[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 149
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 149


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Megdöbbentő igazságok fullos társainkról! VI.
Ideje:: 01-07-2010 @ 09:45 am

Néha a vak (vagy inkább félszemű) szerencse segíti a nyomozó munkáját. Miért mondom ezt?

Nos, sehogyse tudtam bizonyítékot szerezni winner

 és naiva

valós kilétének feltárása érdekében. (Ez a gyanús somolygás... Mintha titkolnának valamit. De mit?!)

Bizonyára ez így is maradt volna, ha nem kapok karácsonyra egy IMEX 3D házimozit az anyósomtól, aki ugyan kisnyugdíjas Rásonysápberencsen, de jól beosztja a pénzt. (Hja, most is kapott 4% emelést!)

Persze nem nekem szánta a szettet, de mivel tíz perc alatt megfájdult a feje a nézésétől, ezért arra gondolt, hogy hátha nekem is. (Eszem az arany szívét!)

Node!

Vissza a leleplezéshez!

Sose értettem, hogy miért hajszol minket írásra két tagtársunk és hova lesznek később a művek? Dolgozunk, mint a rabszolgák, miközben két ismeretlen felügyelő kiszipolyozza legértékesebb erőforrásainkat...

Itt tartottam a gondolatban, amikor bevillant, hogy én ezt már...

Hát persze!

Gyorsan bekapcsoltam a házimozit és betöltöttem az Avatar c. dokumentumfilmet. (Haha! Bizony, hogy az! Nem valami Poka és Hontasz, vagy Farkasokkal és Táncoló! Mindjárt kiderül!) Felraktam a szemfájdító szemüveget és a gyanús helyen megállítottam a gépet. Jól sejtettem! Mindkét szemüveglencsét használva ezt láttam:

De ha csak a balt

 

És ha a jobbat

Megvagytok!

Tudtam, hogy ennek a nyomorult, kis ismeretlen rendezőnek nem lehet annyi pénze, hogy ráköltse trükkökre, élőben vette fel az egészet, innen néhány fényévre!

Most pedig itt a Földön akarják a galaktikus kizsákmányolgatást folytatni!

És én hülye, már rég rájöhettem volna! Nem a fentiek miatt, nem! Egyszer jártam a házuknál, de nem mentem be, mert ki volt írva, hogy harapós kutya. Tényleg veszett egy dögnek látszott, még le is fényképeztem. De most más megvilágításba került a dolog! Tessék, talán nektek is leesik a tantusz!



Utoljára változtatva 01-07-2010 @ 09:46 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-07-2010 @ 10:24 am)

Comment: Köszi piro, hogy felnyitottad szemünket. Nekem is gyanús volt, amikor néztem a filmet, hogy mintha már láttam volna őket valahol. De mint tudjuk, az igazság odaát van, abban a kocsmában ahová Te jársz. :-)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-07-2010 @ 10:24 am)

Comment: Köszi piro, hogy felnyitottad szemünket. Nekem is gyanús volt, amikor néztem a filmet, hogy mintha már láttam volna őket valahol. De mint tudjuk, az igazság odaát van, abban a kocsmában ahová Te jársz. :-)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-07-2010 @ 10:37 am)

Comment: Így van Józsi! És az igazságot nem elég egyszer leírni! :-)


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 01-07-2010 @ 10:40 am)

Comment: Én magát a kutyát ismertem fel. Azonnal be is ugrott, hogy mikor láttam. Kb. féléve az egyik barátomnál nagy hepaj volt, sörrel, borral, na és jóféle körtepálinkával. Miután mindenre sikeresen koccintottunk, a dzsembori után gyalogosan ténferegtem hazafelé. Na, akkor láttam én ezt a megveszekedett dögöt. Ráadásul többen is voltak! Nem tudtam, hogy a Laciéké!


Hozzászóló: tavinarcisz
(Ideje: 01-07-2010 @ 10:43 am)

Comment: Ragyogó ez az újabb nyomozás, de szerintem még messze nem teljes. Ugyanis ezt olvasom: "Erdőhold nyúlás az Avatar? Brandon Hackett (alias Markovics Botond) korai zsengéi közé tartozik az azóta is befejezetlen Erdőhold című űropera regényciklus – amellyel meglehetős hasonlóságot mutat James Cameron új filmjének alapsztorija. Nem lennénk meglepve, ha a későbbiekben további hasonlóságok derülnének ki az Erdőhold és az Avatar kapcsán. Ugyanakkor megbízható források szerint James Cameron NEM lenyúlta az Erdőhold sztoriját, hanem súlyos dollármilliókért MEGVÁSÁROLTA azt a magyar szerzőtől. Erre utal az is, hogy nemrégiben a blogjában vallott a magyar sci-fi maffiáról, és arról, hogy ő szimplán megvásárolta magának a Zsoldos Péter-Díjat – most már azt is tudjuk, hogy miből futotta rá." Gyanús nekem ez az egész dolog. Nem lehetséges, hogy fenti hőseink valamiképpen tagjai a magyar sci-fi maffiának?


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 01-07-2010 @ 10:55 am)

Comment: Tudtam, hogy meg kell néznem a filmet, mert ettől minden új megvilágításba kerül... Még valamikor réges-régen, naiva és winner is presszionált, hogy legyen saját avatarom, de erre nem gondoltam. Így persze egész más jelentést nyer, és új összefüggésekre derít fényt oknyomozónk, Piro korábbi cikkében Anna1955-tel kapcsolatban nyilvánosságra hozott néhány képe (felirat a Mars kráterben, illetve a szkafandres fotó). El kell mennem egy agykurkászhoz, lehet, hogy én magam is csupán egy "alvó sejt" vagyok????


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-07-2010 @ 11:02 am)

Comment: Zoli! Nougye! Nem lehetett egy "idegen" kutya! :)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-07-2010 @ 11:09 am)

Comment: Nárcisz! Vigyázz a nyelvedre, ha a szádban akarod tudni! A jakuzánál megtanulhattad volna! A magyar sci-fimaffia a világ legrettegettebb szervezete, amit Nemere István vezet, aki gyerekrabszolgákkal írat hetente egy művet! Brandon pedig egy poszthumán! :)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-07-2010 @ 11:11 am)

Comment: a Léb: mindent meg fogsz tudni magadról, amikor majd én rájövök! :)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 01-07-2010 @ 07:05 pm)

Comment: a gyanúm beigazólódott...te javíthatatlan vagy piróóóó


Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-07-2010 @ 08:10 pm)

Comment: A dolgok ezen állasa miatt be kell vallani, hogy a kép valóban a kertünket ábrázolja, mely az Avatar és Pandora utca sarkán van. Az álca pedig a februári farsangra készült, csak nem volt se vörös se fekete festékünk. A kertben lévő élőlény viszont nem a kutyánk, hanem a házi múzsánk, amely az idei versenyeken az alkotókat fogja majd homlokon csókolna. A többi stimmel. Még egy fontos Apróság. Természetesen Anna be volt avatva. Ő retusálta az Avatart Avátorrá…


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 01-07-2010 @ 08:30 pm)

Comment: Ellent kell mondanom Lacinak! Én bevallom: lelepleződtem! Cameron valóban kiszagolta az igazságot, ami ugye fényévekkel odaát van. Hiába próbáltam leplezni magam naiva nickkel, piro tagtársunk rájött, hogy na’vi vagyok!!! Ami ugye a naiva-winner első két első betűjéből ered, bár a winner-nél megváltoztattuk, a w-t, v-re, de úgy látszik e kevés volt az álcázáshoz!!! Tehát már tudjátok az igazságot…. Eredetileg 3 méter magas vagyok, és kék a bőröm. Az is segíthette piro nyomozót a leleplezésben, hogy a földi nevem Farkas, és ugye a na’viknak, hosszú hátsó farkuk van. Nagyot tudok vele csapni, ha nem írtok a versenyekre!! Éjszakánként, ha senki nem lát, levetem földi bőröm, és na’vi-ként élek. És álmodozom Pandoráról! Figyelem Fulltagok! A következő verseny meghirdetésénél, felsőbb parancsra új momentumokkal bővül a kiírás! Tetszeni fog nektek! Mert mi, akik odaátról jöttünk, jót akarunk nektek, földi halandóknak! Tessék kérem ezt figyelembe venni, mert odacsapok a farkammal!!!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 01-07-2010 @ 08:33 pm)

Comment: A filmet még nem láttam (bár nagyon szerettem volna beiktatni, és elmenni a moziba). De most már teljesen más szemmel (bocs, szemüveggel) fogom nézni, hogy tudom, kik a főszereplők.


Hozzászóló: Kata01
(Ideje: 01-08-2010 @ 06:14 pm)

Comment: James Cameron megcsinálta.3D technikával készült film. Az eredmény fanatasztikus lett! De, ez a cikk felülmulja.:)))))))) Gratulálok.Kata.


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 01-09-2010 @ 05:21 pm)

Comment: Nagy felismerés!!!! A kép és a körítés is tetszik:))))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-09-2010 @ 09:52 pm)

Comment: Hihihihihi...:))))))))


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-11-2010 @ 07:46 am)

Comment: :) Örülök, hogy tetszett!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds