[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 222


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ma a MADARAK ÉS FÁK NAPJA VAN
Ideje:: 05-19-2010 @ 05:43 pm

 
 
MA A MADARAK ÉS FÁK NAPJA VAN!
 
 
A vihar hete.
Tombolt, tört, zúzott!
Földig hajoltak a fák, s még sem kímélte őket.
A fák pedig ártatlanok!
40 évvel ezelőtt ültettünk házunk köré sok fiatal csemetét.
Az erkélyem mellett növekvő,  őrt álló,  hajdani fácska most 4 emelet magas volt. Fehér törzsű nyírfa.
Kissé hajlott volt már az erős nyugati szelektől, de eddig mindent kibírt.
Ettől a vihartól 2 napja elvágódott ablakom előtt, teljes hosszában, mint aki infarktust kapott.
40 éves szép élete véget ért. Gyökerestől feküdt végig, élettelenül a telek hosszában.  Megsirattam.
Tegnap fűrész hangjára ébredt a ház.  A "fa-mentők"  elszállították a tetemet.
 
Gerléknek kedvenc találka-helye volt e fa, társaival együtt, akik körbevették.
Szarkáknak kiáltozó helye volt ez a fa, akik irgalmatlan lármát tudtak csapni ágairól.
Tavasszal gyönyörű, színes pici madarak pihentek meg, átutazóban rajta.
Télen a varjak károgtak, hogy be kellett jönniük a városba, mert itt könnyebb az élet  /szerintük/.
 
És ez a fa,  "lépcsője",  közlekedő helye volt a mókus családnak, akik  reggeli órán a szomszéd kertből indultak,  körbe-szökelltek a néhány hatalmas fa ágain és eltüntek a szemközti sűrűben.  S ezt az utat visszafelé  késő délután megismételték.
Most túl nagy a távolság az életben maradt két fa között.  Új útvonalat kell keresniük.  Értik-e vajon, hogy mi történt az általuk mozgatott lépcsővel?
 
Hány fa esett áldozatul e heti viharnak?
Hány madárfészek nem élte túl, tojásaival, vagy kicsinyeivel az elemek tombolását?
 
Minden madár hallgatott hajnalonként a környéken.
 
És hányan voltak hajnalonként ezekben a napokban a kiöntött folyók mellett a gátakon?
Hányan maradtak hajlék nélkül, tehetetlenül nézve, hogy életük munkáját elragadja a víz.
 
Gyakran mutatja meg a természet, hogy Őt nem lehet leigázni.
S mikor értjük meg, hogy a természetet nem leigázni kellene, 
de gondozni, szeretni,   -  elsősorban és mindenképpen!
 
A Víz-elem  - az érzelmek kifejezője,  - elfojtott, vagy felgyülemlett érzelmeké!
Talán megtanulunk szeretettel lenni önmagunk, mások, mindnyájunk felé, - ha nehéz leckék árán is.
 
Gondoljunk szeretettel a gáton lévőkre, a kárt szenvedettekre,  - a szeretetteljes gondolat is segít!
 
Éljünk együtt a természettel! Mindnyájunkké és gyönyörű!  Vigyázzunk rá!
Ha tehetjük, ültessünk majd új fákat!  Hogy lehessen új fészke a madaraknak!
 
MA A MADARAK ÉS FÁK NAPJA VAN!
 
sok minden jut még róla eszembe,  e néhány gondolatot  megosztottam Veletek!
 
 
Szeretettel
Csigi
 
 
 
  


Utoljára változtatva 05-21-2010 @ 09:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 05-22-2010 @ 11:07 am)

Comment: Kedves Csigi! A természet olyan ajándék amit születésünkkor kapunk. Sajnos nem tudunk eléggé vigyázni rá, sőt vannak emberek akik gazdasági haszont remélve még saját unokáik jövőjét is eladnák. Ez okozza majd teljes pusztulásunkat! Jó írást hoztál és jó tudni,sokan gondolkodunk még a természet javára!Üdv. Attila!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds