[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 143
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 143


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Bkv és szúnyogok...
Ideje:: 01-16-2010 @ 04:56 pm

A naptár szerint tél van. Idebent mégis apró lények hada zümmög és teszi lehetetlenné a létezést. Igen: ZÜMMÖG! És repül, tekintet nélkül: teába, majonézbe, szembe, szájba, fülbe... Ha valaki szippantott már be orron át szúnyogot, az tudja... Háború van. De az ellenség kiirthatatlan. Nincs az a vegyszer, sem természetes ellenség (a katica sírva menekülne, ha próbálnám rávenni, hogy egye meg szépen a lárvákat), hát marad a biofegyver a: kéz. Tudományos magyarázat? Nemá. Valszínűleg a virágfölddel hoztuk haza a tojásokat, és a melegben kikeltek. Mivel nem rendes szúnyogok, CSAK gyász-szúnyogok, így nem csípnek ugyan, de a hangjuk, és a bosszantásuk éppoly kellemetlen. Ha valaki esetleg tudna valami jó kis tippet, ami eltünteti őket, nagyon hálásak lennénk! Nem, a ráolvasás nem segít, már próbáltuk. Azon kívül, hogy aki éppen nem varázsolt, az hülyére röhögte magát a próbálkozó másikon, semmi nem történt...

A bkv- val már nem ilyen egyszerű a helyzet. A méreg oka a tízezres bérlet. Ami szerintük egy kétoldalú szerződés. Mi vállaljuk, hogy megvesszük, és ők vállalják, hogy szolgáltatást biztosítanak ezért cserébe. Mert nekünk is vannak jogaink! Jajj, nem akarok negatív lenni. De ezt a cirkuszt, ami öt napja megy... Egyikünknek lejárt ezidő alatt a bérlete. Nem újítottuk meg. És kétlem, hogy meg fogjuk... hacsak nagyon nem muszáj. Megoldás? Hát, ki tudnánk egyezni abban, hogy a sztrájk napjainak számával kitolják a bérletek érvényességét.
Áh, inkább egy rakás szúnyog... Nem tudom melyik kártékonyabb... :-(



Utoljára változtatva 01-16-2010 @ 06:40 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 01-16-2010 @ 06:59 pm)

Comment: Érdekes kérdést vetettél fel..és akkor mi van...ők sztrájkolnak, de hogy minek azt nem tudják csak, hogy jó politikai hecc...semmit nem oldanak meg vele, hanem a veszteséget növelik tovább... Wikipédia :a szúnyog pedig egy olyan repülő gézengúz akit a papa mama kézzel zúz..javallat a szúnyogok ellen...az eltüntetni kívánt egyedet felváltva csalogatni hol a hím hol a nőstény szúnyog zümmögésének utánzásával...a nászt utánzó zümmögés letölthető a Hajnali Kúrír zenei archivumából... letöltési kód : " ahogy én zümmögök nem zümmög úgy senki" Bogaras Béla


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 01-17-2010 @ 10:36 am)

Comment: Szúnyog januárban... Azt hittem hallucinálok valamelyik nap: én is láttam egyet! De ez egyedül volt, nem zümmögött, és olyan kis satnya volt... Lehet ő terjeszti a H1N1-et??? (Vicc akart lenni... haha..:) A BKV, a MÁV, egyáltalán az egész tömegközlekedés: egyre drágábbak és egyre kevésbé vagyunk megelégedve a szolgáltatásokkal. De mit lehet tenni, ha rájuk vagyunk utalva??? Sztrájkoljunk??? ÁÁ, már semmi nem úgy működik ebben a világban, ahogy kellene.


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 01-17-2010 @ 11:44 am)

Comment: Javaslataim: 1.) Szrájkolni a szúnyogok ellen! 2.) Agyoncsapni EZEKET a BKV-s vezetőket! Eleonóra már jó helyen van! Mehetne a többi is! ((Zoli


Hozzászóló: Lara_Norbi
(Ideje: 01-17-2010 @ 06:34 pm)

Comment: Matyibá! :-)))))))))))))) Ma már a bérletesek is tüntettek - ill . sétáltak a busz-sávban A-ból B-be... kár, hogy nem tudtunk róla, mert szívesen elmentünk volna mi is! A szúnyogok meg, talán mind nagyothallók, mert hiába próbáltuk a zümmögést! :-( Pedig próbáltuk! Tényleg!


Hozzászóló: Lara_Norbi
(Ideje: 01-17-2010 @ 06:37 pm)

Comment: Szia Zsuzsi! Nagyon örülünk, hogy velünk vagy te is itten! :-) A gyásszúnyog ilyen aprócska izé, de a hangja teljesen olyan, mint a rendes nagy szúnyogé. Meg úgy is néz ki. Csak apró. A növényeinket zaklatják. És, hogy mi is sztrájkoljuk? Hát, lehet, hallotad, de tényleg mentek a bérletesek ma egy kört a városban... :-))))) Te szervezted? Vagy valaki olvasta a hsz-edet???


Hozzászóló: Lara_Norbi
(Ideje: 01-17-2010 @ 06:38 pm)

Comment: Kedves Zoli! :-))))))))))))))))) Minden javaslatod elfogadva! :-)))))))))))))))) Köszönjük az olvasást!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-19-2010 @ 09:22 pm)

Comment: Szúnyog ellen a különböző vérmérsékletű táncokat javaslom, amelyben a csapkodást eredeti motívumokkal lehet ötvözni... BKV? Nos én szívesen felvállalnék egy olyan kampányt, hogy egyszerre senki ne vegye meg a bérletét, a buszon és villamoson senki ne használjon jegyet. Ha ők zsarolhatnak, az utas miért ne tehetné meg? :(((( Örülök, hogy blogoltok...:))))


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 01-20-2010 @ 03:03 pm)

Comment: A szúnyoglárvát leginkább a halak eszik, ezt mint egykor gyakorló akvarista tudom, de itt ugye nem vizes közegről van szó. A kifejlett szúnyog pedig a fecskék csemegéje, de rájuk még jó darabig várni kell, ráadásul egy fecske nem is csinál nyarat.... A BKV még húzósabb, szerintem amíg ott rend lesz, nem egy, de több nyarat is ki kell várni. Őszintén sajnálom a pestieket, néha a debreceni közlekedésen is van mit szidni, de ehhez képest paradicsomi állapotok közt élünk.


Hozzászóló: Lara_Norbi
(Ideje: 01-21-2010 @ 06:51 pm)

Comment: Szia Anna! A csapkodós táncon már kísérletezgetünk, és tényleg, mintha valamivel kevesebben lennének! :-)))))) A Bkv-s javaslatodat mi elfogadtuk, megszavaztuk, és törvény elé terjesztettük. :-))))


Hozzászóló: Lara_Norbi
(Ideje: 01-21-2010 @ 06:55 pm)

Comment: Kedves Emericus! Norbin már gyakoroljuk a zsugorítást, ő ugyanis halak :-))) és, bár a közeg valóban nem vizes, egy aprócska ásóval, és pár hét éheztetéssel talán ráfanyalodik a lárvákra. :-)))) Debrecen szép lehet... bár még sosem jártuk ott... Talán egyszer... Köszönjük a hsz-t!


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 01-21-2010 @ 08:15 pm)

Comment: Sajnos a kis repülő állatok ilyenek, és persze sose vagy csak sokára fogynak el. Annak mindenesetre örülök, h nem kell mostanság BKV-znem.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds