[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 269
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 270

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Milyen emberek vannak?!
Ideje:: 09-07-2004 @ 08:54 pm

Egy GYED-en lévő anyuka élete általában az otthona, a bolt és a játszótér háromszögében telik. Tehát ami ezeken a helyeken történik, arról napokig lehet beszélni, megcsócsálni a látott-hallott dolgokat.

A játszótér mögött egy hatlakásos társasház van, ebben négyen laknak, és közülük csak egy családnak vannak gyerekei. De ott négy.

A felső szinten lakó hölgy ki van rájuk bukva. Pár hete az egyik kicsi, aki most kétéves, eléggé el nem ítélhető módon fél vödör homokot szórt a folyosóra. Szerencsétlenségükre akkor jött haza a szomszédasszony, és azon nyomban nekifogott a felmosáshoz, nyomatékosítva, hogy márpedig a szülők lennének a sorosak a takarításban.

Ma meg mi történt? Az anyuka kihozott egy doboz aszfaltkrétát, és a gyerekei az én lányommal együtt vígan rajzoltak a ház előtt lévő aszfaltra. Az apuka egy gyönyörű amerikai zászlót biggyesztett a gyerekek művei mellé, mivelhogy abba az országba való. Akkor érkezett meg a fent említett kedves szomszéd, mikor épp a legjobban játszottak. Már mikor be akart parkolni a garázsába is villámokat szórt a szeme, de mikor kijött, rájuk is szólt: - Ha már másoknak nem engedjük ezt meg, akkor mi is mutassunk példát! Remélem, letakarítjátok!

Az anyuka enyhén rosszalló hanghordozással, de megígérte, hogy így tesz. Hozott is vödröt, és nekifogott a takarításnak. Pedig holnapra rossz időt mondanak...

Ilyenkor érzi az ember azt, hogy ha gyerekei vannak, akkor másodrendű állampolgár.



Utoljára változtatva 09-07-2004 @ 08:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 09-07-2004 @ 09:12 pm)

Comment: Az utolsó mondat ezért kicsit erős. Mivel a legtöbb embernek vannak gyerekei, így nem hinném, hogy a legtöbb ember másodrendűnek érezné magát. Nyilván ez nem is így van. Persze kellemetlen szomszédok mindig is akadnak, de véleményem szerint nem kellene velük törődni. Pláne nem engedelmeskedni, ha valaki pl. "parancsba" adja az aszfaltfirkák letakarítását. Feleslegesnek tartom ilyen jelentéktelen apróságokkal kellemetlen perceket szereznünk saját magunknak. Az anyuka helyében én biztos másképpen viselkedtem volna...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-07-2004 @ 09:31 pm)

Comment: Azt elfelejtettem írni, hogy a család csak bérli a lakást, míg a szomszéd a közös képviselő.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds