[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 240
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 240


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Politika és virsli
Ideje:: 04-21-2010 @ 11:51 am

Aki szereti a virslit és a politikát, az ne nézze, hogy ezek hogyan készülnek, mondta Churchill. Igaza volt. Most, hogy kissé beleláttam a politikacsinálásba, a virslié már nem is érdekel. Mi több, semmi pénzért nem néznék oda. Pedig nyilván van különbség, mert a virslit, már ha kész van, megvehetem, ha akarom, de nem muszáj. Sőt, ha megvettem, de nem ízlik, ki is dobhatom. Megtehetem ezt naponta, vagy ha pénzem van rá, naponta többször is. Tehetek rá mustárt, tormát, úgy finomabb. A politikát azonban ha tetszik ha nem, ha megvettem, ha nem, most megkaptuk négy évre olyannak, amilyen lesz. Ha ízlik, ha nem ízlik. Noch dazu, arra hivatkoznak majd, hogy mi akartuk így. Abban tehát nem volt igaza a nagy angol államférfinak, hogy egybemosta a politikát a virslivel. A virsli ugyanis összehasonlíthatatlanul jobb.


Utoljára változtatva 04-21-2010 @ 11:51 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 04-22-2010 @ 07:10 am)

Comment: Igazad van! A virsli nagyon jó és táplál. A politika meg éheztet és "kihányatja" velünk még a jó virslit is...Mi meg megcsömörlünk...Üdv: Lyza


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-22-2010 @ 09:51 am)

Comment: Sajnos 1989 óta azt kapjuk, mi választottuk... De mennyire nem igaz!!!! Mi nem a korrupciót, a rablást, a szervezett bűnözést választottuk, hanem a szabad becsületes demokráciát, ha egyáltalán létezik ez a fogalom a politikusaink szótárában. Hülyének nézték a sok millió embert, és sok emberöltőre tönkre tettek hazánkban mindent. A bizalom eljátszása, és aztán jót nevetni a tömeg szemébe, hisz az általuk teremtett törvények engedték, hogy ide juttassák a gazdaságot, az egészségügyet. Emberek halnak meg elmaradt műtétek miatt, amelyekre nincsen pénz, de a százmilliós "törvényes lopásra" juthatott mindenütt. Valóban a virsli a győztes. Attól ha véletlen hánynom is kell, pár nap alatt talpra állhatok... De most már a gyermekeink se biztos, hogy képesek lesznek helyrehozni azt, ahová jutottunk...Bocsánat, de ezeket juttatad eszembe... Szeretettel olvastalak...:)))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 04-26-2010 @ 08:27 pm)

Comment: Most inkább a virslire reagálnék. Biztosan nem ennénk meg, ha tudnánk mi van benne. Így meg... hamm. :-) Valamibe meg kell halni, nem igaz? Vagy ebbe, vagy abba... Bár, ha két hétig a hűtőben hagyod és rá sem nézel, megzöldül, és magától kimászik. Ez van, ha az ember elhanyagolja a dolgokat...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds