[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 75
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 75


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Politikai váltás
Ideje:: 03-23-2010 @ 11:07 am

Én még csak most jöttem rá, hogy eddig téves elképzelésem volt e kifejezést illetően.
Mert én azt hittem, hogy ez valami politikai irányváltást, vagy ilyesmit jelent.
De az utóbbi időben rájöttem, hogy egészen másról van szó.
A politikai váltás azt jelenti, hogy:
Az egyik politikus BEFELE megy a börtönbe, mert hazudott, csalt, lopott már annyit,
hogy érdemei elismeréseképpen, a másik meg befele megy, mert ő még kevesebbet,
és ugyebár esélyegyenlőség van!
Mert ugyebár az elképzelhetetlen, hogy egy politikus feddhetetlen legyen?
Úgy elképzeltem, hogy megkérdezik az elitéltet benn, hogy :
- Te mennyit kaptál Jóska?
- Tök mindegy, négy év múlva jön a váltás a mentelmijoggal, és akkor én veszem fel azt az át és beruházást..
Ja, és csináltam politikai váltást a magam módján.
Azt a nagy egészet, ami elfolyt a közszférában, meg innen-onnan, felváltottam
sok kicsi kórházi ágyra, vacsi új buszokra, defibrillátorra a mentőkbe, esetleg kicsi óvodai , bölcsödei férőhelyekre
Mit ne mondja, egész sok apró lett belőle!
De sebaj! Jön a következő generáció! Talán most még az egykori olajszőkítés ügyében is fordulnak, és kiderül valami.
Volt idő elmerengeni azon is...


Utoljára változtatva 03-23-2010 @ 11:07 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-23-2010 @ 12:49 pm)

Comment: A váltás az: amikor felváltod a pénzedet apróra. A politikai váltás meg az: amikor - ha nem is akarod - felváltják a pénzedet apróra...Maradtam tisztelettel - Miki.


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 03-23-2010 @ 12:58 pm)

Comment: Kapitányom! Sokunkat foglalkoztatnak hasonló gondolatok. Vajon egyszer ( a mi életünkben ) lesz valódi politikai váltás? Már hogy Magyarországon... üdv ((Zoli


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-23-2010 @ 01:01 pm)

Comment: Kedves Captnemo! Igazi politikai váltás most sem várható, a darab ugyanaz lesz csak a szereplők változnak. Én még arra sem tennék pici összeget sem, hogy a vétkesek, no persze nem a 10-20 milliót, hanem a milliárdokat lenyúlók a börtönben végzik. Most még mindenki felfokozott izgalommal várja az elszámoltatást, én nem hiszek már minden mesélőnek. Jó lenne egyszer látni amint a bűnösök ott leskelődnek a rácson át, de sajnos az ország helyzetét még ez sem javítaná. A felelősségre vonás is nagy dolog, de sokkal fontosabb lenne a kártérítés, mert mi is zajlik? Megfognak egy tolvajt, úgy 8 osztállyal, aki elsíbolt 7 milliárdot a banktól, kap 3 évet meg némi pénzbírságot. Majd születik a politikai döntés: konszolidáljuk a bankot az adófizetők pénzén! Emberünk kiszabadul, pénz feleződik és boldogan élnek amíg meg nem halnak. Sajnos nem tudok olyan erőt, irányvonalat amire szívesen gondolnék a holnapot illetőleg. A bizalom fontos dolog és ezek az urak és hölgyek ezt 1990 óta eljátszották. Jó lenne látni, hogy nincs igazam! Jó lenne újra hinni a becsületben, a munka értékében, az életben! Én így látom most a helyzetet, természetesen én is tévedhetek! Üdvözlettel! Attila!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-23-2010 @ 01:52 pm)

Comment: :)))) jóreggelt! :))))


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 03-23-2010 @ 02:06 pm)

Comment: Van ennek a dolognak még egy értelmezése. Tudniillik az, hogy az a hithű politikus, nemzetünk nagy fia/lánya, aki tegnap még ilyen meg ilyen színekben indult, mára meggondolta magát és olyan meg olyan színekben indul. Van, aki már a harmadik pártjának oszlopos embere. Hogy milyen a meggyőződése az illetőnek? Semmilyen. Elég, ha a széljárást jól érzékeli. Egyszerűen átigazolnak, mint mint egy futballcsatár. Előfordul az is, hogy többe kerülnek így az országnak, mintha Ronaldot szerződtetnénk. Pedig állítom, nagyobb sikere lenne Ronaldonak, mint bármelyik politikusunknak. Igaz, ő (valószínűleg) tisztán játszik, nem ígér a meccs előtt számtalan gólt, de aztán mégis berúgja őket.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-23-2010 @ 03:36 pm)

Comment: csak egészen csendben jegyezném meg, hogy nem az országnak kellene megváltozni, hanem a világnak... jó lenne már arra is ráébredni, hogy senki sem tud másképp játszani, csak ahogy ebben a globalizált világban lehet: a bankok, a nagy termelők, a nagy kiszolgálók világszinten összefonódtak, nincs sehol elég munkahely, ami van, az nem "emberszabású"... szóval, lássuk be, egy ilyen helyzetben már csak azért sem lesz becsülete a pénznek, mert annak már rég nincs... pénzért már nem értékeket cserélünk, hanem illúziókat: a reklámok már nem az árut kínálják, hanem az érzést, hogy mi kell ahhoz, hogy boldogan és önfeledten éljünk... és aki lop, nem pénzt lop, hanem illúziót, hogy majd sok pénzzel megteremti a biztonságot, amit munkával nem lehet.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-23-2010 @ 10:26 pm)

Comment: Nagyon igazad van. Emberfeletti körülmények között állnak helyt az orvosok, ápolók, és még sorolhatnánk szinte minden ágazatot. A szájtépő hazudozók, még a saját maguk által hozott törvényeket sem tartják magukra nézve kötelezőnek. Örülök, hogy írtál...:)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-24-2010 @ 06:53 am)

Comment: Laci, azt hiszem, hogy minden párt egyforma. Egyetlen politikát ismernek csak kizsarolni az utolsó garast is, ami még meglepul a fiók mélyén. Felháborító, amit tesznek, amit csinálnak, vagy elkötenek és mindezt bűntetlenül teszik, hiszen ott a mentelmijog. Nekik minden jár, a népet, akiből élnek azt meg eltapossák. Sajnos a 7. bőr sem elég nekik, még az alatt lévőt is lenyúzzák, ha az már nincs, akkor jön a hús. Kár, hogy a politikusok nem olvassák a blogod. pussz:)))


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 07:58 am)

Comment: mickey48: Látom, nem csak én látom így Barátom! De azért nem értem.. Ha sokan látjuk, látják így, és szerintem jól, akkor miért lehet még mindig szembekötősdit (avagy szembeköpősdit) játszani?? Köszönettel s baráti üdvözlettel: én!:))


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 08:00 am)

Comment: prince60: Hercegem, az a véleményem, hogy (sajnos ezt kell mondanom sok tapasztalattal mögöttem), ez csak rosszabb lesz. Volt valamikor, amikor lehetett volna jobb. De eladták az országot, és mind, ki itt él. És ez visszafordíthatatlan már...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 08:39 am)

Comment: Attila61: Nem tudom, mit kellene, mit lehetne változtatni. Nem is dolgom ezen agyalkodni. Nagyon sokminden el van itt rontva, és nagyon rég óta. A kisember meg mindig is nagyobbat szívott, mint aki tűzközeli. Bááár.. volt egy időszak, amikor azért nem voltak akkora különbségek. Ami persze a mostani milliárdosoknak elég átkos volt. Legalábbis mostani helyzetükhöz képest. Talán ha nem csak hallomásból tudnák a nagytiszteletűek, hogy milyen az, amikor 60 ezret visz haza egy családfenntartó, vagy 25 ezer segélyt osztanak be 4-en. Én azért ezt lejátszatnám azokkal, akik 90 óta politikusok voltak, és nyujtogatták a kezüket... És nem hiszem, hogy egyedül én gondolom így! Köszönöm Attila!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 08:49 am)

Comment: szemilla: Nem tudom, minek kellene megváltozni. Talán Neked van igazad, és a Világnak. De talán csak a szemléletnek. Vagy a civilizációnak. Talán csak az emberi nagyravágyásnak megszűnnie. A Világegyetemet kutatja, és a Földet se ismeri. Az emberiségen gondolkozik, miközben elembertelenedik, nagyobb nyereséget akar, közben mindent elveszít... Sokmindennek meg kellene változnia. De nem fog. Köszönöm Szemi!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 08:52 am)

Comment: Tudom, hogy igazam van Anna, mert hiszen sose volt másképp!:))) Erre a kis időre meg már ne is legyen!:) És Neked is igazad van. Így aztán... nekünk mindhiába jár a szájunk sajnos:( Köszönöm, hogy jöttél!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 08:58 am)

Comment: blue: Tudod Kékség, hiába olvasnák, mert ez sem lenne különb számukra, mint az összes többi vélemény, amire magasról tesznek. Azért én szeretném majd olvasni a későbbi történelemkönyvben, amit erről az időszakról írnak, tanítanak. Nem hiszem, hogy Csalibaba és a negyven rab ló lesz a fejezet címe, de hasonló. Csak nagyobb számokkal. Vagy közgaz órán a Hogyan lehet tönkretenni egy országot fejezetet, ami szintén a mai kort eleveníti majd... A szólásszabadság se jelent többet, minthogy pofázzatok csak, az is nekünk hozza a pénzt... Ha meg messzire mész, úgyis elvesztél... Köszönöm!


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-24-2010 @ 09:01 am)

Comment: Kedves Laci! Ha szólíthatlak így? Én ennél picit radikálisabb vagyok, aki nem tudja bizonyítani a vagyontárgyai után befizetett adót attól visszamenőleg be kell hajtani. Politikusainkat pedig minden évben független pénzügyi bizottsággal vizsgáltatnám és a legapróbb hiba esetén is felfüggeszteném a mandátumát, mert ő a becsületére kapta a megbízatást nem pedig lopásra. A tiszteletdíjuk minden esetben az ország gazdasági helyzetétől függne és csak egy pozíciót vállalhatnának.Ezért nem lennénk mi jó politikusok, szinte azonnal fejünket vennék. Ezer ötletem van a nyugdíjrendszerre is, de nem hiszem, hogy bárki is igazán meg szeretné reformálni.Szerintem sok-sok közös gondolatunk van, sokat kaptam már az elveimért, de mint ahogyan Te sem, én sem engedek belőle! Üdvözöllek!Attila!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 09:01 am)

Comment: Emericus: Utószorra hagytam a Te hszedet, amit köszönök. És hogy mennyire egyetértek Veled, csak Gálvölgyit tenném ide: "Én szeretem a focit!" Báááár... oda is gyűrűznek azért a dolgok. És itt meg Szemillának van igaza!:)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 09:11 am)

Comment: Attila61: A megszólítás rendben kedves Attila!:) Hogy nekem milyen elképzeléseim vannak, azt nemhogy nem írom le, de nem is vázolnám ezen az oldalon, mert az nem irodalom:) Minden esetre, ha megtenném, lehet, hogy sokan leülnének. De nem azok,és nem oda, ahová gondolom sajnos. Legutóbb épp tegnap hidaltam le. Ami azért az én koromban már valami! Mondja valamelyik kanális, hogy Mentemi Miklós széjjel osztja cuccát, ráíratta akárkire az élvezetijogot, és így, ha később lefoglalnák, gond lenne az eladással. Úgy eszembe jutott, amikor Kicsi Ember vett lopott autót, és beállítottak hozzá, hogy csókolom, visszük a szekeret, osztanoszt a lét meg fizesse csak tovább érette szépen. Csak úgy, minden gond nélkül. Persze, lehet, hogy ez rendhagyó volt...Nem ráhagyó.. vagy ilyesmi. Amúgy igazságod vagyon! Köszönöm, hogy ismételtél!:)


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-24-2010 @ 09:21 am)

Comment: Kedves Laci!Remélem lesz egyszer módunk sajátos gondolkodásunkat :-) személyes is egyeztetni! Lehet, hogy mi gondolkodunk helyesen? Erre már gondolni sem merek! :-) Üdv. Attila!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 09:27 am)

Comment: Attila61: én csak a gondolkodásban hiszek. A többi már csak nézőpont kérdése. Mint Horváth Rozi szakácskönyve. Sót, borsot, paprikát ízlés szerint. Izlésteleneknek meg ott a mentsvároskenyér!:) Volt is, lesz is! És még akár egyeztethetünk is! Az előbb megvalósulhat, mint a többi. (Egy régi vicc jut eszembe, amikor is felkiált a vádlott a felmentő ítélet után: Győzött az igazság!!! Az ügyvédje meg kapásból: Akkor fellebbezünk.. Ez már csak így van:)


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-24-2010 @ 09:39 am)

Comment: Kedves Laci! Én még hiszek a mesékben, és mint az utolsó próbálkozásomban leírtam, ha lesz aki szólít én jövök és ha kell török! Persze nem a nemzetiségem! Elegem van már, 18 éves korom óta fizetem a különböző járulékokat és ennek ellenére, csőcselék a nevem mert igazságot, erkölcsöt és jogállamiságot követelek!Üdv. Attila!


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 03-24-2010 @ 11:04 am)

Comment: Kapitány, a blogoddal és a blogod alatti hozzászólásokkal teljesen egyetértek. Magam is azt gondolom, aki közpénzhez saját zsebére nyúl, kerüljön a társadalmi hierarchia legaljára, kezdjen nulláról, de örök bélyeggel: mindannyiunktól lopott. Sajnos a puskalövésre a verebek csak valóban csak ágat váltanak, se le nem esnek, se el nem szállnak. Ennek itt az ideje... már régen itt kellene lennie. Meg fogsz lepődni: ismerek tisztességes politikust, olyan országgyűlési képviselőt nem is egyet, aki sokat dolgozik a választóiért, és ma is, két ciklus után is a régi panellakásában lakik. Érdekes módon kapott már olyan reakciót: ha ennyire hülye, hogy a saját érdekeiben sem tud eredményes lenni, hogyan lenne a miénkben? Nehéz kiválasztani információk nélkül, és szerintem nem is szabad minden képviselőt egy kalap alá venni, de bizony a sok visszaélőt, tolvajt, színektől, hovatartozástól függetlenül el kell csípni, pellengérre állítani, és úgy büntetni meg, ahogy senkit ebben az országban. Talán túl radikálisnak tűnik, de a kínai törvénykezés korrupciós ítéletei nekem igen szimpatikusak. Igen, bánt, hogy a bármilyen színű, tisztességes talpas kis párttagok hátán, munkája által olyan emberek kerülnek országvezetési helyzetbe, akik ezzel visszaélnek. Nehéz a szívem...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-24-2010 @ 12:50 pm)

Comment: a_leb: Tudom, hogy igazad van, és vannak, akik becsülettel végzik azt, amit vállaltak, vagy akár többet is. Talán én is hajlamos vagyok az általánosításra, pedig nem szeretnék bele esni. A blogom is arról szól, hogy elképesztő, ami most megy éppen, hogy szinte a mentelmire játszanak, hogy eleve olyan emberek kerüljenek be a parlamentbe, akiknek talán éppen a sitten lenne a helye. És ezt annyira megélem, hogy pontosan a mi városunk narancspolitikusa is ilyen. Eljárás folyik ellene, és ..Nem részletezném. De mit várhat a kisember az ilyen "nagyembertől"? Annyi mindenben majmoljuk a nyugatot, azt miért nem vesszük át, mint amit az angolok is tettek épp tegnap? Amint valami gubanc van, felfüggesztették a csákót! Nem pedig, hogy majd ha bebizonyosodik, és majd ha még 100 év múlva is az lesz a biztos, hogy bűnös, nem védjük... Ááá, sose lesz itt rend. Sose. Annyira futja csak, hogy átírjuk a történelemköyveket, lecseréljük az utcanév táblákat, leköpködjük a múltunkat. És lassan oda is eljutunk, hogy megkeressük Haynau leszármazottait, hogy meg tudjuk koronázni esetleg, mint politikai váltás... bááár.. akkor csak egy király lenne, nem ilyen sok, mint most... A politikára is azt mondom, mint bármely más munkára: aki jól dolgozik, becsülete legyen. Aki nem, az is a helyére kerüljön! Köszönöm, hogy itthagytad véleményedet!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 03-24-2010 @ 03:24 pm)

Comment: Nem politikai váltásra lenne szükség, hanem változásra. Változásra a fejekben és a szívekben (még ha kicsit demagóg is a gondolat). De mindenki magának harácsol és nem fogja fel, hogy a közöset lopjuk meg és el, ha nekem nincs (állás, fizetésemelés, jólét) akkor neked sincs (gázszámla befizetés, vízszámla befizetés, BKV bérlet vásárlás). És ezeken a népnyúzó, áremelő intézkedések sem segítenek.


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 03-24-2010 @ 03:27 pm)

Comment: Már egyszer itt hagytam a véleményemet, de most mégis vissza kell térjek egy gondolat erejéig. Először is nagyon örülök, hogy nagy egyetértésben vannak a hozzászólók. Ez bizakodással tölt el a jövőt illetően. Na, de nem is ezt akartam mondani, illetve írni. Ami mindezek tetejében roppant mód felháborít az, az arcátlanságuk. Bizonyára más országokban is meg vannak a stiklik, és ott le is vonják a megfelelő konzekvenciákat. De ezek itt, szinte már pökhendin kérkednek az ocsmányságaikkal, és pofájába röhögnek az embereknek. Miért nem kaphatnak egy igazi adó ellenőrzést, olyat, ahol dokumentálva kell igazolnia, hogy amije van, az tényleg a jövedelméből származik. Mindannyian tudjuk, hogy egy átlag jövedelemből nem lehet, de még az ők nem átlag jövedelmükből, a kivételezett életvitelük mellett sem lehet ilyen mértékben gazdagodni. Akkor számomra logikus, hogy csak törvénytelen módon jött nekik össze. ..., és még egy apróság: Vajon a börtönben ülő polgármester miért is kapja/kapta meg azokat a járandóságokat, amiket a munkája után szabadna csak kapnia? Lásd: VII.-ker. Én, ha nem végzem el a munkám, nem kapok egy fillért sem. Sokszor akkor sem, ha elvégzem. ..., és higgyétek el nem irigy vagyok rájuk. Rájuk aztán tényleg nem! Csak végtelenül elszomorít, hogy a mi, a családunk egy darab, megismételhetetlen életét teszik lehetetlenné. Igazad van Béla, de a tisztességesek nagyon kevesen vannak. Sajnos. ((Zoli


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-24-2010 @ 05:16 pm)

Comment: azért, mielőtt mártírrá avatjuk magunkat, csak megjegyezném: nem ez a legrosszabb kor, amiben élünk... kicsit fel lehetne hagyni az önsajnálattal és előre nézni... vajon mi készek vagyunk a változásra? ott van már a fejekben és a szívekben, aminek lennie kell? (Nóri után szabadon)


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-25-2010 @ 09:46 am)

Comment: Kedves Laci! Azért a_leb hozzászólásának olvasása után még pár gondolat bennem is megfogalmazódott. Érdekes a felvetés, mely politikus becsületes? Egy valamit azért tudnunk kell, a "becsületes" képviselőinkről, ahogyan Kedves Béla barátom leírta!Ami itt az elmúlt időszakban kis országunkban bekövetkezett, annak ők is politikai felelősei!!!!!Gondolkozzunk picit együtt.Miközben hazánkban egyre többen éheznek, sőt halnak éhen vagy fagynak meg ők becsületből megszavazzák újra maguknak az un. választókerületi támogatást amely a számla nélküli szállás és utazás leplezésére szolgál. Felveszik a Hölgyek és Urak a több milliós fizetéseket!Matek: egy ciklus alatt ha valaki nagyon becsületes és szerény :-) 48 milliós jövedelemhez jut minimum, két ciklus alatt ez kb. 100 millió, és ehhez jön hozzá még, ha nem választják újra a végkielégítés. Most a bizottsági és a felügyelő bizottsági tiszteletdíjakat nem számolnám! Ha becsületes ember ül ott - vagy éppen olvas,szunyókál stb.- nincs lelkiismeret furdalása mások fagyhalála vagy éhezése miatt? Ne haragudjatok de ez elég gyomorfordító! Nem vagyok mártír és nem is szeretnék az lenni, de nem igen tudnék a gyermekeim szemébe nézni, ha én szó nélkül tűrném, hogy mások előre tönkreteszik az életüket! Én fel fogom emelni a hangomat minden mocsok és csalás miatt, ha addig élek is, az biztos! Szeretném hinni, egyre több olyan ember lesz aki a becsület híve és ha kell nekünk "civileknek" kell irányt mutatni, szavunkat felemelni!Üdv. Attila!


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 03-25-2010 @ 10:12 am)

Comment: Kedves „Kapitány”! Több rendszerváltást éltem át: a II. vil.h. kezdete, vége, az első választás és a következményei, a Ft megjelenése, az államosítások beleértve a falusi suszterek és szatócsboltok „közösségi tulajdonba vétele”, a Rákosi korszak kezdete és vége, a kulákok kijelölése, módosabbak leamortizálása (kitelepítése), az 56, az utána következő konszolidálás, a 70-es 80-as évek vélt, de szegényebbek által érezhető „aranykor”, a 90-es évek „rendszerváltozása”, mind-mind rendszerváltozás volt, új célokkal, új ígéretekkel. És ha a történelmi tanulmányainkat elemezzük, ugyan mikor volt, és ha egyáltalán volt, milyen következményekkel járt a beígért „rendszerváltozás”. Tartok tőle, hogy ha pár évtized múlva (szívből kívánom, hogy megérd) írnál erről, minden gond nélkül vehetnéd elő ezt az írásodat, és legfeljebb a mostani szavakat az akkor divatos és közkeletű szavakra kellene átcserélned. Lehet, hogy ez pesszimizmus, nézd el nekem, talán a korral jár. Mindig jobbat és szebbet ( meg talán igazságosabbat) vártunk, mert az elvek mindig szépek és jók voltak, de azokat az „embereknek” kellett volna megvalósítani, de az „ember” olyan , amilyen, és mint látod, nem változik. Üdvözöllek.


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 03-25-2010 @ 05:10 pm)

Comment: Attila, hosszabban kezdtem írni, de valahogy elment a kedvem. Nem szeretnék egyoldalú vitába keveredni, valósnak tűnő, ám egy oldalról megközelített tényekkel vitatkozni. Lehet, hogy így kell, ahogy írod: négy évente akasztani és koronázni újra és újra, mindezt persze lehetőleg társadalmi munkában végzett tevékenységért. Fenntartom, a blog eredeti felvetésével egyetértek. Üdv aLéb


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-25-2010 @ 08:17 pm)

Comment: Kedves a_leb! Akikről én írtam nem társadalmi munkában vannak ott és javarészt a választók félrevezetésével kerültek oda. Lásd 2006-os választások során visszatartott pénzügyi adatok stb. A parlamenti képviselők ne pártokat képviseljenek, hanem a választóikat ez lenne erkölcsös!Amiről Te írsz az még soha nem történt meg, akkor talán nem itt tartanánk.Én nem vagyok mártír ,de cserébe ne várják tőlem a ma politikusai, h megkoszorúzzam őket, függetlenül attól melyik oldalra tartoznak.Fizetésért dolgoznak nem is kevésért! Itt szeretném azért megjegyezni, nekem is vannak a parlamentben ismerőseim.Ha személyesen találkozunk ismét, szívesen mesélek! Üdv.Attila


Hozzászóló: varga80
(Ideje: 03-26-2010 @ 12:55 pm)

Comment: Rendszerváltozás vs Politikai váltás-----------------------, na de kérem, ez majdnem ugyanaz csak más címszó alatt! Az eltelt húsz évben mennyi minden változott..., havi törlesztőrészletünk felugrott ezer kettőszáz milliárdra, mindenki egymásra mutogat az átmosott szennyesek alatt, - váltottunk -, vezetőink "példaértékű" magatartása aktívan befolyásolja /vetíti/ az ország helyzetét, s az adott generációt!, - sajnos -, - váltottunk -, csak a félelem maradt, és a stressz ami megnyomorítja e nemzetet, "ők" mások meg könnyelműen játszadoznak a Hazával, értékeivel, földjeivel, mintha az itt élő embereknek nem lenne beleszólásuk, sorolhatnám még..., - váltottunk -, egyszer váltsunk, válasszunk már jól!!!, s hátha a magyar érdekek dominálnak, nem másoké!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds