[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 253
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 254

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2010. február
Ideje:: 02-19-2010 @ 09:09 am

2010. február

2010 február. Csendes téli este folydogál a háló alatt. Légy sem rebben – a bábjaikkal bíbelődnek a konduktorok. Aprópénzeken dagad a csend, mígnem nagy dirrel-durral megremeg a monitor. A süzifal illedelmesen beindul.

- Jó estét! Tessék! Kit keres?!
- Ne köszöngessen maga itt nekem, inkább adja vissza!
- Akkor nem jó estét! Nem tessék! Mit keres?
- Tudja azt maga nagyon jól!
- Biztos, hogy tudnom kéne?
- Mit diktárulkodik itt? Adja vissza, oszt, itt se vagyok!
- Odaadnám én, ha a demokrálódás közben elmondaná, mit is keres?
- No, ne szórakozzon itt velem! Ad-ja visz-sza! Míg, míg szépen tartom a ceruzám.
- Ismerjük egymást?
- Naná, hogy ismerjük! Illetve, a főnökömet! Nagyon is jól ismeri. Őt mindenki ismeri. Ő egy igazi kezesbárány!
- Bizony, itt megfordul néhány kezesbárány nap mint nap.
- Na, ugye megmondtam! Ide vele, ne húzzon fel, mert kizárom magára a nickjét!
- Várjon egy percet! - matat a klaviadiktúrán. - Rákérdezek valamelyik vadadmindiktornál, addig nézelődjön kicsit a Sirakatban vagy a Sirodalmi Klubban.

Eltelik néhány perc. A demokrálküldött egész jól eljátszogat a sárdobálóban, merészen csapkodja a klaviademokratúrát a slog-bejegyzések között, könnyes szemmel lökdösődik a SIK-ában, amikor kizökkenti mindentudását a süzifal vadadmindiktor pislogása.
- Jó estét! Tessék! Kit keres?
- A szentségit! Ne köszöngediktárulkodjon itt maga is!
- Akkor nem jó estést! Nem tessék! Mit keres, vagy már meg is lelte, mire két delete között ideértem?
- Maga is bosszantani akar, adja már ide! Már rég vissza kellett volna érnem!
- Mondja már ki végre, hogy mit is keres?
- No, egyformák maguk mind, csak a delete-gombon jár a nyelvük, a szegény kezesbárányok meg nem lelik a saját sírásaikat.
- Hová tette fel azt a bizonyos sírást?
- Felháborító! Maga egy egyszerű sírásnak minősíti a hatalmas sirodalmár, kezesbárány főnököm világsirodalomrengető csodáját? Nem hiszem el, hogy nem áll vigyázzba! Felháborító!
- Mégis, mondja már ki, hogy ki és miért küldte?
- Hihetetlen – csapkodja a klaviademokratúrát, köpködi a monitor szabadon maradt részét. - Majd megmondom én mindjárt! Lesz itt hadd el hadd, mikor visszajövök a világdemoktúra sírásrendőrséggel... - vibrál egyre gyengébben a monitor, de még hallani gyengéd demorgolódását: - Jobb, ha már most elkezdik visszanyaldosni a delete-sirodalmi könyvtárat...

2010 február. Csendes téli este folydogál a háló alatt. Egy óriás kezesbárány böngészget a szinte üres delete-sirodalmi könyvtárban, míg félszemmel a sárdobálót bűvöli...

Ám, hirtelen feltűnik a tél végén egy locsolókocsi.

 



Utoljára változtatva 02-19-2010 @ 04:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-19-2010 @ 12:15 pm)

Comment: Jót mosolyogtam ezen a groteszken! A vége felé (mondjuk úgy az utolsó negyed közepe felé) majd vigyázz, mert vigyázzban áll.


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-19-2010 @ 12:41 pm)

Comment: Köszi Évike, igaz.


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-19-2010 @ 12:48 pm)

Comment: Imádom a groteszket és az iróniát! Nagyon tetszett az írása Lacoba!


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-19-2010 @ 02:12 pm)

Comment: Én most már csak azt nem értem mit keres:-)))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-19-2010 @ 06:02 pm)

Comment: Én is itt vagyok egy mosollyal. Ezt másképpen nem is lehet...:-)


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-20-2010 @ 08:42 pm)

Comment: Lacóbá!:)) Nagy vagy, ebben a műfajban is!


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-21-2010 @ 01:33 am)

Comment: Köszönöm, hogy itt voltatok és olvastatok.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-21-2010 @ 04:00 pm)

Comment: :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds