[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 180
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 180


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Legislegislegeslebbről
Ideje:: 01-09-2010 @ 06:31 am

 

Nem akarom a hozzászólásokat fokozni egy nagy közvihart felvert blog alatt, de lehet, hsz-nek hosszú lenne véleményem.
Mindenek előtt fokozom népszerűtlenségem, mikor ellenkezek azzal a többször elhangzó kijelentéssel, miszerint a portálon nincs demokrácia. Gyenge politikai képzettségemmel úgy tudom, hazánkban, a sereg kivételével mindenhol az van! No, meg a szólásszabadság. Ez még a hadseregben is megvan, csak olyan halkan kell súgni, hogy az elöljáró ne hallja:))
Más téma, hogy intelligens emberek ezzel kellő megfontoltsággal élnek, és nem visszaélnek! (Ezt most általánosságban írom, nemcsak a blog szerzőjére vonatkoztatva.)
Vélemény nyilvánításra tudtom szerint mindenkinek joga van. Más kérdés, hogy senki számára nem kötelező a „véleményt” meghallgatni,vagy arra reagálni.
Tudjátok, azért elképesztő vagy humoros(?), hogy sok érdekes, szépen megírt blog alatt sűrűn előfordul, hogy alig akad hozzászóló, itt meg máris több tucat hsz. van, és szerintem a „későn ébredők” még folytatják majd.
Ám nem az említett blogot akartam boncolgatni, értékelni, de bármilyen uncsi is, magamról szeretnék néhány szót írni.
Lassan 6 éve regisztráltam a Fullon. Akkoriban a portál arculata, hangulata, milyensége teljesen más volt. A változás akkor kezdődött, mikor Anna lett a tulaj. Puszta irodalmi portál helyett „az irodalmat szerető barátok közösségévé” váltunk. Egy nagyon jó kis csapat, és én örülök, hogy tagja lehetek.
Viszont... A legjobb barátok is néha vitatkoznak, sőt veszekednek. (Saját tapasztalatom ez,hiszen nem egyszer álltam én is a szőnyeg szélén:))
Ilyenkor észérvekkel meggyőzhető az ember, főleg itt a portálunkon, ahol (magamról most nem beszélek:)), de a nagy többségnél műveltebb, olvasottságuknál fogva tanultabb tagok vannak, mint teszem azt a … (Nem teszem, mert bántó lenne!:)))
Annak idején - szinte egyedüliként – én Neo kizárása ellen szavaztam. (Hi-hi: nincs demokrácia, mégis szavaztunk???:)))
Megközelítően sem azért, mintha Csiteszt idézve „plátói szerelem” dúlna közöttünk. Ehhez sajna túl öreg vagyok, és ez idővel csak tovább fokozódik:)))
Egyszerűen nem vagyok híve a drasztikus kizárásoknak, nyilvános kivégzéseknek. Főleg, mert nem Neo irodalmi, vagy politikai, közéleti hozzáállásával volt gond, hanem mert sértegette Annát, és nem ismerte el érdemeit.
Büntetést érdemel? Szerintem nem!!! Nosza, bízzuk rá, hogy szervezzen meg egy-két talit, kis ideig vezesse, felügyelje a portált úgy mint Anna, aki bármilyen privire, kérésre azonnal reagál, segít...
Rövid időn belül visszaadná posztját, és gyártaná a blogokat a FULL vezetőinek dicsőítéséről. Feltéve, ha nem olyan fáradt mindettől, hogy írni sincs ereje:)))
No, de még komolyabbra fordítva a komoly szót, véleményem, hogy haladás, fejlődés csak akkor van, ha ellendrukkerek, lázadók is akadnak...
Legfeljebb stílusuk csiszolását kérhetnénk tőle.
Hát, kedves(?), ismeretlen(?) blogíró! Máris küldök neked reszelőt, smirglit, CSISZOLJ, és hatalmas tudásanyagoddal alkoss szépeket!
Ha személyeskedni, sértegetni van kedved, én állok rendelkezésedre, részben mert hozzá szoktattak évtizedeken át, részben mert elég vastag bőr van képemen, no, meg egyre sűrűsödő, mélyülő ráncaimnak sem árt egy kis reszelés:)))
Üdv: Nefi






Utoljára változtatva 01-09-2010 @ 08:18 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 01-09-2010 @ 08:20 am)

Comment: Igen Nefi, mert az emberek szeretik a balhét (cirkuszt). Természetes, emberi viselkedés!Ismered a mondást: "Panem et circenses!" Nos kenyeret ez az oldal nem tud nyújtani, viszont cirkuszból csurran-cseppen... Nem történik semmi különös, csak annyi amennyi nagyobb világunkban is. A kicsi része az egésznek, az egészben benne van a kicsi. Az, aki valamelyest is követi környezetünk eseményeit (elég csak országhatárainkon belül maradnunk!) megfigyelheti, hogy egy szaftos balhé (avagy egy bulvárkiadvány) mekkora publicitást kap. A szépirodalmi műveket pedig lassan ingyen sem viszi senki. Ez jellemző itt nálunk is. Amikor "balhé" látszik kerekedni, nagy a nyüzsi, és valóban (ahogy meg is jegyzed) vannak olyan írásművek, melyek alá igen kevés hsz kerül. Nem történik semmi különös, hidd el! A heves érzelmek segíthetnek kis emberi magán (szoc) gondjainkról elterelni a figyelmet. Ez nem baj, tény. Az eseményeket pedig mindenki saját jelleme (emberi beállitottsága) szerint értékeli. A Te soraid is lehetnek gondolatébresztőek (bátorítás, hogy tessék több hsz-t írni versek, "sima" blogok alá) Közben hiszem, hogy van olyan, aki az ellentáborhoz sorolja:-) De hiszen ezt már Te is tapasztaltad...:-)) Jó, hogy ideírtál! Szép napot!


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 01-09-2010 @ 08:56 am)

Comment: Kedves János! Számtalanszor megfogadtam, hogy csak pocsék verseimmel ostromlom a Full tagjait, de blogot nem írok, mert abból sosem sül ki jó:)) Viszont imádott édesapám arra nevelt, hogy mindig mondjam ki véleményem, márcsak azért is, hogy rám lehessen szólni, milyen fals nézeteket vallok:)) Köszönöm, hogy olvastál, és hozzászóltál, hiszen válaszodban sok megszívlelendő igazság van.


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-09-2010 @ 08:59 am)

Comment: Kedves Nefi! Igazad van! A haladás előrevivője a motoron túl, az ellensúly, vagy a vita, vagy bárhogy nevezhetjük. De, szerintem más, amikor két, vagy akár több fél vitázik egymással egy bizonypos kérdésben, és más, amikor valaki provokál egy, vagy több embert, és ezzel akar feszültséget gerjeszteni a csoportban. És mindezt egy akár valós probléma kapcsán. A célja nem a probléma megoldása, hanem a feszültség gerjesztése. Magyarán mondva a fekália kavarása. Neo kizárása kapcsán nem emlékszem szavazásra, veled ellentétben. Aki hozzászólt, az elmondta, hogy egyetért a kizárással. Talán Te voltál az egyetlen, aki nem értett vele egyet. A szíved joga. Azt hiszem abban egyetértünk, hogy te sem látod hülyeségnek elképzeléásemet, hogy Neo azonos lehet Legesleggel, meg volt más nickje is itt a portálon. Engem nem az zavar, hogy más a véleménye, mint a szinte egységes többségé, hanem az, hogy a jól megfogalmazott szavak mögött, nem az igazi vita iránti késztetés, hanem, mint az előbb leírtam, a többség elleni provokáció a célja. És folytatólagosan, ahogy mondják bűnűgyi krónikábkan. És azokkal értek egyet, akik azt írták a Legeslegg blogjához,, hogy nem lenne haszontalan felekresnie egy szakmabéli orvost, aki tudna neki segíteni. puszi Józsi


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 01-09-2010 @ 06:40 pm)

Comment: Csiteszem! Ügyvédekkel, jogászokkal, és bírókkal nem vitatkozom, csakis az Algopyrin szénláncáról, vagy a TV2-117A típusú hajtómű működési elvéről:)) Ráadásul nem is vagyok teljes mértékben kompetens az egész ügy megítélésben, hiszen jóval később kapcsolódtam be ebbe a témába, és sok előzményt nem ismerek, ismerhetek. Ami viszont tény, és ellentmond hszd-nek, hogy volt-e szavazás Neo kizárásáról. Idézem: "Hozzászóló: Captnemo (Ideje: 11-23-2009 @ 09:13 pm) Comment: naiva: Köszönöm. Én is így gondolom. Eddig, ha jól számolom 2:2 az ellene - mellette arány:)" Ha Captnemo "zárjuk ki Neot" blogjában ez nem focimecss közvetítés közben hangzott el, én szavazásnak tilulnám. Fent említett idézet cáfolja azt is, hogy Neo kizárását csakis én elleneztem, hiszen ennél a meccs állásnál az én hsz-m még nem jelent meg, no, meg elég sokan nem nyilvánítottak véleményt. Csiteszem! Újfent elismétlem neked is, és mindenkinek, hogy nagyon szeretem a Fullt, sok-sok igaz barátom van itt, mélyen csodálok több alkotót, tisztelem tagságunkat, és nem utolsó sorban lelkesen olvasom a csodás műveket, amik itt születnek. Kár ennyi szépet és jót elrontani személyeskedésekkel, műbalhékkal. A magam részéről lezárom, temetem ezt a témát, és szeretném, kívánom, hogy portálunk maradjon az irodalom, játékok, és kedves időtöltések honlapja. Úgy, ahogy Anna megálmodta, és vezetőinkkel közösen szeretné megalkotni! Pussz: Nefi


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-10-2010 @ 02:26 pm)

Comment: Úgy legyen! puszi Józsi


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-10-2010 @ 10:34 pm)

Comment: azért legyünk egy kicsit optimisták: tegyük fel, hogy nemcsak a balhé hozta össze a népet, hanem valamiféle közösségi szellem... hogy tényleg arról is szó volt, hogy kiállt a csapat valaki mellett, valamiért... persze, annyira nem kell túlbecsülni a dolgot, mert attól, hogy sokan csinálnak valamit, még nem biztos, hogy jól csinálják.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds