. Feltéve, ha szép is. A nő. Az igazi titok azonban abban rejlik, minél távolabb vannak ezek a szervek egymástól, annál biztosabb a harmónia. Nem zavarják egymást. Tehát a férfi számára az ideális nő nagyon szétszórt kell, hogy legyen. Gratulálunk tudósainknak!

Óvjuk a májunkat!

Szakértőnk, Dr. Törköly Bálint szerint legelőször is óvakodjunk a rosszmájú megjegyzésektől. Másodszor, mi se tegyünk ilyet. Rokonlátogatáskor tehát ne vigyünk magunkkal májat. Harmadszor pedig, minden más megjegyzés is tilos. Megjegyzem, én ezt nem értem, de mint cikkíró, nem vagyok szakértő. Következő fontos terület a piac. Ha már megvettük a májat, legkönnyebben úgy óvhatjuk meg, hogy nem kujtorgunk tovább vele a vásári forgatagban. Nem tesz jót neki a decemberi fagyos plusz húsz fok. Azonban vannak helyzetek, amikor mégis kénytelenek vagyunk. Például, a piac közelében, esetleg a helyszínen vannak italkimérések. Itt remek szereket találhatunk, melyekkel a májat meglocsolva elháríthatjuk a problémát, a veszélyt. Vagy legalább, egy bizonyos mértéken túl már nem izgat annyira a dolog. Különben, a macska így is örülni fog neki.

Büszkén vállalja ráncait!

A külföldön is elismert divattervező, Fércz Irén remek munkáiból tartottak divatbemutatót a Hilton szálloda különtermében. A vacsorával egybekötött rendezvényen csak burgonya köret volt kapható, ezért sokan le kellett, hogy mondjanak kedvencükről. Sokszor hangzott el Paris kisasszony neve. Az est fénypontja az ezer ráncból készült női ruhadarab volt. A különlegesen rakott szoknya. Szerencsére senki nem akarta elfogyasztani. Irén örömmel vallotta be, hogy minden ráncot saját kezűleg készített el.

Könnyen, gyorsan 25 kiló nélkül!

Harapóhörcsög fitneszguruja, Káposz Tamás rájött, hogy ha napokig cipel magával huszonöt kilót, akkor később, ha leteszi azt, sokkal könnyebben és gyorsabban tud haladni. Sőt! Más tevékenységeket is felszabadultabban tud végezni. Edzéstervét tovább fejlesztette. A huszonöt kilót két részre osztotta, így nem egy kézben kell ezentúl cipelnie a súlyokat. A sportolni vágyókat tovább segítette ötleteivel is. Feltalálta a futópad nélküli futást. A nehezék nélküli súlyemelést. A szobakerékpárra kerekeket szerelt, így haladni lehet vele. Nem kell a szoba kellemetlen, izzadságszagú levegőjét szívnia tekerés közben. Postásjelmezbe bújva, az utcán végig kerekezve pedig, az edzést segítő társakra is szert lehet tenni. Lélegzetvisszafojtva várjuk további találmányait.

Meleg-rekord született!

Ezt a hírt inkább nem részletezzük.


Utoljára változtatva 12-25-2009 @ 09:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 12-26-2009 @ 10:09 am)

Comment: Egy négyzetméterre jutó meleg 16,5....vagy több is már ...hú de befűtöttek...


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 12-26-2009 @ 12:35 pm)

Comment: Főszerkesztő úr! Nagyon köszönöm a pontos, korrekt kiegészítést! :-)


Hozzászóló: varga80
(Ideje: 12-27-2009 @ 09:34 pm)

Comment: Gratula!


Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 12-29-2009 @ 05:21 pm)

Comment: :))) BÚÉK! Krisztina


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds