[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az én kuplerájom
Ideje:: 02-18-2010 @ 10:13 pm

Ha elmegyek a kuplerájba, akkor elsősorban pénzt kell, hogy vigyek magammal.
Már két napja nem voltam itt, mert nem volt internetem. Ezért jövök csak most.
A bejáratnál egy gardrób szekrény nagyságú egyén, most találtam ki zseniális elmémmel a megjelölést, "home assistent" fogad. Mintha csak hazamennék.
Már a bejáratnál egy kis kötöttség. Dehogy kötök én bele! Két fejjel, és száz kilóval nehezebb nálam.
A főnöknő széles mosollyal fogad. Welcome drinket tesz elém, és megkérdezi, hogyan telt a fárasztó hetem a munkában. Én megköszönöm kérdését, elmondom, hogy sok volt a tennivaló, és érzem, hogy kérdése őszinte volt. Hiszen Ő is az üzletből él, meg nagyon emberi, és tudja, hogy ha nekem jó hetem volt ( akár alliteráció is lehetne), akkor van pénzem akár a legjobb szolgáltatásra is.
Én nézegetem a lányokat, kortyolok az italomból, és a Tv-én a History csatornára kapcsolok. Ez ám a perverzió! Hogyan ásták ki Tutankhamon kincseit! Nagy Sándor hogyan győzte le ötöd annyi seregével a Perzsa Isten királyt! Már jól kezdődik a nap.
Tudom, hogy itt, a kuplerájban mi a szokás. Előre befizetem a szolgáltatás árát, és azt kapom, amit elvárok, és annyit, amennyit befizettem.
Ha nem jó a szolgáltatás, akkor természetesen elmegyek egy másik kupiba. Vagy, ha drágák a lányok, nem tudom fizetni őket, akkor kupit váltok. Vagy kiverem ...... a fejemből, hogy kupit látogassak.
A Madame már első találkozásunk alkalmával elmondta a Házirendet. Ki is van függesztve. Ott lóg a falon. Megértettem. Én fizetek, az intézet szolgáltat. Ennyi. Szolgáltatás, ellenszolgáltatás. Akár az ősközösségben, vagy Marx-nál. vagy a hatályos Polgári Törvénykönyvben. De jó nagy időutazás!
Én meg ülök italommal a kezemben, élvezem a jó hangulatot, jönnek a lányok, beszélgetünk, műsor megy, jobbnál jobb témák, tehát minden rendben. 
Én szeretek ebben a kellemes környezetben, jó társaságban itt lenni, beszélgetni, elmondani saját gondolataimat.
Én azért járok ebbe a kuplerájba, mert itt jól érzem magam.
Elfogadom azt, hogy az ajtóban a "Nagyfiú" megnézze, hogy nincs-e nálam fa testápoló, a Madame figyelmeztessen arra, hogy esetleg kissé részegen átkapcsolok valamelyik szappanopera csatornára.
Elfogadom azt, hogy az élvezetekért cserébe vannak kötöttségek. Elfogadom azt, hogy például nem szabad hánynom. Ha a földre hányok, udvariasan figyelmeztetnek, és feltakarítják, amit produkáltam. Kellemetlen szituáció, de emberi.
Azonban egy másik látogató, vagy a Madame arcába direkt hányni, hogy finoman fogalmazzak, nem normális viselkedés.
Én szeretek ebbe a kupiba járni. Elfogadtak olyannak, amilyen vagyok. Segítenek a vendégek, a lányok, a Madame, ha kérdésem van. Kielégítenek.
Ha nem tetszene ez a kupi minden szabályával együtt, nem járnék ide.
Akinek nem tetszik az, hogy itt szabályok vannak,menjen más kupiba! Szíve joga.
De! Ez a kupi az én kupim is!
És senki ne hányjon a képembe!
Ja! És nem is kell fizetni azért, hogy idejárjak


Utoljára változtatva 02-18-2010 @ 10:20 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-18-2010 @ 10:54 pm)

Comment: Józsi, Te javíthatatlan :) Szó ami szó: Jó tükör!


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 02-19-2010 @ 10:28 am)

Comment: Náccerű!!!:-)))))))))


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-19-2010 @ 02:23 pm)

Comment: Nofene:-)))Szóval mi csak kupik vagyunk? Csibész:-)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-19-2010 @ 06:01 pm)

Comment: Bizony Józsi, akinek nem tetszik a kupi, az keressen másikat! :-)))))))))))))) (Azért elég fura hasonlatot választottál!)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-19-2010 @ 06:44 pm)

Comment: Grága Katlka! Az vagyok, ami vagyok. osztom az, amikor nekem sincs. puszi Józsi


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-19-2010 @ 06:53 pm)

Comment: Norbi Barátom! Megmondom őszintén, hogy nem voltam még kupiban. De szeintem a fonalat elkaptam. , Majd a talin bezsélgetünk. Hozzál magaddal csodálatos kedvesed mellet üdítőt. üdv. Józsi


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-19-2010 @ 07:01 pm)

Comment: Drága Teru! Itt arról van szó szerintem, hogy néhány ember sérelmezi azt, hogy nem lehet primitív módon beszólni Annának, mint fónöknek. Amerkiában hogy megy ez? Ha van tulajdonban egy topik, Meghatázozhatod a működését?


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-19-2010 @ 07:20 pm)

Comment: Kedves Józsi, sehol sem lehet csak úgy primitivul beszólni egy főnöknek. Ha az embernek valami baja van vele, akkor megbeszéli a főnökkel szemtől szembe mint emberrel, és akkor is megadja a neki járó tiszteletet ha történetesen nem egyezik vele. És ez a tisztelet szerintem nemcsak egy főnöknek, de mindenkinek kijár aki egy közösségbe tartozik, legyen az akár egy munkahely vagy egy kupleráj vagy mondjuk éppen egy irodalmi klub mint a Full. Ha én történetesen visszapofáznék a főnökömnek, már ma délután mehetnék új állást keresni. Tudom én jól miért irtad ezt a blogot, csak kicsit deriteni akartam a láthatárt megjegyzésemmel. No, csak ennyit:-)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-19-2010 @ 07:25 pm)

Comment: Kedves Teru. Néhány napja szembesültem azzal, hogy mi megy itt a fullon. Szerintem akinek nem tetszik a rendszer, menjen el. mÉs hagyja, hogy múködjön a rendstere tovább.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds