[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 221
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 221


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

„Antinacionalista” brúgattyúk végnapjai
Ideje:: 03-14-2010 @ 11:17 pm



A mindennapjainkat mérgező magyarellenes írkálmányok, napi letámadások, ártatlannak tűnő, de valójában közösségromboló igenis ártalmas csipkedő, ellenségeskedéstől nem mentes megjegyzések, cinikus hanghordozásukkal ma már olyan mindenhol fellelhető zenéhez hasonlítanak, mint valami állandóan és önkéntesen működő, perpetuum mobile hoz hasonló brúgattyúk.
Brúgattyúk, melyek jellegzetes vokális ritmuskísérete szinte azonnal lerezonál mindenféle olyan kijelentést, megnyilvánulást, ami egy optimista nép életéből nem hiányozhat, és bizonyos fajta önbecsülést, önértékelést és bizalmat hívatott kifejezni, vagy adni, hogy érezhessük, nem vagyunk egyedül ezen a világon, vannak közös értékeink, közösségi igényeink, amelyre adott esetben még büszkék is lehetünk.
Például egy nyilvános helyen, ahol több mint két ember tartózkodik, valahol Magyarországon kijelentem, hogy magyar vagyok. Szinte abban a pillanatban és majdnem parancsra beindul a brúgattyú: nacionalista vagy!
Mert hát hölgyeim és uraim, mire való a brúgattyú? Arra való, hogy lábszárcsont-pörgéssel burrogja, brúgja, berregő tremulánsokkal, morgó-búgó torok- és orrhangokkal kórusban minden ilyen őszinte vallomásra ráénekelje, rámondja: „nacionalista”, „rasszista”, „fasiszta”. De ettől még lehetek őszinte(?), mondhatom önmagamnak legalább(?), ha másnak nem is, hogy magyar vagyok?!
Mert kinek vagyok én magyar? Nekik vagyok az? Egy fenét! Elsősorban magamnak vagyok magyar, ők meg legyenek amik, vagy akik akarnak, kit érdekel, ha engem békén hagy? De nem hagy sajnos, és itt a bökkenő!
Ez a fent jelzett 3 szó szinte folyamatosan jelen van ma abban a közegben, amit nekünk képzeltek el egykori párttitkárocskák, propaganda zsibárusok és politikai tisztek, valamint főleg önkéntes ágensei ennek a nagy, szerencsénkre levitézlett magyarok számára idegen világnak, ami a szocializmus nevet hordozta.
Ez a 3 szó jelen van, divatosan és elmaradhatatlanul ott ahol magyarok megjelennek. Lehet, hogy kimondják, lehet, hogy épp akkor nem, de jelen van! És aki bírja, hallgatja, akinek meg még tetszik is, bele brúgózhat, hadd zavarja mások életét még jobban, hiszen úgy teljes az agymosás, ha állandóan zajlik, ha állandóan mossa azt az agyat, amelyiket birtokolni, irányítani, úgy mond, „nevelni” és így „hatásosan megváltoztatni” óhajtanak, az agy tulajdonosának beleegyezése nélkül, de úgymond a „javára”, természetesen.
Természetesen, már akinek ez természetes, mert nekem természetellenes, és ha nem csalódom, mostanában egyre több embernek természetellenes. Egyre több embernek kezd elege lenni ebből a nem kért, de mégis örökösen felszolgált unalmas zenéből.
Természetesen elege kell, hogy legyen, hiszen ez az agymosás a több mint 40 éves kommunista diktatúra 'újembert' előállító propaganda, nem tarthat örökké! Bár, ha ilyen sokáig életképes tudott maradni, az is nagyon gyanús, jelzi, hogy sok minden nincs rendben odafönn a fejekben.
Én nagyon remélem, hogy valamilyen csoda folytán ha nagyon lassan is, de megszabadulunk ettől a terhes örökségtől.





Utoljára változtatva 03-14-2010 @ 11:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 03-15-2010 @ 02:44 pm)

Comment: Isten őrizzen meg attól, hogy magyar-ellenessé váljak! Egyet, s mást azonban tisztáznunk kell. Magyarnak lenni Magyarországon nem lehet bűn, vagy megszólásra okot adható dolog. Gyanússá akkor válik a magyarságát „brúgató” hazafi, amikor senki sem vitatja, és ellenzi ezt, nem zárják el, nem citálják bíróság elé, amikor ezt hangoztatja. Mert akkor miért is? Tulajdonképpen ezzel, vagy inkább mással lehet problémája őneki? Ha díszmagyarba vágva, önálló alakulatot alkotva masírozik végig az utcán, vajon attól magyarabb lesz annál, aki csak a szíve alatt hordja ezt a terhet és dicsőséget? Valóban, elég sokáig nem támogatott tevékenységnek számított kilógni az internacionálé köteléből, magyarságtudatot ébresztgetni a kommunista eszmények ellenében. Mára azonban, úgy érzem, ebben, a véleménynyilvánítás szintjén legalábbis, lehetek magyar. Mára letöröltük a szocializmus és kommunizmus NEVÉBEN ellenünk elkövetett szennyet magunkról, vagy legalábbis megtehetjük. Fájó, de ezek az elvek nem valósíthatóak meg, ill. nem így, ahogy láttuk. Az emberi természet jelenlegi állapota még az elv szintjén is ágál az olyan fogalmak ellen, mint „bizalom”, „közös”, „egyformán vehet” kezdetű dallamok ellen, nagyon is féltve a magántulajdonát és helyileg kialakított hatalmi struktúráját. Amikor majd eltűnik az osztálykülönbség, a szegény-gazdag közötti ellentét, mert a gazdag magától gondolja úgy, hogy vagyonának egy részétől meg kell szabadulnia ÉS a szegény nem fog visszaélni azzal, hogy javakhoz jut, amikor szükségtelenné válik csalni, lopni, hazudni, mert egyenlőképpen lesz a szükségre, nos akkor lehet újra elővenni ezeket a zászlókat. Az emberi természet azonban csak erős kényszerek hatására hajlandó eltérni állati, harácsoló, kapzsi és békétlen mivoltától. És egy-két kivétel hamar lerombolhatja a bizalomra felépült rendet. Úgy tűnik, nincs semmi, ami megállítaná a vadkapitalizmus futótüzét. A keleti blokkban és ahol a viszonylagos nyugalom e kétes szigete konzerválta a hamis békét, a berendezkedések sorra átalakulnak. De ne higgyük azt, hogy a nemzettel kegyes lesz az üzleti érdek. Mivel a gazdaság instabil, voltaképp mindegy, hogy egy álomvilágot realizálni kívánó szuperhatalom, vagy a nagyon is való világot pénzzé tenni kívánó érdekcsoport játékszerévé leszünk. Mese a függetlenség, az önálló nemzet eszméje. Időről időre jönnek hősök, akik egy-egy órára ellentmondanak, kikiáltják Magyarország szuverenítását, magyarnak lenni és maradni mégis belül kell. Tisztelve a hősöket, ápolva a nyelvet és tovább örökíteni a kultúrát- őrizve ezt az ezer éves bástyát, menedékünket és végvárunkat.


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-15-2010 @ 03:10 pm)

Comment: Kedves Nanti! Szinte mindenben egyetértek zsolooval, pici kivétellel. Gyermekem tavaly felvételizett főiskolára és ha hiszitek ha nem, van aki pusztán bőrszíne alapján plusz pontokhoz jut, én ezt is elítélem!Mindent elítélek ami magyart a magyartól megkülönböztet, legyen az etnikai, származási alapú!Nem gondolom azt ,h egy tudás alapú társadalom attól alakulhat ki, ha a szülők iskolázatlansága miatt is plusz pontokat szerezhet egy diák. Hol is van itt az egyenlő elbánás elve! Számomra magyar az aki magyarnak született, ha nem él a lehetőséggel amit felkínálnak neki, később ne reklamáljon!!!!Kétségtelen a politikai elit felelőssége megállapítható a magyarkodást illetően és a nemzetiségi politika ügyében is. Egy biztos, erőszakkal semmit nem lehet megoldani! Meg kell találnunk azokat a csatlakozási pontokat, ahol közös az érdek és ez a gazdaság! A mennyiben Hazánk gazdaságilag megerősödik eltűnnek azok a különbségek is amik sokakat a szélsőségekhez taszítanak! Én az összefogásban látom az egyetlen megoldást. A kérdés, hogy politikusaink és a külföldi tőke megengedi ezt nekünk? Nem szeretem viszont azt sem ,ha fekvő olimpiai bajnokokat rugdosnak mint 2006 októberében, ettől nekem is felforr a vérem. Felelősök persze nincsenek csak rengeteg nyugdíjas volt rendőr. Ne kérdezd tőlem ,miért!? Üdvözlettel!


Hozzászóló: Nanti
(Ideje: 03-31-2010 @ 05:21 pm)

Comment: Kösz, hogy írtatok! Azt hiszem, értjük egymást.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds