[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 137
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 137


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kismama kondenzcsíkkal
Ideje:: 05-07-2010 @ 12:23 pm

Ma reggel nyolckor rohamiramban tolom a babakocsit a tatai rendelő felé. AFP vérvétel volt kilátásban, és azt valamiféle szabály miatt csak fél kilencig lehet levenni... Fiam természetesen mindig tudja, mikor kellene időre menni, akkor nem lehet vele bírni. Végül aztán csak bevágom a babakocsiba, indulás. A takarója, ami eddig az autóban volt most kivételesen nincs ott, sebaj a csomagtartóban lévő tartalékpulóverem pont jó lesz neki, mert még elég hűvös van.

Elindulok a különféle dinoszoaurusz és egyéb állatok hangjait kiadó gyerekkel, miközben az emberek nagy szemmel néznek, mlyen állatot is tolok én abban a kocsiban. Ó, kérem, semmi pánik, ez csak a fiam.   

A rendelő tőlünk öt perc séta, nyilván ez is hozzájárul ahhoz, hogy az ember későn indul el. A "Messziről jött ember sokára ér ide" elferdített szólást nyugodtan átírhatnánk erre: a közel lakó ember ér ide a legkésőbb... 
Végül sikerül odaérnünk, védőnőm is benn van, úgyhogy babakocsistól bemegyek a védőnői szobába, ahol lemérnek, súly, vérnyomás - "Hát, a vérnyomásán nem látszik, hogy rohant... 97/55." Nem baj, mindig annyi. Beutaló megírva, irány a labor.

Gyereket nyugodtan hagyjam itt, de kössem bele a kocsiba! Hohó, ezek tudnak valamit a gyerekemről. Beleszíjazom Levit a kocsiba, kezébe adom a slusszkulcsot (garancia a minimum 10 percnyi lefoglaltságra) majd otthagyom a védőnővel és egy friss, elsőbabás kismamával. Közben gonoszul gondolok arra, ha fiam előadja magát, a leendő anyuka szembesülni fog az anyaság minden szépségével... 

Igen kismamátlanul kettesével szedem a lépcsőket fel a laborhoz.
Lelassítok a folyosóajtóban, majd odasietek a kémcsöves ablakhoz. Benyújtom a beutalót.
-TAJ kártya?
Na, az lenn maradt. Vissza. Újabb kondenzcsík a vérvételre várakozó sor előtt, lépcsőn le, védőnőhöz be, babakocsi aljában lévő táskából iratok ki.
Ismét rohanás felfelé a lépcsőn, de meg se kottyan, még lihegni se lihegek. Olyan jól esik hogy végre szaladhatok. Orvosi tanács ide vagy oda, vissza fogok térni a kocogáshoz. Nem véletlenül szereztem be jogger (futós) babakocsit! 
TAj kártya be, kémcsőt megkapom, kivárom a sort ami hálistenek hamar lemegy. Máskor igen súlyosnak tűnő tűfóbiám most nem nagyon foglalkoztat, azon tűnődöm, meddig fogja bírni a gyerek odalenn azelőtt, hogy eladná a rendelőt...

Végül leveszik tőlem is a vért, elvágtatok az ájuldozó tinisrác mellett, akit kissé megviselt eme tortúra, nagyokat fújtat és szédelegve ül a várópadon. Én persze a szokásos lendülettel igyekszem visszafelé, kíváncsian hallgatózva, mikor bődül el a bébi-dinoszaurusz. Benyitok, gyerekem lelkesen ütöget össze két játékot, miközben a mesekockáról már félig lerágta a papírt. 
- Nos, megvolt a gyermekvállalási antikampány? - kérdezem mosolyogva a kismamát és az őt váró párját.
- Ó nem, nagyon jó baba volt! 
Megköszönöm a felvigyázást és indulunk haza.
A "jó baba" orbitális üvöltésbe kezd, amint elszedem tőle a slusszkulcsot, mivel már a kulcsszárat kezdi szopogatni. Nem baj, még 50 méter a pékség, és betömjük a száját, kap egy perecet... Természetesen a csendig hosszú az út -  a pékségajtóban gyermekem nagy lendülettel és hanggal magyaráz egy ott várakozó bácsinak. Gyorsan megveszem a reggelinket, perec a gyerekkézbe, én pedig majd eszek ha hazaértünk.

Van egy kis bibi - a máskor puha perec most kőkemény, Levi természetesen nem hazudtolja meg magát, a hazafelé vezető rövid úton háromszor hajtok át a takaróvá minősített pulóveremen, amit kidob a kocsiból felháborodásában. Hazaérünk, felkapom a gyereket, fel a harmadikra, miközben ő felfedezi, hogy anya vállát lehet harapni! És rágni a pulóverét. 
Végül a lakásba beérve, nagyot fújtatva leteszem a gyereket a pihenőszékbe és az órámra nézek. Kilenc óra. Még csak most indult a nap...    



Utoljára változtatva 05-07-2010 @ 12:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 05-07-2010 @ 12:41 pm)

Comment: Egy hős vagy :))))))))))))) Üdv Levinek :)))) Ő is az :)))


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 05-07-2010 @ 09:47 pm)

Comment: Képzeld el ha ikrek lennének:-)


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 05-08-2010 @ 07:50 am)

Comment: Bűbájos, életteli történet.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-08-2010 @ 08:25 am)

Comment: Most, így már háromszoros nagymamaként, nem is hiszem, hogy hogyan sikerült annak idején mikor még az enyémek voltak kicsik... Ma már elég egy héten egy napot vigyázni valamelyikre, és aztán legszívesebben szabadságra mennék egy hétre valami lakatlan trópusi szigetre... Talán az anyasággal, valami eneria bombát is kap az ember, és ez így a helyes. A természet elintézi, hogy bírd. Nagyon kedves történet és talán ebben a korban egyre nem lehet panasz...nincs idő unatkozni...:)))) Ölellek szeretettel: Anna :)))


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 05-08-2010 @ 08:42 pm)

Comment: Köszönöm Nektek. Teru, az ikrek már azért elég extrém szitu lenne. Nekem pont elég az,. hogy itt a 11 hónapos, pocakban a másik, az ember meg Afganisztánban, nyár végén meg építkezünk. Köszönöm, ikrekből most nem kérnék :D Rien


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 05-09-2010 @ 10:39 am)

Comment: Csak vigyázz azért azzal a futkosással..... Jó volt olvasni naplódat:)))))) Andi


Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-12-2010 @ 09:27 am)

Comment: Minden elismerésem...))) Vigyázz magadra, magatokra! pussz:))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 05-12-2010 @ 02:04 pm)

Comment: Es meg csak 11 honapos:D Jujjj de jo hogy mas is igy kezdi a napot:)) A kisorodog itt vigyorog a vallam felett:D lesz ez meg igy se, varj meg egy ket evet es visszasirod meg a dinouvoltest meg a vallonharapast:D Addig is kitartast. Koszonom a mai mosolyt! Csilla


Hozzászóló: pumibu
(Ideje: 05-12-2010 @ 06:00 pm)

Comment: :)))))))))))))))))) Felneveltem a lányomat,a fiam 12 éves."Leányanya" voltam,aztán meg elvált.Jelenleg(38 évesen)nagymama.Humor nélkül belepusztultam volna!Éljenek a kis "dinók",és "gondozóik"!


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 05-15-2010 @ 07:22 pm)

Comment: Köszönöm Nektek. :) Megmondom őszintén, énnekem minden jó ahogy van, nem várom hogy a gyerek minél nagyobb legyen, mert minden kornak megvan a maga szépsége, így annak örülök ami van, így nem kell semmit visszasírni :) Amúgy Levinél születésekor még én is leányanya voltam :) illetve menyasszony. Aztán 7 hós volt ,amikor összeházasodtunk. Most a 2.nál már elvileg feleség lennék vagy mi...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.47 Seconds