[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 121
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 121


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Átalakulási könyör
Ideje:: 01-08-2010 @ 02:01 pm

 

Átalakulási könyör

/Vitaindító - Javaslataitokat is várom!/


Tisztelt Fullextra Vezér (álnevén: Anna1955)!


Elnézést, hogy levelemmel – a nyugalmas lökdösődés helyett – bolygatom, de mindennek el kell kezdődnie (legalább egyszer).

Magamról nem igazán kell finomkodnom, a későbbiekben úgyis kiderül, hogyha lenne spicce az irodalomnak, akkor azon nem sokan tudnának fenn maradni (bizony nekem is erősen kell karmolnom, mert egyesek bepúderozták – nemcsak múltunkban, de jövőben is – a csúcsokhoz vezető sztrádát. Nem is beszélek a sok-sok kikövezett útra folyt mézről, melybe madzag-komám is belegabalyodott, vagy az azt szorgosan nyaldosni igyekvő áltudorokról, akikbe untalan belebotlik az ember. Így sem akar összeállni az a fránya csúcsra-járatás).

Javaslom, a hatályos demigránciai elvek alapján a portál teljes átalakítását. Természetesen a tagság javaslatainak szüntelen és folyamatos kántálása mellett. Az alapvető változásokat az követeli meg, hogy a portál önkényes tulajdonosi szerkezete változásért ásított a tegnapi kakasfordító reggelen. (A méhek télen téliálom-szabadságukat töltik, így a fullánkok is a fegyverállványokat díszítik a túlélőkészlet-raktárban, ezért a döngicsélés helyett kakas-ébresztő lett volna, de a megélhetés – némi spajszerolás után – kisajátítási végzésről döntött a kukorék-felelős ügyében. A kappan persze igyekszik, de még nem jutott el csupán a kukor-ig. Aztán azt is a bejárathoz biggyesztette, és a repülő seprők elől is esetlenül védekezett, így a kuk sem jön ki már a fazékból, ahová rehabilitációra rendelte a fakanalak mestere.)

Az csak természetes, hogy én tudom mit, mikor és hogyan kéne változtatni, hiszen jómagam már teljes erőből készülök az alapfokú óvodai előkészítőre. Tudom, hogy a portál vezetése a tagság mószerolásával van lekötve (az is sok nekik, nem még egy ilyen full-repesztő revízió).

Ám, nem lennék én, a Legesleg, ha legalább nem próbálnám könyör-re biggyeszteni nap pofám. Természetesen nem tudok ígérni semmit, de remélem, hogy az is több a langyos víztől.


Minden tiszteletem a tulajdonos-szerkezeté, ám Önnek is be kell látnia, hogy a demigránciai elveknek itt is létjogosultságuk van (ha már megénekelni nehezen is megy).


Várom – szokásos – válaszát!


/Nosza, full-tollra fel, ti is segítsetek!


Legesleg




Utoljára változtatva 01-08-2010 @ 03:12 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zoria
(Ideje: 01-08-2010 @ 02:51 pm)

Comment: Könyörgöm valaki fordítsa ezt le ezt a blogot nekem magyarra, hogy értsem, mert nem akarok hülyén meghalni.


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 03:03 pm)

Comment: Bár igyekeztem, de látom egy idegenebb szó is bedivatolt könyör-ömbe. Nos, gondolom a "nap pofám"-ra gondolsz. Egyszerű: a szabályok szerinti teljes hasonulásról van szó esetünkben, ami közel azonos a hason-gulyással, de megsem keverendő össze azzal, és kicsit közelebb is áll a hason-csuszáshoz. Örülök, hogy itt jártál, én meg keltem - mint fent.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 01-08-2010 @ 03:20 pm)

Comment: Köszönöm, hogy megtiszteltél a válaszoddal, bár ebben sem találtam több értelmet. A hiba biztosan az én készülékemben van, nem veszem az adást. Ez is bizonyítja a nagy igazságot: Mindenki maradjon annál a fánál amelyiket kapta.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-08-2010 @ 03:33 pm)

Comment: Kedves Legesleg! Vagy hívhatnálak más néven is, mert már többször jártál itt különböző neveken.. Veszek egy levegőt, és megpróbálom értelmezni gondolataidat. Lesz időre szükségem. Zoriáva együtt én sem értem értem miről beszélsz. Először: nap pofa- érdekes költői kép. De mi célt szolgál? Nem nagy pofa akart lebbi? Mert annak van értelme a szövegkörnyzeteben. Demigráncia- az idegen szavak szótára nem ismeri ezt a kifejezést .Nekem sejtésem van, hogy mire gondolsz. folyt. köv.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-08-2010 @ 03:39 pm)

Comment: Látod? Több helyen én is melléütöttem, és elismerem ezt,nem próbálom hibámat hülye kifogással magyarázni.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 01-08-2010 @ 03:42 pm)

Comment: Nem egy szó hanem az egész írásod érthetetlen. Ezért Persona non grata lenni nem hízelgő, Talán legyen ez az utolsó név a neveid sorában,amit itt használtál mielőtt kizárnak.


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 03:51 pm)

Comment: Igen csitesz, az egyik fontos elem lenne az egész hát-alakulásban, hogy a szmájlik is értelmet kapjanak, mert bizony én onnét gurguláztam tegnapjaimat, így a nap pofám is onnét eredeztethető. Nagy öröm a hsz-ed, de majd csak jön a farba is: mit, mikor, miért - oszt belevágunk a levesbe (mert oszt Villon-nal a leves sem megy magától)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-08-2010 @ 03:59 pm)

Comment: Így van, vágjunk vele. Szerintem egyértelmű, mondhatni, hogy a "nap"nál világosabb, hogy az miatt ragadtál toll helyett klaviatúrát, mert Anna tegnap félreértette Nefi blogját. Hogy nem vagyok udvari dalnok láthattad, mert Nefinek adtam igazat abból a szempontból, hogy szerintem Nefi nem bántó módon kritizált, hanem Anna által félreértetten írt egy humorosnak szánt "életjelentést". Ezt lerendezték egymással, szerintem senkiben sem maradhatott tüske.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-08-2010 @ 04:15 pm)

Comment: Minden tiszteletem Neked, ahogy Nefi érdekében már számtalanszor kiáltál, amikor félreérthető írásai miatt kritizálták, számonkérték, Teljesen mindegy miért teszed ezt, Barátságból szimpátiából, Platoi szerelemből. A Te dolgod. Azonban véleményem szerint már valahol közüggyé válik a kérdés, amikor kiállsz a csatamezőre, és mindenkit hadra hívsz, aki nem osztja nézeteidet. Én Anna védelmével nem foglalkozom. Nem is kell. Ha akarja, reagál az írásodra, ha akarja nem reagál. Megmondom, én a helyében nem foglalkoznék vele. Én inkább a magam, meg ía többiek nevében szólok, természetesen csak akkor, ha megegyezik a véleményünk. Azt hiszem egy dolgot nem akarsz,vagy nem tudsz megérteni. Hosszú évek óta. Ennek az oldalnak a tulajdonosa Anna. Ezt Te is tudod. A játék- szabályokat ő állapította, állapítja meg. Ha tetszenek ezek a szabályok, akkor játszol, ha nem tetszenek akkor elmész máshova játszani. Itt nincs demokrácia! Tudomásul kell venni, és kész! Negyedik éve vagyok itt, az oldalon. Már engem is figyelmeztettek kezdő koromban, hogy eggyel több verssel vagyok fönt, mint lehetne. Levették az első verset, megértettem. De, amióta fönt vagyok, senkinek nem jutott eszéba az, hogy itt diktatúra uralkodna, ahogy állítod.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-08-2010 @ 04:29 pm)

Comment: Mióta ismerlek - több néven -, tudom, hogy egy okos, széles ismeretekkel rendelkező ember vagy, meglehetősen sajátos, egyéni világnézetel. Sokszor láttam már, hogy ez a világnézet, nemcsak sajátos, egyéni, hanem bántó a többi emberrel szemben, akiknek más a nézete. Mondok példát: írásodban - amely szerintem, és nem bántásként mondom, összefügéstelen, érthetetlen, vagy csak nehezen kibogozható, nemcsak nekem, hanem másoknak is, mint a hsz-ek jelzik, - tehát mindenkit hason-csúszónak, talpnyalónak tekintesz, aki nem áll reviziós képzeted zászlaja alá. Egyáltalán miben kellen változtatni? Leváltani Annát? Ez olyan, hogy van lakásod, és eldöntjük, hogy a francba, majd a mienk lesz. Ilyen egyszerű. Ezt jogosnak tartanád? De igazából szerintem nem itt hibázol a legnagyobbat. Az állandó, folytonos támadásaid Anna, illetve áttételesen felénk, egyre inkább ellened fordulnak, és nemhogy palotaforradalmat nem tudsz kirobbantani, de belőlünk, akik ismernek már egy pár éve, inkább szánalmat váltanak ki. Pedig több lenne benned. Mindezeket nem bántásként írtam. Nem ellened, hanem inkább érted. Várom válaszod, ha válszolni akarsz. üdv. Józsi


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 04:33 pm)

Comment: Félreértetek. Én komolyan gondolom, amit írtam (itt van például a nyelvújítás, lehetni itt klaviaturáltam példul). Én ilyen javaslatokra gondoltam, mert csináljunk (tudom csúnya szó, ezért az igényesebbek készítsünk-öt olvassanak) Mindenki-mindenki értelmező szótárt (legalább mi 8338-an), oszt mindjárt megoldódik a csomótlan csomó, vagy: - Dől a reklám mindenütt (még a kulcslyuk is erre a linkre nyílik) és a tollbaszorulás elleni kenőcs linkjét nem engedi be a rendszer. * Vegyétek komolyan a dolgot, és ha jó dolgokat klaviaturálunk ide a blogom alá, akkor Anna1955 is jókat fog monitorolni a gépe előtt.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 01-08-2010 @ 04:38 pm)

Comment: Ne haragudj, de úgy érzem a kettőnk szellemi nívója miatt mi nehezen értenénk meg egymást. Egyetlen meglátásom van, te olyan vagy mint a celebek, mindegy mit csak rólad beszéljenek.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-08-2010 @ 04:39 pm)

Comment: Ez a néhány "nyelvújítási" felvetés nem is olyan rossz. De a kezdő írásod nem erről szólt.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 01-08-2010 @ 05:03 pm)

Comment: Sajnálattal konstatáltam, mennyire be vagy zárkózva önmagadba. Ha mégis nyitnál át jár a félelem és máris másokat próbálsz bántani. Sajnállak, hogy ennyi félelem, bántás és sértés ért az életben, de ezzel nem segítesz magadon. Szakember segítségére van szükséged, vagy neked marad a Negró szindróma.


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 05:33 pm)

Comment: Forvardolt levél: Címzett: Legesleg @freemail.hu Tárgy:  Átalakulási könyör Dátum: 2010. január 8., péntek, 13:56:58 Tisztelt Legesleg! Levele tárgya nem tartozik Intézetünk jogkörébe, ezért továbbítottuk azt a Motoros Fogvájó (és hasonló találmányok) Nemzetközi Hatáskörű Egyesülethez. Ügye intézéséhez sok sikert kívánok. Egy dologban (nem nagy), azért kirendeltem az illetékeseket a Full-hoz: nevezetesen a téliálom-szabadságon lévő méhek fullánkjainak tárolási körülményének vizsgálatára. Jó hírem van: a 17-3.453.B jelentés alapján a Full-ancsok az európai normák szerint kerültek az állványokra. A kakasok és a kappanok kötelesség-ügye pedig visszatérő téma (az irodalmilag is magasan jegyzett szakácskönyvek mindegyike kimerítően foglalkozik ezzel, gyakorlati képzésünkről a megadott E-mail címen értesítjük). ** Mellesleg Levente ANII (Akinek Nem Inge Intézet) **


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 05:41 pm)

Comment: Kedves Agnes, szeretnélek kérni, hogy csak a tárgyról írj HSZ-t (ne rólam), hiszen a Fullextra szabályai tiltják a személyeskedést. Én sosem írnék - senkiről - hasonlókat azért, mert szeretne tenni valamit. Inkább azt klaviaturáld ide, mit szeretnél minitorizálni.


Hozzászóló: Kata01
(Ideje: 01-08-2010 @ 06:21 pm)

Comment: Te tipikusan az az ember vagy, akinek semmi sem jó, minden reménytelen és mindenki ellenség. Minden, ami van rossz. Megmondani ugyan nem tudnád, pontosan mit is szeretnél, illetve mi az ami számodra elfogadható lenne mert ezen még talán soha nem gondolkodtál, az köti le az energiádat, hogy másokban hibát keress és a saját hibáidat, - esetleg tehetetlenségedet- valahogy úgy ruházd másokra, hogy az téged megnyugtasson. Van aki tök süket mindenhez, de megengedi magának azt a jogot, hogy gyalázzon és magasztaljon.Mi halandók észre sem vesszük, hogy egy senkinek akarunk megfeleni.Mikorra észbekaphatunk, az egyéniségünket a belső érzékenységünket dobtuk el hogy egy tömegtermék egy valaki által megfogalmazott éppen divatos irányvonal hálójában fuldokoljunk Nem tudom ki a jó kritikus, és nem tudom milyen a jó kritika.Én az embert nézem, és azt vallom, csak annak a tanait nézeteit fogadom el akitől tanulhatok is, és valamilyen értelemben megszólít.Sajna ez a műfaj kitermelte a maga bezárt világú álszent sznobjait, akik véleményét távoltartom magamtól. A demokráciának is van egy nagyon lényeges motivuma, az pedig az, hogy mindenki megkeresheti azt a kört aminek határait önként vállalva tiszteletben tarthatja.Bocs', hogy túl terjengős voltam!


Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 01-08-2010 @ 07:26 pm)

Comment: Kedves Fulltársaim! Én úgy gondolom, nem kellene a legkülönfélébb álnéven bejelentkező Legesleg legújabb provokációjára reagálnunk. Ezzel csak tápot adunk morbid gondolatainak. Javaslom, ha még egyszer bántja Annát és közösségünk tagjait, akkor azonnali hatállyal ismételten kizárásra kerüljön a portálról, mert a vezetőknek és az alkotóknak nyugalomra van szüksége, nem emésztheti fel idejüket a válaszolgatás, ami Legeslegnek amúgyis csak falra hányt borsó. Krisztina


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-08-2010 @ 07:35 pm)

Comment: Kedves Legesleg-nagyobb tisztelőm, mert ugye csak az lehetsz, ki íly hatalmas energiával próbálja jobbá tenni fészkemet...Csúcsra járni, meg mézzel teli kánaán, (mondjuk a kappant semmilyen formában nem szeretem, de attól még lehet vagány :))))).... Tulajdonos-szerkezetem iránti tiszteleted kifejezetten figyelmemre méltó, de egyben gondolkodásra is késztet, vajon mely részemmel vagy elégedett, vagy mellyel nem? :))) Nos a változtatás lehetősége számomra eléggé korlátozott, lévén én még kappan sem lehetek, de veled ez még szerintem megtörténhet, ha esetleg eddig még nem történt meg... A jobbítás szándékára mindig vevő vagyok... Plasztikai beavatkozásra gondolsz...? Vagy csak kis frizura, smink is elég lehet? Manapság ez nem mindegy!!!! Mind egy??? Nem kettő, illetve nem! Kettő, de lehet három is szerintem...:))))) Ölelnélek szeretettel...:)))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 01-08-2010 @ 07:41 pm)

Comment: Kedves Legesleg! Hiszem, hogy minden találkozásunknak oka és célja van. Amennyiben elég erős a hitünk, és önismeretünk, már az is megvilágosodik számunkra, hogy mi az üzenete a találkozásnak. Így a Te szereped is tiszta és világos számomra. Bevallom, hogy sokkal világosabb, mint naplóbejegyzésed mondatai. Az kiderül (?), hogy változtatási óhajod van. Javaslataid viszont sajnálatos módon lemaradtak! Pedig, ha egy érthetőbb módon tudnád leírni azokat, még hasznunkra is lehet(sz)! Kívánok Neked hasznos, és kellemes időtöltést oldalunkon! Javaslom, hogy olvasd el Házirendünket (Főoldal-Help)! Itt sok olyan útmutatást olvashatsz, mely segít Neked eligazodni oldalainkon, és közöttünk! Isten hozott! fényesi Tóth János


Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-08-2010 @ 07:52 pm)

Comment: Kedves Legesleg! Elolvastam a blogodat és tökéletesen értem. De itt állok mégis bután. Mert nem árultad el miben vagy a legesleg. Te vagy a legesleg nagyobb? Vagy a legesleg kisebb? Esetleg a legsleg okosabb? Vagy talán a legeslebb, hü elfeledtem mit akartam ide írni. Visszatérve a blogodra és abban foglaltakra, mindenben osztom a nézetedet, éppen ezért nem értem te miért nem Kartyntuzol a bargóval. Mertaz nyilvánvaló a cikk alapján, hogy ezt meg kell tenned. Továbbá ha a Zsiros spiccre mászol, akkor tudnod kell, hogy ahhoz kell a torgatisamiku is. Te ne tudnád, a legesleg? Na, mármost ha ezt megcsináltad és utána elolvastad a szent putykatisomot, akkor biztos tudod, miről beszélek, márpedig ha tudod, akkor e szerint is cselekszel. Igaz? Remélve, hogy ezt meg is teszed, kívánok neked nagyon jó szampatikulist és prokopasitát. Et infrunitus aut Laci


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 08:18 pm)

Comment: Anna1955, köszönöm jobbító szándékú hozzámszólásodat. Bizony, nem könnyű a mai helyzetben pályán maradni, és bizony sokszor szorul a mondandónk kozmetikázásra. S bár, javaslataim más irányból táplálkoznak (mint egyesek tudni vélik) attól még az vagyok, aki vagyok. Például javaslom, hogy minden héten másnak rendezzünk versenyt, így a szavazatküldés nehézségeit is el lehetne kerülni, és ezalatt az idő alatt megalkotnák a résztvevő szavazók a félreértések és félreértelmezések kézikönyvét, aztán még az is előnyös lenne, hogy csak egy nick-nek kellene szavazni. No és persze nem kellene tíz-egynéhány embernek sminkelnie magát az eredményhirdetésre. (Lassan már tíz javaslatom lesz). De van még... Mindenkinek csináljuk meg (lásd.: készítsük el) a saját Full-os főoldalát. Belép az ember, oszt mindjárt szembe mosolyg vele az aznapi toalett, 24 saját művéhez HSZ-elhetne mindenki, vitázhatna saját cikkei, bejegyzései alatt, jobb oldalt fenn a saját avatar jelezné győzelmét... Bizony, nem is kellene a Help-ből kimonitorolni, hogy mit lehet és mit nem klaviaturálni... Gondolj bele Anna1955, nem lennének személyeskedések, figyelmeztetések, kizárások! *** (no van még, de egyszerre ennyi is ennyi lenne, és nem vagyok teljesen naprakész kappan-ügyben)


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 08:28 pm)

Comment: Fényesi, örülök hogy felhívtad a figyelmem a Help-re, így remélhetőleg a hozzámszólók is elolvassák, mert bizony akkor én is jó javaslatokat monitorolhatnám, nem pedig ismeretlenül személyeskedő sértéseket. Ám igazad van. Jöjjenek (elő azok a javaslatok) a szebb napok, amikor mosolyoghat a szmájli, és nem konyul le a nap pofám. (Ismét egy javaslat, csak jó ábrácskákat lehessen klaviaturálni)


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 08:37 pm)

Comment: Winner, köszönöm elismerő klaviaturálásod. Nagyon egyszerű a nick-nevem, csupán ugyanúgy mint a tiéd a winner. Ezt választottam. A javaslataidat köszönöm, természetesen beépítem majd az összegzésbe. Nyelvújítási törekvéseid figyelemre méltók, ám átgondolásra javaslom azokat.


Hozzászóló: Legesleg
(Ideje: 01-08-2010 @ 08:42 pm)

Comment: Elnézést kérek a személyeskedő kesztyűket elkerülte figyelmem, akire tartozik majd felszedi a földről, ha nem akkor pedig legalább példának szolgálnak a Help-hez. (javaslom a Help-ben szerepeljen gyakorlati példákon is, hogy mi a személyeskedés és mi nem az)


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 01-08-2010 @ 08:44 pm)

Comment: Tisztelt Legesleg! Több verzió is kínálkozik az átalakításra, a legjobb az, hogy mivel ez számodra nem megfelelő így elhagyod a portált és máris átalakultunk,hisz más lesz a tagok szerkezete! Számodra pedig ott a tökéletes megoldás, létrehozol egy számodra megfelelő portált, amelyben lehetsz egyszerre kakas,kappan és tyúk is! Üdvözlettel! Attila61


Hozzászóló: Jega
(Ideje: 01-08-2010 @ 09:01 pm)

Comment: Tisztelt legesleg, szerintem egész bejegyzésed egy egyszerű provokáció, semmi másra nem jó, legfeljebb, hogy önmagadnak tetszelegj vele, s kicsikarj alá egy két választ. Hmm.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 01-08-2010 @ 09:11 pm)

Comment: Átalakulási könyör /Vitaindító - Javaslataitokat is várom!/...???


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 01-08-2010 @ 10:29 pm)

Comment: De azt azért vésd jól az eszedbe: Aki másnak gerbe kerszt, annak nem zübméker a hübce. Remélem megértetted!


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 01-08-2010 @ 11:24 pm)

Comment: Elkeserítő érzés lehet ennyi rosszindulattal élni... Jobbulást kívánok! Talán egy hosszú pihenő, ami alatt nem foglalkozol ennyit azzal, ami ilyen mértékig fokozza a mentális torzulást - s amit minden törekvésed ellenére sem tudsz szétrombolni - talán segíthetne. Szerencsére az internet számos lehetőséget nyújt arra, hogy ha ügyesen keresgélsz (már pedig a képességet kinézem belőled) megtaláld azt a portált, azzal a vezetői stílussal, vezetői személyiséggel, vezetői gárdával (az igény, tetszés szerint bővíthető...), ahol más, kevésbé kekeckedő (ha jobban tetszik, nevezhetem egyedi, nyelvújító humorral "áldott") tulajdonságaidat is megmutathatod. Kívánom, hogy életed során tapasztalj meg más, a léleknek a legesleg-jobban szükséges, jótékony hatású érzéseket, élményeket is! Ha jobb éved lesz, mint az eddigiek, és megajándékoz a Sors vele, akár még más emberré is lehetsz... Persze, semmit nem adnak könnyen. Mindent a maga idejében!!!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-09-2010 @ 08:17 am)

Comment: Ahogy kedves barátosném fogalmazott, már megint egy műbalhé, és ami azt illeti, egyet kell értsek vele. Többé-kevésbé én is igyekszem távolmaradni az oldalról, mert sok minden nekem sem tetszik, azt azonban el kell ismerni, ezt az oldalt nem a jóisten működteti, hanem Anna. És azt is el kell ismerni, hogy egy ilyen oldal működtetése nemcsak időt és energiát igényel, hanem anyagi áldozatot is. Nyilvánvaló, hogy Anna mindhármat meghozza. Lehet elméleteket gyártani arról, hogy ez mennyire jó vagy sem. Lehet véleményt alkotni arról, hogy ezt magáért teszi, vagy a közösségért. Egy biztos. Ő tett valamit, amit te is megtehetsz, csak nem itt. Te is indíthatsz egy oldalt, kialakíthatod a magad szabályait, és gyakorolhatod a demokráciát. Itt azonban Anna a tulajdonos. Joga van ahhoz, hogy saját ízlése szerint formálja az oldalt, hogy itt elsősorban ő érezze otthon magát, és azokat lásson szívesen, akik ezt saját otthonukként magukénak érzik.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-09-2010 @ 09:00 am)

Comment: Kedves Legesleg! A ma reggel, talán frissebb gondolatokat szűlt bennem, és ahogy végig olvastam a kis irónikus kötekedésed, és a hozzáfűzött észrevételeket, ráébredtem egy hatalmas igazságra, és ezt Neked (is) köszönhetem. Talán az igazi összetartást hoztad felszínre, talán általad sikerült érzékelnem azt, amiért egyáltalán ezt az oldalt üzemeltetem. A KÖZÖSSÉG szellemét, az abban rejlő erőt, a közösség formálni képes erejét, az egymás tiszteletét. Hiszen mi is történik itt gyakran a portálon? Valami kis sérelem adódik, beszólások, félreértések, melyek eredményeként én írok valamilyen állásfoglalást, ami a tulajdonosi személyemből adódóan természetesen egy lezárása a történetnek. Tudom, hogy ez nem lehet soha megnyugtató, nem lehet mindenki számára igazságos és egyértelmű, de a szekér akkor halad, ha megpróbáljuk egyirányba tolni. Az irányt itt nekem feladatom meghatározni, ami lehet jó érzés is és lehet gyakran nagyon fájdalmas teher is. De ezzel a kis blogoddal (szerintem teljesen véletlenül) bizonyítást nyert számomra az, hogy ÉRDEMES! Ha olyan taggal van probléma, akit ismertek, szerettek, egy emberként álltok mellé, akár ellenemben is, és ez így helyes! Segít tisztán látni, segít határt szabni, segít megtalálni azt a keskeny ösvényt amely valahol középen kellene vezessen. De a példád azt is bebizonyította (bár hiszem csak hisszük, hogy ismeretlen vagy, de végül is mégis az vagy), hogy az igazságérzet egy emberként áll ki értem is, még azok szemében is, akik tudom, nem mindennel értenek egyet... A KÖZÖSSÉG valóban KÖZÖSSÉG!!!!! Összetartó, egymást segítő, védelmező... Egy kis virtuális otthon, melyet ha segítetek megpróbálhatunk otthonosabbá tenni, megpróbálhatjuk bővíteni, csekélyke lehetőségeinken belül, de hiszem, hogy az értékét a Ti egymás iránt érzett szeretetetek, az egymásra figyelésetek adja meg. Köszönöm mindenkinek aki itt szót emelt portálunkért, és legyen tanulság számomra, hogy próbáljak toleránsabb lenni, és tágabb tereket biztosító portált kialakítani számotokra. Segítsetek, és én benne vagyok............Legesleg, én hiszem, hogy majd egy igazán kedves nickkel, körünkbe térsz, megérzed milyen ehhez a KÖZÖSSÉGHEZ tartozni, és belátod, hogy a dolgok ereje az ilyen összetartozásban rejlik... Ölellek benneteket nagy-nagy szeretettel: Anna1955 site admin...:))))))))


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 01-09-2010 @ 09:16 am)

Comment: Legesleg! Van egy bölcs mondás: Ha valami nem tetszik változtasd meg, ha nem tudod megváltoztatni változtass a hozzáállásodon. Ahogy látod mindenki az utóbbit javasolja neked. És ahogy Anna mondta akkor te is jól fogod érezni magad.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 01-09-2010 @ 09:59 am)

Comment: Aki bírál, önmaga ellen vét, mert a dolgok sosem abban az irányban reálisak, amit ő igaznak hisz. Mindenkihez alkalmazkodni nehéz, de aki mások által is, meg tudja tartani emberi mivoltát és másokat a lelkével tud látni, mindig talál jót, egy másik lélekben. A te lelked elfásult mindenkivel szemben és ez azt jelenti, hogy önnönmagaddal sem vagy kibékülve. Amíg ez így lesz, számodra sosem lesz megfelelő ember, akit szeretni tudsz. Sosem tudod meg, milyen az, mikor egy fulltalálkozón 30 embernek egyszerre hull a könnye és ugyanennyi ember ajkán fakaszt mosolyt egyetlenegy pillantás. Amíg élsz, magányos ember maradsz és majd csak életed végén jössz rá arra, hogy mit veszítettél a konokságoddal és a magad igazával.


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 01-09-2010 @ 12:16 pm)

Comment: Sziasztok! Én csak most jutottam a bloghoz időm szűke miatt. Látom, hogy rengeteg hsz.-t írtatok. Gondolkodtam azon, hogy írjak e egyáltalán, mert nem igazán méltó a "figura" írása erre. Ezért nem is hozzá címezném az írásom. Azt látom, hogy mindenki próbál intelligensen reagálni a fent említett moslékra, de én szenvedélyességemnél fogva nem vagyok ilyen toleráns. Így hát akár személyeskedésnek is fel lehetne fogni a kérdésem. Tudja valaki, hogy ki ez a majom? ((Herczeg Zoltán


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-09-2010 @ 04:12 pm)

Comment: Drága Anna! Az utóbbi hozzászolásodban azzal egyetértek, hogy Legesleg, vagy Neo, vagy nem tudom milyen egyéb nickkeken tisztelhetjük a feltételezem, az Urat, blogja kapcsán, előhoztad a Közösség összetartozását, erejét. Ez így is van rendjén. Azzal azonban nem értek egyetl, hogy azt írod, megpróbálsz " toleránsabb lenni, tágabb kereret biztosítani a számunkra." És most már csak áttételesen van szó LegNeóról. És mondom úgy a véleményem, hogy akik jobban ismernek, tudják azt rólam, hogy nem egy hason csúszó ember vagyok, ahogy a Legeslegjobb fogalmazott, hanem, akár olyan tag, akit figyelmeztettél már, és jár a pofám. Szerintem hagyd, hogy ez a portál úgy működjön, ahogyan most, jelenleg működik! Nem kell toleránsabbnak lenned, ne tágíts kereteket! Persze nem az új ötletekről beszélek, amivel lehet a portált fejlkeszteni. hanem arról, hogy hagyd, hogy ez a közösség, úgy ahogy van létezzen, és fejlessze saját magát. Megvannak a szabályok, amiket kialakítottál. Megmondom őszintén nem is olvastam el azokat. Tudomásul vettem, hogy vannak normális, ép ésszel fogható keretek, amik között itt lehetek. És ezt tudomásul vette mindenki, egy ember kivételével. Tehát szerintem hagyd a "toleranciát, hagyd a tágabb kereteket", Maga a RENDSZER, maga A FULLEXTRA belépett a nagykorúságába, és fejlődik önnön törvényei szerint. És ezek a törvények, szabályok senkit nem korlátoznak, mert általános erkölcsi, szakmai , viselkedési alapelveken nyugszanak. Már nem emlékszem, melyik hsz-ben írta valaki, hogy mióta Te vagy a tulaj, fejlődött a full. Biztosan így van. Ez a fejlődés nagyrészt a Te érdemed, ugyanakkor nagyrészt a mi, 8300 valahányunk érdeme is. Tehát, szerintem hagyd, hogy a Közösség élje saját életét. Ha bármelyikünk félrelép, szóljál, akár többször is, ha nem megy, akkor éljél jogaiddal, amit a belépéskor elfogadtunk. És, hogy igazam van, mint mindíg természetesen,:-)) biztonyítja a Közösség mpstani kiállása, akár melletted, akár a Full mellett, a Fullért. Ja, és még valami. Az előző barátunk is kiírta a teljes nevét. Dávid Józsefként nagyon érdekel, hogy LegNeót milyen néven tisztelhetem, és mi az elérhetősége. Az enyém publikus. Bocsi, hogy kissé hosszú lett, de remélem ezért nem kerülök a szamárpadba! :-) puszi Józsi


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 01-09-2010 @ 05:06 pm)

Comment: Hm...nekem ez inkább átala/kulás/i könyörnek tűnik...biztos azért ilyen büdös. Ó, most aztán igazán elengedtem magam! Meg még biztos személyes/kedő is vagyok...Mentségemre szóljon, hogy mostanában annyi az óberműesztéta nyelvújító, hogy lassan be se merek lépni az oldalra, nehogy bannoljanak a klavia-turisták. (Az meg milyen szar felvágott lehet...) Barátaim, hozzászólásomért elnézést kérek Tőletek, de pettyet elöntötte a zacc az agyam. Mindezt a bűnt elkövettem: 2010. 01. 09.-én, felelősségem teljes tudatában. Nevem: Nagy Norbert. nick-em: norbert (csak, hogy könnyebb legyen:-)) És boldog tagja vagyok ennek az érdekes vezetői szerkezetű amatőr irodalomkedvelői társaságnak.:-)


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 01-13-2010 @ 06:11 pm)

Comment: Ha egy étteremben nem ízlik a bécsi szelet, nem kezdem a szakácsokat cikizni vagy tanítani. Nem ízlik és kész. Átmegyek egy másikba. Ha ott se ízlik, egy harmadikba. Ha egyik se ízlik, alapítok egy éttermet - ma már szabad, csak legyen hozzá pénzem. Mit törődsz azzal a valamivel, ami Neked nem tetszik, de szemlátomást másik nyolcezer jól érzi magát benne? Attila61-gyel értek egyet: alapíts saját portált, csináld jobban!


Hozzászóló: kliedia
(Ideje: 01-14-2010 @ 02:31 pm)

Comment: Gondoltam kérdezek... Be kell vallanom, még nem igazán látom át a rendszert. /Sejtem, kik a legfontosabb tagok. Meg most jöttem rá, hogy tulajonosa van a lapnak :S./ De akkor sem értem, hogy miért kell ilyen vehemenciával egymásnak esni. Lehet csak kényszerképzet, de azt gondoltam rólatok - általban a fullextráról - hogy bölcs, sokat megélt emberek társasága, akik rendszeresen összegyűltök itt, és fürötök egymás "derűs nyugalmában". Örültem, hogy ez rám is jó hatással lesz. Mert keresek egy ilyen világot, még ha virtuális is. (Mondjuk évekkel ezelőtt döntöttem így, Ti ilyenek vagytok, és akik hatására, már nem szerepelnek azokon a neveken. e ennek nem kellene számítania.) Ehhez képest többször olvasok vitákról, "félreértésekről". Bár lehet több van mögötte, mint amit én a monitoron látok, de nem mindig tűnik sértegetőnek. /Ez mondjuk pont az./ És itt is. A "nemtudomhogyhívják" - de úgyis itt jelenik meg - ha egyértelműen csak provokál... Nem kellene vele foglalkozni. Így egy kicsit olyan nekem /kívülállónak/, mintha védeni kellene a rendszert. Pedig működik, ha jól látom. Legalábbis remélem. De tényleg! Bölcs, derűs, harmónikus emberek legalább a vezetők, vagy eltévedtem?


Hozzászóló: szhiporka
(Ideje: 01-29-2010 @ 07:45 pm)

Comment: Kedves Csipesz Józsi, ............és többiek! Sok mindent nem értettem, de most már szerencsére elég jó kiismerem itt magam. Ha valamit nem értek akkor igyekszem utána járni. Kérlek javítsatok ki, ha valamit rosszul értelmeztem, és ha tévednék! Ha jól értettem, akkor te azt gondolod, hogy a Legesleg egy általad ismert személy , aki ha jól értettem már korában ki lett zárva innen a fórumról! Nos én priviben utánajártam az egyik régebbi fullostól, hogy ki ez a közútálatnak örvendő személy . Megkaptam tőle az email címét. (Kettőt is) , amiben kérdőre vontam, hogy ez igaz-e. Nekem azt írta, hogy nem ő van beregisztrálva ezen a becenéven, de sejti, hogy kicsoda, és nagyon mulatságosnak tartja , hogy sokan ezt gondolják róla. Én csak azt nem értem végképpen, hogy mi értelme van egy virtuális közegből kizárni valakit, akit a jelek szeint úgy tűnik amúgy sem lehet. Mi értelme volt ebből a Neóból , egy élő emberből, - akit bármikor meg lehetett keresni, lehetett hozzá kérésekkel fordulni, nem szégyellt kendőzetlenül igazat mondni stb-, egy gonosz szellemet kreálni, akiről sosem tudhatjuk, hogy tényleg az-e akinek gondoljuk, és hogy hol, melyik sarokból bukkan elő, milyen álarcot visel éppen, és miféleképpen áll neki kísérteni. Ráadásul már úgy tűnik megölni se lehet, mert már régen halott a szegénykém! Szerintem igen érdekes ember az illető. Nekem minden kérdésemre aranyosan, és szolgálatkészen válaszolt. Erre a kérdésemre viszont azt mondta, hogy roppantul viccesnek tartja, de ő sem igazán érti, és forduljak válaszért azokhoz, akiket illet. Úgy gondoltam megkérdezlek benneteket. Mi értelme van így egy vírtuális fórumról való kizárásnak? Főleg, hogy nem is igen hiszitek, hogy lehetséges volna. Nem vagyok sűrű vendég itt, De azért a felelet nagyon érdekel. Lehet, hogy 10 nap is eltelik, mire újra itt tudok lenni, és meg fogom kapni, de ígérem, nem feledkezem el róla. A válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm! Szóval szeretném megtudni, hogy mi volt ennek a kizárásnak gyakorlatban az értelme? Szióka ! Mini


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds