[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 227
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 229

Jelen:
Tagi infók Anna1955 Küldhetsz neki privát üzenetet Anna1955 Anna1955
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ez egy rémálom...
-: Si
Ideje:: 06-18-2010 @ 10:18 am

Hogy mik vannak!
Tegnap este 10 körül rámtámadt az Internet. Egy lehívásnál majdnem 500 bontatlan levél áramlott a gépemre. Ha frissek, akkor még csak hagyján, pár kattintással meg lehet szabaduni attól, ami felesleges. De nem! A legrégebbi 2007. 8. hó... és a későbbiek is mind, rendre beépültek időrend szerint a sorba. Egyenként kell kikeresni őket. Reklámok, képek... és rengeteg levél, amire hiába várta a feladó a választ. Barátoktól, kedves  Fullextrás ismerősöktől is... Ki fogja nekem elhinni, hogy nem azért maradt el a válasz, mert nem érdekelt mit írnak, hanem valahol a szerverben volt az akadály?

Magyarázat már van. A szolgáltató erős szűrést alkalmaz már évek óta, mert sokan háborogtak a kéretlen reklámoktól, levelektől. Amit a szűrő reklámnak ítélt, azt mind lefogta.

Most többen reklamáltak, hogy elvesztek leveleik, ezért változtatott a szolgáltató a szűrésen. Mindenki megkapta mindazt, ami számára eddig érkezett.

Az éjjel kb 150 levelet tudtam megnézni. A régi hírleveleket egyszerre tudtam törölni, de a viagra reklám cseles, mindnek más a feladója és a szöveg se fogható meg.
Elkezdtem a többi levelet is bontogatni, de van-e értelme most válaszolni annak, aki másfél éve kérte a véleményemet a verséről?

... és itt van még mindig 350 bontatlan levél. Ez egy rémálom!... de ki hiszi el nekem, hogy ilyesmi lehetséges?

 Ha valaki érintett olvassa ezt a blogot, vegye úgy, hogy most kérek elnézést, nem én tehetek róla, hogy nem kapott időben választ.

 



Utoljára változtatva 06-20-2010 @ 11:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 06-18-2010 @ 02:26 pm)

Comment: Ez tényleg rémálom... Kitartást kívánok, Klári néni! Valahogy majd csak tisztázódnak a félreértések is. Elképesztő, hogy ilyen előfordulhat...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 06-18-2010 @ 03:01 pm)

Comment: Hú, de bosszantó lehet, kedves Si! Most mi is felkészülünk rá, vajon? Szeretettel ölellek: Erika


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 06-18-2010 @ 04:09 pm)

Comment: Kedves Si, az én szűrőm a húgom leveleit szedi ki a sorból, de elküld három micsoda-nagyitó reklámot. Ja, persze, nekem csak épp az hiányzik:-) Szerintem ez mindenkivel megtörténik és senki sem fogja gondolni hogy nemakarásból nem válaszoltál. Szeretettel Teru


Hozzászóló: Si
(Ideje: 06-18-2010 @ 04:55 pm)

Comment: Köszönöm az együttérzést. Most feladó szerint vannak a levelek. Így gyorsabban megy a válogatás. 141- nél hagytam abba és aludtam egyet. Most fogom folytatni. Remélem legalább a válogatás, bontás, törlés ma készen lesz.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 06-18-2010 @ 05:35 pm)

Comment: Klárika ez egy igazi rémálom...nekem is volt már,hogy többször rá kellett kérdeznem , hogy megkapták-e a levelem, mert semmi reakció...s aztán nyakon öntik az embert levéllel...osztozni tudok bosszúságodban...üdv Józsi


Hozzászóló: Si
(Ideje: 06-18-2010 @ 07:04 pm)

Comment: Józsikám, most végeztem a bontással és a szemét törlésével. A válasz, amelyikre feltétlenül kell, marad holnapra.


Hozzászóló: mango
(Ideje: 06-20-2010 @ 07:14 pm)

Comment: Akkor én még szerencsés is voltam...Bár nem értettem, miért jött 16 darab márciusi, áprilisi levelem, de a 16-ot könnyedén kitöröltem, mind reklám volt...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-21-2010 @ 07:39 am)

Comment: Valóban egy rémálom lehetett...nem semmi...reméljük senki sem sértődött meg...további jó olvasgatást, és törlést...pussz:))))


Hozzászóló: Si
(Ideje: 06-25-2010 @ 10:11 am)

Comment: Kedves mango, blue és a többiek, akik elolvastátok ezt a blogot! Köszönöm az együttérző sorokat. Sajnos még mindig nem végeztem a levelekkel. Talán legjobb lett volna egyszerre törölni az egészet. Akinek eddig nem hiányzott a válaszom, úgyse jött volna rá... de nem vitt rá a lélek. Azt hiszem jól határoztam, mert van olyan régi ismerős, aki örült a megkésett válasznak és azóta újra levelezünk. Majd csak végzek a többivel is.


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 06-25-2010 @ 11:51 pm)

Comment: Ekkora tömegben még nem, de időnként kaptam már 1-2 éve kallódó levelet én is. És az is megesett már párszor, hogy csupán 4-5 nap után érkezett meg egy-egy levél...Van spam-szűrőm, jól is működik, mert minden gyanús küldeményt egyből a "spam" mappába tesz. Egy idő után rájöttem, jobb, ha megnézem, mik is raktározódnak ott, mielőtt az automatikus törléssel eltűntetném az összeset egyszerre, mert már többször is találtam ott személyes levelet, amit valós személy írt, ráadásul a valódi nevét feltűntetve küldőként, és valóban nekem írta. Úgy látszik résen kell lenni, és rendszeresen a "körmére kell nézni" a levelezőrendszereknek...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds