[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 252


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

hét év-értékelő nagymonológ
Ideje:: 02-18-2010 @ 09:31 pm

Az eleje önvallomás, a vége útkeresés, közötte meg egy kis fullextra.

A fullextra története életem része lett. Az első fele jobban, mint ez a mostani. Mint gyakorló családapa, jó hat éve itt leltem meg független lelki békémet, alkotómunkámhoz a megfelelő keretet, talajt, és az elismerést. Korábban is írogattam, de korántsem olyan összeszedetten és tudatosan, mint úgy 2003 őszétől kezdve. Már nem titok, hogy menekültem egy egyre zavarossabbá váló házasságból, hátrahagyva kis gyermekeimet, kiszolgáltatva egy beteg embernek.

Sokszor úgy gondolok vissza, hogy akkor kisiklott az életem, egy légüres térbe kerültem, ahonnan sokfelé kínálkozott kiút. Összevissza, értelmetlen lépéseket tettem, felhalmoztam a párkapcsolataimat, mintha szerettem volna bebizonyítani, hogy igenis képes vagyok szeretetet adni bárkinek. Abnormális bohózat lett belőle. Amellett azonban rátaláltam a művészi kifejezés közösség és szerelem ihlette eszközeire és úgy éreztem, kinyílok, mint a virág. Innen választottam végül párt is, mai napig együtt vagyunk.

Az évek múlásával csendben csillapodott alkotókedvem és ihletem egyre ritkábban tért vissza, ám nem hagytam fel az írással, csak legfeljebb már csendesen várok a kiemelt pillanatokra. Későbbiekben sajnos inkább botrányaimról híresültem el, aminek nem örültem annyira, mivel visszahúzódó, konfliktuskerülő típus vagyok. Ezeknek gyakran egy-egy adminnal való összetűzésem volt az oka. No meg igazságérzetemé, mely olykor úgy éreztem, csorbát szenvedett. Sosem öncélúan történtek, a balhé kedvéért.

Az internet használata, mint egy varázspálca, felszabadított bennem, és talán sokunkban valamit. Egy olyan gátlást, mely addig nem engedte, hogy véleményünket, mely csöndben formálódik belül, közzé is tegyük. Leomlott egy fontos gát, az időbeni visszatartás gátja, hogy közvetlenül és azonnal, gyakran elhamarkodottan és átgondolatlanul tudjunk információt cserélni. Sok fölösleges vitát és megnyilvánulást betudok ennek, habár jól élve ezzel igen megkönnyíti a röppenő gondolat, az ihlet adta érzés megörökítését. Sajnos összességében úgy érzem, hogy az internet és más on-line eszközök használata a készségfejlődést nem segíti annyira, mint a levélírás, ahol kevésbé van mód utólagos javításra, mert a fogalmazott szövegnek a fejben kell először összeállnia. Hasonló tapasztalat a TV, házimozik, és videók elterjedése, mely az audiovizuális ingert a feldolgozható ingerküszöbnél gyorsabban adja át és nem hagy elég teret a fantázia működéséhez, mint pl. egy gyermekeknek elmondott esti mese közben, amikor hang és metakommunikatív jelek alapján képzelőerőt igényel a mese feldolgozása.

Lehet a mostani esetnek is egy ilyen tanulságvonulata, kevésbé legyünk gyorsak a szólásra, és reakciónk minél kevésbé legyen érzelmi. Igazából nem ismerjük egymást, családtagnak, alkotóköri barátnak mondjuk térben és időben messze levő embertársunkat, mert ugyanazt az internetes weblapot használjuk, mert időnként fizikailag is találkozunk. Sokan közületek minőségileg mélyebb kapcsolati szintre eljutottatok, valós érzelmi szálak, már közösen megélt élmények fűznek egymáshoz, eredményesebben tudtok szolgálni egy ilyen ügyet, mely azonban nem maradhat csupán egy zárt közösség ügye. A portálépülés kezdeti szakaszában sok új tag érkezett, nem alakulhatott ki ez a ma jellemző belterjes állapot, persze volt 6-8 admin, aki korábbról ismerte egymást, és laza szövetségük garantálta a deviáns magatartások kizárását. Úgy vélem, olyan az egészséges portáligazgatás, amikor szinte észrevétlen marad, és beavatkozása a dolgok menetébe csak a legvégső és legszükségesebb esetben terjed ki. Ma éppen ellenkezőleg: az adminisztráció és a vezetés irányító égisze alatt, nyílt színen zajlanak a fontosabb események. Az új tagokban talán visszatetszést kelthet ez a fajta dominancia. Ami főbb gond, hogy az aktív tagság növekedése lelassult. Az érdeklődés fenntartására, újabb tagok becsalogatására több mód kínálkozik: érdekes vitatémák feldobása, új portálfunkciók bevonása, netán egy jelentős arculatváltás és némi reklámtevékenység, további, nagyközönség számára is megközelíthető kihelyezett fulltalálkozó-helyszínek, és tovább: a média bevonása..stb. Kérdés, hogy inkább ilyen családias-állandó létszámú, vagy folyton frissülő, növekvő lélekszámú, átöblített hely kíván lenni a portál?

Visszatérve saját történetfonalamhoz, végül megtörtént a váltás, és korábbi ismerőseim jelentős része távozott innen. A kivezető utat kerestem, hogy ne váljon értelmetlenné eddigi részvételem. Lehetőséget kaptam másutt, hogy önálló kiskirályságot kormányozhassak másokkal, nem túlzottan éltem vele. Beszélgetős kuckóként viszont jól működik. Magam részéről régóta tervezek egy olyan, irodalmi-képzőművészeti klubok általi közös megjelenést a lakosság előtt, melyen több tulajdonos, egyesület, társaság vesz részt. E célra létrehoztunk és működtetünk is egy egyesületet, mely pályázik folyamatosan. Tehát a kultúra ügyét nem szabad elásnunk. Ilyen módon buzdítanálak benneteket is további gyümölcsös munkára és hogy ne vegyék el kedveteket a kritikai észrevételek, a sárdobálást pedig ne hagyjuk!

További szép estét, napot!



Utoljára változtatva 01-12-2011 @ 09:37 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-18-2010 @ 11:58 pm)

Comment: Feladtad a leckét Zsoloo, nem a kitárulkozó írással, hanem a befejezéssel. "lépjünk túl rajta, felfedezve, hogy a célja nem feltétlen azonos az eszközeivel!"...Feltételezem, ez ismét arra próbál engem ráébreszteni, hogy a rám öntött szennyből, kötelességem lenne felismerni a fene nagy jóindulatot, a szándékot, hogy jobb legyen akár az egész világ... Nos, én nem hinném, hogy nem számít az eszköz, mert tudod ha a tanár pálcával tanítja az egyszeregyet a diáknak, az mindig utálni fogja a matematikát. Tehát ez az otrombaságnak csak enyhítve nevezhető förmedvény, nem igazán képes bennem értelmes gondolatokat fialni. És még azt is elárulom, hogy miért. Mert arról még Te sem írtál egyszer sem, hogy mit is kívánsz itt tenni azért, hogy jobb legyen... Arról sem írtál semmit eddig, hogy mi az ami elviselhetetlenül gátol itt bárkit a megnyilvánulásban? Írd már ide kérlek, mennyi művedet töröltem, vagy mennyi hozzászólásodat? De azt is szívesen olvasnám, hogy milyen fórumokat indítottál azért, hogy a tudásod át add másnak? Hány verset olvastál el itt, akár az újaktól, és írtál hozzá észevételt, jobbító szándékkal? Vagy úgy gondolod ezt is nekem kellene tennem? És még mit? Természetesen nem bántásnak szántam a véleményem, csak én is jobbító szándékkal írtam, mert nem értem, miért tőlem várod a megváltást...


Hozzászóló: Cupi
(Ideje: 02-19-2010 @ 12:54 am)

Comment: Vivtunk mi már pár meccset, remélem zsoló, hogy ezt nem veszed annak. :) Tudod zsolt, hogy minden relatív. Te úgy gondolod, hogy egy platform azé aki használja- Aki pedig azt létrehozta, karbantartja, működési feltételeit biztosítja az egyrészt örüljön annak, hogy te használod, továbbá a munkája merüljön ki abba, hogy a használók igényei szerint működtet, fejleszt, akár a platformot, akár a profilt adó jelleget. Meg ne haragudj érte de gondolj csak bele abba, vajon miért is születik meg egy ilyen portál például mint a full? Nincs szándék, igény, vágy, terv meg ilyesmi amikor is megszületik, elindul? Gondolod, hogy a fejlesztőnek, vagy jelen esetben most mondjuk a tulajának nincs vele rövid, közép, és hosszú távú terve is amit szeretne vele elérni? Én nem hiszem. Mert hogy tudom. Van mindegyik. Ez persze nem jelenti azt, hogy egy tulaj nem figyel és nem reagál ha valami olyan történik ami azokkal ellentétes. Ami persze annyit is jelent, hogy a működtető ha jól akarja végezni önként vállalt dolgát akkor igen is figyel, és ha kell fejleszt, és dolgozik, hogy még jobb, még optimálisabb legyen. De nagyon fontos, hogy tudjátok, a tulaj nem egy tagra, s nem kettőre figyel. Nem tagok, hanem folyamatot azok amelyek egy ilyen platform sorsát megszabják. Ez még akkor is így van, így kell lennie ha te ezt nem tudod. S ha nem így lenne ma már nem lenne full. Még nem írtam le soha sehol, de nem véletlenül adtam el. Ha nem adtam volna el, bezártam volna pár hónapon belül. Már talán nem is emlékeztek arra a pár hónapra amikor is átjöttünk hu-ra. Nekem rémálom volt annyi volt a balhé. S azt azért mindenki látta, hogy én napi 10-14 órát itt voltam, s dolgoztam rajta pár évig. De akkor elegem lett. Szóltam pár netes havernak, hogy eladó a full. Úgy kompletten ahogy van. De vevő csak olyan volt akinek a tagság nem kellett!!!!! ... Nehogy azt hidd tehát, hogy az a réteg aki írogat a neten, bárkinek is kellene aki pénzt is áldozik a netre, s nem csak kedvét leli benne. A domaint vitték volna mint cukrot. Anna mentette meg a bezárástól. Amikor megtudta, azonnal felajánlotta, hogy inkább ő veszi meg mintsem megszűnjön. Mert megszűnt volna! - Én már csak tudom. Hát így adott pénzt Anna azért, hogy nektek megmaradjon ez hely. A full azóta is megy azon az úton amit én anno céljának meghatároztam. És ez a lényeg szerintem. Nagy nagy köszönet érte Annának. Ez jár neki, és nem burkolt vagy nyílt felelőségre vonás azért, mert a szabadidejét, energiája jelentős részét, és persze a fenntartásra (nem olyan kevés mint gondolnátok) összeget rááldozza hónapról hónapra. bocsika ha hosszú lett. ;)


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 02-19-2010 @ 01:00 am)

Comment: Kedves Anna! Akkor talán húzzuk ki ezt az utolsó mondatrészt. Sőt, meg is tettem. Én már nem akarok senkit sem ráébreszteni, úgy éjfél körül eldöntöttem, hogy innen nem érdekel. Amúgy is, ha visszaemlékszem, csupán az idézett szöveg feletti elgondolkodásra kértelek fel, mielőtt a stílus miatt esetleg automatikusan figyelmen kívül maradna belőle valami. Foglaltam állást? Melléáltam, hogy igenis tegyél úgy? Vagy ismerj el belőle bármit is? Nem. Azt teszel, amit jónak látsz. Mi is a probléma akkor? Szinte mindenki melletted áll, a támogatottságod közel 100%. A visszatérő áruló pedig garantáltan el lesz szigetelve bármilyen körtől, aki meg kettős játékot játszik még, úgyis megbukik egyszer. Ha meg nem, mit számít? A műveim közül azt hiszem nem történt törlés, de a hsz-ekből jó néhányat sikerült (nem vitatom a jogosságukat) És versekből is elolvastam jó párat, melyekhez szintén fűztem jó pár észrevételt, nyilván nem azért, hogy kötözködjek, hanem a véleményemet írtam oda. Ezen kívül igen, indítottam fórumokat is, talán nem ma, de megtalálod őket, ahol a verselési tudásomat igyekeztem bemutatni- ezáltal átadni- konkrét versek megírásán keresztül, úgyhogy mindezeket nem kell megtenned helyettem. Ha mindez nem elég, épp elégszer írtam, hogy mit lehetne tenni, legutoljára ebben a blogban, melyhez hozzá is szóltál. Megváltást? Az nélküled is megtörtént már. Felnőtt létedre mégis elég naív vagy, ha azt gondolod, hogy elég kimondani: legyen békesség és szeretet. De ezért nem bántanálak, mivel szeretem a naív embereket. Sőt tisztellek azért, amit a portáligazgatásért tettél, mind ráfordított idődben, mind anyagilag. Attila, már Annáé megvolt, de mindjárt neked is megy válasz!


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 02-19-2010 @ 01:17 am)

Comment: Vívtunk, bizony, le is tettem már a kesztyűt, nincsen értelme tovább. Többnyire egyetértek az üzemeltetői szituációval. A mecénásság, gondolom a kultúra iránti elkötelezettségből fakad, nem a személyek iránti jóindulatból, vagy legalábbis is-is. Hálásnak kellene lennünk? Azért lássuk be, volt is, van is tartalomszolgáltató, ahol szükség esetén le lehet telepedni, fórumozni és közösségi életet élni, ez nem von le ennek a domainnak a jelentőségéből és nem kisebbíti Anna, valamint a Te hozzáállásod elismerését. De tudjuk mindketten, hogy az üres domain, a keret, aktív tartalom nélkül halott. Sokan itt szintén rááldozták az idejüket arra, hogy ne egy idétlen keret villogjon csak naphosszat, emelve természetesen az üzemeltető presztizsét is, értékén tartva, vagy növelve a befektetését. Ma vajon mi az árfolyama a fullnak így?


Hozzászóló: Cupi
(Ideje: 02-19-2010 @ 01:28 am)

Comment: Zsoló, A full árfolyamát 2 tényező határozza meg. Az egyik a domainnév relatív értéke. Ez lehet bármennyi is SZÓ SZERINT! A másik értékmaghatározó tényező a felhasználók száma és az ezzel kapcsolatos reklámfelületek értékesíthatősége. Ismerve a full potenciálját, és jelen piaci lehetőségeket, ez utóbbi akárhány nulla is lehet, ha az első szám is nulla. Minden más esetleges pozitív hozadékhoz olyan plusz erőforrást kell felhasználni ami maga is pénzbe kerül, tehát az azzal kapcsolatos gazdasági potenciál nem (kizárólag) a portál értéke. Mondjuk nekem voltak ilyen terveim, (könykiadás, országos terjesztői hálózattal, saját újsággal, stb.) de ezek megvalósítását fokozatosan kiölte belőlem a tagi problémák gerjesztette balhék, sértődések, és veszekedések sora.


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 02-19-2010 @ 01:39 am)

Comment: Akkor úgy tűnik, veszteséget termelünk folyamatosan? A kultúra fenntartása állami feladat. Be lehetne vinni egy nonprofit cégbe és rákérni pályázati pénzt működési támogatásra, hogy legalább részleges költségmegosztás legyen. Mi is ilyenben gondolkodunk. Remélem hamarosan lesz belőle valami. Addig is minden tiszteletem. (Bár nem szeretem, amikor a tisztelet a kritika hallgatását hivatott fedezni.)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-19-2010 @ 08:42 am)

Comment: Kedves Zsoloo! Látod Te lehetsz érzékeny, és megsértődhetsz, már csak választól is ami esetleg feléd fogalmazott meg kritikát. Közel sem bántó hangnemben. Te mondhatod, hogy innen nem érdekel semmi, és elvonulhatsz sebeket gyógyítani...Talán belátod, hogy itt egyedül én vagyok az, aki ezt nem mondhatja. Nem azzal van a gondom Zsoloo, hogy leírod hatalmas körmondatokkal, a szerinted helyes utat, ami valójában kihámozhatatlan, és úgy értelmezem ahogy akarom, és más is úgy értelmezheti ahogy akarja. Ezek a kinyilatkoztatások, mindig valamilyen olyan apropóhoz kapcsolódnak nálad, ami távolról sem a jobbítást szolgálja, hanem egyszerűen agresszív kirohanás, hazugság, mert a leírtak itt nem történnek meg. Azt írod nyitottál topikot, azt írod hozzászólsz az újakhoz...Mikor Zsoloo? 2007 óta vagyok a tulajdonos, azóta összesen 99 db hszt írtál három év alatt, és ebben benne vannak a kapott hsz-ekre adott válaszaid is. Topikot amelyet azóta nyitottál volna, egyetlen egyet sem találtam, és olyat sem amelyben, az általad említettek történnének, ahol magadköré gyűjtötted volna az embereket, hogy tessék, ezt próbáljuk meg. Mindig csak kioktatsz, most még naív is lettem (elárulom neked, hogy csak az érzelmi életemben vagyok az), más területen alaposan a kétlábomon állok a földön, és képes vagyok átlátni helyzeteket, dolgokat. Az, hogy időnként egy-egy alkotó kiég, és úgyérzi elege van a publikálásból, mindig azzal jár, hogy megharagszik a világra és visszavonul, amíg a Múzsa újra rá nem talál. No de ezért talán nem engem kellene felelősségre vonni. Jönnek sokan újak, próbálkoznak is, és én úgy gondolom a tisztességes az, ha hagyjuk őket próbálkozni. Számomra a segítség nem az, hogy jó nagy általánosságban, ködbe burkoltan célozgatsz az itteni gondjaidra, hanem konkrétan felkeresel vele, ha van ilyen. Van levél címem, van privát üzenetem is, nem hinném, hogy a legmegfelelőbb a jobbításban, engem nyilvánosan kioktatva szidni olyasmiért, amiről esetleg halvány lila gőzöm sincs... No én is befejezem... Szép napot kívánok. Anna


Hozzászóló: Cupi
(Ideje: 02-19-2010 @ 08:42 am)

Comment: Igen zsolo, a mérleg nyelve sajnos veszteséget mutat a pénzügyi oldalon. Hogy némi számadatot is kapjál róla. Amikor elindítottam a full-t, az a szerverstruktúra ami kellett hozzá tehát az évi hosting is negyedmillióba fájt, (ez azóta csökkent valamennyit, de nem sokat) és ez jött még az első években nem kevés a pályázatokra is. Ha fizetnem kellett volna egy fejlesztőt, egy webmestert csak a minimálisan szükséges mértékben is, az is elvitte volna a hostingdíj két- háromszorosát. Gondolj csak bele, hogy pld kb 4, vagy 5 éve volt olyasmi meló a szerveren, amit nem tudtam megcsinálni, és megrendeltem a szolgáltatómtól. A munka óradíja akkor 4000 ft. volt. Gondolom ez azóta sem lett kevesebb. Szóval Ez egy olyan félkarú rabló, ha gazdasági szemmel nézed, ami csak nyeli a pénzt. Ahhoz hogy valamikor azt vissza is hozza, ma már tudom, hogy az emberek 90%-ának ki kellene cserélni a fejét. De addig, amíg a magyar "állítólagos amatőrművészet megtűr maga között olyan alakokat akik az internet anonimitását felhasználva képesek bárminek nekiesni a neten, szétrombolva mindenféle egyébként általuk is deklarált szentséget, ... szóval addig nulla az esély erre. Amit leírsz a szervezetről, 5 éve végigjártuk a lehetőségét, egészen a tényleges megvalósítás pillanatáig. Még külön belső fórumunk is volt erre. :) De az induláshoz szükséges összeget mégsem tettem bele. Nem, mert az utolsó pillanatban mindig előjött valami ami addig csak látensen volt jelen. Valami ami még időben figyelmeztetett arra, hogy a full szándékait illetően egyedül vagyok olyan aki erre áldozni is hajlandó. No nem csak anyagiakra gondolok itt, hanem munkára, hiszen csak pld. egy alapítványt megcsinálni, létrehozni annak működő infrastruktúráját is, majd a hozzárendelt célnak megfelelően működtetni sem kis munka. És még mennyi de mennyi minden van, . ..... De én sok sikert kívánok neked abban ha netán arra adnád a fejed, hogy mecenatúrát teszel egy csoport reménybeli teljesítménye mögé. S addig meg még gondolkodj el rajta mit is ígérsz a szponzoraidnak, mecénásaidnak. mert hogy nulla hozadékra nem fog neked senki adni ilyesmi célra abban biztos lehetsz.


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 02-19-2010 @ 10:34 am)

Comment: Kedves Anna! Hazugsággal vádoltál meg? Nézd végig a szerveredet zsoló névvel is, hiszen az is én voltam. Az alatt fogsz találni legalább egyet (a másikat Ariadnéval közösen határoztuk el anno, ezért arra csak félig hivatkoznék), ami nem a te időszakod alatt lett nyitva, de évekig alkotók táborát vonzotta. Jó példával elöl járva nem hagytam magára ezt a topicot, rendszeresen küldtem bele elemezni-tanulmányozni való verseket. Mert ugye, egy szóval sem említettem, hogy mostanában volt. Az agresszív kirohanással, mint minősítéssel nem tudok mit kezdeni, nem is emlékszem, voltam-e ennél nyájasabb, visszafogottabb valaha is, mint most. Sértődés és harag tőlem nagyon messze áll, csupán válaszra válasz megy. És az, hogy mindösszesen ilyen kevés válasz volt, szerinted leminősít engem? Ezzel azt is mondhatnád, hogy aki csak olvassa az oldalt, azt igazából nem is érdekli, mi folyik itt. Nos, körmondataim lehet, hogy egyesek számára érthetetlenek, mások számára viszont nem azok, igyekszem majd alany-állítmány-tárgy-határozó-jelzős halmazomat redukálni. Sok esetben nyilván nem véletlen, hogy több értelmű, ill. konkrét kijelentés nélküli, csupán sejtetőek. Elkerülendő egy azonnali retorziót, mert itt igencsak sasszemekkel figyelik az ilyet, és hamar lékelődnek a koponyák. Emlékeztetnélek továbbá, hogy nem szidtalak. Sem nyilvánosan, sem a hátad mögött. Úgy érzem, valamennyire hozzájárultam az oldal színvonalának emeléséhez sok más alkotótársammal együtt, publikációim, hozzászólásaim révén, mégis elítélsz, mert csak a gondokról beszélek és szerinted megoldást nem nyújtok. Miért is kellene? Ha ez a Te oldalad, és deklaráltan nem egy szabadon épülő közösségi portál, akkor miért nekem, vagy másnak kellene segíteni, megoldani bármit? Ha jól értelmezem, ez hasonlatos ahhoz, mintha az általam x sms-ért lekötött G-portalos oldalam hatékonyabb üzemelésébe vonnám be az ott megforduló látogatókat, sőt néha jól le is tolnám őket, hogy nem eléggé aktívak. Egyéb jó hírem az, hogy nem égtem ki, sőt, mint írtam terveim vannak. üdv


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-19-2010 @ 11:29 am)

Comment: Kedves Zsoloo! Azt hiszem jó lenne ha értelmeznéd az általam leírtakat is, nem csak elvárnád, hogy én tegyem. Én nem kértem tőled segítséget egyetlen egyszer sem.Minden olyan alkalommal amikor támadás ér engem, vagy a portált, Te magyarázol nekem, hogy mit hogyan kellene. Vajon miért pont ezeket az alkalmakat használod erre? A durva kirohanás nem a Te írásodra vonatkozott, és ezt Te pont olyan jól tudod mint én. Az arra vonatkozott amelyik topikba szépen beírtad az észrevételeidet, érzékeltetve, hogy nem azt kellene néznem hogyan mondják, hanem azt ami mögötte van. Kérlek ne vitázzunk többet így nyilvánosan, nem kívánok ebbe a hintába ismét beszállni. Ha van még ötleted, szívesen olvasok róla privát üzenetben, és válaszolni is fogok rá, hogy miért igen, vagy miért nem.A megjegyzésed arra, hogy ki hová koppint, egyelőre úgy néz ki, hogy folyamatosan Te koppintgatsz az én fejemre, aztán ha válaszolok, neked áll feljebb. Nem érdekel az előttem itt töltött időd és tetteid, lévén amikor idekerültem, én engedtelek vissza ide, éppen egy gesztusként, hogy légy aktív. Amit a részvételedről írtam, elhiheted, hogy igaz, ennyi hsz-t írtál és nem nyitottál semmilyen topikot mióta itt vagyok (2007). De természetesen ez nem bűn, és nem is hiba, hiszen alkoss és publikálj ha kedven van, és érezd jól magad, de ne olvass olyasmit a fejemre sejtelmesen, amihez nem kötődik semmi érdemleges. Ha ötleted van változtatásra, akkor azt írd le nekem, ha valóban jobbító szándék, és nem a balhé vezérel. A hibákat nem biztos, hogy csak Te érzékeled, mint ahogy az sem biztos, hogy tudnék a változtatásukra lépéseket tenni. Ha ettől valaki úgy érzi, hogy ez a portál nem alkalmas arra, hogy kibontakoztassa tehetségét, akkor valóban nem itt kell ezt tenni, hanem ott, ahol olyanok a viszonyok ami megfelel. Én nem adok neked tanácsokat a saját dolgaidban, talán figyelembe kellene venned, hogy ha tanácsot akarsz adni, és ezt jobbító szándékkal, akkor nem ez a módja, ahogy Te teszed, mert ez így bántó rám nézve. Végeláthatatlan vitákat generálva, nem jutunk sehová, és ezt is pont olyan jól tudod mint én, csak így talán számodra érdekesebb a közeg. Engem ez nem szórakoztat, és időm is kevés van. Tehát nem kívántalak megbántani, sem szemrehányást tenni neked, de elvárom, hogy Te se tedd ezt velem. További szép napot kívánok. Szeretettel: Anna


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 02-19-2010 @ 11:57 am)

Comment: Gratulálok zsoló! te már megint felvállaltad az ügyeletes rongybábu szerepét. Mivel te itt vagy téged lehet kérdőre vonni, csépelni a dolgokért...le lehet vezetni a feszültséget egy másik -sötét oldal által keltett indulatok miatti kirohanásra. Szóval csak így tovább...


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 02-19-2010 @ 10:03 pm)

Comment: Kedves Zsoloo! Érdekes volt elég viszontagságos, és eseményekkel teli életutad olvasni. Nem ismerhettük egymást, mikor én ismertté váltam a Fullon, addigra te már elmentél. Ám kezdőcske koromban tátott szájjal olvastam mind a Te, mind a régi, nagy "öregek" csodás alkotásait. Sokat, nagyon sokat lehetett tanulni tőletek, ezt köszönöm így ismeretlenül, és utólag is. Örömmel várnám újabb publikációdat, műveidet! Szeretettel: Nefi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds