[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 179
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 179


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A szándék nem elég...
Ideje:: 06-14-2010 @ 07:10 pm

Olvasván fullos tagtársam sorait megerősödött bennem a gondolat, hogy igen, valóban nem a neten kéne eladni azt a szatyornyi ruhát, amik még/már nem jók rám, hanem eljuttatni az árvízkárosultaknak.
Igen ám, de hogyan? Kocsi híján gondoltam, szétnézek kicsit a neten, hátha valakinek lesz valami használható ötlete. Hiszen sorra csinálják a segélyvonalakat, szervezik az adomány-gyűjtést amikor külföldön valami történik. A hazai katasztrófák áldozatainak is csak el lehet juttatni valahogy egy szatyor ruhát.
Először a számlaszámokat találtam meg, ahová pénzt lehet utalni. Aztán a telefonszámokat, ahol hívásonként jár kétszáz stb. forintnyi támogatás.
Fórumot kerestem, vagy valami magánkezdeményezést, kocsival és lelkes sofőrrel, mert a szervezetekről olyan sok mindent hall az ember. Például? Hogy kiválogatják a ruhák javát, jól hazaviszik, aztán ami marad, azt küldik tovább... (Senkit nem akarok megbántani. Az ilyen szervezeteknél természetesen becsületes emberek dolgoznak, és aki ilyet tett, az már biztosan nem is dolgozik ott...)
Jobbhíján írtam egy levelet a Vörös Keresztnek, ugyan mondanák már meg, hol a legközelebbi irodájuk, és mettől- meddig szabadulhatnék meg fölös cuccaimtól.  Azt a választ kaptam, hogy köszönik, nagyon rendes vagyok, de ruhával már Dunát lehetne rekeszteni, most a tisztítószerekre és a tartós élelmiszerekre gyúrnak.
Most akkor mi van valójában? Az egyik fórumon azt írják, kell a ruha. A Vörös Kereszt meg azt mondja, tele a raktár ruhákkal, és a raktárépület értékes négyzetcentimétereinek száma véges. Én meg itt állok széttárt karral, egy szatyor jó minőségű ruha felett, és azon tűnődöm, tényleg ennyire nehéz segíteni?


Utoljára változtatva 06-14-2010 @ 07:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 06-14-2010 @ 10:36 pm)

Comment: Tudod, az igazság az, az a biztos, ha te magad egy "kirándulás" keretében leutazol és a kezükbe nyomod. Más csatornákon ki tujda, hová megy...


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 06-15-2010 @ 12:10 pm)

Comment: Mi a munkahelyen felvállaltuk a gyűjtés és továbbítás koordinálási részét. Meghirdettük a honlapunkon (http://www.cssegito.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=98:segitsenonisazarvizkarosultakon&catid=1:vecses-hirek&Itemid=12) és cikket is írtunk a helyi médiába. Jó volt nézni, ahogy az emberek napi szinten hozták amit nélkülözni tudnak. A Vöröskereszt nekünk Családsegítősöknek is azt mondta, hogy főleg pénzadományra van szükség, hiszen helyben tudják, hogy mire van szükség és a pénzből arra tudnak költeni. Főleg tartós élelmiszert hoztak, a behozott adomány ruhát viszont el se vitte a kocsi az árvízkárosultaknak. Bizalom: Én abból indulok ki, hogy mi családgondozók is lenyúlhattuk volna a 10 karton száraztésztát, lisztet, cukrot, de nem tettük. Remélem vannak mások is ilyen jóérzésűek és nem az adományokból lopják meg a rászorulókat.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-15-2010 @ 12:24 pm)

Comment: Kevés a jó érzésű ember, aki valóban nem nyúlja le az adományokat...mi is adományoztunk, hiszen pénzből talán mást vesz, mint amit adni tudtunk volna...Lara, vidd el a Máltai Szeretetszolgálatnak, tuti ott nem fogják a szatyor ruhát visszautasítani...


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 06-16-2010 @ 09:15 am)

Comment: Nemes a szándékod és baj, hogy az adományozónak kell tépelődnie ha segíteni akar miközben tengernyi a rászoruló és az alapítvány is! Elgondolkodtató! Üdv. Attila!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-18-2010 @ 07:02 am)

Comment: Örülök, hogy megírtad, mert ugyanígy jártam én is. Sajnos azt kell mondanom, hogy van olyan érzésem, hogy a károsultak megsegítése is üzletté képes válni. Gondolom ha megnéznénk a befolyt pénzadományok elszámolását, találnánk benne szállítási, tárolási költség kitételt és még hasonlókat is. Ha úgy gondoljátok, itt a Fullosok adományait összegyüjtve vigyük le magunk, de azt tudnunk kellene, hogy hová. nem egyszerű ez sem. Elgondolkodtató az írásod. Ölellek: Anna :)))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 06-19-2010 @ 03:25 pm)

Comment: Köszönöm, hogy időt szakítottatok írásomra! Anna, ha esetleg meg tudnánk szervezni, én nagyon szívesen odaadnám a ruhákat. A baj az, hogy ugye nekünk nincs kocsink. Azóta már az is eszembe jutott, hogy esetleg valamelyik árvíz-sújtotta település polgármesterével lehetne beszélni... Ami közel is van, meg ahol el is fogadják, amit adni tudunk.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds