[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 163
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 165

Jelen:
Tagi infók PiaNista Küldhetsz neki privát üzenetet PiaNista PiaNista
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Politikai váltás --> válasz Captnemonak
Ideje:: 03-25-2010 @ 08:58 pm

Kedves Capt! Érdekes volt blogodat olvasni. Érdekes, és tanulságos. Mikor az MSZMP megszűnt, nálunk, a hadseregben feltették a kérdést, mi jön, mi következik most. Párttitkárunk azt felelte, végre szólásszabadság következik. Megsemmisítette, javította a taggyűlések jegyzőkönyveit. Számomra ez pokoli csalódás volt. A kérdőívre, mi jön az MSZMP megszűntével, annyit írtam: káosz,fejetlenség. Nem, nem dicsőítem az MSZMP politikáját, a múltat. De emlékeznem kell, hogy azokban az időkben  a rendőr megbüntetett, ha nem volt hivatalos, bejelentett munkahelyed a személyi igazolványodban, család alapításnál, gyermek vállalásnál nem az anyagiak domináltak, hanem idegrendszeri tűrőképességed. Ijesztő statisztikai adat, hogy bár a halálozások száma kevesebb, mégis csökken a magyar népesség. A fiatalok nem tudnak, nem mernek családot alapítani.
A statisztikai jelentések alapján rövidesen alul múljuk a lélektani 10 milliós határt. És sajnos ez a 10 millió ember öregedő, nyugdíjasok tömege, aki nem termel, nem gazdasági fellendülést hoz, hanem csak terheli a költségvetést.

A magyarság történelme csodálatra méltó volt... Árpád, a hét vezér, a tatárok, törökök kiverése, Hunyadiak, 1848, és sorolhatnám sokáig...

Mik voltunk, mivél lettünk??
Captnemo politikai váltásról szól. Én tovább fokozom. Politikusaink, vezetőink olyan országot teremtettek, hoztak létre, ahol a munka-és teherbíró emberek, szorgalmas, akarni vágyók nem kapnak, nem találnak tisztességes munkát. Megszűntek gyárak, termelőegységek, tönkrement híres mezőgazdaságunk.

Valamikor, az "átkosban" felső tízezerről beszéltek, akiket 10 millióan tartunk el. Megvetendő volt. De nem kevésbé megvetendő, hogy ma a felső milliókat kellene eltartanunk...

Meddig, meddig lehet ezt fokozni???
Jönnek a választások, a nevek, pártok talán cserélődnek, de a társadalmi viszonyok maradnak. Sok, nagyon szegény ember dolgozik, hogy jólétben tartsa az elit réteget, akikre szavazva rábízta életét. Mert az a a szegény ember hitt, hisz... Ha nem is magának, de gyermekeinek jobb jövőt  kíván.... Megkapja????


Utoljára változtatva 03-26-2010 @ 06:12 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zoria
(Ideje: 03-25-2010 @ 09:11 pm)

Comment: Voltam minap egy előadáson. Járai kifejtette, hogy ha azonnal új gazdaságpolitikát vezetünk be és keményen küzd mindenki akkor talán l0 év múlva ott leszünk ahol nyolc éve voltunk és talán 40 év múlva letudjuk az államadósságot. De ezt nem meri hangoztatni, mert először is optimista volt másodszor így is sok. De az igaz hogy nagy váltás kellene.


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 03-26-2010 @ 06:24 am)

Comment: Valikám! Hszd-ben volt egy érdekes kifejezés Járaitól: ..."ha keményen küzd mindenki".... Hangzatos, szép szavak. Hogyan, miként, miért küzdjünk keményen??? És ki ellen???? Mi ellen??? Az ország zöme az alapvető megélhetésért küzd. Sokkal keményebben, mint azt Járai, vagy politikai vezetőink gondolnák...


Hozzászóló: varga80
(Ideje: 03-26-2010 @ 08:17 am)

Comment: Rendszerváltozás vs Politikai váltás-----------------------, na de kérem, ez majdnem ugyanaz csak más címszó alatt! Az eltelt húsz évben mennyi minden változott..., havi törlesztőrészletünk felugrott ezer kettőszáz milliárdra, mindenki egymásra mutogat az átmosott szennyesek alatt, - váltottunk -, vezetőink "példaértékű" magatartása aktívan befolyásolja /vetíti/ az ország helyzetét, s az adott generációt!, - sajnos -, - váltottunk -, csak a félelem maradt, és a stressz ami megnyomorítja e nemzetet, "ők" mások meg könnyelműen játszadoznak a Hazával, értékeivel, földjeivel, mintha az itt élő embereknek nem lenne beleszólásuk, sorolhatnám még..., - váltottunk -, egyszer váltsunk, válasszunk már jól!!!, s hátha a magyar érdekek dominálnak, nem másoké!


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 03-26-2010 @ 01:54 pm)

Comment: Az "átkos" múlt rendszer tele volt visszássággal. Azt hallottuk: megbonthatatlan barátság, és azt éreztük, hogy valójában utáljuk őket. Azt hallottuk: testvéri egyetértés, és tudtuk, valójában épp csak nem háború. Azt hallottuk: a munkásosztály "uralkodik", de akik ténylegesen vezetőink voltak, messze szakadtak attól. Mégis, Veled értek egyet sok mindenben. Három fő dologban biztosan. 1.) összehasonlíthatatlanul jobb volt a közbiztonság. Kisiskolás koromban egyedül jártam a város másik végén lakó barátaimhoz. Sötétedés után is lehetett az utcán sétálni. Alig volt lőfegyver forgalomban. A kábítószereket hírből ismertük. 2.) sokkal jobb volt a létbiztonság. Volt szociális háló, volt nem garasoskodó egészségügy, az oktatás is ingyenes volt és mindenkié. Jó,jó volt pazarlás is, de most mi van? 3.) egészségesebb és egységesebb volt a nemzet. Igaz, ez az egység részint a rendszerrel való szembenállásban testesült meg, de nem szakadt ketté az ország. A rendszerváltáskor rögtön látszott, hogy a diktatúra fenntartói mögött nem állnak tömegek.


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 03-26-2010 @ 02:18 pm)

Comment: Osztom a nemzet fogyásával kapcsolatos aggodalmadat is. Az ingatlan, a bankbetét, a jól fizető állás az érték, mögöttük a család a sokadik helyre csúszott. Nemcsak a családi, de a más jellegű kapcsolatok is lazábbak, esetlegesebbek. A celeb-világ lett a példakép, a kettőnél több gyermeket tisztességgel felnevelő szülő a múlté, ma inkább sajnálatot kelt, mint megbecsülést élvez. A tisztességes munka pedig, bár ma is egyike a megélhetést biztosító tevékenységeknek, pénzszerzési lehetőségként a legrosszabb hatásfokú. Igazad van mindenben.


Hozzászóló: varga80
(Ideje: 03-26-2010 @ 04:18 pm)

Comment: Emericus!! Jól látod, de azért nem kell mindenkit egy kalap alá venni, a párommal 12 éve ismerjük egymást, és most született meg a harmadik gyermekem. Tudom hogy mit jelent dolgozni, már nagyon rég óta, és nem értem, a ti korosztályotok miért nem tudja felfogni, hogy igenis léteznek nem celebnek minősülő fiatalok!!! Varga Balázs 28 éves...


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 03-26-2010 @ 05:55 pm)

Comment: Kedves Balázs! Két hszd-re egyben válaszolok, ha nem baj... Első hozzászólásodban te is a visszságokról, kis hazánkban uralkodó szinte katasztrófális állapotokról írtál. Választás??? Nos, igen, a kampányok olyan megható szép jövőt ígérnek minden párt részéről, hogy lelkesen próbálok hinni bennük. Egészen addig, míg a hatalomra jutó párt, megválasztott képviselőink hatalmuk tudatában gyorsan megfeledkeznek arról, amit propagandáikban "meséltek", és céljuk már jóformán csak egyéni boldogulásuk, sógor-koma jól fizető funkcióba juttatása. Én is 3 gyerekes szülő vagyok, bár az én gyermekeim már felnőttek. Nincs igazad abban, hogy a mi korosztályunk egy kalap alá veszi a fiatalokat! Másról van szó, politikusaink egy kap alá tették (kortól függetlenül) a tömegeket, akik csak becsülettel szeretnének megélni, dolgozni, családjukat eltartani... Fejetlenül hozott rendeletek, majd azok visszavonása, az alapvető szociális normák teljes hiánya. Az ország problémái nem generációs gondok, sokkal súlyosabbak...


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 03-26-2010 @ 06:25 pm)

Comment: Kedves Emericus! Köszönöm, hogy olvastál, és értékes gondolatokkal kiegészítetted írásom. Talán megér egy kemény gondolatmenetet a magyar lakosság fogyó tendenciája, és az ezzel járó elöregedés. Ez nem pusztán a jelen nyugdíjasait sújtja, akik egy végig dolgozott élet után ma eljutottak oda, hogy forintjaikat számolgatják, az előírt gyógyszert váltsák ki, vagy a heti kenyér és tej adagjukat vegyék meg. Vitaminok, csodás étrend kiegészítők, egészséges táplálkozás, gyümölcsök? Ábránd... Visszatérve Balázs gondolatmenetére: mint írta, 28 éves. Ebben a korban még nem igazán gondol bele az ember, hogy mi lesz vele 40 év múlva. Vajon az ő nyugdíja, hogyan, miből lesz biztosítva? Hiszen ez az intézményrendszer már ma is a csőd szélén áll, mint oly sok szociális, alapvető, emberhez méltó életet biztosító intézmény.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds