[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 251
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 252

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Affene!
-: veva
Ideje:: 02-18-2010 @ 03:36 pm


A címben látható felkiáltás leginkább magamnak szól, mert nem bírtam ki.
Pedig nagyon akartam!
...nem megszólalni, nem belefolyni, senkit nem lehordani, de senkit nem is dicsérni, vagyis szerettem volna kimaradni ebből az egészből, de nem tehetem.
Sokkal többet ártok magamnak, ha csak rágódom rajta, hogy valaki - aki szerintem nem is ismer - már megint olyan, mintha megszólított volna, előtte meg olyan valaki is, aki pedig talán ismer is.
A vérnyomásom már kívülre költözött.

Ezzel a kis irománnyal leginkább a belül gyűlő gőzt szeretném kiereszteni.

Nem tudom, kik vannak azon a "másik" oldalon (IS), azaz van akiről, de talán több (haha!) megszólalóról is van sejtésem, néhány elejtett szó, és más egyéb utolérhető gondolatiság okán. Ennek kivesézését meghagyom a lelkes nyomozóbrigádnak (főleg, mert nemsokára megint "bevonulok"), mert én tényleg nem akarok harcolni már senki más igazáért sem, de a sajátomért sem különösebben, mert ha nem hiszik el (akár többen is), hogy őszinte vagyok, attól én még tudom, hogy DE!

Elgondolkodtam azon is, hogyha mindez két évvel ezelőtt (amikor eltűntem innen kb. másfél évre - viszont megpróbáltam csendes módon távozni) történik, vajon hogy viszonyultam volna a kibeszélős oldalhoz (tényleg olyan Mónikás ez - de azt sem szoktam nézni, mit tegyek, ha nem érdekel!)? Nem hiszem, hogy beálltam volna közéjük, mert az, nekem nem elég egyenes.

Meg azóta elég sok minden történt velem, s megpróbálom távol tartani magam a túlságosan mély beleéléstől, hogy a net majdnem olyan, mint a valóságos élet, s nem engedem a virtuális világot fölébe kerekedni az igazinak.
Nem éri meg.
Főleg az egészségemnek nem.
Meg a lelkemnek sem.
Viszont az majdnem ugyanaz.

Azt azért még ideírom, hogy tegnapelőtt - némi csalogatás útján - jutottam el ama "másik" oldalra, ahol aztán oldalt fel is fedeztem a saját linkjeim (blog, honlap) mellett még jó néhány itteni - valamikor már bármelyik vezetéssel szembeszegülő - tag (általában) honlapjának elérhetőségét (pl. Ágiét is).
Mint valami bástyák. Hm!
Mindeközben mindenféle kitalált, s időnként fullos névre hasonlító nevekkel felszerelkezett akárhány titok-emberke nyüzsgött ott.
Nem szeretek bástya lenni, főleg olyan esetben nem, ha nem tudom, hogy az vagyok, s ráadásul olyan emberek miatt, akikről azt sem tudom, kicsodák, csak azt, hogy e hazug módon akarnak valamit elérni.
Utálom a hazugságot!

Namost!
Aki akarja, elhiszi amit itt leírtam, aki meg nem, úgyis jó!
A barátaim ismernek - ez a fontos!
...a többi meg? Rigófütty!



Utoljára változtatva 02-18-2010 @ 04:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-18-2010 @ 03:48 pm)

Comment: jaj, ezt magammal viszem: "ha nem hiszik el (akár többen is), hogy őszinte vagyok, attól én még tudom, hogy DE!" rigófütty:) (ja, meg a címe! az egészen zseniális:) )


Hozzászóló: Si
(Ideje: 02-18-2010 @ 04:05 pm)

Comment: Kedves Veva! Semmit ne végy a szívedre! Nem csak te jártál úgy, hogy bástyának akartak használni. Tudtomon kívül felrakták a fotómat, az adataimat, hogy úgy nézzen ki mintha oda tartoznék. A weblapom címét is kiírták, de nem linkelték be, amiből látszik, hogy kirakatnak kellett. Ezt meglátva tovább nem is nézelődtem, mert én se hagyom tönkretenni az idegeimet, mások alattomos munkája miatt.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-18-2010 @ 04:26 pm)

Comment: Kedves Veva, és Klárika... Remélem elég ha ideírom, hogy mind áldozatai lettünk egy beteges megalomániának. Azt gondolom az itt feltett anyagból, senki linkje és neve nem látszik, mert tudtam, hogy ennek semmi köze az ottani tartalomhoz. Ne legyen bennetek kétség, bennem sincs... Ölellek: Anna :)))


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-18-2010 @ 06:33 pm)

Comment: A legfőbb ítélő bíró a lelkiismeret. Talán azoknak is megmaradt valamennyi, akik ebbe a helyzetbe sodortak bennünket. Egyszer mindennel elszámolunk valahol - én hiszem. Egyébként bennem is megfordult, hogy az ott található linkek szándékkal voltak becélozva. A gyanúkeltés, az összeugratás... - biztosan jó móka lehetett... Miféle emberek élnek közöttünk?! Hiszem, hogy ha túljutunk ezen a katarzison, megerősödünk és előbb utóbb az igazi értékek felé tudunk figyelni. Mert semmi más nem érdemli meg a tartós figyelmet, csak az őszinte, egyenes jellem. Szeretettel olvastalak!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-18-2010 @ 11:16 pm)

Comment: Köszönöm a visszajelzéseket Ági, Klári, Anna és Kati! Különböző okokból mind a négynek nagy jelentősége van a szememben!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds